چشم :34: ...فردا صبح
نمایش نسخه قابل چاپ
چشم :34: ...فردا صبح
ممنون عزيز
خيلي كار جالبي بود.
متشكرم
خیلی ممنون :2:نقل قول:
نوشته اصلی توسط Taker
بچه ها کسی میتونه این کاور ها رو کامل تو یه سایت مثل 4Shared.com اپلود کنه اخه رپید شر محدودیت دانلود داره
http://www.4shared.com/file/66775211/12677eb/Covers-iranwwenet.htmlنقل قول:
نوشته اصلی توسط IRANWWE
میشه 10 یا 15 تاشو بصورت تک بگذارین. اگه بیشتر هم گذاشتین خیلی خوبه. خیلی ممنون میشم