1- نظر كلیت در مورد سالی كه گذشت؟
سال خوبی بود کلا حال داد,دمش گرم:3:
2- بزرگترین اهداف و آرزوهایی كه در سال 90داشتی رو نام ببر. ایا بهشون رسیدی؟( مثلان میر علی کنکور داشت خودشو کشت اما اخرشم مشروط شد :24: :4: )
تو کار حدودا به اهدافم رسیدم و بالاخره تونستم ماشین هم بخرم اگرچه چند سال پیش میتونستم بخرم بیشتر حال میداد:1:
3- بهترین و خوشحال كننده ترین اتفاقی كه در سال 90 برات رخ داد؟
پیدا کردن نیمه گمشدم!:8:
4- بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقی که در سال 90 برات رخ داد رو تشریح کن
بدترین خاطره هم اینکه 6 ماه الاف کارت پایان خدمتم شدم و کلی عقب افتادم انقدر داستان داشتیم تو خدمت که پدرمون رو دراوردن تا تصفیه بدن(اینم از مضرات خدمت تو نیرو انتضامی هست):2:
5- نظرت در مورد سالی كه در راهه؟ به نظرت سال 1391 برات بهتر از سال گذشتست یا بدتر؟(از لحاظ تحصیلی، كاری، ورزشی، عشقی و...) چرا؟
باید خیلی بهتر باشه چه از لحاظ عشقی و کار مجوز سفرخونه رو هم گرفتم و بعد عید میرم دنبالش سمت اریاشهر تو محلمون میخوام باز کنم منتظرتونما-تحصیل و ورزش هم از اول میونه خوبی باهاشون نداشتم:4:
6- تصور کن 10 سال دیگه سال 1400 شده .فکر میکنی کجایی چکاره ای چی شدی؟ (اون موقع من رو فرستادن پیش کلاغا هوا خوری!)
با خانوم بچه ها دارم زندگی میکنم و شبا یواشکی میام انجمن:5:
7-بهترین و بدترین خبرهایی که در مورد انجمن iwe در سال 90 شنیدی چه بود...
بدترین زمانی بود که انجمن میخواست بسته شه و بهترین هم شروع به کار مجدد انجمن
8- مهمترین ویجگی عید نوروز از دید تو چیه؟ ..اصلان عید رو دوست داری؟ اگه نداری دلیلش چیه..
مگه میشه دوسش نداشته باشی 2 هفته عشق و حال میکنی با رفیقا کسی هم مزاحمت نمیشه
9- با ارزشترین عیدی كه از بچگیت تا حالا گرفتی چی بوده؟ (با ارزش، بستگی به تعریف خودتون از ارزش داره! كه میتونه ارزش معنوی باشه یا مادی...)
14 یا 15 سالم بود که دایی خدابیامرزم برام ps1 خرید:8:
10- یه خاطره جالب .سوتی یا خنده دار كه برات در سال90 در انجمن یا خارج از نت رخ داده رو تعریف كن.
1 روز صبح تابستون رفیق دوران دبیرستانم زنگ زد که تا 2 ساعت دیگه میخوان برن شمال گفت 1 نفر جا دارن و اگه میتونم بیام منم که دیدم هم ماشین دارن هم خونه سریع گفتم منم هستم.من فقط رفیقم رو میشناختم و 2 تا از رفیقای اون هم بودن که نمیشناختمشون خلاصه سوار شدیم تو راه چالوس بودیم که دیدیم ماشین داره تو لاین خلاف با 40 تا سرعت میره به سمت ماشینی که از روبرو میاد ما هم هر کاری کردیم نتونستیم مسیر رو تغییر بدیم و از انجایی هم که همه بالا بودیم مجبور شدیم یکی یکی از ماشین بپریم بیرون که به ... نریم ما 3 تا پریدیم بیرون در اخرین لحضه و راننده هم ماشین رو کوبید به گارد و مامور امد و ماشین و خودمون رو بردن و ازمون تست الکل گرفتن و + درامد و هممون شلاق نوش جان کردیم و جریمه... کلا کوفتمون شد.
نکته اموزنده این سفر این بود که با بی جنبه جماعت سفر نکنم.
11- بهترین بازی تیم محبوبت در سال 90 كدوم مسابقه بود؟ ( ما که میدونیم پرسپولیسی ها برد 3.2 رو فراموش نمیکنن)
جوابش رو خودت تو سوالت دادی و قهرمانی دورتموند
12- موقع تحویل سال 90 كجا و كنار چه كس یا كسانی بودی؟ دوس داشتی بجز پدر و مادر پیش چه کسایی یا چه جایی باشی لحظه عید امسال...(مثلان بابی لحظه عید 89 تو مستراب بود 90 از دسشویی اومد بیرون :4: )
خونه خانومم احتمالا باشم(بالاخره باید خودمون رو خوب جلوه بدیم):3:
13-بهترین خبرهایی که خیلی در مورد دیگران در سال 90 خوشحالت کرد چی بود( مثل برنده شدن جدایی نادر از سیمین در اسکار یا موفقیت تیمهای ورزشی یا استار مورد علاقت )
ترک کردن رفیقم که از دبستان با هم بودیم بعد 3 سال شیشه کشیدن با همکاری خانوادش که تونستیم ترکش بدیم و جایزه خنجر طلایی رو از ان خودم کنم!
14. بزرگترین هدفی كه در سال 91 برای رسیدن بهش تلاش میكنی چیه؟ چقدر امیدواری محقق بشه؟
کارم ردیف شه و بتونم بترکنم اماکن هم دم به دیقه نیاد گیر بده
15 . از 20 نمره به سال 1390 چه نمره ای میدی؟
17
16.... در آخر یك جمله نوروزی و یه ارزو تقدیم كن به بچه ها...
پیشاپیش عید همتون مبارک و از اینجر حرفا........
دمتون گرم تایپک باحالی بود بد مدتها چند خطی نوشتم