معلوم نیست wwe برنامش واسه فاتال 4 وی چیه
اگه باتیستا بره رندی هم مصدوم بشه کی قرار بازی کنه؟
حتما جان سینا قراره کوفی و میز مسابقه بده:10:
نمایش نسخه قابل چاپ
معلوم نیست wwe برنامش واسه فاتال 4 وی چیه
اگه باتیستا بره رندی هم مصدوم بشه کی قرار بازی کنه؟
حتما جان سینا قراره کوفی و میز مسابقه بده:10:
جــريكو - ادج - شيمـوس - به احتمال زياد هانتر ميـاد . اينـا چيكارن !!!نقل قول:
نوشته اصلی توسط amin_cena_stf
اینقدر زود قضاوت نکنید....
WWE دیگه اینقدر هم بدبخت نیست... هنوز استار های خیلی خوبی توی RAW موندن که هر کدوم برای خودشون یک شو رو میچرخونن مثل : اج .شیموس . کریس جریکو . کالی . سینا . مارک هنری . کوزلوف
تازه باید همه خوشحال باشن چون استوری ها روی اینا میچرخه و به این افراد بازی میرسه و این استار ها هم پیشرفت میکنن ....
وقتی که استارهای مصدوم و استارهایی که مرخصی هستن برگردن اون موقع بازی های جذابی رو میبینیم
نکنه بخوان به سینا استریک بدن ؟ :10:
پی پی وی خوبی بود خوب نگاه کنید شخصیت سینا جوری نیست که بگه آی کوییت اگه میگفت خیلی زشت بود...(شخصیتی)...
اونهمه جلو رندی کتک خورد ولی نگفت آی کوییت...معمولا" تو بازی های آی کوییت مچ فیس ها برنده یشوند چون کمپانی بیش از زیبایی مسابقات میخواد بگگه که هیچوقت آدم های خوب تسلیم نمیشوند....
البته این دلیل بر بد بودن باتیستا نیست دلیل بر بد بودن نقش باتیستاست که اشتباه محض کمپانی بود که نقش باتیستا اینجوری شه....
خب جریکو که تو یه استوری لاین دیگه قرار داره(با میز تیم شده)نقل قول:
جــريكو - ادج - شيمـوس - به احتمال زياد هانتر ميـاد . اينـا چيكارن !!!
استارهای در حال حاضر(برای Fatal 4 Way) سینا+شیمس+اج هستن که با اضافه شدن ترایپل اچ میشن 4 نفر. تازه معلوم نیست ترایپل کی برمیگرده.ضمن اینکه اج و شیمس هم که هیلن و شاید تو این چند مدت مسابقات Raw کیفیتش افت کنه.
یه جورایی ادم که به Raw الان نگاه کنه احساس سردی پیدا میکنه.
خب استارهای محبوبش نیست.رندی ، باتیستا ، ترایپل ، شان مایکل
قسمت عمده ای از تماشاگران wwe متعلق به این استارهاست که چند مدتی نیستن. خب اگه رندی+باتیستا+اج+سینا برای Fatal4Way میرفتن خیلی از الان قشنگتر و جذابتر میشد.
[align=center]طرفدار سینا هستم ولی باید توی اکستریم رولز باتیستا میبرد تا 2-1 میشد نه 3-0 اینجوری بهتر بود استوریشون هم جذاب تر و قشنگتر درمیومد .
مکمن هم پیر شده دیگه نمیفهمه چجوری استوری بسازه (اثرات پانت کیک رندی ارتن :11::11:)
امیدوارم باتیستا بمونه ...... [/align][hr]
[align=center]همین جا پی پی وی رو نقد میکنم ::
درو مک اینتایر مقابل کوفی : 65%
آر تروث مقابل تد دیبیاسی : 50%
ری مستریو مقابل سی ام پانک : 70%
بازی جری میز مقابل هارت داینستی : 65%
بازی اج و ارتن : 55% (در اصل بازی خوبی میشد ولی با مصدومیت رندی بازی قشنگ از اب در نیومد)
بازی بیگ شو و اسواگر : 50%
بازی ایو و ماریس : 40%
بازی سینا و باتیستا : 90%(خیلی بازی عالی بود از 2 بازی قبلیشون بهتر بود)
کل : 60.625%
همونطور که میبینید از نظرمن پی پی وی خوبی بود
---------------------------------------------------------
با تشکر از همه :34::34::34:[/align]
راک رفت.
استون رفت.
براک رفت.
شان رفت.
و اگه باتیستا هم بره من دیگه wwe رو نگاه نمی کنم.
:21::21::21::21::21::21::21::21::21::21::21:
رندی اورتن عمرا مصدوم شده باشه .
حتی اگه وینس هم الان زنگ بزنه انجمن wwe بگه مصدوم شده نباید باور کرد .
من خودم بازیشون رو مستقیم دیدم حتی ضبط کرده بودم 2 یا 3 بار مجددا نگاه کردم .
شما دقت کنید اگه مصدوم می شد چطور می تونست با اج اون لحظه آخر رو که در مقابل اسپیر جا خالی می ده طراحی کنه
اون هم آدمی با اون همه درد . از قبل تعیین شده بود . اصلا اج هیچ وقت برای اسپیر به اون اقدام نمی کرد.بازی همینطوری ناتمام میشد مثل چند سال پیش که در مقابل hhh واقعا کتفش مصدوم شد .
کمپانی wwe دید که داره یکی از شخصیت های هیلش رو که خیلی پول سازه آسون و به راحتی بوسیله مردم از دست میده واون داره فیس میشه این بود که می خواد یک مدت از چشم مردم دور باشه بعد دوباره با همون کرکتر قبلی برگرده .
در این مدت به بازی در فیلمش هم بیشتر می پدازه .
حالا رندی رو با دستی بانداژ شده به شما نشون میدن .ولی مطمئن باشید در همون تاریخ اون داره به فیلمش می پردازه .
آخه برد شخصیت فیس بدون یک کرکتر هیل که برای مردم جذابیت و ارزشی نداره !!! این فانون همه ی داستانهای دنیاست.
خب این اشتباهی هست که شما و چند نفر دیگه میکنید چوننقل قول:
تازه باید همه خوشحال باشن چون استوری ها روی اینا میچرخه و به این افراد بازی میرسه و این استار ها هم پیشرفت میکنن ....
این استار ها هیچوقت پیشرفت نمیکنن از لحاظ بنیان سازی
یه کرکتر زود ساخت میشن ..
یهو کوفی مین ایونتر شد دلیل بر عالی بودنش نیست دلیل
بر دبیلو دبیلو ای هست که یک استار رو بدون امادگی قبلی مین ایونتر میکنه
مثل پانک بعدش به گــــــه خوردن میوفته .