RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
من تازه الان اين تاپيكو ديدم اول از همه شديدا از ابوالفضل خان عزيز تشكر ميكنم خيلي خيلي تاپيك عالي و خوندني و جالب و جذابيه خوندن تمام 3 مصاحبه كلي وقتمو گرفت-بماند كه چشم و چال هم برام نموند!-هر سه مصاحبه خيلي خيلي عالي بود واقعا قشنگ و جذاب بود خلاصه هر چي بگم كم گفتم...
دونستون اتفاقاتي كه قبلا تو انجمن افتاده بود خيلي برام جالب بود همچنين بيشتر آشنا شدن با اين 3 عزيزي كه مصاحبه كرده بودن مخصوصا داوود عزيز كه هميشه فكر ميكردم سنش زياده ولي وقتي فهميدم 1 سال ازم كوچكتره و اينقدر آدم بزرگ و با شخصيت و با اعتقاد و موفق و در يك كلام كاردرستيه تعجب كردم...من كه خدا وكيلي كوچيك همچين آدمي هستم واقعا دمش گرم تكه به خدا قسم...مصاحبه جناب امير آرين عزيز هم خيلي جالب بود و نكته هاي خوندني زيادي توش بود.
مصاحبه سيناي عزيز هم شديدا جالب و خوندني بود مخصوصا حرفهاي رك توي مصاحبه كه واقعا قشنگ بود...
خلاصه خيلي خيلي تاپيك عالي و جذابيه منتظر مصاحبه هاي بعدي هستيم ابوالفضل خان عزيز...
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
آقا سینا جواب مارو نمیدی ؟
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
با سلام خدمت تمامی عزیزانی که درخواست کرده بودند که منم از خودم دفاع کنم و یا به عبارتی جواب بدم.
راستش این موضوع ها اصلا برام اهمیت نداره که بخوام بهش فکرکنم.
اگه خیلی دوست دارید منم تو این تاپیک شرکت کنم،دفعه ی بعد با من مصاحبه کنید.
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
مصاحبه خوبی بود
آقا سینا از خیلی وقت با ما دوست بودن باورتون میشه تا قبل از اینکه ارش رو ناظم کنم اصلا فکرش نمیکردم سینا داره برای ناظمی زحمت میکشه
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
فکر کردن شما به چه درد میخوره آقا شما باید از احساسات کاربرها اطلاع داشته باشید [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
با من بودی؟
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
نه با هامون خان بودن!
ممنون.
موفق باشین.
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط the omid taker
با سلام خدمت آقا سينا معين ميگه آقا سينا 1 كم با كاربر هاي تازه خوب نيست ولي بعدا كه خودموني مي شوند باهاشون خوب ميشه دليلشو مي تونم بپرسم :4:
با کسی که دشمنی نداریم,ولی انتظار نداشته باشین هنوز نشناخته بیایم باهاتون پسر خاله بشیم!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Arman-Fu
در مورد ناظم شدنشون بگم که , خب شرط اولش اینه که آدم باید تو یک انجمن مشغول باشه ولی آقا سینا تو انجمن BBC هم یکی از بهترین کاربر های اون جا بود , به نظر من اگر تو همین انجمن فعال بودن خیلی خیلی زودتر به پستشون میرسیدن ! از نظر من این بوده دلیل وقفه ای که تو این پستتون افتاد !
اتفاقا من تو انجمن BBC اصلا فعال نبودم و سالی یه بار می رفتم تو دو سه تا بحث شرکت می کردم,علت هم این بود که بعضی وقت ها خب این انجمن قطع می شد!
چند دفعه ایی...:4:
کی از اعتبار حرف نزدی؟اصلا صبح تا شب تو قسمت اعتبار ها سیر می کنی,حتی یکی دو بار تو امضات در موردش نوشتی,یه تایپیک زدی,چند بار به من تو چت گفتی,یه دفعه به یکی که بهت اعتبار منفی داده بود,یه اعتبار منفی دادی و نوشتی:بیخود اعتبار کسی رو کم نکن!
این ها همه یعنی اعتبار برات چیز خیلی مهمیه!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Aida
واقا از اين برداشت شما متاسفم !
نقل قول:
نوشته اصلی توسط I Am Legend
البته قلبم رو نشکستی ولی:4:!
-------------------------------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Hamoon
مصاحبه خوبی بود
آقا سینا از خیلی وقت با ما دوست بودن باورتون میشه تا قبل از اینکه ارش رو ناظم کنم اصلا فکرش نمیکردم سینا داره برای ناظمی زحمت میکشه
ایــــــــــــــی!
پس جواب درخواست های غیر مستقیم من و حاجی چی شد؟:4:
همین؟!!!
از همه بابت نظر های ارزشمندشون سپاس گذارم!:5:
ممنون.
موفق باشین.
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
سینا این Id تو چیه من که آخر نفهمیدم
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
سینا این Id تو چیه من که آخر نفهمیدم
id یاهو؟