1-نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟
افتضاح.بجز بهارش.
تابستونش که مثلا رفتیم دنبال کار یه کار بنایی گیرمون اومد روزی 8 تومن مثل سگ جون کندیم.پاییز و زمستونشم که مدرسه مارو پاره کرد,مارو تا ساعت 2:15 ظهر نگه میدارن بعدشم بیایم خونه بدون خواب و استراحت باید درس فردا رو بخونیم.کلا سالی بود توءام بابد شانسی و بی حوصلگی و خستگی.
2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد :24: :4: )
دوتا هدف داشتیم;یکی قبول شدن تو امتحانات نوبت اول که ه سختی هرچه تمام تر این کارو کردیم و دیگری بردن قرعه کشی که نزدیکای یک ساله توشیم هنوز نبردیمش.
3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟
خداییش انقدر ساله بد بود ما بهترین چیزی که برامون اتفاق افتاده رو قبول شدن بی دردسر تو خرداد و دی امسالو میدونم.
4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن
خبر چاقو خوردن دائیم توسط برادر زنش چند هفته پیش که شانس آورد,چاقو اگه یه چند میلی متر بالاتر می خورد به قلبش اصابت می کرد و خدارو شکر الآن سالمه.
5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟
خداییش نمی دونم.ولی اگه بخوام احتمالی بگم فکر کنم یه ذره بهتر شه چون یه سال با تجربه تر می شم و خریت های قبلو انجام نمیدم.
6-تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)
تا اون موقع می شم 25 یا 26 سال(حالا شما کوچکترم حساب کنی مشکلی نداره)احتمالا دانشگاهم میخوام کارشناسی ارشد بگیرم چه خارج چه ایران.هرجا باشم سربازی نیستم.
7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...
بهترین:جون گرفتن دوباره انجمن بعد از اون 5,6 ماه نفرین شده. //////بدترین:خرداد بود فکرکنم که در وبلاگ انجمن خوندم انجمو از دست دادیم و فکر کنم بد بختیامون از همونجا شروع شد.
8- مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..
عیدی گرفتنو تعطیل کردن مدرسه یک هفته قبل عید و یه هفته بعد عید به دست خودمون.
9-با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)
خداییش ما ازبچگی به جز پول هیچی نگرفتیم ولی 4,5 سال پیش دوست بابام که چند پک زده بود درحالت مستی به من 30 هزاز تومن داد (اونموقع 30 هزاز توم خیلی بود)
10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.
تو آزمایشگاه مدرسه بودیم ساعت زیست. منو با چند تا از رفقا زودتر رفتم تو آزمایشگاه.معلم گفتهبو قبلا که می خایم امروز درمورد اعضای بدن اعم از قلب و مغز و..........توضیح بدم.قبل از اینکه معلم بیاد من قلبو با تمام جزئیاتش گرفتم.در حال بازی کردن باهاش بودم که از دستم سر خورد و افتاد زمین شکست.یکدفعه دیدم معلم برای چک کردن وسایل آزمایشگاه داره از پایین میاد بالا(برخلاف همیشه که دیر میومد ایندفعه زود اومد).معلم تا اومد تو آزمایشگاه ما الکی تریپ عصبانیا رو برداشتیم و گفتیم می بینین آقا بچه های دیگه چقدر بی فرهنگن.دوستم تریپ کاراگاها رو برداشت گفت من فکر کنم کار بچه های ریاضیه چون اونا اینارو ندارن به ما که تجربی ایم حسودی شون میشه.معلم بیچاره که دید اونا دانش اموزش نیستن و اونجور تیکه ی قلب (با تمام جزئیات نیست)یه عکس قلب برداشت و به ما درس داد.
11-بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)
همونطور که خودت گفتی بردن کیسه با ده نفر خوب بود ولی بردن اینتر از میلان 1-0 خیلی حال داد بهم چون میلان یه عالمه حمله کرد و گل نزد:21:
12-موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون :4: )
پیش خانواده.کلا اگه خانواده نباشن دوستان یا فامیل رو ترجیح میدم.
13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )
1-اسکار اصغر فرهادی//////2-بازگشت انجمن//////3-بازگشت دنیزلی به پرسپولیس
14-بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟
1-رد نشدن در امتحانات خرداد یه کمی امید دارم/////////2-قهرمانی در مسابقات کشتی گیلان و رفتن به مسابقات کشوری.از اونجایی که اولین بارمه میرم ااستانی شرکت میکنم امیدم کمه
15- . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟
5 میدم چون حالمو بد جور گرفت
16-.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...
خدیا عید یا هیچ تعطیلات دیگه رو از ما نگیر.