-
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )
من به نوبه خودم زیاد آقا هادی رو نمیشناختم . ولی خوب ابوالفظل جان بانی خیر شدند تا با ایشون بیشتر آشنا بشیم . خیلی خوبه که انجمن ما از این جور افراد داره و واقعا وقتی مصاحبه رو خوندم فهمیدم که چه کسانی پشت پرده هستند که انجمن رو نجات میدن ( البته خودم هم پشت پرده هستم ها ولی پشت پرده ما ها فرق میکنه . یعنی تا حالا نمیدونستم که هکر ها چقدر به انجمن ما حمله میکنن ) خوشحال شدم باهاشون بیشتر آشنا شدم در مورد بخش اخبار هم بگم که ما که جلوی کسی رو نگرفتیم فقط وظیفه مون رو انجام میدیم هر کی میخواد شروع کنه بسم الله من از خدام هم هست که اخبار انجمن Update تر بشه
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )
بسیار مصاحبه ی جالبی بود ... همونطور که خود هادی جان هم گفتند زیاد با ایشون آشنایی ندارم ×
ولی از مصاحبه پیدا بود بسیار پسر فهمیده و با شعوری هستند ... از ابول عزیز هم تشکر میکنم که این مصاحبه رو انجام داده و ویرایش کرده :9: ...
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )
اوه اوه ابوالفظل ویرایش کرده اینقدر جنجالی بوده ببین ویرایش نمیکرد چی میشد !
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط R . I . P
الهی بمیرم برات سرگیجه گرفتی ابول ؟ :7: تا باشد از این ویرایش ها !!!
من یه چند روزیه که سیستمم شدیداً قاطی کرده و نتم خیلی اذیتم کرده این چند روز واسه همینه که نمیتونم به انجمن زیاد سر بزنم اما میتونم با دیال آپ بیام و اخبار بذارم اما جا باید برای کاربران با انگیزه دیگه باشه مثل پوریا که تازه مدیر شده و یا آرمین که در آستانه ی مدیر شدنه اینا الان باید فعال باشن و به نحو احسنت هم دارن کارشون رو انجام میدن ، این از قضیه فعالیت کم من در این چند روز که از همه معذرت میخوام انشالله جبران میکنم
هادی خیلی انسان شَیادیه ، خبیث هم هست این طوری نبینیدش
سینا از من میشنوی عکس نده بهش که یه دفعه دیدی زنگ در خونتون رو زد خفتت کرد !!
هادی بیشتر اهل انتقاد هست تا تعریف که خب باعث میشه طرفی که ازش نقد میشه خودش رو اصلاح کنه خب اینم یه جور عادته و نمیشه کاریش کرد ، ازگل حالا به من نمیگی تافل داری هان ؟ دقیقاً همون جمله رو که گفتی رو موقع خوندن اون قسمت بهت گفتم !
من خیلی چیز از هادی یاد گرفتم چه در کامپیوتر و چه در چیز های دیگه ، این که میگه هر چیزیو به دوستانش یاد میده کاملاً حقیقته محضه ، هادی در مرام کم نمیذاره همین الان یکی بره بهش پ.خ بده بگه یه سی دی نرم افزار پست کن برام میره پست میکنه (البته پولشم میگیره:4:)
در کل بیشتر تو انجمن ببینیم هادی رو بیشتر خوشحال میشیم ،اما خب همین قدر وجود نحسشم غنیمته !
راستی بهنام سلام رسوند و گفت دستت هیچوقت به اون پول ها نمیرسه:4:
یا علی
خواهش می کنم حاج معین ولی شما هنیز فعلا مثل ابولی با یه فوتوکپی شناسنامه و 2 قطعه عکس تشریف بیار برادریت رو ثابت کن تا ببینم چی می شه
--------------------------
بهنام غلط کرده مگه می تونه نده جرات داره پاسدارارن رو خراب می کنم فکر کردی چه خبره . به قول پادشاه میو کنار :
هر دوتن را می پزانیم : فهمیدین
--------------------------
تو غلط کردی که گفتی من پولش رو می گیریم من فقط از تو پول می گیرم و اون بهنام نامرد
-----------------------------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Goldberg The Man
خوب اول شديدا از آقاي دكتر آقايي كه كلاسهاي دانشگاه و پروژه هاي مهمشون رو رها كردن و وقت گرانبهاشونو گذاشتن تا اين مصاحبه به رويت ما برسه تشكر ميكنم.
دوم هم از استاد بزرگ هادي عزيز به خاطر اون 4 ساعتي كه با دكتر سر و كله زدن هم خيلي ممنونم.
راستش من از عكساي هادي عزير فكر ميكردم يه 22 سالي داره نگو يه 10 ماهي هم از من كوچيكتره البته ما كه خاك پاشيم...
مصاحبه خيلي عالي بود،فكر كنم بعد از مصاحبه معين گل و بلبل بهترين مصاحبه اين تاپيك بود،دليلش هم به نظرم همين صادقانه و رك گفتن هادي عزير بود،چون قديمي انجمن هست خيلي دقيق و عالي اوضاع انجمن رو نقد كرد كه البته راجع به اين قسمت از صحبتهاش من كاره اي نيستم و منتظرم تا نظر عزيزايي مثل هامون و حامد و سينا و بقيه رو بخونم.
اما خود هادي عزيز خوب از معدود كساييه كه ميبينم يك هدف كاملا برنامه ريزي شده و عالي براي زندگيش داره كه واقعا خصلتيه كه اكثر مردم ندارن.ديگه با اين كه هنوز 20 سالش نشده ولي خوب تو زمينه هاي مختلف كار كرده و تجربه داره،مخصوصا كامپيوتر كه واقعا بايد خدا رو شكر كه حرفه ايه توش و ديگه مدرك زبانش كه اين دو تا واقعا مثل دو تا بال خواهند شد براش در ادامه زندگي.
شخصيت هادي عزيز هم خيلي جالبه،هم شوخه و باحال و گرم در عين خيلي خوب ميتونه تو زمينه اي مختلف نظر بده و نقد كنه.اين اخلاق فروتني و احساس مسئوليتش براي بقيه كه دوست داره هميشه هر چي ياد داره ياد بده هم من خيلي خيلي خوشم اومد مخصوصا اون خاكي بودن و فروتنيش كه خداييش جاي تبريك داره.
در كل واقعا هادي عزيز از اون تيپ آدماييه كه من خيلي خوشم مياد و خيلي هم قابل احترامه براش آرزوي موفقيت ميكنم تو رسيدن به هدفهاي زندگيش.:34:
راستي هادي جان من حاضرم تا خود دانشگاهتون بيام تا اون 15 ثانيه گلدبرگ و تيكر رو ببينم هنوز هم باور نميكنم با هم مسابقه داده باشن چه برسه به اينكه تيكر فقط با يه ضربه مغزي! گلدبرگ رو پين كرده باشه:23:
اگه ميشه لطف كن و يه جوري بزارش برا دانلود چون من الان كه ديگه اينو شنيدم شب خوابم نميبره...
شما مت می زاری سر ما تعریف می کنی ما خاک پتاییم این حرفها چیه اگر می دونستم مصاحب کنم اینا رو قراره بشنوم دیگه نمی کردم . شما سالاری آبمون نکن دیگه
-----------------------------
آقا ما نیز خیلی دوست داریم با شما آشنا شیم چرا نشیم با ما( تیم ابولی و میتی کمون ) باش تا دنیا و آخرت را با هم داشته باشی
-------------------------
من اون مسابقه رو داشتم ولی هارد 80 داشتم و اون روش بود و هارد سوخت و من هم با اون دوستای عوضیم قهر کرده بودم و دیگه هم طرفشون نمی رم وش کن
درضمن اگر داشم که با این معین سلام و علیک هم نمی کردم ولی خودم با همین چشمام دیدم که عکیسش توی آواتارم هستم
---------------------
نترس پیدا می شه چیزی که بشه بالاخره یکی داره میگیریش یهش زیاد فکر نکن خودش می رسه
--------------------
بازم ممنون که وقت گزاشتی اینترنت حروم ما کردی و مصاحبه رو خوندی ما کوچیکیم شما رو سروری
-----------------------------
فعلا
----------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Hamoon
سلام
مصاحبه جالبی بود و پر از انتقاد از ما اما خوب جایز دونستم الان جواب همه رو بدم بعدم سو تفاهم خدایی نکرده پیش نیاد
والا اول مصاحبه حالا من نمیدونم هادی عزیز از روی طنز حرف زدن یا جدی اما خوب اگر جدی بوده بحث هک شدن جمال یا اینکه من گفتم چرا اونجا فعالیت میکنی نه اینا اصلا نبوده
انجمن جمال اصلا هک نشده بوده بلکه هادی رو بن کرده بودن از اون فروم که هادی گفت یکی زیرابش رو زده و واسه همین بن شده جمال فرومش رو بعد ها جمع کرد هکی در کار نبود
----
[size=large]در مورد کمک مالی این رو حتما باید بهش اشاره کنم که بعدم بچه ها فکر نکنن من میخورم و میخوابم:
تا الان تو این 3 سالی که بنده فروم داشتم جمعا کمک هایی که به بنده شده حدود 25 هزار تومن بوده که 15 هزار تومنش رو عرفان پارسال بود فکر کنم به بنده کمک کردن و بقیه رو معین عزیز به بنده کمک کردن دیگه بعد از اون بنده از هیچکس پولی دریافت نکردم به عنوان کمک مالی شاید دوستانی بودن که از ما خرید کردن که حالا بنا به مشکلاتی نداشتن اون جنس یا مشکلاتی که پیش اومده براشون جنسی که خواستن ارسال نشده باشه و پولشون پیش ما مونده باشه اما اون پول نه خورده شده نه خرج سایت شده چون اون دوستان دیگه دنبال پولشون نیومدن و بنده هم پیداشون نکردم
اینم از بحث کمک مالی[/size]
---
در مورد قالب هم باید عرض کنم که ما قالب رو از راه که نمیاریم هادی جان نصب کنیم اینا همه رو اصول هست
قالب که هم اکنون داریم ازش استفاده میکنم حاصل تلاش اقای سعید هستش استاد ما در زبان PHP HTML Basic C و.. که ایشون زحمت طراحی قالب رو کشیدن
بنده هم تا اونجا که شنیده بودم HTML هک نمیشه حالا شاید من اشتباه میکنم
اما مطمعنن قالبی که عوض میشه روی اصول هست که مبادا در اینده مشکلی ایجاد بشه
----
در مورد ناصر هم خدایی یه کم بی معرفت بازی در اوردی چون همین ناصر پشتیبانی mybb داشت اونم چه پشتیبانی قشنگ یادم مشکل سایت رو که میومدن کاربران میگفتن عینان 5 دقیقه ای حلش میکردن که این حاصل اطلاعات خوبشون در زمینه زبان HTML بود.
--------
اما مساله پیچوندن رو من قبول دارم که زیاد اذیت میکنم که آقا نیا یا نیستم از این حرفها این رو قبول دارم
اما در مورد جواب ندادن تلفن در جریان نیستم کسی به من زنگ بزنه بر میدارم مگر اینکه گوشی دستم نباشه یا جایی باشم که نتونم جواب بدم
برخورد من با کاربران خوب هست خود کاربران بیشتر از خودم من رو میشناسن آدمی مغروری نیستم که جواب پی ام کسی رو ندم یا اگر کمکی خواست کمکش نکنم یا سوالی داشت جوابش رو ندم
اینکه هرکی بیاد به من بگه آقا مدیرم کن من بگم باشه خوب این نمیشه کاربر باید قبول کنه که الان انجمن ما انجمنی نیست که مثلا توش 11 تا مدیر بزاریم چون کاربران فعالش که پست میدن شاید 100 تا هم نشه بالاخره باید یه 70 نفری کاربر معمولی باشن
اما هرکی زحمت کشیده مزدش رو گرفته نمونش معین یا پوریا یا آرمان یا ساسان یا بربد و یا کیان که بعد از مدتی فعالیت مدیر شدن بقیه هم 100 درصد اینطور هستن اینطوری نیست که کسی فعال باشه ما کاری انجام ندیم و سردش کنیم.
---
[size=large]در مورد مواظبت از سایت و جلوگیری از هک شدن هم لازمه این رو بگم که آقا هادی شوخی کردن چون تمام کارهای امنیتی این انجمن رو خود من و سرور انجام میده[/size]
به هر حال هادی جان قسمت هایی که مربوط به من بود رو گفتم جواب بدم بچه ها بعدم فکر بد نکنن که هامون اینطوری بود ما نمیدونستیم
در کل مصاحبه خیلی قشنگی بود من لذت بردم
از انتقاداتت هم واقعا ممنون هستم چون خدا وکیلی خیلی خوشم میاد کسی ازم انتقاد میکنه
قربان شما
خداحافظ
واسه سلامتی آقا هامون بلند صلوات بفرست بالاخره ما چشممون به جمال پست دادن هامون روشن شد چش مایی داداشی کجایی حالا شاخ شدی ما رو می پیچونی نامرد خودت هم گفتی دیگه اگر دستم بهت برسه مردی من پنشنبه دارم میام فردیس بیا ببینیمت مرد باش پای حرفت وایسا؟
------------------------------------------
خدا رو شاکریم که با یه دستی زدن تونستیم چند کلامی بیشتر از هامون بشنویم ولی آقا پول ما رو بیار بده خجالت بکش خوردن نداره ( شوخی کردم جدی نگیر) آره بالاخره هامون هم توی چند مورد زبونش باز شد که خلاصه شخص مد نظر بدونه ما کم قدرت کلام نداریم ............................
داش هامون بیا بزن ما رو با چاقو ( بابا ابولی من بهت می گم تو با ناصر دعوا داری به من گیر نده من نمی گم تو برگشتی می گی تو بگو من بگم هامون میاد دعوام می کنه آخه از اون ریش سفیدت خجالت بکش حالا خوبه هامون از دست من ناراحت شد دلت خونک شد من که با هامون این حرفها رو نداریم خودش هم منظور ما رو می دونه ولی تو اگر دستم بهت برسه می کشمت مگه نگفتم نزارش توی مصاحبه آدم نیستی که بهت گفتم من دارم به تو می گم تو با سانسور بزار
---------------------------------------------------------
خوب بقیه بدونن هامون هم واسه انجمن زمت می کشن هی نیان به ما بگن آقا این هامون چرا هیچ کاری نمی کنه دیدین خهامون هم زحمت می کشه .
هی نیاین بگین هامون داره حال می کنه پول مفت می خوره ببین چقدر سختی کشید اومده بالا حالا هی بگین من می گم باور نکنین بیاین باید یه کاری می شد که از دهن خودش بشنوین که شنیدین خوبه خیالتون راحت داش هامون تو هم واقعا دمت گرم که نریدی به ما !!!!!!؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! که البته ریدی چه می شه کرد
---------------------------------------
ما کوچیکیم داداشی خودت که حرف نمی زنی ما باید از زیر زبونت حرف بکشیم چه می شه زیر پوستی کار می کنی دیگه آقا پنشنبه یادت نره من یمام ها همین هفته می گم نیام ببینم رفتی بیرون می گی نیستم که شهیدی ....
------------------------------
غلط مردی نمی دونی که کی زنگ زده من اون روز تو کرج بودم به داوود زنگ زدم گفتم آدرس بده بیام آدرس داد گفتم تو هم بیا گفت من کلاس دارم ولی میام هرچی زنگ زدم برنداشتی نامرد فکر کردی زرنگی خوب تو که راست می گی SMS می دادم چرا جواب نمی دادی البته الان خط یه طرفه است ولی صبر کن ......... نوبت منم می شه ( ای خدا چرا شکلکهای ما کار نمی کنه )
--------------------------
دست آقا سعید درد نکنه منت می زارن سر ما
---------------------------
دست شما هم درد نکنه که لطف کرئی اینترنت حروم کردی و مصاحبه رو ما رو خوندی سالاری ایشالا جبران کنیم براتون به زودی به صورت جدیدی ................... یه خرده منو بشناسی به درد می خوره ( شاید به درد بخوره ) الان که فکر می کنم می بینم اصلا به دردر نمی خوره
------------------
سالاری موفق باشی همیشه جیگر بازم ممنون
--------------------------------------------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط undertaker
ابول جان ممنون که باعث شدی با دوست عزیزمون حاج آقا:34: هادی مروت بیشتر آشنا بشیم. برای ایشان و خانواده محترمشون آرزوی موفقیت و سلامتی و سر بلندی می کنم
همچنین ما نیز این آرزو ها رو برای شما می کنیم
شما نیز بفرمایید در اسرار با ما هم خانه شوید
---------------------------------------
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Extreme
بسیار مصاحبه ی جالبی بود ... همونطور که خود هادی جان هم گفتند زیاد با ایشون آشنایی ندارم ×
ولی از مصاحبه پیدا بود بسیار پسر فهمیده و با شعوری هستند ... از ابول عزیز هم تشکر میکنم که این مصاحبه رو انجام داده و ویرایش کرده :9: ...
شما سروری اینقدر تعریف نکنید من همچین آش دهن سوزی هم نیستم ولی بفرمایید در اسرار تا از حجالت شما در بیایم .
--------------------------------
ما نیز از ابولی و همه سرورانی که مصاحبه من رو خوندن و منت گزاشتن وقت گزاشتن و یه تنک زدن تشکر می کینم ایشالا کسی ناراحت نشده باشه من خیلی رکموو خیلی شوخ اگر دوست دارید اون مصاحب راحت حضم به با خنده بخونید حال می کنید
بازم ممنون ما کوچیک همه هستیم
منتظر تنکس های شما زیر پستهای ابلی هستیم تا بعد یا حق
همه این هفته معین رو دعا کنید
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )
قول داده بودم نقدمو از مصاحبه هادی جان بگم...و دلم راضی نشد بدون نقد برم...
هادی خواص و روحیات جالب و عزیزی داره..اگه خوب مصاحبه رو بخونید متوجه میشید...هادی در قسمتی از مصاحبه بخوبی از عشق و علاقش به انجمن .دوستان. و خوده هامون صحبت میکنه! و در قسمتی دیگه بیشترین انتقادها رو به ادمین و بعضی از کاربران میکنه...
این دو تضاد منو یاده همون صحبتش تو مصاحبه میندازه که میگه من ظاهرم خنده روهه ولی درونم اتیشه و ..
این رو راست بودن هادی خیلی صفت نیک و خوبیه...همیشه انسانهایی موفق هستند که با صداقت به دوستان شون نقد بدن یا توصیه کنن...هادی خیلی بامرام و خاکیه...این خاکی بودن رو میتونید تو هنرهایی که بلده جستجو کنید..هادی واقعان ثابت کرده اهله من من کردن نیست...این خیلی عالیه... از اینکه راه راست رو پیش میره خیلی خوشحالم کرده از اینکه برخلاف همسنانش بزرگ حرف میزنه واقعا برام جالبه..شما دقت کنید تو مصاحبه خیلی از جاها من ساکتم ..چون واقعان محو صحبتای متین و خوندنی و جالبش میشدم! هادی ثابت کرده که واسه رفقانش ارزش قائله میتونید از دوستان نزدیکشون خواصش رو بگیرید!!
مطمئنن منو و معین با هم صحبت کنیم هیچ وقت از هادی بد نمیگیم چون هادی هم به من به یه اندازه اهمیت میده هم به معین و هدفش اینه که اگه ما هم چیزی بلد نیستیم تا جایی که میتونه راهنماییمون کنه...
هادی با معلومات کام÷یوتریش هم هیچ وقت خودش رو نمیگیره ..چون اهلش نیستم...واقعان افتخار میکنم دوستی مثل هادی دارم و بازم افتخار میکنم تو انجمن چنین عزیزانی هستند که میتونن بچه ها ازشون خیلی چیزها یاد بگیرن...
من فقط کمی دلگیرم چرا هادی زودتر تو بخش اسرار نیومده بود... با اینکه قدیمی بود...وقتی اومد واقعان جذابیت داد..تگ تیم منو و هادی از طبع طنز واسه همه لذت بخش بود..الان دیگه تگش که منم نیست..و باید تنهایی بچرخونه و میچرخونه...
انشالا یه خانمی گیرش بیاد که واقعان بتونه خواص روحیاتی هادی رو درک کنه...
موفق باشی داداش گلم...
یا علی ...
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )
بابا گریم در اومد من ............... بخورم دیگه مصاحبه کنم بابا می گم نگید هر چی دوست دارید تو دلتون بگیذ مثل سینا ببنید زیر همه ی پستها تنکس زده و لی پست نداده خوشم اومد .
---------------------
بابا میای اینجا تعریف می کنی مردم فکر می کنن چه خبره بابا به خدا حلوا خرما نمی دن منمردم بیاین شام هم می دن فعلا هیچی
-------------------------------------
نامرد یعنی با معین حرف می زنی پشت من غیبت می کنی
---------------------
ببینم کجا می خوای بری . مگه دسته خودته غلط کردی . تو از من بیکار تری من نمی تونم بیام اسرار بچرخونم . هرکی خربزه می خوره پای لرزشم می شینه .
با معین و سینا و هامون میاییم در خونتون مگه دست خودتو . شماره ممد رو بده هماهنگ کنم ببینم کی به کیه تا بیایم .
------------------------
مثل بچه آدم به کارت ادامه می دی تا نیومدم ............................................. آی پام رفت رو سیم درد گرفت
-----------
داشتم می گفتم .
سالاری ولی ممنون که نشستی و چرت و پرتهای ما رو گوش کردی .
در ضمن خیلی از من خوشت میاد می تونی یاد بگیر تعریف نکن تو عمل نشون بده ببینم چند مرد حلاجی
فوتوکپی شناسنامه و عکسات هم هنوز به دستم نرسیده فرستادی یا نه ؟
----------------
ممنون یا حق
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضورlegendarp )
دوستان همان طور که قبلاً عرض کردم در نبود ابوالفضل ازم خواسته تا این تاپیک رو ادامه بدم ( نامرد آخر کار خودشو کرد :4: )
بزودی با مدیر بخش دانلود The Enigma یعنی کیان عزیز مصاحبه انجام میشه ، اگه هر گونه سوألی داشتید بهم پ.خ بزنید
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )
از لا به لای مصاحبه با کیان پیمانی ، مدیر بخش دانلود :
- اگه هامون مثل الان راحت و برخوردش دوستانه نبود هيچوقت اين هامون نميشد
- اولش ناراحت بودم از اینکه RJB هک شد ولي خوشبختانه زود با نريمان دوست شدمو کارمو تو wwf-wwe.ir ادامه دادم
- سینا دختر بازه خوبی میشه !!!!
- تعداد پست اصلاً برام مهم نیست واسه همینه که نمیام تو تاپیک های اخبار بگم راء خوبی بود اسمک چرتی بود
- آدم خودشو جر بده که دختره جواب سلامشو بده بعدش چي ؟
- مصاحبم کی چاپ میشه ؟:4:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )
بابا می زاشتی جوهر امضای مصاحبه من خشک بشه بعدا مصاحبه می کردی می زاشتی یه کم دیگه ازم تعریف کنن بعدا
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )
R . I . P: man beram das beshooram amade shim
Taker Y2J: Ye Vozo Ham Begir
R . I . P: mage moghadasi vozoo begiram :D
R . I . P: khob azizam
R . I . P: vassa fontamo farsi konam
Taker Y2J: Bashe Jigaram
Taker Y2J: فنت منم فارسي باشه ؟
R . I . P: ازگل من به بهنام خيانت نميکنم به من جيگر نگو
R . I . P: آره فارسي باشه
Taker Y2J: بهنام که وي اي پيه :))
R . I . P : خب ديگو خفه شو ، يه بيوگرافي کامل از خودت بگو
The Enigma: کيان پيماني - 15 ساله تو لواسون بزرگ شدم الانم ساکن تهرانم
R . I . P: از اعضاي خانوادت بگو ، پدرت چي کارس ؟ چند تا فرزندين ؟
The Enigma: من و برادر بزرگم که امسال رفته دانشگاه 2 تا پسريم ، پدرم هم شغلش نساجيه نمايندگيو از اينجور چيزا ... برادرمم نساجي ميخونه حيف نــون
R . I . P: داداشتم فکر کنم مخالف متال و اين چيزاست نه ؟ يادمه ميگفتي هميشه با هم مخالفين
The Enigma: نه ته متال بازه اصلا اون منو به دنياي متال اوورد
R . I . P: جدي ؟ ولي يه جايي يادم بود ميگفتي از متال بيزاره از اين حرفا
The Enigma: کلا اخلاقش خاصه توضيح ميدم بعداً ، نه اون متال گوش ميده ولي مشکلش اينه انتظار داره همه مثل خودش باشن
The Enigma: من ولي در حال حاضر متال گوش ميدم ولي در کنارش ساس مانکن هم ميگوشم ، اون با اين جور چيزا سخت کنار مياد در باره کشتي کج هم همينطور
R . I . P: خب در حال حاضر درس ميخوني ديگه ؟ کلاس چندمي ؟ درست چجورياس ؟ البته ميدونم که خرخوني
The Enigma: چي شد مردي ؟
R . I . P: حالا تو اين موقعيت منو بوت هم ميکنن :16:
R . I . P: گفته بودم : خب در حال حاضر درس ميخوني ديگه ؟ کلاس چندمي ؟ درست چجورياس ؟
The Enigma: سوم راهنمايي هستم درسمم خوبه با وجود اينکه خيلي وقتمو واسه ورزش ، انجمن و ... ميزارم ولي درسو هميشه در کنارش دارم رشتمم وقتي دبيرستان رفتم رياضي خواهم خواند :4:
R . I . P: توچه ورزشي شرکت ميکني ؟ فوتبال ؟ يادمه يه دفعه گفتي تنيس هم ميري
The Enigma: به ورزش خيلي علاقه دارم خيلي وقتمو براش ميزام ، فوتبال شنا اسکي تنيس با همه سرگرم ميشم ! الان امروز صبح 17 بار پيستو اسکي کردمو دارم مصاحبه با تو عفريته رو تحمل ميکنم !
R . I . P: يه وقت غرق نشي تو کلاس شنا واسه دانلود رسلمينيا نيازت دارم
The Enigma: شنا الان نميرم دعا کن تو اسکي خودمو زنده نگه دارم کلاً ادم کله شقي ام عاقلانه عمل ميکنم ولي به موقش خيلي از هيجانو ريسک استقبال ميکنم تو اسکي هم مينطور ...
R . I . P: خب بريم سراغ اين که اصلاً چي شد با نت و کامپيوتر آشنا شدي ؟ اوايل قبل از اينکه بياي انجمن تو نت چي کار ميکردي ؟
The Enigma: کامپيوترو از بچگي اشنايي داشتم ولي از 2 سال پيش که نت دائم گرفتم کم کم براي اگاهي از کشتي مج اومدم اينتزنت ، اولش مثل همه ميرفتم سايت دبليو دبليو اي کع اتفاقي وب حامدو پيدا کردم بعدشم انجمنو از طريق همونجا پيدا کردم
اوايلش خيلي پست نميدادم يکم خجالتي بودم که دربارش توضيح ميدم به موقع ... کم کم کارمو با کلپيو از اين جور چيزا شوروع کردم ولي يه مدت بعد زمينه اطلاعاتم تو اين جور مسائل خيلي بالا رفت زدم تو خط حجم کم که اون موقع کار اصلي بود ، مدير شدن رو هم که ميدوني ...
R . I . P: من ميدونم ولي کاربرا که نميدونن ! حالا بعداً توضيح بده وقتي به بحث انجمن رسيديم ...خب بريم سراغ بحث اصليمون اين که چي شد اصلاً با کشتي کج آشنا شدي ؟
The Enigma: ما از وقتي اومديم تهران شبکه Show Time رو داريم اون موقع اسمک دَون رو نشون ميداد منم که اون موقع سني نداشتم ميشه گفت تشنه يه سرگرمي خوب بودم که چسبيدم بهش و هر هفته ميديدم خيلي هم علاقه مند شده بودم
وقتي فهميدم رسلمنيا 23 پوليه داشت اشکم در ميامد خلاصه ميرسيم اول اينترنت ... ولي الان يکم فرق کرده ، انگيزه و علاقم به کشتي کج کمتر شده ولي به کارم و اپلود کردن مسابقه برا بچه ها بيشتر شده
R . I . P: چي شد که طرفدار آندرتيکر و جف شدي ؟
The Enigma: اون موقع اندر تيکر تاپ استار اسمک دان بود منم از قبل چند تا سيدي از مسابقاتش داشتم و اينجوري بهش علاقه مند شدم
R . I . P: جف هاردي چي ؟
The Enigma: جف هاردي هم به خاطر اينکه اون موقع بعد از اخراج موقت ري بود و اسمک استار هاي فلاي نداشت و من با پرمو هاي راء که ميديدم عاشق جف شدم ... ميشه گفت اون موقع راء زمين تا اسمون با اسمک فرق داشت
R . I . P: بهترين بازي ها و لحظاتي که تو کشتي کج ديدي چي بود ؟
The Enigma: بهترينش ارماگدون امسال بود ، من کلاً ادم احساساتي نيستم و با احساسم کنار ميام ولي وقتي قهرماني جفو ديدم گريم گرفت خدايي خيلي خوشحال شدم
R . I . P: چه رمانتيک :2:
R . I . P: به غير از اين صحنه واسه چيزي ديگه اي هم تو کشتي کج گريه کردي ؟
The Enigma: نه هيچوقت
R . I . P: پدر مادرت به کشتي کج ديدينت گير ميدن ؟ خونه کسي اهل کشتي کج هست ؟
The Enigma: خيلـــــــــــــــــــي ! من بابم آدم نسبتا آروميه و مشکلي نداره حتي بعضي وقتا با هم کشتي کج ميديدم ولي مامانم نه ...
R . I . P: خب حالا دقيقاً شيوه اومدنت به انجمن و اين که اون اوايل چي کار ميکردي تو انجمن رو شرح بده کامله کامل
The Enigma: گفتم که اون موقع به خاطر دانلود انجمن خارجي زياد بلد بودم از ان جاها کپي ميکردم خيلي هم چيزي سرم نبود خيليا مثل ممد ام تو جي اچ و ارمان بهم کمک کردن تا شدم اين !
از قبل از مديريتم اون اواخر يه ذره ميگم ، خوب يکم قبل از مدير شدنم کارمو عوض کردم ... ديگه خودم اپ ميکردم از بعد از رسلمنيا 24 بود ... اون موقع نسبت به وقت کارم خوب بود کلا تنو انجمنا 2-3 تا اپلودر خوب بود تا در ول تير 1378 به مقام مديريت بخش دانلود که خيلي ارزوشو داشتم رسيدم
R . I . P: از مديريتت بگو اين که اوايل چطور بود و الان چطوره ؟ از روند فعاليت خودت راضي هستي ؟
The Enigma: اون اوايل فقط تو خط حجم کم بودم الان که فکرشو ميکنم کار سختي نميکردم ولي بعدش يکم روش کارو عوض کردم حجم بالا اپ کردم در کنارش و کم کم حجم کمو کنار زدم خودم از کارم راضيم و فکر ميکنم وظيفمو دارم خوب انجام ميدم هرچند خيلي وقتا دير ميشه يا اصلا نذاشتم
ولي خوب همش دليل داره اگه کسي تو اين کار باشه نميفهمه ... اين پست خيلي فرق ميکنه با بقيه
R . I . P: آره کاملاً ، از نظر من يکي از سخت ترين پست هاي انجمن رو داري
The Enigma: 4 ساعت بشين دانلود کن بعد 1 ساعت بشين کات کن بعد 2 ساعت بشين آپلود کن :27:
بعد از يه مدت که ديدم تو انجمن اصلا دانلود نداره يکم گرفته شدم ولي فکر کردم الان اولشه برا همين هم بود زدم تو خط وب که به موقع در بارش بحث ميکنيم ...
R . I . P: That's The Spirit !
R . I . P: فکر کنم به خاطر دانلود هاي کمي که از زحماتت ميشد گرفته بودي نه ؟
The Enigma: اره خيلي ، ولي گفتم که اولش بود تازه 3-4 ماه مدير بودم واسه همين استقبال نميشد
R . I . P: تو وب از آپلود هات مسلماً استقبال بيشتري ميشه واسه همين وب هم برات نيازه
The Enigma: اره تا بالاي 200 تا دانلود هم داشتم !
R . I . P: درباره تعداد پست و تشکرت چقدر اهميت قائلي ؟
The Enigma: تعداد پست اصلا مهم نيست ! همينه که اصلا نميام تو بخش اخبار هي پست بدم راء خوبي بود اسمک چرتي بودو از اين جور حرفا ... تنکس هم خيلي نه ولي هرکي هم بگه اصلا خالي بسته
R . I . P: درسته ، تنکس چيزيه که به همه قوت قلب ميده
The Enigma: هر کي اخرش دوست داره يه خروار تنکس زير پستش ببينه منم همينطور ولي اگه هم تنکس کم باشه که معمولا هست ناراحت نميشم
R . I . P: خدايي من هر وقت ميبينم مثلاً يکي بهم تکس داده ميدونم واسه زحمتم ارزش قائل ميشه ، خودمم کوچکترين دريغي واسه تنکس دادن به بقيه نميکنم
R . I . P:خب تا کي انجمن مي موني و به مديريتت ادامه ميدي ؟
The Enigma: ! گفتم که اگه حتي هفته اي دوبار بتونم بيام نت بازم سعي ميکنم پست بودم و کناره گيري نکنم نه اينکه بگيد کيان خوره مديريته
R . I . P: آره خب ، حرفت درسته هنوز سني نداري که تازه سال ديگه وارد دبيرستان ميشي هر وقت رفتي سال سوم اون موقع هست که فعاليتت به خطر ميفته
R . I . P: اگه یه روز در انجمن تخته بشه چی کار میکنی ؟
The Enigma: نميتونم نبود اين انجمنو تحمل کنم ! بهش فکر هم نکردم نميدنم شايد کار وبو ادامه بدم ولي ديگه اون انگيزه نت اومدن تموم ميشه !
R . I . P: خب بگذريم ... بهترين دوستانت تو انجمن کيان؟
The Enigma: خود عتيقهت - ارمان - عرفان - امير پوکه و ... کلاً با کم تر کسي دوست نيستم
R . I . P: از انجمن خاطره بد يا خوب اگه به ذهنت مياد بگو
The Enigma: تو چت روم خيلي خوش ميگذشت و اگه خاطره باشه از اونه ولي يادم نمياد
R . I . P: چت روم واقعاً حيفه اما يه سري کاربران فقط براي مسخره بازي ميان چت روم وگرنه من خودمم با چت روم خيلي حال ميکنم اما نباشه بهتره !
خاطره بد هم که فکر نکنم از انجمن داشته باشي ؟
The Enigma: نه خوشبختانه
R . I . P: خب بريم سروقت بحث اصليه انجمن يعني کادر مديريتي و خود انجمن ، اول بهم بگو نظرت درباره ايران دبليو دبليو اي چيه ؟
The Enigma: انجمن تک و فوقالعاده ايه ... مهم ترين چيز محيط گرم و صميميشه که همه رو سريعاً مجذوب خودش ميکنه ! آدم اينجارو مثل خونش دوست داره
R . I . P: خب نظرت درباره ادمين ها يعني هامون و امير چيه ؟ فعاليتشون ... اخلاقشون و ...
The Enigma: هامون ادمين اصليه و حقيقتيه که امير ارين گرفتاريش بيشتره و کم تر نقش يه ادمينو داره ولي در کل از اخلاق هامون خيلي خوشم مياد شايد دليلش اين باشه که خودمم خيلي منظوي نيستم ولي اگه هامون مثل الان راحت و برخوردش دوستانه نبود هيچوقت اين هامون نميشد
R . I . P: از معاون انجمن يعني حامد بگو اينکه اوايل چقدر ميشناختيش ، چطور شد رفتي وبش نويسنده شدي همه چي رو کامل توضيح بده
The Enigma: خوب حامد از همون اول براي هرکي که تازه هم بياد نقش يه کاربر کاملا فعالو داره تاپيک امضا و اواتار به تنهايي ميتونه اينو ثابت کنه الانم هرچند تو سخت ترين سال دوران تحصيلشه ولي داره فعاليتشو ادامه ميده و نقصي تو کارش نيست
درباره وبلاگ هم گفتم که من خيلي نياز داشتم که تو يه وب نويسنده باشم اولش گفتم خودم وب ميزنم ولي من صبر برا راه افتادن وبو نداشتم
R . I . P: آره وبت رو يادمه :11: منو بهنام
The Enigma: خفه شو :4:
R . I . P: ميومديم نظر ميداديم با اسم هاي تروريسم الکي ميگفتيم آقا لينکاي دانلود خرابه :12:
The Enigma: :17:
The Enigma: خوب ميگفتم ...
R . I . P: آره ادامه بده
The Enigma: يادمه روز Gab بود که شبش آرمان پي ام داد قبلا گفته بود بيا تو وب طرافداران سينا گفته بودم به وب + 18 علاقه ندارم :4:
فردا بعد از ظهرش نريمان گفت بيا تو وب من ، منم که خيلي خوشحال شده بودم فوراً قبول کردم ولي پنج دقيقه نگذشت که ارمان با يه گله فوش روسر من خراب شد گفت ديشب ميخواسته بگه باي منم سر دوراهي مونده بودم ولي اخرش از نريمان معذرت خواهي کردم اونم مخالفت نکرد و رفتم ار جي بي
وبي که اولين بار ديده بودم و فهميده بودم اصلا کشتي کجي تو ايران هم هست ! خلاصه يکي دو ماهي اونجا بودم تا وب هک شد ... بازم چند روز بعد نريمان اومد گفت مياي منم گفتم اره ... رفتم اونجا اولش ناراحت بودم از اي جي بي که هک شد ولي خوشبختانه زود با نريمان دوست شدمو کارمو ادامه دادم الانم همون جام ازوقتي رفتم اونجا خيلي پيشرفت کرده تا روزي 2500 تا بازديد هم داريم
R . I . P: نريمان چندين دفعه به منم پيشنهاد داده بود که بيام وبش اخبار نويسي کنم اما انقدر مشغله دارم و به انجمن عادت کردم که به وب رفتن حتي فکرشم نميکنم کلاً با نويسندگي تو وب مخالفم ...
The Enigma: اره منم بهت گير داده بودم يه مدت که بياي ... ولي تصميم با خودته اخبار مثل دانلود نيست
R . I . P: آره واسه همينم نرفتم چون همينجا بچه ها خيلي از اخبار هاي من استقبال ميکنن و بهشون عادت کردم
R . I . P: خب بريم سراغ خودم از موقعي که مدير گيم و کامپيوتر بودم و بعدش مدير اخبار شدم و مدير ارشد شدم و ... همه چيو بريز بيرون توضيح بده
The Enigma: خوب تو حدوداً يکم قبل از من کارتو شروع کردي ولي با هم هم مدير شديم منو تو و آرمان
R . I . P: من که يک سال تمام به طور کامل فقط ميومدم و مي خوندم و اصلاً نظر نميدادم...
آره من و تو آرمان و سينا تو 1 تير ماه همه مدير شديم البته سينا که مدير بيوگرافي بود ، ناظم شدش ، فرداش هم مودم من اگه يادت باشه سوخت و فقط يک روز تجربه مديريت رو حس کردم ! دقيقاً دوم تير ماه هم بهنام مدير اخبار شد ...
The Enigma: تو مدير بازي خوبي بودي از بازي چيزي سرت ميشد و کارتو انجام ميدادي
R . I . P: اگه سرم نميشد که مدير اونجا نميشدم :16:
The Enigma: يه تاپيک اتمي هم داشتي ، دانلود بازي هاي ميکرو و سگا ! ولي ميشه گفت خيلي خوب شد که اومدي و مدير اخبار شدي
R . I . P: آره دانلود بازي ميکرو و شگا که هر بازي 100 تا به بالا دانلودي داشت ! يادته هي حسرت ميخوردي ميگفتي بازي هاي تو دانلود دارن ولي آپلود هاي من 3 -4 تا دانلود داره ؟ :D
The Enigma: آره ... ولي تو اخبار تواناييشو داشتي و حيف بود انجمن هم اخبار نويس خوب اون موقع نداشت چون هيچ کدوم از سه تا مدير اخبار فعاليت نميکردن
R . I . P: :->
The Enigma: حالا 2 تا تعريف کردم حال ميکني نه ؟ d:
R . I . P: درباره مدير ارشد شدن نگفتي ؟ لايق اين پست بودم ؟ نظرت چيه ؟
The Enigma: نــــــــــــــــه ! لايق اين پست نبودي ! :D
نه ولي جداً کار خوبي کرد هامون اين باعث ميشه انجمن يه پايه بياد بالا تر
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )
خب بسیار مصاحبه ی خوبی هستش این ارسال رو میدم تا ادامش رو بزارید :4:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
R . I . P: بريم سراغ ناظم سايت دِ دارک نايت !
The Enigma: سينا هم يه ناظم کامله ولي خيلي تو چشم نمياد ولي معلوه مه که 6 چشمي مراقبه انجمنه ، دختر باز خوبي هم ميشه ! ولي واقعا اخلاقش قابل تحسينه ، مدير بيو کمش بود !
R . I . P: بابا شما ها چقدر ساده اين ، سينا همين الان تو خونه داره با ماشين حساب زيداش رو ميشماره بد ميگي دختر باز خوبي ميشه ؟:4:
The Enigma: ماشين حساب خط نميده ابر کامپيوتر ميخواد :4:
R . I . P: موافقم ، ولي فکر کن اگه توري يا دي وا هاي ديگه هنوز بودن تو دبليو دبليو اي به جاي روزي 3 تا پست دادن روزي 30 تا پست ميداد
The Enigma: 100%
The Enigma: اين بشر با اسم توري خمار ميشه :d
R . I . P: بريم سراغ مديران ، از اخبار شروع ميکنم ، پوريا رو چطور ميبيني ؟ فعاليتش ؟ خودش اخلاقش و ...
The Enigma: من چون وقتم کمه راستش اخبار کم ميخونم ولي معلومه که مدير خوبيه ، البته اشتباه کرد قبلا که خودشو نشون نداد ، هر شب تو نيم ساعت 7-8 تا تاپيک ميزد و ميرفت هيچ نظارتي نداشت ، ولي الان کارش درسته
R . I . P: خب آره تجربش کم بود و خيلي خودم به شخصه هواشو داشتم ولي طي يک مشکل ساده مثل اينکه دسترسي به پيام خصوصي هاشو نداشت و تذکرات من و ناظم و ... بدستش نمي رسيد ما هم فکر کرديم به حرفمون گوش نميده واسه همين خيلي از مديران با مدير شدنش ناراضي بودن بعد هم که ديگه خودش يه مدت رفت ولي دوباره برگشت و کمر همت رو بست تا به اينجا رسيد تنها مشکلش در حال حاضر اينه که خيلي خيلي شديد درباره اسپم سخت گيري ميکنه که بايد درباره اين رفتارش يکم تجديد نظر کنه چون واقعاً انجمن خشک ميشه
The Enigma: ولي کلا الان يه مدير کامل و فعاله !
R . I . P: خب بريم سراغ آرمين که تو همين روزا اونم به جمع مديران مي پيونده
The Enigma: اره اونم تازه کارشو شوروع کردد ولي انگار چند ساله سابقه داره ، خيلي خوب پيشرفت کرد و تجربه رو ياد گرفت ، اخلاقش هم خيلي خوب و سنگينه و خودشو درگير بحث هاي جزئي نمي کنه خيلي زود هم به موفقيت رسيد
R . I . P: بريم دانلود ، از همکارت باربد راضي هستي ؟ روابطتون چه طوريه ؟
The Enigma: باربد هم يه اپلودر به تمام معناست نتش فضاييه و خيلي زحمت ميکشه انگيزه خيلي خوبي هم داره
R . I . P: فکر کنم تيم دانلودتون شاهکاره به تمام معناست تو کل ايران
The Enigma: من قصد ندارم کارمو ول کنم چون ميدونم براي پيشرفت انجمن خوبه ولي اگه همين الان اکانتمو ببندم اون کم نمياره البته اون اوايل مثل خودم و همه کم تجربه بود ولي الان کارش درسته
R . I . P: تو غلط کردي کارت رو ول کني !
The Enigma: نه جدي ميگم اگه من الان برم چي ميشه خب ؟ باربد مياد بعد اونم يکي ديگه ... ولي اگه همه مديرا ادامه بدن روند کلي انجمن خيلي پيشرفت ميکنه مثل ارشد شدن خودت
R . I . P: خب خدارو شکر که فعلاً هستي ما هم از وجودت فيض ميبريم !
The Enigma: وقتي ارمان گفت منو کاربر کنيم ميخواستم خفش کنم !!
R . I . P: منم همين طور بابا آرمان جو گيره يه دفعه دپ ميشه هر چقدر هم واسش سخنراني کنه گوش نميده و درست تو اون لحظه که ناراحته ميخواد تصميم بگيره
The Enigma: دقيقاً
R . I . P: خب بگذريم ... بريم سراغ بخش گالري و عکس ، آرمان و ساسان
The Enigma: ارمانو خيلي دوست دارم واقعا بچه گل و پاکيه ، اونم وقتي بخش گالريو کسي نگاه نميکرد کارشو شروع کردو مدير شد ، همون طور که گفتي جو گيره فقط بايد يکم بيشتر با مشکلا کنار بياد تو کارشم مثل خودم خيلي وقتا نبوده اما من نقصي نميبينم ولي کلا کارش خيلي درسته در اين هيچ شکي نيست
R . I . P: آره آرمان کم کاريش رو جبران ميکنه هميشه
The Enigma: و برسيم به Mr. Italy
ساسان هم خيلي پسر پاکيه کارشم حرف نداره ، اولش بايد بگم اگه 16 سالش بود رفتارش تو انجمن مثل بچه ها بود و خيلي خام بود اينم حقيقتيه ولي واقعا تصميم گرفت عوض شه و عوض شد هنوز ميگم تعصبش چيز پوک و بي ارزشيه ولي به هر حال هر کس عقايد خودشو داره کارشم تو انجمن عاليه روزي نيست که گالري هاي wwe.Com رو نذاره تو نبود ارمان برا گالري کم نميذاره
R . I . P: الان خيلي بهتر شده يه مدت بود تو تاپيک هاي اخبار پي پي وي دهن صاف ميکرد از بس ار جان سينا تعريف و تمجيد ميکرد ، اخبار نايت آف چمپينز يادمه 14 تا پست سينا قهرمانه داده بود با وجود اينکه تو اون پي پي وي از تريپل اچ باخت
The Enigma: ولي در کل بايد قدر ارمانو بدونه چون 100 % خيلي کمکش کرده
R . I . P: آره کاملاً درسته ، خب بريم سراغ موزيک که عرفان در حال حاضر مديرشه
The Enigma: خب بعد از وصال که واقعا تو مدتي که من بودم کار خاصي برا بخش نکرد واقعا لازم بود که يه مدير خوب بياد تو بخش که اومد ، عرفان قبل از اون هميشه تو همه بخشا فعال بوده ولب الان لازمه که تمرکز کنه رو بخش خودش چون لازمه ، ولي خيلي خيلي پسر خوب و نجيبيه همه هم دوستش دارن !
R . I . P: البته به اسب ميگن نجيب دور از جون عرفان:4:
خب درباره ابول بگو ...
The Enigma: ابول هم به نظر من نقطه قدرت فضاي دوستانه انجمن بود ، کار درستي کرد که به پدرش گوش داد و رفت ولي شايد يکم به فضا لطمه بزنه که بايد تو جاش بگيري ولي تو و هادي ميتونيد جاش رو بگيريد
R . I . P: من که بهش قول دادم جاش رو پر کنم تو مدتي که نيست چون مطمئنم يه روزي برميگرده و به قول هامون اون روز زياد دور نيست
The Enigma: در باره اخلاق و ... هم چيزي نميگم چون همه ميودنن منم خيلي خودمو در حدي که نميدونم که بگم
R . I . P: خب ديگه از بحث انجمن بيايم بيرون و بريم سراغ خودت ... سرگرميات چيه؟ آهنگ چي گوش ميکني؟ خارجي ايراني ... توضيح بده
The Enigma: گفتم که به ورزش خيلي علاقه مندم خيلي از وقتمو برا اين کار ميزارم ، سرگرمي هم اهل کتاب خوندن هستم رمان زياد خوندم ، فيلم هم ميبينم ولي خيلي نه ! اهنگ هم متال اصليه ولي گفتم سبک هاي ديگه از رپ وطني گرفته تا بقيه گوش ميدم خيلي سليقم محدود نيست
R . I . P: از متاليکا چقدر خوشت مياد ؟
The Enigma: زياد ... اولين سبکي بود که خيلي خوشم اومد ، متاليکا h.i.M و ... خيلي بند هاي ديگه
R . I . P: خب اهل دختر مختر بازي هستي ؟ نظرت درباره دختر بازي کلاً چيه ؟
The Enigma: اصلا اهلش نيستم تو مائل جنسي فرق ميکنه ولي دختر بازي هم به نظرم الان کاره بيخوديه آخه ادم خودشو جر بده که دختره جواب سلامشو بده بعدش چي ؟ البته به نظرم 3-4 سال ديگه عاقلانه تره ولي الان نه
R . I . P: آره دقيقاً دختر بازي فعلاً کار فوق العاده بيخوديه چون همه دختر ها از دم خيانت کارن
The Enigma: مخصوصا بخواي جدي رابطه داشته باشي ... ادام بايد مثل آدامس وقتي مزش رفت تفش کنه
R . I . P: کاملاً درسته باهات شديداً موافقم ، خب بريم سراغ آخرين سوال ، بازي کامپيوتري و کنسول اينا چي ميکني ؟ فکر کنم Psp داري آره ؟
The Enigma: اره اونو که دارم ولي بازي اصليم با کامپيوتره ، من 1 ساله به داداشم گير دادم ميگم بيا pS3 بگيريم ولي پايه نيست اخرش بايد خودم بگيرم پي اس پي هم بيشتر اهنگ گوش ميدادم البته الان داره کم کم داغون ميشه
R . I . P: خب نظرت رو درباره ليست زير بگو بعد آزادي که بري !
مادر
پدر
ايران
وطن
شمال
جنوب
آمريکا
Hamoon - هامون
D-i-R-T-Y - آرمان
R . I . P - معين
Arian Punk - امير
Dave Batista - سينا
I Am Legend - حامد
New World Order - بهنام
Milad - Wwe - ميلاد
SASAN - ساسان
ABOLFAZL - ابوالفضل
Extreme - باربد
KANE - پوريا
H H H - عرفان
Goldberg The Man - علي
AMIRWWE619 - امير
undertaker - فربد
The Phenom - بهمن
Demon Of Destruction - پويان ملغب
legendarp - هادي
Shayan_R... - شايان
MAJID LashLy - مجيد
و در آخر The Enigma
The Enigma:
مادر : دلسوز هميشگي 0 قدرشو بدونيد !
پدر : نون بيار
ايران : بايد باهاش بسازي اگه نتوني جهنمه
وطن : چيز خوبيه
شمال : خز شد
جنوب : بختگي !
امريکا : موفقيت کامل با سياست !
هامون : ادمين نمونه و خودموني
ارمان : رفيق گل !
معين : جــــــا کــــش
ارين پوکه : سيدي فروش متقلب
سينا : ناظم منظم !
حامد : زحمت کش و دوست داشتي !
بهنام : R . I . P Killer
ميلاد شيلنگ : خفاش مرموز
ساسان : ايتاليايي زحمت کش !
ابول : ادم نيست که ! .. فرشتست !
باربد مصري : NeeTin . Ver.2
پوريا : هيولا !
عرفان : رفيق هيولا !
گولدبرگ ته وومن : کارگردان پشت صحنه انجمن !
امير دبليو اي : بچه بوحــال
اندرتيکر : با حال و با صفا
بهمن رپر : لعنت بر متال !
Demon Of Destruction : مايه پيشرفت ساسان !!
لگن تو اب : لنگه دوم ابولفضل
شايان ار : مورچه
مجيدلشلي : منبع : مجيد لشلي :D
The Enigma: عضوي کوچک تو انجمني بزرگ !
R . I . P: کلام آخرتم بگو و مصاحبه تموم بشه
The Enigma : در اخر هم براي تمام دوستان گلم تو انجمن ... معين حيف نون ... ارمان گل و ابولفضل غيور و ارين پوکه مخوف و بهنام شپلوت و همه دوستاني که تو اين مدت با ما بودن و باعث دلگرمي شدن تشکر ميکنم
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
سلام
من اول یه سوال داشتم:4::
1-چرا منو پوریا هیولاییم:50:؟:4:بنده خدا تورو یبار سرکار گذاشتیم اونایی که چند بار سر کار رفتن چی باید بگن؟:4:
اینم نقد من:
من از عید87 تا 23 خرداد حدود 10 ساعت کلا نت اومدم اون موقع من فقط یه پست از کیان دیده بودم اونم تو تاپیک عکس های رسلمنیا.اشنایی زیادی باهاش نداشتم تا تو تابستون که بیشتر اشنا شدیم:4:.چقدر روزای خوبی بود تابستون .بهنام کچل ,معین هایپ(جدیده و جنبه تبلیغاتی داره),ارمان.
کیان واسه بخشت دانلود تا قبل از این که قانون جدیدش رو بزاره خیلی زحمت کشید و بعد از گذاشتن اون قانون زحمتش رو 2 شایدم بیشتر کرد واقعا کم نزاشت.حالا هم با دستیار جدیدش باربد فرعون ترکاندن.
واسه بخش دانلود هیچ چیزی کم نزاشته و جای قدر دانی داره.
از نظر اخلاق هم بی نظیره:4:(ببین چیه بهنام میگه پسر خوبیه اذیتش نکنین).تو انجمن زیاد تو تاپیکا نظر نمیده ولی باز هست تو انجمن(منظورم اینه که هر روز میاد).
حاشیه سازی:(جونه من اون دفعه نترسیده بودی؟؟چرا هی قطع میکردی:4:)
به شخصه براش یا برات (هرکودوم بهتره)ارزوی موفقیت میکنم:7::5:.
در اخر هم ,هم از هایپ تشکر میکنم به خاطر مساحبه و ادیتش و از کیان هم به خاطر اینکه معین رو تحمل کرده:4:.
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
[align=center]
عرفان جون به تو که نگفت هیولا ! تو دوست هیولایی ! ولی فکر کنم اون یه بار رو ناراحت شدیا کیان جون ! ( شرمنده ) .
نقد :
کیان جان خیلی پسر خوبیه متاسفانه تا چند وقت پیش نمیشناختمش زیاد ولی تاپیک ROH رو بهونه کردم و بهش پیغام خصوصی دادم و تو یاهوو هم با هم صحبت کردیم پای تلفن هم باهاش حرف زدم ، پسر خوبیه ! نظرت در مورد دخـــتر بازی رو قبول دارم بدجوری هم موافقم . ولی یه سوال دارم ! چرا به معین میگین جاکـــش ؟ فکر کنم یکی دیگه ( عرفان ) هم تو مصاحبه اش گفته بود . بدبخت پسر خوبیه که ! در ضمن اون حرف معین رو هم قبول دارم عرفان مثل اسب نجیبه البته دزد هم هست ! تو مصاحبه ام افشا میکنم آقا عرفان ! . در ضمن شهادت امام حسن عسگری تسلیت باشه ( از بس تو تلوزیون گفتن دارم گــُه گیجه میگیرم ! )
---------
Thnx To Moein RIP For Interview
[/align]
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
خوب این مصاحبه 2 نقص کلـــی داره ! :4:
اولا تو لیست :
بهنــام : R . I . P Lover هست نه Killer ! تقلب کرده !
قضیه سر کار گذاشتن عرفان رو هم کلی توضیح دادم که تحویلش نگرفتم خیــط شه ولی نگفته ! :4:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
مصاحبه قشنگی بود.کیان جان رو بیشتر شناختیم.
فقط معین تغییر اسم کاربرها رو هم سوال کن که بعضیاش دلایل خوبی داره.
من نفهمیدم چرا مثلا همین کیان اسمش رو عوض کرده؟
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور The Enigma )
مصاحبه خوبی بود از معین تشکر نمیکنم ولی از کیان تشکر میکنم:4:
معین درست حرف بزن 1 بار دیگه به من توهین کنی از سمتت برکنارت میکنما؟:23::4:
راستی گله ای که در مصاحبه های قبل از ابوالفضل داشتم از معین هم دارم :27:
دختر بازیتو گل گفتی کیان :5: :7:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
مصاحبه ی بسیار خوبی بود ... کیان واقعا برای بخش خودش زحمت میکشه !
شما خودتون حساب کنید ... بازی ها رو میره میخره ، کات میکنه ، با فتوشاپ براشون عکس میسازه ،
3 ساعت آپلود میکنه ، توی انجمن ویرایش میکنه ولی وقتی تاپیک میزنه کمتر از همه بهش تنکس میدن ...
خب صد در صد این باعث دلسردی میشه ... اینم باید بگم که زحمت کیان 100 برابرمن ارزش داره ...
با این سرعت ایران آپلود کردن کار هر کس نیست ... از هر دوتون تشکر میکنم ... مصاحبه جالب ولی کوتاهی بود ...
ممنون ... خداحافظ .
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Extreme
شما خودتون حساب کنید ... بازی ها رو میره میخره ، کات میکنه ، با فتوشاپ براشون عکس میسازه ،
از كجا ميخره؟:15:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
در جواب پوریای گل ، این بهنام بی پدر به ما یه دفعه جاکش گفت دیگه همه به ما این رو از سر شوخی میگن ما هم چیزی نمیگیم بهشون بذار مردم شاد باشن
درباره تغییر نام کاربری هم که خب تو هیچ مصاحبه ای این بحث انجام نمیشد ولی خب شاید تو مصاحبه های بعدی این بحث رو هم تو مصاحبه عنوان کنم ... کیان هم دیگه احساس کرده بود Taker به شدت خز شده و نیاز به تغییر نام کاربری داشت !
در جواب پویان هم فکر کنم کیان تمامی هفتگی ها رو از امیر آرین میخره
------------------
حالا بریم سراغ نقد خودمون ، ای ابوالفضل کجایی که همیشه میومدی نقد مینوشتی :10: حالا من باید جات بنویسم ...
من کیان رو از عید میشناسم و جداً میگم پسر بسیار خوش خلق و با اخلاقیه درسته که ساکته و فقط انجام وظیفه میکنه در انجمن اما بدونید هیچوقت من ازش کمکاری ندیدم ، یکی از سخت ترین پست های انجمن رو داره که به چشمی بسیاری از دوستان نمیاد و خیلی هم که از تاپیکش دانلود میکنن زحمت حتی یه تشکر خشک و خالی هم به خودشون نمیدن
کیان در زمینه آپلود و دانلود واقعاً محشره و واقعاً دیگه تو کار و مدیریت خودش استاد شده ، واقعاً میگم کیان مثل برادرم میمونه در کمترین زمان ممکن بدهکاری ای که باهاش دارمو صاف میکنم:4:
کیان برات آرزوی موفقیت میکنم ایشالله همیشه تو انجمن باشی و همه از وجودت لذت ببرن
جمله ای از طرف ابول : عجرت با آقا
یا علی
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
دست هایپر درد نکنه بابت مصاحبه !
----------
کیان یکی از بهترین و با شخصیت ترین و پاک ترین بچه های انجمن هسـتش که هیچ وقت سعی نکرده خودش رو بیاره تو چشم ( بر عکس خودم ) و بر خـلافی که این همه زحمت میکشه , متاسفانه بچه های انجمن ما قدرش رو نمیدونن ! ( یکمی هم تو مصاحبم توضیح دادم )
خـیلی ساکته و به نظر من یکم بیشتر تو بحث ها شرکـت کنه بهتره چون بالاخره مدیر یکی از بخش های مهم سایت هستش ( با این که هیچ وقت تو کار اصلی خودش دریغ نمیکنه ) نه بخاطر پست , بـخاطر این چیز های دیگه ... !
سایت هم که یادش بخیر دقیقا شب همون موقع میخواستم به کیان بگم پاشو بیا Wwerjb که حامد نبود تا ازش بپرسم , فرداش اومدم بگم کیان پاشو بیا سایت گفت رفتم وب نریمان :4: منم هر چی از دهنم در اومد بارش کردم تا بالاخره اومد ! :11:
خداروشکر هم که همه جوره وضعیتش خوبه ... !
برای کیان و خانواده ی محترمش آرزوی موفقیت دارم .
نقل قول:
چرا به معین میگین جاکـــش ؟ فکر کنم یکی دیگه ( عرفان ) هم تو مصاحبه اش گفته بود . بدبخت پسر خوبیه که !
پوریا جان این جـاکش بر میگرده به اوایل تابستون که بهنام این تیکه رو روی پیشونیه معین هک کرد :4: و البته به شوخی میگیم به معین !
نقل قول:
بازی ها رو میره میخره ، کات میکنه ، با فتوشاپ براشون عکس میسازه ،
البته فکر میکنم بازی هارو کیان دانلود کنه !
خوش باشید ! :34:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
هرچند این اواخر کپی رایــت Wwe بیشتر شده و لینکا بلاک میشن من دانــلود میکنم ! ( اون 5-6 ماه پیش بود میخریــدم )
در باره کلمه مقــدس جاکــش هم بگم همه 100% از روی دوستی و رفاقت اینو به معین میگن , یه جورایی مفهومش اینه که خیلی گلی داش معین :4: ( این بشر فقط دفعات معدودی به من میگه کیان , بیشتر منو ازگل صدا میکنه ! :4: )
بقیه دوستان هم نظرشونو بگم پاسخ تک تک نظرات دوستان میدم ! :3:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
سلام.
مصاحبه جالب و زیبایی بود.
از معین و کیان عزیز به خاطر این مصاحبه و وقتشون را گذاشتن سپاسگزاریم.
بای ...
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
راستی معین چرا از خود مدیر شدنش و اتفاقات قبل از اون نپرسیدی؟:17:
تعریف این موضوع میتونست جذاب باشه.
به دلیل بی تجربگیت بخشیدمت.
حالا کیان جان خودت همینجا توضیح بده.
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
ار معين عزيزم تشكر ميكنم كه داره جا پاي مرحوم دكتر آقايي ميذاره كم كم...
كيان عزيز هم فقط ميتونم بگم كارش خيلي سخت و طاقت فرساست كه حوصله زيادي ميخواد،خودش هم خيلي پسر آروم و خوب و با اخلاقيه در كل كارش درسته...ايشالا هميشه موفق باشي كيان جان.
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
سلام مصاحبه داغ و مفصل و تا حدودي با نمكي بود...ممنون از معين و كيان (البته خان)
كيان پسره گليه و بسيار اروم و زحمت كش....من درست چند وقته پست ميدم اما 1 سال هست هواسم به همه چيز هست....
واقعا مظلوم ترين و در عين باهوش ترين و البته زحمت كش ترين مدير هست ميدانيد چرا؟
چون بخش دانلود واقعا سخته دانلود كن و بعد كات بده و بعد اپ كن و بعد....
واقعا كيان و باربد كارشان عاليست و زوج شاهكاره دانلود هستند
بخش اخبار هم كه مثلث طلايي هستند مثله پوريا و ارمين و معين خان (تازه حامد خان وبابك عزيز و البته اگه بعضيها خولستند ما هم كمكشان خواهيم كرد)
زوجه طلايي ساسان و ارمان هم كه شاهكاره....
______
اما خوده كيان ميخوام بگم كيان جان هيچگاه اينقدر در مورده همه دخترا بد قضاوت نكن برو حالشو ببر و....شوخي كردم
اما در مورده دانلود واقعا كيفيت كارت عاليست ممنون
راستي هم فقط اندر تيكر يادت باشه اول اون.....
_____
چقدر جاي ابولفضل خان خاليست (البته معين داغ مصاحبه كد) اما به ابولفضل خان واقعا عادت كرديم
به هر حال دست سرنوشت و خواسته خدا بود و فقط يك راه بازگشت ابولفضل خان وجود داره:
اونم خواست خداست و هيچ جوري نميشه جز دعا به درگاه خداوند كه از همه خواهش ميكنم دعا كنيم دوباره ابولفضل خان به جمع ما پپيونده
ببخشيد اگه پر حرفي كردم
كيان جان هميشه سلامت و موفق باشي ما رو هم دعا كن
بازم ممنون معين خان روانيتم خيلي جالب بود....
فقط بگو نفر بعدي كيست!
___________
راستي جمله زيباي اليور كان يادم رفت:
براي بدست اوردن ارزوها با همه بايد جنگيد حتي عزيزان
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
خوب جواب نظرات دوستانو بدم
نقل قول:
مصاحبه خوبی بود از معین تشکر نمیکنم ولی از کیان تشکر میکنم4
معین درست حرف بزن 1 بار دیگه به من توهین کنی از سمتت برکنارت میکنما؟234
راستی گله ای که در مصاحبه های قبل از ابوالفضل داشتم از معین هم دارم 27
دختر بازیتو گل گفتی کیان 5 7
این داش امیــد سالی یه بار تو اسرار پست میده مفقود میشه
ممنون از نظرت ایشالا همیشه موفق باشی !
نقل قول:
سلام
من اول یه سوال داشتم4:
1-چرا منو پوریا هیولاییم50؟4بنده خدا تورو یبار سرکار گذاشتیم اونایی که چند بار سر کار رفتن چی باید بگن؟4
اینم نقد من:
من از عید87 تا 23 خرداد حدود 10 ساعت کلا نت اومدم اون موقع من فقط یه پست از کیان دیده بودم اونم تو تاپیک عکس های رسلمنیا.اشنایی زیادی باهاش نداشتم تا تو تابستون که بیشتر اشنا شدیم4.چقدر روزای خوبی بود تابستون .بهنام کچل ,معین هایپ(جدیده و جنبه تبلیغاتی داره),ارمان.
کیان واسه بخشت دانلود تا قبل از این که قانون جدیدش رو بزاره خیلی زحمت کشید و بعد از گذاشتن اون قانون زحمتش رو 2 شایدم بیشتر کرد واقعا کم نزاشت.حالا هم با دستیار جدیدش باربد فرعون ترکاندن.
واسه بخش دانلود هیچ چیزی کم نزاشته و جای قدر دانی داره.
از نظر اخلاق هم بی نظیره4(ببین چیه بهنام میگه پسر خوبیه اذیتش نکنین).تو انجمن زیاد تو تاپیکا نظر نمیده ولی باز هست تو انجمن(منظورم اینه که هر روز میاد).
حاشیه سازی:(جونه من اون دفعه نترسیده بودی؟؟چرا هی قطع میکردی4)
به شخصه براش یا برات (هرکودوم بهتره)ارزوی موفقیت میکنم75.
در اخر هم ,هم از هایپ تشکر میکنم به خاطر مساحبه و ادیتش و از کیان هم به خاطر اینکه معین رو تحمل کرده4.
از عرفان عزیز هم به خاطر نظرش تشکر میکنم ! ما کوچـــیکتیم هیولـــا ! :4:
نقل قول:
عرفان جون به تو که نگفت هیولا ! تو دوست هیولایی ! ولی فکر کنم اون یه بار رو ناراحت شدیا کیان جون ! ( شرمنده ) .
نقد :
کیان جان خیلی پسر خوبیه متاسفانه تا چند وقت پیش نمیشناختمش زیاد ولی تاپیک ROH رو بهونه کردم و بهش پیغام خصوصی دادم و تو یاهوو هم با هم صحبت کردیم پای تلفن هم باهاش حرف زدم ، پسر خوبیه ! نظرت در مورد دخـــتر بازی رو قبول دارم بدجوری هم موافقم . ولی یه سوال دارم ! چرا به معین میگین جاکـــش ؟ فکر کنم یکی دیگه ( عرفان ) هم تو مصاحبه اش گفته بود . بدبخت پسر خوبیه که ! در ضمن اون حرف معین رو هم قبول دارم عرفان مثل اسب نجیبه البته دزد هم هست ! تو مصاحبه ام افشا میکنم آقا عرفان ! . در ضمن شهادت امام حسن عسگری تسلیت باشه ( از بس تو تلوزیون گفتن دارم گــُه گیجه میگیرم ! )
---------
Thnx To Moein RIP For Interview
اخه عرفان هیولـــا به اون نجیبی چرا رفیق توئه ؟ :4: ( شوخی )
نظر لطفته پوریا جان ایشالا همیشه موفق باشی !
نقل قول:
مصاحبه قشنگی بود.کیان جان رو بیشتر شناختیم.
فقط معین تغییر اسم کاربرها رو هم سوال کن که بعضیاش دلایل خوبی داره.
من نفهمیدم چرا مثلا همین کیان اسمش رو عوض کرده؟
[تصوير: f9htqof9jqnfbe5foy2.jpg]
ممنونم ارمیــین جان ایشالا بیشتربا هم اشــنا میشم ! نام کاربری رو هم معیــن گفت چرا عوض کردم :3:
نقل قول:
مصاحبه ی بسیار خوبی بود ... کیان واقعا برای بخش خودش زحمت میکشه !
شما خودتون حساب کنید ... بازی ها رو میره میخره ، کات میکنه ، با فتوشاپ براشون عکس میسازه ،
3 ساعت آپلود میکنه ، توی انجمن ویرایش میکنه ولی وقتی تاپیک میزنه کمتر از همه بهش تنکس میدن ...
خب صد در صد این باعث دلسردی میشه ... اینم باید بگم که زحمت کیان 100 برابرمن ارزش داره ...
با این سرعت ایران آپلود کردن کار هر کس نیست ... از هر دوتون تشکر میکنم ... مصاحبه جالب ولی کوتاهی بود ...
ممنون ... خداحافظ .
یـــا ایها الذین امنـــو بدارید قدر این دوست مصری را ! :4: باربد جان ممنون از نظرت ایشالا همیشه موفق و پیروز باشی !
نقل قول:
حالا بریم سراغ نقد خودمون ، ای ابوالفضل کجایی که همیشه میومدی نقد مینوشتی 10 حالا من باید جات بنویسم ...
من کیان رو از عید میشناسم و جداً میگم پسر بسیار خوش خلق و با اخلاقیه درسته که ساکته و فقط انجام وظیفه میکنه در انجمن اما بدونید هیچوقت من ازش کمکاری ندیدم ، یکی از سخت ترین پست های انجمن رو داره که به چشمی بسیاری از دوستان نمیاد و خیلی هم که از تاپیکش دانلود میکنن زحمت حتی یه تشکر خشک و خالی هم به خودشون نمیدن
کیان در زمینه آپلود و دانلود واقعاً محشره و واقعاً دیگه تو کار و مدیریت خودش استاد شده ، واقعاً میگم کیان مثل برادرم میمونه در کمترین زمان ممکن بدهکاری ای که باهاش دارمو صاف میکنم4
کیان برات آرزوی موفقیت میکنم ایشالله همیشه تو انجمن باشی و همه از وجودت لذت ببرن
جمله ای از طرف ابول : عجرت با آقا
از معیــن عزیز هم تشکر میکنم که وقتشو برای مصاحبه گذاشت ! این حیف نون واقعا تو دل همه جا داره ! ایشالا همین فردا بترکـــی ! :3:
نقل قول:
کیان یکی از بهترین و با شخصیت ترین و پاک ترین بچه های انجمن هسـتش که هیچ وقت سعی نکرده خودش رو بیاره تو چشم ( بر عکس خودم ) و بر خـلافی که این همه زحمت میکشه , متاسفانه بچه های انجمن ما قدرش رو نمیدونن ! ( یکمی هم تو مصاحبم توضیح دادم )
خـیلی ساکته و به نظر من یکم بیشتر تو بحث ها شرکـت کنه بهتره چون بالاخره مدیر یکی از بخش های مهم سایت هستش ( با این که هیچ وقت تو کار اصلی خودش دریغ نمیکنه ) نه بخاطر پست , بـخاطر این چیز های دیگه ... !
سایت هم که یادش بخیر دقیقا شب همون موقع میخواستم به کیان بگم پاشو بیا Wwerjb که حامد نبود تا ازش بپرسم , فرداش اومدم بگم کیان پاشو بیا سایت گفت رفتم وب نریمان 4 منم هر چی از دهنم در اومد بارش کردم تا بالاخره اومد ! 11
خداروشکر هم که همه جوره وضعیتش خوبه ... !
برای کیان و خانواده ی محترمش آرزوی موفقیت دارم .
ارمان جان ممنون , وظیفته :4: ( شوخی )
ای یادم نمیره اون روز گفتی کیان خیلی لاشی هستی با خودم گفتم این چش شده ؟ :4:
ایشالا همیشه زیر سایه پدر و مادرت موفق باشی !
از بقیه دوستان عزیز ساسان , علی , برادر گولدبرگ :4: و تمام دووستان عزیز تشکر میکنم و براشون ارزوی وفقیت دارم .
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
من تازه مصاحبه کیان جان رو خوندم
واقعا کیان پسر خوبی هست و زحمت کش و به دور از حاشیه که واقعا زوج بسیار عالی در بخش دانلود با بربد عزیز رو تشکیل دادن که کاملا هم مشخص هست با هم مشکلی ندارن
خدا رو شکر جوونم هست فعلا کیان و حالا حالا ها در خدمتشیم تو انجمن :24:
قربان شما
خداحافظ
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
واقعا مصاحبه ی زیبایی بود از هر 3 طرف قضیه:27: تشکر میکنیم
کیان جان پسر بسیار گلیه و کارش رو هم به نحو احسن انجام میده با توجه به مسولیت سختی هم که داره ولی همیشه در کارش موفق بوده. کیان جان خسته نباشی بابت زحماتت ممنونیم ازت انشاالله همیشه موفق و پیروز باشی.
--------------
معین Who's Next?
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
منم مصاحبه رو خوندم موفق باشی داش کیان تو اسرار بیشتر ببینیمت
--------------------
الهی بری زیر تانک معین دستت درد نکنه
-----------------
موفق باشین مصاحب کوتاه خوبی بود
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
من یه پیشنهاد دارم !
تو صفحه اول جلوی اسم مصاحبه کننده رو که نوشتید جلوش هم تاریخ دقیق مصاحبه رو بزنید ... !
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور The Enigma )
نظر خوبی بود آرمان ، تاریخ ها رو جلوی تمام مصاحبه ها قرار دادم ( پدرم در اومد L-: )
واقعاً خیلی تو تعجب این روزگار رفتم ... به خدا انگار همین دیروز بود که ابوالفضل این تاپیک رو زد ... یعنی به همین زودی 10 ماه گذشت ؟ ! ! !
-----
دوستان نفر بعدی یکی از کاربرهای بسیار قدیمی سایت هست که این هفته مصاحبه باهاش انجام میشه و هفته دیگه قرار داده میشه و اون کاربر کسی نیست جز
[align=center]میلاد - Man Of Destiny[/align]
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
[align=center][size=x-small]
ایولا داش میلاد خودمونه . درسته یه چند وقته ما رو تحویل نمیگیره و غریبه شده ولی هنوز مثل داداشم دوسش دارم
[/size][/align]
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
کاش تو این ور سال مصاحبه انجام بشه ... !
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
مصاحبه جمعه شب انجام میشه و هفته دیگش دوشنبه - سه شنبه تو انجمن قرار میدم که میشه قبل از سال جدید
یک نکته هم بگم که میلاد همون کاربر KANE قدیم هست که طی اتفاقاتی مجبور به عوض کردن یوزرش شد که حالا تو مصاحبه دربارش صحبت میکنیم ، دوستان اگه سوالی دارن از میلاد میتونن بهم پ.خ بدن
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
[align=center][size=x-small]
من KANE جدیدم . میلاد KANE قدیم ! یادش به خیر امضای میلاد عکس کین بود کنار کسکتی که تیکر درونش بود و آتش زده شده بود
[/size][/align]
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
از لا به لای مصاحبه با میلاد ماه جورقاني - Man Of Destiny
- درسم خیلی خوبه ، مدرسه تیزهوشان هستم
- اسطوره زندگیم هیتمن ، مسکو و روسیه هست
- تو زندگیم هیچ چیز خوشحال کننده ای وجود نداره
- تو تاپیک تاریخچه نو مرسی که حامد زده بود فکر نمی کردم هامون اون کارو بکنه ولی بعد فهمیدم کار درستی کرده
- پوریا رو مثل برادرم دوستش دارم
- پل بازگشت من به انجمن آرمان بود
- اولین بار که کشتی کج دیدم ، دیدم یک مرد نقاب دار اومد تو قفس ، یک مرد ترسناک رو سر و ته کرد کوبوند زمین !!!
- طرفدار رندیم چون دقیقاً شخصیتم مثل اونه و نمیدونم بعضی اوقات دارم چی کار میکنم !!
- از جان سینا و ری میستریو خیلی خیلی بدم میاد
- باخت آندرتیکر از شان مایکلز تو رسلمینیا غیر ممکنه
- محبوبیت تیکر به قدریه که باعث شد تریپل اچ بعد از سه سال تو نو وی اَوت هو بشه
- بهترین نام کاربری از نظرت تو انجمن ؟
R . I . P :4:
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
[size=x-small][align=center]
اَه معین ، دلمون رو آب کردی بزار دیگه مصاحبه رو !
[/size][/align]
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
همکنون منتظر مصاحبه ی کامل هستیم
-
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( به زودی با حضور Man Of Destiny )
R . I . P: خب
R . I . P: فنتت رو فارسي کن بي زحمت
Man Of Destiny: خوبه؟
R . I . P: عاليه
R . I . P: اينويس هم بشي بهتره:4:
Man Of Destiny: باشه
R . I . P:، شروع کنيم ؟
Man Of Destiny: شروع کنيم من در خدمتتم
--------------------
R . I . P: يه بيو کامل از خودت بگو از خانوادت هم تا جايي که لازم ميدوني توضيح بده اين که چند تا فرزندين و ...
Man Of Destiny: خب همونطور که ميدونيد يا نميدونيد من ميلاد ماه جورقاني هستم ، نميدونم فيلم گادفاتر 2 رو ديدي يا نه؟
R . I . P: نه هر دفعه مي خواستم ببينم يه اتفاقي افتاد که نشد ، فقط 1 رو ديدم
Man Of Destiny: کاراکتر دون کارلئونه که مارلو بازي ميکنه اول فيلم گادفاتر 2 نشون ميده پدربزرگ ما 100 سال پيش از جورقان مياد تهران اما شناسنامش رو با خودش نمياره که پسر بچه اي که بچگي هاي دون کارلئونه هستش مياد به نيويورک مهاجرت ميکنه چون همه خانوادش رو دون دهکده کارليونه کشته اسمش آندوليني هستش ، ويتو آندوليني ، که مامور توي بندر بهش ميگه اسمت چيه که ويتو حرف نميزنه بعد از روي برگه ميخونه ويتو آندوليني از کارليونه پس ميشه ويتو کارليونه
داستان فاميلي ما هم همينه پدربزرگ ما 100 سال پيش از جورقان مياد تهران اما شناسنامش رو با خودش نمياره حالا طرف مامور ثيت احوال ميگه جورقاني هستش فاميليت ازين به بعد اما پدربزرگم ميگه بگذار ماه جورقاني:4:
R . I . P: چه با حال حکايت جالبي بود ... ، الان تو مدرسه فاميليت همينه ؟ ماه جورقاني ؟
Man Of Destiny: بله دقيقا
R . I . P: خب از خانوادت بگو ، چند تا فرزندين پدرت چي کارست و ...
Man Of Destiny: من تک فرزند هستم متولد بيست و شش ارديبهشت هفتاد ، پدرم تکنسين مخابرات هستش مادرم هم خانه داره ، ساکن بهاران هستيم منطقه شهيد پرور فلاح
R . I . P: خب چه رشته اي هستي مدرسه ؟
Man Of Destiny: رياضي فيزيک ميخونم البته درس خوندن منم مثل همه چيزهاي تو زندگيم دليل مخصوص داره
R . I . P: پس کلاً بي دليل کاري رو نمي کني ؟
Man Of Destiny: نه خب....اما دلايلي که براي کارهام داره خيلي منحصر به فرد هستش ....خيلي خاص ..... مثلا در مورد درس خوندن ، من درسم خيلي خوبه تيزهوشان درس ميخونم اما دليل درس خوندنم نه پول هستش.نه واسه اينکه دل دختري رو بدست بيارم آدم بعضي وقتها توي زندگيش انقدر مشکلات داره که مجبور ميشه با چيزهاي عجيب غريبي خودش رو سرگرم کنه يعني به نوعي حواسش رو پرت کنه من توي زندگيم هيچ چيز خوشحال کننده اي وجود نداره و به هر طرف نگاه ميکنم مشکل ميبينم مجبور ميشم با درس خودم رو سرگرم کنم ... من هميشه توي خونه تنها بودم و هستم يعني اصولا" از کودکيم به تنهايي عادت دارم
R . I . P: خب چطور با کشتي کج آشنا شدي ؟
Man Of Destiny: يک روز يک فيلم ويديويي ازون قديميها توي خونه بود گذاشتم توي ويديو اون موقع سي دي فکر کنم نبود 8 سالم بود فکر کنم فيلم که تموم شد فيلم اصلي که در اصل روش ريکورد شده بود اومد صحنه هاي عجيبي ديدم دو نفر همديگرو با صندلي توي قفس ميزدن خيلي ترسيدم بعد مرد موبلند دستش رو برد زير گلوش من اصلا" حاليم نبود اين چي هست بعد آهنگ عجيبي زده شد و يه مرد با ماسک با لباس قرمز اومد توي قفس يه مرد تپل هم باهاش بود ... اومد در قفسو کند حس انتقامو ميديدم توش اومد وايساد جلوي مرد ترسناکه دستاشو برد بالا اوورد پايين از چهارگوشه آتيش زد بيرون بعد اومد مرد ترسناکه رو برعکس کرد کوبوند زمين !! من از ترسم سريع فيلم رو در آووردم انداختم اونور ... اما کم کم علاقه مند شدم که اون چي بوده بعد فهميدم کين کي هستش ... تيکر کي هستش ... و آلوده کشتي کچ شدم و هنوزم که هنوزه باور نميکنم که داستان کين و تيکر استوري لاين بوده يا هر مزخرف ديگه چون به کين باور داشتم اما اون زمون تو ايران زياد کچ نبود همون يه تيکه فيلمو هي نگاه ميکردم بعد ها کم کم ******* اومد و نت و...
R . I . P: واقعاً خوفناک بود ... خب يه غير از رندي ارتن و کين به کيا علاقه داري ؟
Man Of Destiny: خب بعضي از استارها رو بهشون علاقه ندارم بلکه براشون احترام قائلم مثلا تريپل اچ وا قعاً دِ گيم هستش ، سال 2001 که پاش توي رينگ مصدوم شد 8 دقيقه با پاي مصدوم به بازي ادامه داد و اين يعني اينکه اين استار چقدر حرفه اي کار ميکنه استايلش هم که عاليه از لحاظ بدني محبوبيتش هم که بالا هستش ادج رو هم نسبتا علاقه دارم بهش ...
اما هيچوقت درعين حال که ميدونستم کشتي کچ مثلا سرگرميه و از پيش تعيين شده ومصنوعيه سعي نکردم خودم رو با اين چيزها از لذتش محروم کنم فکر ميکنم که پول بليط دادم و وارد سينما شدم ميدونم همه فيلمه اما باورش ميکنم ميدونم مارک کالويي ( آندرتيکر ) زنش سارا رو خيلي دوست داره اما آندرتيکر رو با ددمن بودنش باور ميکنم به قول شريعتي بعضي چيزها رو نبايد افشا کرد بايد فقط نشست نگاه کرد و باور کرد چون لذت ببريم
R . I . P: خب از چه استار هايي بدت مياد ؟ يعني کلاً اصلاً با هاشون حال نمي کني
Man Of Destiny: خب از سينا نفرت دارم ميتوني راحت اينو تو مصاحبه بنويسي
R . I . P: با کمال ميل:4:
Man Of Destiny: جان سينا اصلا حرفه اي نيستش يعني اصلا مال اين حرفه نيستش و دليل ديگه و مهمتر اينه که به خاطر اون استارهاي بزرگي کوچيک شدن يادم رفت از شاون بنويسم درسته همه ميگن بازيگر هستش اما آمادگي بدني شاون رو کمتر استاري داره شاون و مرحوم بنوا استارهايي هستن که هميشه به عنوان فني ترين استارهاي تاريخ ازشون ياد ميشه حالا به خاطر همين سينا تريپل اچ و شاون بايد در رستلمينيا ببازن
R . I . P: کاملا حق با توئه ، پس در درجه اول از سينا بدت مياد ؟ بعدي کيه ؟
Man Of Destiny: استارهاي زيادي هستن که الان دارن فعاليت ميکنن و سرشون به تنشون نمي ارزه مثلا ري ، خيلي خيلي ازش بدم مياد يعني هر کي کچ رو بفهمه بدش مياد شما فقط نگاه کنين چطوري سال 2006 رو به کام همه تلخ کرد البته همه اونهايي که کچ رو ميفهمن ... ري فقط وفقط به خاطر اين رويال رو بود که مثلا گفته بشه توي اين بازي کوچکترين ها هم شانس دارن اما ديگه کمربند دادن بهش اضافي بود الانم که راه به راه داره کين رو ميبره ... ري فقط استار تبليغتي هستش چهارتا بچه کوچولو که ماسک ري رو ميزنن ننه باباشون رو هم ميکشون استاديوم خيلي ها به کارهايي که ميکنه پرشهاش مينازن اما خوب با وزن مگسي که اون داره هنر نيست
R . I . P: درسته باهات موافقم ، ولي نبايد تکنيک ري رو هم زير سوال برد ، مثلاً در رده سبک وزن بازي کنه ميتونه نظر خيليا رو تغيير بده نه اينکه ري رو با کالي و باتيستا تو يه بازي سه نفره سر کمربند سنگين وزن بذارن ... نميدونم آنفورگيون 2007 بود يا 8 ؟
Man Of Destiny: نکته همينه استار بدي نيست جاش جاي بديه
R . I . P: آندرتيکر چي ؟ قبلاً ها ازش يادمه بدت ميومد ...
