من روی سی ام پانک شرط می بندم بازنده تا یک هفته امضا و آواتارش رو برداره و زیر نام کاربریش بنویسه Loser
همینجوری شرط بستم خالی نباشه............:4:
نمایش نسخه قابل چاپ
من روی سی ام پانک شرط می بندم بازنده تا یک هفته امضا و آواتارش رو برداره و زیر نام کاربریش بنویسه Loser
همینجوری شرط بستم خالی نباشه............:4:
من رو ارتن شرط ميبندم.اگرم باختم سه روز مينويسم:Age Of Orton Is Dead
پایتم علی
بستیم:33:
سر سينا ميبندم اگه سينا باخت زير امضام ميزنم John Cena Sucks 4 Ever + اون عكس شروين
(ميدونم سينا ميبازه شرط ميبندم :4:)
آقا اگه طرفداراي تريپل باختند چي؟نقل قول:
رط بعدی سر این مسابقه :
Man Of Destiny =====> Triple H
mohammad_dj_kazin ====>Johncena
شرط : سر اینکه اگر طرفداران سینا باختند باید امضاء هاشون رو این امضاء قرار دهند
http://upload.iranblog.com/7/1247569438.jpg
این شرط بندی تا به اینجا بین طرفدارهای سینا و اچ اچ اچ میباشد
البته اینو بگم که طرفدارای سینا هم باید برای طرفدارهای اچ اچ اچ هم یک امضاء بسازند
منظورم اين شرط هستش نه شرط ديگري.....
با سلام
دیدم 5 روز تا نایت آف چمپیونز مونده گفتم جدول رو در یک پست جدید بذارم همه ببنند در ضمن اگه مشکلی در جدول میبینید به من بگید
اینم جدول شرط بندی:
[align=center]
WWE Championship Match
Triple Threat Match
John Cena vs Randy Orton © vs Triple H[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
bardy ====> Johncena
shayan_cena_jeff_batista ====> Johncena
Salar_Cena ====> Johncena
bret-hitman-hart ====> Triple H
D_Generation X ====> Tripe H
τhε ρhεηοϻεηαl =====> Triple H
3:16 ====> Triple H
keyvanbrock====> Triple H
The Great One ====> Randy Orton
H H H ====> Randy Orton
The Godfather ====> Randy Orton
jeff swnaton ====> Randy Orton
MAN ON FIRE ====> Randy Orton
شرط :سر 5 روز پست نذاشتن
[align=center]
------------------------------------------------------------[/align]
شرط بعدی سر این مسابقه :
Man Of Destiny =====> Randy Orton
3:16 ====> Johncena
mohammad_dj_kazin ====>Johncena
شرط : سر اینکه اگر طرفداران سینا باختند باید امضاء هاشون رو این امضاء قرار دهند
http://upload.iranblog.com/7/1247569438.jpg
و همینطور زیر امضاشون واژه Cena S U X را قرار دهند
این شرط بندی تا به اینجا بین طرفدارهای سینا و رندی اورتون میباشد
البته اینو بگم که طرفدارای سینا هم باید برای طرفدارهای رندی اوتون هم یک امضاء بسازند
[align=center]------------------------------------------------------------[/align]
[align=center]World Heavy Weight Championship
CM Punk © vs Jeff Hardy
[/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
jeff swnaton ====> Jeff Hardy
arman_071 ====> Jeff Hardy
Hbk Loyal Fan====> CM Punk
شرط : بازنده تا یک هفته امضا و آواتارش رو برداره و زیر نام کاربریش بنویسه Loser
[size=small]نکته مهم:[/size] در ضمن بعضی از دوستان مثلا میگن من روی رندی اورتون میبندم . اگه نگن رو کدوم شرط بندی رو رندی بستند به لیست اضافه نمیشوند
اگه رندي اورتون باخت طرفداراي رندي اورتون بايد چيكار كنند؟نقل قول:
شرط بعدی سر این مسابقه :
Man Of Destiny =====> Randy Orton
mohammad_dj_kazin ====>Johncena
شرط : سر اینکه اگر طرفداران سینا باختند باید امضاء هاشون رو این امضاء قرار دهند
http://upload.iranblog.com/7/1247569438.jpg
و همینطور زیر امضاشون واژه Cena S U X را قرار دهند
این شرط بندی تا به اینجا بین طرفدارهای سینا و رندی اورتون میباشد
البته اینو بگم که طرفدارای سینا هم باید برای طرفدارهای رندی اوتون هم یک امضاء بسازند
يكي جواب بده از ابهام در بيايم.
گفتم که اگر رندی باخت باید طرفدارای سینا باید برای طرفدارای رندی یک امضاء بسازند و طرفدارهای رندی این امضاء رو به جای امضایه خود قرار دهندنقل قول:
نوشته اصلی توسط Hbk Loyal Fan
نیمشه نظرمو رو سینا عوض کنم و بگم که میبره و اگه سینا باخت تا هر وقتی که بچه ها عشقشون کشید بنویسم Cena Sux ? :4:
من سر سينا شرط بستم نه رندي
اگه سينا باخت زير امضام مينويسم CenaSux
[align=center]من سره جف شرط می بندم اگه که باخت که عمرا نمی بازه هر چی که شما بگید...اسم منو بنویسید![/align]
:13::13::13::13:
ایول داش آرمان امیدوارم کردی:7:
اگه باختی باید امضا و آواتار خودتو برداری و زیر نام کاربریت بنویسی Loser .
با تشکر:34:
خیلی سخته واسم که اینو بگم ولی فکر کنم رندی میبره.دیروز همه احتمالات رو چک کردم فهمیدم که خیلی بعیده سینا ببره به دلایل زیر:
1-اینکه در راء چند روز پیش رندی رو پین کرد و من شدیدا مطمئنم که تریپل ایچ پین نخواهد داد.
2-رندی در چند هفته اخیر همش ضایع شده.
دانیال جان یه نگاهی به صفحه های قبل کنی بد نیست
بعد میگینقل قول:
نوشته اصلی توسط 3:16
:15::15::15:نقل قول:
نوشته اصلی توسط 3:16
اقا من سر کریستین میبندم اگه باخت زیر اواتارم مینویسم راکی s u x اواتارو امضامم بر میدارم:13::13:
من زنده دیدم و بعد بازی سینا خوابیدم .الان بیدار شدم.تا وقتی اون دو تا نوچش باشن کمربند دست رندی.(((دیدین سینا رندی رو سابمیشن کرد ولی داور حواسش نبود)))به هر حال باختم و تا 5 روز دیگه پست نمیدم.:7:
خب طبق جدول شرط بندی:
[align=center]
WWE Championship Match
Triple Threat Match
John Cena vs Randy Orton © vs Triple H[/align]
[align=center]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
bardy ====> Johncena
shayan_cena_jeff_batista ====> Johncena
Salar_Cena ====> Johncena
bret-hitman-hart ====> Triple H
D_Generation X ====> Tripe H
τhε ρhεηοϻεηαl =====> Triple H
3:16 ====> Triple H
keyvanbrock====> Triple H
The Great One ====> Randy Orton
H H H ====> Randy Orton
The Godfather ====> Randy Orton
jeff swnaton ====> Randy Orton
MAN ON FIRE ====> Randy Orton
شرط :سر 5 روز پست نذاشتن
[align=center]
------------------------------------------------------------[/align]
شرط بعدی سر این مسابقه :
Man Of Destiny =====> Randy Orton
3:16 ====> Johncena
mohammad_dj_kazin ====>Johncena
شرط : سر اینکه اگر طرفداران سینا باختند باید امضاء هاشون رو این امضاء قرار دهند
http://upload.iranblog.com/7/1247569438.jpg
و همینطور زیر امضاشون واژه Cena S U X را قرار دهند
این شرط بندی تا به اینجا بین طرفدارهای سینا و رندی اورتون میباشد
البته اینو بگم که طرفدارای سینا هم باید برای طرفدارهای رندی اوتون هم یک امضاء بسازند
[align=center]------------------------------------------------------------[/align]
[align=center]World Heavy Weight Championship
CM Punk © vs Jeff Hardy
[/align]
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
jeff swnaton ====> Jeff Hardy
arman_071 ====> Jeff Hardy
Hbk Loyal Fan====> CM Punk
شرط : بازنده تا یک هفته امضا و آواتارش رو برداره و زیر نام کاربریش بنویسه Loser
خب همونطور که دید :
کاربران :
bardy
shayan_cena_jeff_batista
Salar_Cena
bret-hitman-hart
D_Generation X
τhε ρhεηοϻεηαl
3:16
keyvanbrock
تا 5 روز نباید پستی بدهند
و کاربران 3:16 و mohammad_dj_kazin باید [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] را باید به جای امضاء خود بذارد
و کاربر Hbk Loyal Fan
تا یک هفته امضا و آواتارش رو برداره و زیر نام کاربریش بنویسه Loser
البته خود هامون جان باید نظر نهایی رو در باره همچی بگه ولی چیزی که واضح اینه
خب دیگه منم باختم تا 5 روز دیگه خداحافظ
[align=center]:11::11::11:[/align]
عرفان صدقه سری من نجات یافت :9:
من رفتم تا 5 روز ولی لطفا به پست قبلی که در این تاپیک دادم دقت کنین
خب کاربران
bardy
shayan_cena_jeff_batista
Salar_Cena
bret-hitman-hart
Metallica
τhε ρhεηοϻεηαl
3:16
keyvanbrock
که سر 5 روز پست نذاشتن شرط بسته بودن و باختن از الان به بعد میتونند پست بدن
اقا كسي نميخواد شرط بندي سامر اسلم رو شروع كنه؟:27::27:
سامراسلم كه همه نتايجش از الان معلومه ديگه شرطبندي نميخواد:4:
سينا كل بازي كتك ميخوره بعد يهو سوپ*ر من ميشه چند بار با شونه اش به رندي ميزنه بعد سايد اسلم و يو كنت سي مي و اف يو 123
:4:
بازي پانك و جف هم كه مت مياد دخالت ميكنه جف ميبازه ميره خونشون:4:
دي ايكس هم كه لگسي رو له ميكنه.
جريكو و بيگ شو هم كرايم تايم رو ميبرن.
ري هم كه طبق معمول ريتين ميكنه.
كين هم اگر خدا بخواد تا اون موقع از زير رينگ بيرون نياد حال كالي رو ميگيره.
حالا هر كي به نظرش اين نتايج بدست نمياد ميتونه شرط ببنده.:4:
راست میگه شروع کنید.......................................... ........
دمت گرم آقاي demon of destruction (شرمنمده اسمتون رو بلد نيستم ) خيلي باحالي:11::11::11::11::11:
در ضمن از آقايان مدير هم خواهشمندم نظرسنجي را شروع كنند! يكشنبه ي اين هفته نه هفته ي بعد سامراسلم ها (10 روز ديگه)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:34::34:
پس فردا هامون خودش برمیگرده از مرخصی و به این مسائل رسیدگی میکنه.