اخ جون باتیستا باخت........
من دیگه مجبور نیستم که امضام رو تغییر بدم..........
راستی میگفتن که بازی اج و جریکو سر کریره چی شد؟ (یعنی اگه کسی ببازه باید کمپانی رو ترک کنه؟)
نمایش نسخه قابل چاپ
اخ جون باتیستا باخت........
من دیگه مجبور نیستم که امضام رو تغییر بدم..........
راستی میگفتن که بازی اج و جریکو سر کریره چی شد؟ (یعنی اگه کسی ببازه باید کمپانی رو ترک کنه؟)
پی پی وی که تیکر توش نباشه بدرد نمیخوره!
گو تو گور Wwe كنن ... نگاه كن گروه قدرتمند اووليشن به چه بدبختي افتادن ...
هم تريپل اچ باخت هم رندي هم باتي...واقعا متاسفم...
ajab adamaye divaneii hastan ah! gand zadan be batista akhe john cena chi dare ke batista bekhad azesh bebaze
ye stfu dg chi dare!!!!!!!!! john cena!!!!1 asabe ma ham kharab kardid!ah!
[align=center]پی پی وی خوبی بود ولی از وسایل کم استفاده میشد متاسفانه به اسم پی پی وی نمیخورد.
نتایج هم خوب بود رندی الان قهرمان نشه صد در صد تو پی پی وی های بعدی قهرمان میشه.(کمربند خیلی بهش میاد)
بازی تریپل ایچ و شیمس زیبا بود حیف که هانتر مصدوم بود وگرنه پدر شیمس رو در میاورد.
سینا و باتیستا هم بازیشون به نظرمن قشنگ بود سینا هم جز اون کار چاره ای نداشت.ولی دیگه سینا بسه شه یه استوری دیگه که برای کمربند های جهانی نباشه داشته باشه بهتره.از نایت اف چمپینز 2009 دنبال کمربنده
شد و جی تی جی هم خوب بود.
غیر از هارت داینستی ادم پیدا نمی شد برند دنبال کمربند موریست و تروث میبود بهتر بود.
اج و جریکو هم خوب بود.
بازی **** ها هم ..........
البته باید بر سر کمربند های دیگه هم بازی میزاشتن.
----------------------------------------------------
در کل خوب بود ولی نبودن کسایی مثل جف - شان - تیکر - کین - کریسچن و .... توش کاملا معلوم بود به امید اینکه پی پی وی بعدی خوب باشه.[/align]
به نظر من باتیستا در مقابل جان سینا باید زانو بزنه و پرستش کنه چون جان سینا ابر قدرته تو raw
:11: :11: :11:نقل قول:
نوشته اصلی توسط for ever
جدی؟:11:
پس بهتره بری دوباره اخبارو بخونی تا متوجه بشی که سینا چطور باتیستا رو برد
کاری به پی پی وی ندارم ولی اونایی که میگند سینا مسخره برد حتما باتیستا خیلی ضعیف بوده که اون با حرکات آبکی بازی رو باخته ؟ نه؟
اره موافقم.خداییش جان سینا چی از باتیستا بیشتر داره؟ جواب مشخص، هیچی.نقل قول:
نوشته اصلی توسط HHH_Y2J
هر دو تاشون با هم شروع کردن.هر دوتاشون با هم قهرمان شدن.به یه اندازه محبوب بودن ولی یهو نفهمیدیم چجوری سینا شده شماره یک دبلیو دبلیو ای.
با همین سناریوهاشون حق همه ی کشتی گیرارو دارن میخوردن.
عزيز اين رو نبايد ناديده گرفت كه جان سينا محبوب دل كودكان هست. اگر قهرمان كودكان شكست بخوره كودكان آمريكايي مجبورن به ديدن كارتون هاي تام و جري مشغول بشن تا غم شكست جان سينا از ذهنشون بره:4: اون وقت از درس و مشق مي افتن و مادر پدرهاشون هم زنگ ميزنن به وينس ميگن بچه هامون افت تحصيلي پيدا كردن. بناربراين بايد اين موجود شرتك به پا رو بعنوان مرد اول كمپاني و قهرمان كودكان بپذيريم:4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arsi