من سال دوم رشته ریاضی شدم 87/19 کلی حال کردم فقط تو این عربی پدر سگ نمره کم آوردم
نمایش نسخه قابل چاپ
من سال دوم رشته ریاضی شدم 87/19 کلی حال کردم فقط تو این عربی پدر سگ نمره کم آوردم
منم كه تو تيزهوشان معدلم شد 95/19 اونم بخاطره اين كه چرا از ديوار بالا ميري.؟؟؟ :4:
نامرداا انضباط دادن 19 :10: :10:
دخترا چه قد خر خونن :4: :4:
منم کلاا بخونم نخونم از 19 نیم پایین تر نمیام:27::24: ( در سعی هستم معدل پایین 19 بگیرم :4: )...امسال از 24 ساعت 28 ساعت پا نت بودن کل خانواده میگفتن نوبت دوم گند میزنی ... تر میزنی و از اینا..... ما هم برا هر امتحان 1- 1.5 ساعتی با کمک PSP گرامی خوندیم شدیم 19.83 همه گفتن ماشالا :4: :4: :4:
من 2 تا لیسانس دارم 1 . خیابون گردی 2 . ولگردی از عرفان بپرسین الان دارم لیسانس دمبل زنی رو هم میگیرم !!!!!!!!!! شوخی کردم بابا!!!!!!!!!!! معدلهام کلا پایین 17 نیومده فقط اول دبیرستان بودیم که رئیس هایه دبیرستان لج کردن چون بسیجی بودن ما هم یکم از این ریش عجق وجقی ها می زاشتیمو و با کروات میومدیم سر کلاس چونکه حرص اونا رو در آریم ! اون سال معدلم شد 14
راستی کیا مدرسه رو میپیچونن میرن پی دخ.. با.. !!!!!!!!!!!!!!!!!1 خیلی کار بدیه بهتون توصیه نمیکنم !!!!!!!!!!!!! ( با خنده )
من میرم سوم راهنمایی معدلم شد 20 هه هه هه هر ترم درم یک سکه از پدر و مادرم جایزه می گیرم.نامردا بچه ها بهم می گن خرخون منم بهشون میگم :بیسواد درس خون
من امسال دیپلم گرفتم معدل دیپلم 17/87
ترو جان عزیزتون بیخیال شین !!! من معدل دیپلمم که 5 سال پیش گرفتم شد 13/87 !!! الان مهندسه مدیریت نرم افزار و پایگاه داده ها هستم !!! جای کرکری خوندن برید بشینید فکر کنید که چند وقت بعد که خواستم برم دانشگاه بابام پول دانشگاه میده بهم یا نه ؟؟؟ اونجا چه خاکی توو سرم میریزم ؟؟؟؟ خونه با کی میخوام اجاره کنم ؟ اون کسی که باهام خونه میگیره معتاد یا الکلی هست یا نه ؟؟؟ اجاره خونه رو چطوری باید بدم ؟؟؟ و هزاران تا فکر دیگه که بدبختانه سنتون هم نمیرسه بهشون فکر کنید !!! امیدوارم به این موانعی که گفتم برنخورید !!! الهی آمین . :10::10::10: :34::34::34:
34/18 سال دوم.
خی منم راستشو میگم
تو راهنمایی که بودم معدلم زیر 19 نبود
ولی وقتی رفتم دبیرستان سال اول شدم 15 خوردی سال دوم 13.33 سال سوم 12 خوردی و پیش دانشگاهی شدم 18.92 !!!! رشتمم ریاضی بود کلا از وقتی رفتم پیش دانشگاهی همه چی تغییر کرد الانم که دانشگاهم و دارم حسابداری میخونم تو شهر خودمون راحت !! :4:
ما شا لا به همه خـــر خوان ها :4: ما که دو ساله میخوایــم دیپلــم بگیــریم سره 1 درس هــی میوفتیــم :4: