ای خالی بند !!!! :4: ...کودوم مارمولکی تو چت پز میداد همه معدلاش بیسته ؟؟؟؟:24:نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
نمایش نسخه قابل چاپ
ای خالی بند !!!! :4: ...کودوم مارمولکی تو چت پز میداد همه معدلاش بیسته ؟؟؟؟:24:نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
:34:من که گفتم دخترا هم بهترن هم باهوش تر اصلا قابل مقایسه نیستیم:24::32:
ما هم که دومیم و رشتمون انسانیه سه تا هم تر زدیم معدل حدود 13
حالا هر کی پرسید بگید شده 20
من كه 5 ساله رسما درسم رو گذاشتم كنار
البته بخاطر چي بماند چون اينقدر طولاني كه بخوام بگم يه تاپيك 100 صفحه اي ميخواد!
البته اگر بشه مهر ماه ميرم دانشگاه البته علمي كاربردي:4:
اي دل قافل
من كه معدلم 15 شد ولي اگه ترم اول معلم آمارم به من 13 نمره ارفاق ميكرد ترم دوم نمره ي امارم بد نميشد
دخترا یه کم مخ تو کله شون نیست ............ فقط خر خونن............. انقدر خنگ هستند که نگو و نپرسنقل قول:
نوشته اصلی توسط love kelly
من دختر داییم حرف زدذنشو بلد نیست ولی معدلش 19 هست
من هم معدلم 16/30 هست
فعلا که من وغزل هر دو مون تو تیزهوشان معدلمون 19 به بالاس یه نگاه به معدلای دیگران بنداز بعد دهنتو باز کن :33:من برای همهی امتحانام بیشتر از یه ساعت نمیخونم خیتی جون
منم تو المپیاد ولگردی اول شدم:24:
[size=large]منم معدلم شد 17.05 دوم دبیرستان رشتمم تجربی هست شانس اوردم با پوریا(ECW)تو یه کلاس و مدرسه نبودیم وگرنه الان 12 تایی یادگاری داشتم واسه شهریور.
یه ترم کلاس زبان باهم بودیم معلمه جلسه اخر قسم خورد منو بندازه و انداخت.نامردا دیگه ثبته نامم نکردنن.[/size]
کلاسو به فساد کشیدیم این عرفان برگه آخر ترم رو پرت کرد جلو معلم :11: این کارش ایولا داره:34::34:نقل قول:
نوشته اصلی توسط HHH
اونا همه 2-3 دبیرستانن شما و غزل اول یا دوم راهنمایی :4: ....افتخاری نداره !!!!:24::34:نقل قول:
نوشته اصلی توسط love kelly
:11: :11: [size=x-large]آره جون عمت........:4::11: :11: :11:[/size]نقل قول:
نوشته اصلی توسط love kelly
می خوای باور کن می خوای باور نکن از بس دورو برت ادمای خنگ زیاد شده فک میکنی همه خنگن :26:اصلا باور کردن تو مهم نیست می خوای از معدل و مدرک تیز هوشانم عکس بگیرم بندازم تو سایت :24:
[size=large]بس کنید دیگه حالا سر یه معدل به جونه هم میخواین بپرید.یکی پایین میشه یکی بالا فرق نداره.[/size]
دیدی پسرا همینن میگن هر چی شدم شدم ولی یه دختر میگه باید 20 بشم باید قبول بشم
به كودكستان IRANWWE خوش آمديد!
تو مارو کشتی بابا اه.:17:نقل قول:
نوشته اصلی توسط love kelly
برای اطلاع بیشترت:
معدل من از 1 راهنمایی تا الان:(ترم 2)
1-20
2-20
3-19/91(تازه مثل امسال و سالهای بعد سوسول بازی نبود سوالا هماهنگ بود و سر چک ته چک میشد)
---------------
فیزیک-ریاضی
1-19/56
2-19/61
3-(این سال رو کلا لاس زدم و به انحراف کشیده شدم-هماهنگ کشوری -چند تا از سوالای فیزیکم حذف کردن به علت سختی و مزخرفی زیاد.)
17/71
پیش دانشگاهی:
18/56
-----------
کنکور هم با توجه به اینکه گند زدم 1550 شدم.(برام از 300 تا 1500 رو پیش بینی کرده بودن.کانون).
سوالای امسال کنکور رو هم که همه خبر دارن چی بود ؟!فوق العا ده چرت و پرت و به سبک دهه 70).
باشه بابا فهمیدیم کی باهوشه ما که خودمون خنگیم هیچ ادعایی نداریم
من سال اول راه نمایی شدم 19/68
سال دوم شدم 18.83
سال سوم(مدرسم تو تهران بود)شدم 19.01
الانم ترم تابستونه سلام دیباجی ام:24: