این دبلیو دبلیو ای چبه خداوکیلی باتیستا 3 بار از جان سینا ببازه اخه حقه دیگه خیلی باتیستا را دارند کوچیک می کنند در برابر سینا خیلی با تیستا باید کمپانی را ترک کنه .اگه وایسه باید از سانتینو مارلا هم ببازه:17::17::17:
نمایش نسخه قابل چاپ
این دبلیو دبلیو ای چبه خداوکیلی باتیستا 3 بار از جان سینا ببازه اخه حقه دیگه خیلی باتیستا را دارند کوچیک می کنند در برابر سینا خیلی با تیستا باید کمپانی را ترک کنه .اگه وایسه باید از سانتینو مارلا هم ببازه:17::17::17:
خداحافظی با باتیستا
خداحافظی با اخرین لذت باقیمانده درWWEاست!!!:34:!!!
واقا دیگه خسته شدم از بس باتیستا داره تحقیر میشه .سینا هم شده گلادیاتور
شده مثلا همه کاره . در کل خودشم میدونه حریف باتیستا نیستش ولی بخاطر سیاست های کمپانی
باتیستا باید باخت بده تا سینا بشه گلادیاتور . در کل wwe کمکم داره محبوبیت خودش رو از دست
میده . با این کج کارهای درپیت چیزه دیگه ای نمیشه انتظار داشت :13:
RE: نتایج زنده و کامل WWE Over The Limit
با اینکه خودم طرفدار سینا هستم ولی دوست داشتم باتیستا میبرد.
شان که بازنشت شد,تیکر که نیست,هانتر که رفته واسه فیلمش,رندی هم که مصدوم شد اگه باتستا هم بره دیگه هیچی!:21:
امیدوارم تیکر:34: واسه fatal4way برگرده و یه تحولی تو این wwe ایجاد کنه!
خدایی حال کردم باتی ای کوئت گفت :11:
درو مک اینتایر خوب ضایع شد اما حیف شد کوفی چمپ شد.مت چه توئیست آف فیتی زد.
بازی باتیستا و جان سینا جالب یود.
از قبل مشخص بود که باتیستا میبازه!
وقتی باتیستا فیس بود و سینا هم فیس باتیستا بازی رو برد.از همون پارسال مشخص بود که شخص اول کمپانی مکمن نباید جلوی کسی خرد بشه و اینکارو ادامه دادن تا اینکه باتیستا هم اینجوری کوچیک بشه!
باتیستا اگه از این کمپانی مزخرف بره هیچی رو از دست نداده
[align=center]به قول بچه ها هانتر که مصدومه نیست،اندرتیکر که غایبه،شان مایکل هم رفت،رندی اورتن هم که مصدوم شد،حالا اگه باتیستا هم کمپانی رو ترک کنه پس دیگه چی برای wwe میمونه،استوری لاین میخواد روی چه کسی بچرخه.همه ی کاراکترهای اصلی که دیگه نیستن.من منکر بازی عالی سینا نمیشم،ولی از خود طرفدارهای سینا هم بپرسی اعتراف میکنن که این استوری لاین سینا و باتیستا یکی از بدترین استوری های تاریخ بوده.هر دوتای این استارها میتونستن الان قهرمان باشن.خدایی این حق باتیستا نیست.دیگه خیلی باتیستا داره تحقیر میشه.چهار ماه که داره میبازه.wwe داره باتیستا رو قربانی میکنه و قربانی هم کرد.دیگه باید امشب منتظر بشینیم ببینیم باتیستا تو ماندی نایت راء میاد چی میگه.به احتمال خیلی زیاد میره.نمیخواد بیشتر از این تحقیر بشه.[/align]
تنهــا عكسي كــه معلـوم ميكنــه رندي مصدوم شـده فعـلا هميـن است ::
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
http://wrestleshare.net/images/10089197795698640376.jpg
[/align]
دستت درد نکنه.اره اینو دیدم.از عکس های بکستیج گفتم اگر کسی پیدا کرد بزاره.
دمت گرم:7: