[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
he is young star , he is one of best 3rd generation star , he is 2011 royal rumble winner
He Is Going To WRESTLEMANIA 27
It's Your Destiny Alberto:68::5:
-----------------------------------------------------------
سلام من همین الان رامبل رو دیدم . اولش با حضور نیو نکسس و د کور اغاز شد بعد سی ام پانک و برایان موندن تو رینگ . کار برایان خوب بود بعدش که موریسن اومد . صحنه ای که به دنیل اون حرکت رو زد اسمش رو نمیدونم هر کی بهم بگه ممنون میشم اسم اون حرکت چیه اون خوب بود . بعدش که ریگال اومد بندازتش بیرون واقعا اتفاق جالبی افتاد . بعدشم که چاوو اومد کولاک کرد فکر کنم تو تمام رامبل ها یک نفر تو یه مسابقه اینقدر سوپلکس انجام نداده بود :12: . یکی به من بگه چاوو فیس شده ؟ خب بگذریم بعدشم که که بوکر تی اومد واقعا هیکلشو خوب نگه داشت ولی حیف که زود افتاد بیرون :94:بعدشم که رینگ فاتاد دست نیو نکسس واقعا کابوس من بود هر کی میومد میفتاد بیرون واقعا گفتم اینا میبرن ( شوخی ) بعدشم که سینا اومد نمیدونید اون لحظه چقدر دلم میخواست سینا سو**پر من بازیش گل کنه و همه رو بندازه بیرون که انداخت . یکی از شوک های این رامبل عملکرد خوب هورسنواگل بود . غیر قابل تصور بود :53: واقعا باحال بود همکاری سینا و هورنی که بنظرم تیم خوبی میشن :55: بعدشم که د کور اومد و کوین نش هم که خیلی زود افتاد بیرون مثل بوکر تی . بعدش چشم امیدم به سوئگر بود یه حالی به اینا بده منم هی استرسم میرفت بالا که یهو نکنه نفر بعدی اهنگ بریک د والز باشه :61: اما نبود در کل رامبلی نبود که به دل ما بشینه در رامبلی که مخالفان سینا میخواستن اون ببره چون اصلا استاری شاخی تو رینگ نبود . رامبلی که یکی از خلوت ترین رینگ ها رو داشت . رامبلی که چلنجر های قهرمانی هم اومدند تا رینگ رو پر کنند . رامبلی که کین خیلی اسون حذف شد رامبلی که شیمس و مک اینتایر چیزی نشون ندادند رامبلی که میتونست نصیب سی ام پانک بشه رامبلی که وقتی سانتینو دوباره برگشت تو رینگ من اینجوری :23: شدم و ... مسلما باب دل ما نبود اما بخواید فکرشو بکنید یکی از بهترین گزینه ها وقتی که نه هانتر برگشت نه کریس جریکو همین عزیز دل ، آلبرتو دل ریو بود . وقتی که برد نمیدونستم ببخندم یا گریه کنم ؟ :37:اما خوشحالم که وقتی پای آلبرتو وایسادم خودشو نشون داد واقعا میتونه به یکی از بزرگترین استارها بشه واقعا خوشحالم :84:استار با استعدادیه . ببینید بچه ها بضاعت الان کمپانی همینه باید سوخت و ساخت البته بنظرم نباید رامبل رو چهل نفره میکردن چون استاری برای این کار نداشتند . این کار رو باید قدیما میکردن که اگه صد تا استار هم میومد با دل ادم میخواست استار بیاد اما خب به هر حال برای من این یه آپست ویکتوری بود . به دل ریو احترام بزارید لطفا چون طرفداراش دوسش دارن چون اون میتونه قهرمان اینده جهان باشه چون استار با استعدادیه و فکرشو بکنید همه جوره تنها یکی از بهترین گزینه ها برای بردن رامبل بود .
البرتو بردنت رو تبریک میگم خوشحالمون کردی :61::61: