:55::55:وای پویان کلی خندیدم از این حرفت :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط demon of destruction [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
:55::55:وای پویان کلی خندیدم از این حرفت :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط demon of destruction [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دوستان دل ریو استعدادشو داره . واقعا میخوان اددی گررویی جدید بسازن . من خودم اصلا به خاطر اددی بود که از این دل ریو خوشم اومد چون وقتی با ماشین اومد تو رینگ منو یاد اون عزیزه رفته از دست انداخت . کی میگگه اددی طرفدار نداشت ؟؟؟؟ یکی بیاد با شهامت و با سند و مدرک بگه که اددی طرفدار نداشت . اقایون یکم منطق رو وارد بازی با کلماتتون کنید لطفا !!! بردن رامبل توسط کین یا بیگشو که دردی رو از کمپانی دوا نمیکنه این یک سال نهایتا دوسا دیگه فوقش بمونن مثل اج که داره فر میده کمپانی رو !!! بردن مقطعی اینا دردی رو دوا نمیکنه مثل یه انتی بیوتیک سادست که فقط درد و التهاب رو کم میکنه و. باید فکری تازه کرد باید نسلی تازه ساخت اگه به این جوونها بها داده نشه فردا روز چی برای کمپانی میمونه با رفتن بزرگانش ؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا وکیلی قبول دارم این مقام برای دل ریو زود بود اونم فقط به خاطر تجربه کمش تو کمپانی و این دلیل بر زیر سوال بردن توانایی هاش نمیشه . اون دوستی که گفت یه نفر هم خوشحال نشد باید بهش بگم که داداشی خیلی ها خوشحال شدند اون پشت رینگ رو دوباره ببین منم از این پشت قاب شیشه ی جادویی خوشحال شدم . درسته یکی برنده شد که فکرشم نمیکردیم واقعا به معنای واقعی کلمه upset victory بود . میتونست مک اینتایر هم قهرمان بشه اونم کاریزمای خوبی داره یا مثلا جک سوئگر حتی !!! وقتی سینا و پانک و شیمس استوری دارن نیازی نیست بیان رامبل رو ببرن . در سالهای اینده شاهد قهرمانی مک اینتایر . زیگلر . سوئگر . شیمس و... خواهیم برد . من ایمان اوردم که دیگه ارزوی بردن رامبل توسط جریکو رو باید از یادمون فراموش کنیم با این وضع که اینا سالهای اخرشونه کمپانی نمیاد یه لقب بهشون بده و بعدشم برن دیگه دور دوره جوونهاست . این بزرگانی رو هم که حرفشو میزنید یه موقعی جوون بودن همین هانترو تیکر و شان و رندی هم جوون بودن اما بهشون بها داده شد و الان شدند بزرگ کشتی کج !!! یکم استعداد جوونها و توانایی و قدرت رقابت و فرصت طلبیشون رو در نظر بگیریم که اخرش همینا میشن بزرگ ما !!!
شمایی که wwe رو مسخره می کنی و فکر می کنی wwe حال طرفداراشو میگیره پس چرا بازم سر هر پی پی وی میای نتایج رو میخونی؟ مگه نمیگی wwe بده؟ پس چرا نگاش می کنید؟ اسلحه گذاشتن رو سرتون که باید نتایج رو نگاه کنید؟
سلام
خب تقریبا 24 ساعت از رویال رامبل گذشته و تحلیل های مختلفی از این پی پی وی و برنده ی اون شده .
بد نیست با هم یه نگاه به پیش بینی های خودمون قبل از رویال رامبل 2011 بندازیم :
تو عکس اول پیش بینی سورپرایز رویال رامبل 2011 رو کرده بودیم :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
همونطور که دیدید همه رو دست خوردیم :4: ! البته اینم بگم که یه عده که رای به بازگشت اسطوره ها داده بودن تا یه حدی حدسشون درست بود . کوین نش و بوکر تی تو رویال رامبل برگشتن . اما خب سورپرایز اصلی برد یکی از ستاره های نو ظهور کمپانی بود ! ( که منم یکی از اون 8 نفری هستم که به اون گزینه رای داده بودم :4: )
تو عکس دوم هم پیش بینی برنده ی رویال رامبل 2011 رو کرده بودیم :
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
تو این نظرسنجی پرسیده شده بود که کدوم استار رویال رامبل 2011 رو می بره که تریپل اچ بیشترین رای رو آورده بود. اینجا هم رَکـب خوردیم :4: ! اون 6 نفری که به دیگر استارها رای داده بودن حدسشون درست بود .
بر خلاف عده ی زیادی از دوستداران رسلینگ تو سراسر دنیا، که فکر میکردند یکی مثل تریپل اچ یا جریکو رامبل رو می بره پیروز آلبرتو دل ریو شد !
تا بعد ..
پی پر ویو زیبایی بود
سورپرایز ها تا حدودی قابل پیش بینی بود ( حضور بوکرتی و کوین نش )
برنده رامبل اصلا قابل پیش بینی نبود و این باعث جزابیتش شد.
دوستانی که میگید حق دلریو نبود ببره : من خیلی وقته که از اخبار و ... دورم و دنبال نمیکنم ولی الان که رفتم بیوگرافیش رو خوندم دیدم واقعا پتانسیل خوبی رو داره برای پوش شدن توسط کمپانی.
اگر پانک یا هانتر یا جریکو میبردن داستان های تکراری تری رو شاهد بودیم وهیچ وقت هم نمیشد که استار هایی مثل دلریو اسمشون رو بر سر زبون ها بندازن.
رامبل خوبی بود در کل.
--------------
با حامد عزیز هم کاملا موافقم ، هر کس از دبلیو دبلیو ای و استوری هاش بدش میاد مجبور نیست که اخبار رو دنبال کنه !
-------------
در اخر هم یک تشکر و خسته نباشید به ارسلان عزیز میگم
واقعا عالی بود.
دستت درد نکنه.
فعلا ...
دوستانی که توپ گذاشتند دارند می کوبونند می گن که اگه خوشم نمیاد نبینیم:
بنده دارم انتقاد می کنم
نظر من هم همونیه که گقتم دوستان می تونند خوششون بیاد می تونه خوششون نیاد به من چه ربطی داره.
در کل این رویال رامبل جذاب تر از رویال رامبل 2010 بود.قبول دارم بردن البرتو یه کم زیادیش بود ولی همه چیز ممکنه.ولی حالمون گرفتن این تریپل اچ و جریکو وکریچن .
دوست عزیز پارسال هم ادج برنده شد ، ادج اهل کاناداست .نقل قول:
به هر حال باید یه غیر آمریکایی میشد چون کمپانی یواش یواش باید اسمشو میذاشت uwe
آقایون من قبل از برگزاری رامبل حدس زدم که آلبرتو برنده بشه
چون همیشه تو همه ی شوها شاخ و شونه میکشید و میگفت که من برنده هستم
البته همه همینو میگن...اما بعضی موقع ها بعد از برد یکی از استارها آلبرتو با ماشینش وارد میشد بی دلیل
س.وپر کیک شان به آلبرتو هم یکیش...
از حق نگذریم خیلی ساده میشه برنامه های کمپانی رو پیشبینی کرد
بله میدونم کانادایه(البته اگه با من بودی :4:) من کلی گفتم هم سالها رو هم قهرمانها رونقل قول:
نوشته اصلی توسط extreme [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
منم پیشبینی میکردم آلبرتو ببره،یکی از دلیلاش اینه که تو اسم شرکت کننده ها آلبرتو اول بود،دومیش وقتی موزیکش زده شد کمی طولش داد و همین باعث برگزاری یه مراسم بشه