به نام خدا
سلام
در هاتبرد شبکه های bell و sky sport و مهمترین شبکه tv14 مسابقات رو می دهند
مردونه اگه کسی فرکانس داره بذاره و بگه این شبکه ها چجور می یان آزاده یا پولی
تا بعد ...
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
نمایش نسخه قابل چاپ
به نام خدا
سلام
در هاتبرد شبکه های bell و sky sport و مهمترین شبکه tv14 مسابقات رو می دهند
مردونه اگه کسی فرکانس داره بذاره و بگه این شبکه ها چجور می یان آزاده یا پولی
تا بعد ...
خدانگهدار
***************
از تبلیغ وبلاگ خود در پست ها خودداری کنید.
به نام خدانقل قول:
نوشته اصلی توسط Taker
سلام درست می گن شبکه کارتی است است که در بعضی از رسیورها به نام شبکه تی وی 14 است ولی نام درست شبکه همین تی وی 14 نیست
تا بعد ..
خدانگهدار
به نام خدا
سلام
بابا شبکه رو ول کنید مسابقات رو بچسبید
به نظر من برنده ها اینا هستن :
باتیستا و جان سینا : برنده امیدوارم جان سینا بشه
آندرتیکر و اج در قفس هل این سل : امیدوارم اندرتیکر برنده بشه
تریپل اچ و گریت کالی : امیدوارم گریت کالی برنده شه
سی ام پانک و جی بی ال : دوست ندارم ولی احتمالاً جی بی ال ببره
بث فونیکس و سانتیو مارلا برابر میکی جیمز و کوفی کینگستون : امیدوارم میکی جیمز و کوفی ببرن
ام وی پی و جف هاردی : امیدوارم جف هاردی ببره
مت هاردی و مارک هنری : دوست ندارم ولی احتمالاً مارک ببره
1.شبکه ای بنام tv14 وجود نداره!!!
www.satcodx.com
www.flysat.com
www.kingofsat.net
www.lyngsat.com
www.satinfo.dk
www.satgate.net
اینها سایتهایی هستن که لیست فرکانسها و کانالها در تمام ماه#واره های دنیا رو دارن میتونید تو این سایت ها سرچ کنید تا مطمئن شید.
2. مهمترین شبکه ها شبکه sky sport در ماه#واره هاتبرد و آستارا و شبکه Showsport4 در ماه#واره نایلست این PPV رو پخش مستقیم میکنن!که هر دو کانال کد بندی شده هستند(کارتی و پولی هستند)!!!
3.سیستم کد گذاریشون هم کانال اولی ویدئوگارده(Video Guard) و دومی ایردتو(Irdeto)
(که هر دو امنیت بالائی دارن و هک نشدن)
4.برای دیدن پخش مستقیم این رویداد چند راه وجود داره!
A.کارت اوریجینالsky(برای اولی) یا شو تایم (برای دومی) بخریم.قیمت حدودا"400یورو برای اولی و 600 یورو برای دومی.
B.کارت تقلبی sky و شوتایم بخریم(کارتی که هکر ها ساختن).قیمت حدودا" 200~300 یورو
C.یکی که که کارت داره(چه اوریجینال چه تقلبی)بیاد کارتشو بوسیله یه کامپیوتر سرور که مرتب به اینترنت وصله برای بقیه به اشتراک بذاره یعنی بذاره ما هم از این ور دنیا از کارتش استفاده کنیم که میشه همون با استفاده از جی باکس یا کارد شیرینگ. کل قیمتش هم میشه قیمت دیش و ال ان بی و کارت DVB یا رس#یوری که قابلیت شرینگ داشته باشه(از این سامسونگ خفن ها400 تومن به بالا) و البته اکانت جی باکس(پولی جزئی برای صاحب کارت و کامپیوترش که کارتشو به اشتراک گذاشته)هزینه اکانت جی باکس هم حدودا" از دو سه تومن برای اکانتهای چند روزی تا بیست تومن برای یک ماهه(که این گرونتر هاش دیگه همه شبکه ها رو باز میکنه)!!!
و یا استفاده از دانگل برا باز کردن کانالهاا
و اما یه سوال ؟؟؟
این صاحبان اسکای اسپورت ایتالیایی و انگلیسی و شو اسپرت عربستانی خودشون چجوری مسابقات رو دریافت میکنن؟؟؟ از ایالت ایندیانا یا استامفورد آمریکا هم که تا دفترشون کابل کشی نیست!!!!!
