من که تا یک ماه دیگه حداقل نیستم ولی مطمئنم که بیگ شو و باتیستا خودشون رو بکشن هم مک ماهان بهشون کمربند نمیده.
امیدوارم باتیستا و بیگ شو به حقشون برسن.
نمایش نسخه قابل چاپ
من که تا یک ماه دیگه حداقل نیستم ولی مطمئنم که بیگ شو و باتیستا خودشون رو بکشن هم مک ماهان بهشون کمربند نمیده.
امیدوارم باتیستا و بیگ شو به حقشون برسن.
من نمیدونم اون استوری لاین نویس...............اخه کجای باتیستا رو نگاه کرده که که باعث هیل شدن باتیستا شده..؟
بابا جان باتیستا اصلا بهش نمیاد...اصلا خنده داره...
باتیستا با اون عظمت از رینگ فرار میکنه..
ولی امیدوارم اگرمیخواد بره با فیس شدنش بره.اخه قربونش برم خوش اخلاقه..دیدین هی میخندید اون موقع که فیس بود..
برای آخرین بار آپ شد.
i did not quitنقل قول:
نوشته اصلی توسط B A T I S T A
شما کوئت نگفتی یا سینا؟؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط j.c
از طرف سینا گفتم:4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط THE PROUD
اگر بره WWE کمتر از 2 سال 3 تا از استارای خوبش رو از دست داده.:2::2:
ولی نمیره :30::30:
---
-
-
-
wwe کدوم دو استارش رو از دست داده...؟؟
اگه منظورتون جف و شان هست.بگم که شان برمیگرده و اونو از دست نداده فقط اون جف هاردی رو از دست دادن[hr]
دوست من اولا به کسی توهین نکن ... خوبه ما هم به جف توهین کنیم ..البته اگه توهین هم کنیم که حقشه ولی بعدش هزار نفر میان میگن چرا توهین کردی......نقل قول:
نوشته اصلی توسط jeff hardy-nzero
دوما ( خودم از سینا بدو میاد ) ولی مگه جان سینا رو برای من و شما گذاشتن این همه آدم به عشق سینا میاد آرنا ... چند تا مسابقه از WWE رو دیدی.... وقتی آهنگ سینا زده میشه آرنا منفجر میشه
کی گفته شان برمیگرده؟؟؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط Vince McMahon
شان تو رسلمنیا بازنشسته شد:10:
و الان هم طبق آخرین مصاحبه ش گفته که از دوران بازنشستگی لذت میبره و میخواد یه برنامه ی تلویزیونی با موضوع مذهبی درست کنه.وفعلا هم قصد بازگشت رو نداره
اولا خوب مطمئن بشید از حرفی که میخواید بزنید بعد بیاید پست بدید
برادر من خيلى وقت از اون به اصطلاح انفجارهايى که ميگى ديگه خبرى نيست,الان اگه خوب به صداها گوش کنى و صادق باشى سينا سـ ا ک رو ميشنوى و ميگى.
نه مثله بعضى از طرفدارهاى جان سينا چشمتون رو,روى حقايق ببنديد و منطقى نباشيد.
يه سوال:اگه موقع ورود سينا ارنامنفجر ميشه,پس موقع ورود استين و راک چه اتفاقى ميفتاد?
خوب دیگه شما فکر کن بر نمیگرده و من هم رو هوا پست میدم !!!
اولا استون کلد بهترین کج کار تاریخه نمیتونید اون رو مقایسه کنید..... ولی در حال حاضر جان سینا بیشترین طرفداران رو داره