EDGEعمرا باشهنقل قول:
نوشته اصلی توسط M2JH
ولی همین آندرتیکر هم به زور دارن یکجا جاش میکنن
دیگه شاید یک یا دو مسابقه بیشتر نشه توش جا داد
نمایش نسخه قابل چاپ
EDGEعمرا باشهنقل قول:
نوشته اصلی توسط M2JH
ولی همین آندرتیکر هم به زور دارن یکجا جاش میکنن
دیگه شاید یک یا دو مسابقه بیشتر نشه توش جا داد