DVD اش رو هم که نمیخرن !پس چجوری بلادرنگ مسابقات رو پخش میکنن؟؟!!!
جواب اینکه اونها هم مثل ما مسابقات رو از ماه#واره دریافت میکنن و کد بندیش میکنن و برای ما در هاتبرد و نایلست میفرستن(FEED)
اونها قبلا" مسابقات رو از وینس خریدن و وینس هم روی یه ماه#واره متروک (که هم روی آمریکای شمالی و هم روی اروپا و خاورمیانه پوشش داشته باشه) , روی یک فرکانس سری و مخفی براشون بصورت خام مسابقات رو میفرسته و اونها میان و تصاویر رو از اون طریق میگیرن و بعد کدبندیش میکنن و چمیدونم آرم شبکه اشون رو میذارن روش و صدای گذارشگر فرانسوی آلمانی و عربی میذارن روش و با حدود 10 ثانیه تاخیر برای ما مشترکینشون(که کارتشون رو خریدیم) روی اون چند تا کانال میفرستن!!!
حالا ما باید زرنگی کنیم و اون ******* متروک و اون فرکانس سری رو پیدا کنیم دیش و دم دستگاه و دفتر دستکمونو تنظیم کنیم تا بصورت خام و بلادرنگ مسابقات رو ببینیم.!!!
سایتی مخصوص به همین فرکانسهای مخفی وجود داره که فرکانسها و ماه#واره رو برای پخش مستقیم مینویسه!!
متاسفانه دیگه وینس PPV ها رو مجانی نمیفرسته و کدبندیشون میکنه!!!
در حال حاضر این ترفند فقط بدرد مسابقات هفتگی میخوره!!!!چند سال پیش همش اینجوری ppv ها رو میدیدم!
---------------------------------
پس اونهایی که فرداش مسابقات رو میفروشن یا همون ساقی هستن یا با جی باکس میبینن و ضبط میکنن (که کلی درد سر داره) و یا اینترنت پر سرعت و حوصله دارن و میشینن دانلود میکنن!!!
--------------------------------
البته یه تاپیکی در این باره تو بخش ماه#واره و کامپیوتر بود که آقای Hamoon هم یه pdf گذاشته بود و مفصلا" بحث شده یود در این باره که متاسفانه اون بخشها از سایت خذف شده!!
میخواستم بیام تو بخش انتقادات و انتقاد کنم برای حذف این بخش و تاپیک و نداشتن دکمه تشکر که دیدم اوضاع اونجا خیلی خیطه و هر کی انتقاد میکنه شرطشو پرچم میکنن! ما هم بیخیال شدیم(مزاح)
-------------------------------
سر شب که تاپیک پخش مستقیم سامراسلم زده شد( میام اونجا و فرکانسو میذارم ولی چه فایده که کد بندی شده است)
-------------------------------
هر وقت حوصلم شد یه مقاله در این باره مینویسم و مفصل تر بحث میکنیم (هر وقت دکمه تشکر درست شد)(مزاح)
اسکای اسپورت 1 مسابقات رو پخش می کند
آندرتیکر آیا با تیپ و قیافه جدید می یاد ؟ کاش اینطور باشه
به نظر من :
جان سینا از باتیستا می بره
در انجمن کی مسابقات رو سامرسلام رو نتایجش رو زنده می ذاره اعلام کنه
عزیز ما مدیر اخبار داریم و زحمت میکشه لایو میذاره
به نام خدا
سلام
نتایج رو در اینجا پیشبینی کنید
تا الان در وبلاگ ها و سایت ها گشتم اینطوریه
جان سینا ، باتیستا رو می برد
آندرتیکر ، اج رو می برد
تریپل اچ ، گریت کالی رو می برد
جف هاردی ، ام وی پی رو می برد
میکی جیمز و کوفی کینگستون ، سانتیو مارلا و بث فونیکس رو می برند
مارک هنری ، مت هاردی رو می برد
جی بی ال ، سی ام پانک رو می برد
تا بعدد...
خدانگهدار
www.wwe-abbas.blogfa.com