RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arsi
با تشکر از دوست خوبمون THE PHENOM THE UNDERTAKER دو تا بحث پيش مياد.اينکه:
باتيستا در صورت باخت خودش ميخواد کمپانى رو ترک کنه?
يا نه اگر ببازه بايد کمپانى رو ترک کنه?
کدومش?
احتمالا گزینه 2 ولی همونطور که گفتم اگه همچین شرطی رو نزارن رو بازی یعنی یه جوری باتیستا رو راضی کردن و باتیستا مسلما با باختش رازی نمیشه پس یه کاری میکنن که باتیستا ببره
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arsi
نقل قول:
نوشته اصلی توسط j.c
اقا شما دو تا چرا برعکس برداشت میکنید؟
منظورم به ای کوئیت گفتم جی بی ال و رندی هست.
مگه من عکس اون لحظه که رندی ای کوئیت گفت را نذاشتم؟
خب اره گذاشتی.پرسیدن باخت رندی از سینا چه ربطی به رفتن باتیستا از کمپانی داره؟:33:
گیریم که باتیستا از سینا باخت مگه قرار کمپانی رو ترک کنه؟
یه شایعه ای پیچیده که اگه باتیستا تو اور د لیمیت ببازه کمپانی رو ترک میکنه که اونم هنوز معلوم نیست.
شماها امروز حالتون خوب نیست.
میگم که تا الان توی بازی های ای کوئیت همه به سینا ای کوئیت گفتن که نفر بعدی هم باتیستاست.
والا اینجور که خودش میگه میخواد تابستون کمپانی رو ترک کنه.از این حرفا زیاد زده.حالا حالاها میمونه.هنوز جا داره کشتی بگیره.
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
نقل قول:
نوشته اصلی توسط j.c
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arsi
نقل قول:
نوشته اصلی توسط j.c
اقا شما دو تا چرا برعکس برداشت میکنید؟
منظورم به ای کوئیت گفتم جی بی ال و رندی هست.
مگه من عکس اون لحظه که رندی ای کوئیت گفت را نذاشتم؟
خب اره گذاشتی.پرسیدن باخت رندی از سینا چه ربطی به رفتن باتیستا از کمپانی داره؟:33:
گیریم که باتیستا از سینا باخت مگه قرار کمپانی رو ترک کنه؟
یه شایعه ای پیچیده که اگه باتیستا تو اور د لیمیت ببازه کمپانی رو ترک میکنه که اونم هنوز معلوم نیست.
شماها امروز حالتون خوب نیست.
میگم که تا الان توی بازی های ای کوئیت همه به سینا ای کوئیت گفتن که نفر بعدی هم باتیستاست.
والا اینجور که خودش میگه میخواد تابستون کمپانی رو ترک کنه.از این حرفا زیاد زده.حالا حالاها میمونه.هنوز جا داره کشتی بگیره.
درست جا واسه کشتی داره ولی میتونه مثلا بره TNA اونجا همیشه جا واسش هست هرجا بره هم طرفداراش دنبالش میرن.
اگر بره WWE کمتر از 2 سال 3 تا از استارای خوبش رو از دست داده.:2::2:
ولی نمیره :30::30:
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
این باتیستایی که من میشناسم بعید میدونم بره تی ان ای.
دابلیو دابلیو ای میدونه اگه باتیستا بره تی ان ای ریتینگش پایین میاد و تی ان ای ازش رد میزنه.
پس نمیره.
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
بازی باتیستا و سینا از سه حالت بیشتر خارج نیست
1.برد سینا
2.برد باتیستا
3.برد سینا و در آخر بازی باتیستا با سینا دست بده و یا به عبارتی باتیستا دوباره فیس بشه بعدش هم چند هفته ی بعد خداحافظی کنه و به حرفه ی بازیگری رو بیاره
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
با باخت باتيستا به سينا,باتيستا به احتمال خيلى زياد کمپانى رو ترک ميکنه.ولى به نظر من يا باتيستا بازى رو ميبره,يا با يه اتفاق بازى رو ميبازه.چون در حال حاضر رندى و اج که باهم بازى دارن,جريکو هم که توى يه سناريوى ديگه قرار داره,سينا و باتيستا هم که باهم بازى دارن.ولى فقط شيمس هست که هنوز هيچ بازى براش در نظر گرفته نشده. پس به نظر من احتمال داره که مثلا با دخالت شيمس باتيستا بازى رو ببازه و به يه فيس تبديل بشه و براى تلافى روبروى شيمس قرار بگيره.اين يه احتمال هستش که شايد اتفاق بيفته يا شايدم اتفاقات ديگه اى بيفته.
نظرتون چيه?
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
نه آخه شیمس مگه مریضه که به سینا کمک :33:کنه ولی احتمال کمک شیمس به باتیستا بیشتره:15:
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arsi
با باخت باتيستا به سينا,باتيستا به احتمال خيلى زياد کمپانى رو ترک ميکنه.ولى به نظر من يا باتيستا بازى رو ميبره,يا با يه اتفاق بازى رو ميبازه.چون در حال حاضر رندى و اج که باهم بازى دارن,جريکو هم که توى يه سناريوى ديگه قرار داره,سينا و باتيستا هم که باهم بازى دارن.ولى فقط شيمس هست که هنوز هيچ بازى براش در نظر گرفته نشده. پس به نظر من احتمال داره که مثلا با دخالت شيمس باتيستا بازى رو ببازه و به يه فيس تبديل بشه و براى تلافى روبروى شيمس قرار بگيره.اين يه احتمال هستش که شايد اتفاق بيفته يا شايدم اتفاقات ديگه اى بيفته.
نظرتون چيه?
نظریه خوبی هست و احتمال بالایی داره چون شیمس تو همین دارک مچ راو که سینا با باتیستا سر کمربند بازی کردن باعث باخت باتیستا شد.
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
نقل قول:
نوشته اصلی توسط THE PROUD
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arsi
با باخت باتيستا به سينا,باتيستا به احتمال خيلى زياد کمپانى رو ترک ميکنه.ولى به نظر من يا باتيستا بازى رو ميبره,يا با يه اتفاق بازى رو ميبازه.چون در حال حاضر رندى و اج که باهم بازى دارن,جريکو هم که توى يه سناريوى ديگه قرار داره,سينا و باتيستا هم که باهم بازى دارن.ولى فقط شيمس هست که هنوز هيچ بازى براش در نظر گرفته نشده. پس به نظر من احتمال داره که مثلا با دخالت شيمس باتيستا بازى رو ببازه و به يه فيس تبديل بشه و براى تلافى روبروى شيمس قرار بگيره.اين يه احتمال هستش که شايد اتفاق بيفته يا شايدم اتفاقات ديگه اى بيفته.
نظرتون چيه?
نظریه خوبی هست و احتمال بالایی داره چون شیمس تو همین دارک مچ راو که سینا با باتیستا سر کمربند بازی کردن باعث باخت باتیستا شد.
اره ديگه منم به خاطر همين گفتم.دوستمون win که گفته شيمس مگه مريضه که به سينا کمک کنه.نه من منظورم اين بود که شيمس بازى رو بهم بزنه,که اين بلا شايد سر باتيستا بياد و باعث بشه نتونه قهرمان بشه. و بعدش با شيمس درگير بشه.
نمى دونم شايدم
شيمس باعث بشه باتيستا بازى رو ببره و بعد سينا باهاش درگير بشه?
RE: تاپیک مخصوص WWE Over The Limit
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
درو مک اینتایر در برابر کوفی کینگستن بر سر کمربند اینترکانتیننتال