Man Of Destiny: تيکر که داستانش بابا قديميه خودتم ميدوني داستان آرمين Stone Cold
R . I . P: آره اما اين داستانش ماله دو سال و نيمه پيشه اون موقع خيلي از کاربران نبودن ... يه توضيح کوچولو بده که کلاً قبلاً ازش بدت ميومد ولي الان فرق داره نظرت ... الان چه حسي داري بهش و جايگاهش رو چطور ميبيني ؟ به نظرت از نيمه سال 2008 به اينور استوري لاين هاش فوق العاده مزخرف نبوده ؟ منظورم اين نيست که سر تايتل بازي داشته باشه ها ، يه بازي هاي درست حسابي تر نه اينکه تو 5 تا پي پي وي و کلي هفتگي فقط با بيگ شو ببينيمش ...
Man Of Destiny: براي تيکر احترام قائلم ، اين از نظرم ، اما ببين معين تيکر استار فوق العاده خوبي بوده 20 سال هست که تو کمپاني فعاليت داره و لحظاتي رو براي کمپاني رقم زده که هيچکس نتونسته بهش برسه و محبوبيتش بي حد و حصره بعد از 20 سال ديدي که امسال توي نو وي آوت تيکر باعث شد تريپل اچ بعد از 3 سال هو بشه!
R . I . P: آره دقيقاً ، خدايي کمتر کسي رو ديدم که از تيکر بدش بياد
Man Of Destiny: من زماني که کين رو ديوونه وار دوست داشتم از تيکر بدم ميومد چون حتي فکر ميکردم مشکلات زندگي منم مثل کين ، تقصير آدمي مثل تيکر هستش اما تيکر واقعاً فينام هستش ميرسيم به بحثي که گفتي ، ببين معين تيکر الان ديگه واقعاً پيري توي بدنش مشهوده ، تيکر کسي بود که توي سال 99 يکي از زيباترين بازوها رو داشت
اما خب 20 ساله که داره خودش رو ميکوبونه اينور اونور تيکر پير شده يکي از بچه ها توي فروم حرف خوبي زده بود نوشته بود به تيکر کمربند بدن = بازيهاي سنگين و اکستريم
شکي نيست البته که تيکر هنوزم از پس اين بازيها بر مياد اما کمپاني يک مشکل داره و اون رکورد تيکر در رستلمينا هستش بايد 20-0 بشه تا تموم بشه اين يعني چهار سال ديگه
R . I . P: آره کاملاً مشخصه ، يعني منم ايمان دارم تا رکوردش به بيست نرسه امکان نداره خداحافظي کنه ولي متأسفانه خيليا حتي فکر ميکنن تيکر از شان ميبازه امسال ! يعني يک چيز غير ممکنه ، هر کي که طرفدار تيکر باشه بدون هيچ دليلي با ايمان قلبي خودش ميدونه شکسته شدن رکورد تيکر غير ممکنه ، 16 سال تيکر رو تو رسلمينيا نبازوندن ، بزرگاني مثل تريپل اچ ، ريک فلير ، کين و ... رو برده که بياد يه روز ببازه ؟ نه محاله ...
Man Of Destiny: اصلا فکرشم نکن ، باختن آندرتيکر از شان مايکلز تو رسلمينيا غير ممکنه
R . I . P: من مطمئنم يک سالي هم با جان سينا تو رسلمينا بازي ميکنه تا همه تو کارنامه رسلمينياش باشن
Man Of Destiny: احتمالا آخرين بازيش هم با رندي هستش که به عنوان Legend Killer ميره جلوش
R . I . P: خب البته همين استوري لاين رو باهاش تو 2005 داشته
Man Of Destiny: بله اما با کين هم دوبار بازي کرده
R . I . P: آره
Man Of Destiny: يعني دوبار بازي غير ممکمن نيست
R . I . P: آره حتي وينس هم الان شايد ندونه رقيب سال بيستم تيکر که مي خواد بشه ، خب بگذريم ... بريم سراغ اينکه چي شد با اين فروم آشنا شدي ؟ قشنگ و مفصل توضيح بده
Man Of Destiny: فقط يه مطلب جا موند در مورد تيکر
R . I . P: بگو
Man Of Destiny: اگر بهش کمربند بدن يعني بازي سنگين و يعني خستگي بيشتري پس مجبورن از کمربند دورش کنن چطوري ؟ بيگ شو و....
R . I . P: آره بدبخت تو وان نايت استند 2008 نصف عمر تيکر طلف شد از بس کتک خورد:4:
Man Of Destiny: آخرين بازي اکستريم تيکر هم کسکت مچ بود ديگه ديدي که چقدر از لحاظر بدني کم آورد
R . I . P: آره بابا خيلي بازيش مسخره بود ولي تو نو وي اوت بدک بازي نکرد ... اما اصلاً دوست نداشتم از تريپل اچ ببازه ، آخه خيلي منتظر بازيشون بودم اما نه يه دفعه اين طوري ناگهاني که با هم تو چيمبر آخر بمونن و تريپل اچ ببره
Man Of Destiny: نه چون معلوم بود واسه اين بازي تمرين داشته به هر حال شد ديگه.....
R . I . P: آره بر پدر وينس لعنت چي کار ميشه کرد ... خب ادامه بده ، چي شد که با فروم آشنا شدي ؟
Man Of Destiny: اون موقع سر همون جريان کين خيلي شيفته کشتي کچ بودم توي نت وبلاگ زياد بود اما فروم نبود يعني بود اما من نميشناختم توي گوگل که سرچ ميکردم ديدم يه فروم هستش به اسم iranwwe رفتتم عضو شدم دو روز بود شروع کرده بودن به کار با اسم بيگ رد مانستر ( به همين صورت فارسي) عضو شدم با هامون آشنا شدم ازش خوشم اومد جَو ، جَو خوبي بود کم کم ديگه راحت بودم با بچه ها موندم و موندم و ديگه شد خونم ...
پستهاي خوبي ميزدم عاشق بيو و تاريخچه بودم ، هامون بهم گفت قرار مدير بخش بيو بشم که هرگز عملي نشد من چون ديوونه نويسندگي هستم اينجا هم به فکر نوشتن بودم خلاصه زمان گذشت منم اسمم رو کردم KANE و دوستاي خوبي پيدا کردم آرمين Stone Cold بهترينشون بود مثل خودت بود بدون اينکه بشناسيم همديگرو با هم راحت بوديم ، اميدوارم هرجا هست خوشحال باشه
R . I . P: الان پشت کنکورييه مثل خودت و اصلاً نت نمياد ... از کشتي کج هم خيلي خيلي زده شده ولي اين رسلمينيا 25 رو به خاطر استن کلد فکر کنم ببينه ...
Man Of Destiny: آره ... درگيريهاي زيادي بود و چالشهايي که پشت سرش اومد که خودت فکر کنم بدوني و اگر دوست داري تو سوال جدا بپرس تا در مورد هر کدوم توضيح بدم
R . I . P: خب آره يادمه با خيليا درگيري داشتي اما من اون موقع فقط پست ها رو مي خوندم نام کاربري ها رو نميديدم که يادم باشه ، تو رو هم از روي اسم (ميلاد) ميشناختم که آرمين بهم گفته بود و يوزرت رو نميدونستم چيه ... فقط با يوزر آرمين ميومدم خبر مبر ميخوندم ميرفتم پي کارم ... چون خودمم پشت کنکوري بودم اون موقع
Man Of Destiny: يه بابايي بود به اسم JOHNCENA که بعداً فهميدم اسمش پورياست و رفيق شيشه هامونه ، با هم دعوامون شد ، من اخبار زدم اونم زد بلافاصله ، اخبار اسمک داون بود يه بابايي بود به اسم علي FGI که رفت از فروم
R . I . P: اينا رو که همه رو کاملاً ميشناسم ، پوريا معاون قبلي رو ميگي ديگه ؟
Man Of Destiny: آره ، اينها باهم خيلي دوست بودن من تک بودم با هم خيلي حرفمون ميشد
R . I . P: آره ، پوريا کلاً خيلي اخلاق هاي مسخره داشت با همه جروبحث ميکرد با حامد هم خيلي از اوقات بگو مگو داشت تو پست ها ، خب ادامه بده ...
Man Of Destiny: يه آقاي بود به اسم ابوذر NO FEAR نميدونم هنوز هست تو فروم يا نه پسر خيلي آقايي بود ، اون طرف منو گرفت اما هامون گفت من مقصرم به هر حال ... من يه مقدار زده شدم از فروم يعني خسته هم بودم مدتي نبودم
R . I . P: ابوذر ديگه نيست تو فروم يوزر خودشو داد به معين مددي ، دوست ابوالفضل که بايد قاعدتاً بشناسيش ؟
Man Of Destiny: آره بابا... خلاصه مدتي نبودم اما بعد برگشتم چون اگر کوچکترين پستي زده بودم به خاطر کس خاصي نبود که حالا از دستش ناراحت بشم و ديگه فعاليت نکنم
R . I . P: لازمه اينم بگم يکي از شاخ ترين بيو هات که تو مجله شماره 1 هم چاپ شد بيوگرافي از ميک فولي بود که خيلي از جاهاش واسم جالب بود
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=9072
Man Of Destiny: جدا توي مجله چاپ شد؟
R . I . P: آره ، مجله شماره 1
Man Of Destiny: چه جالب من خبر نداشتم ... خلاصه ... آخرين پستم قبل از رفتنم اين بود :
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=1943
Man Of Destiny: اين آخرين پستم بود قبل از رفتنم ، عنوان جوونيم بود
R . I . P: من اصلاً اين پست رو نديده بودم اين جريان که گفتي استوري لاين واقعيشون بود ؟يعني اندرتيکر پدر مادر خودش رو کشت ؟
Man Of Destiny: آره خب حداقل توي استوري لاين که اينها واقعي بود ، خلاصه ... بعد که برگشتم چند تا پست خيلي خوب زدم مثل هيستوري کينگ آف کينگز
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=5908
يا هيستوريه بد بلاد
http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=5982
Man Of Destiny: کم کم احساس مفيد بودن مي کردم ديگه ... بعد گذشت و گذشت و گذشت تا اينکه با حامد در گير شدم ، اين پست باعث شد من حسابي بخوره تو پرم
Man Of Destiny: http://www.iranwwe.net/showthread.php?tid=10533&page=1
Man Of Destiny: تاريخچه اي که حامد زده بود عالي بود اما ضعف داشت من با دقت تاپيکشو خوندم و ضعفها و غلطهاشو گفتم حتي بهم تنکس داد! اما يهو گفت که نميدونم تو ميخواي اطلاعاتو به رخ بکشي و ... خلاصه الان با حامد رابطه خيلي خوبي دارم
R . I . P: اما حامد فکر کرد به خاطر اون چند مورد اشکالي که تو تاريخچش بود بهش تنکس ندادي و ناراحت شد
Man Of Destiny: فکر ميکردم به واسطه پستهايي که زدم ، ساعتهايي که توي نت بودم ، ممکنه براي هامون ارزشي داشته باشم ، يعني توقع نداشتم طرف اونو بگيره اما بعد پيش خودم فکر کردم ديدم کار درستي کرده ... خلاصه اين موضوع ناراحتم کرد و از انجمن رفتم و بعداً که اومدم ديدم يوزرم اصلاً نيست شده !! بعداً با نام کاربري Live_in_russian_dream ثبت نام کردم و برگشتم
... ميومدم اخبارو ميخوندم ميرفتم پي کارم کسايي بهم گير ميدادن که موقعي که من توي فروم بودم اونها اصلا نميدونستن کچ چيه اما مجبور بودم سکوت کنم ...
R . I . P: نه کسي يوزرت رو دست نزده بود ، مشکل از ورژن جديد ما بيبي بود که يوزرت اصلاً unregisterd شد !! حتي يه کاربر ديگمونم که اسم کاربريش arman بود مشکل داشت و کسي نميتونست بهش پ.خ بفرسته ... بگذريم ادامه بده ...
Man Of Destiny: آره حامد هم گفت تصادفي بوده ، مهم نيست ... بعداً آرمان توي چت باهام صحبت کرد و فهميد من کين هستم که نيستم تو انجمن يعني با نام ديگه اي هستم که باعث شد با حامد صحبت کنم و کدورتها کنار بره در اصل پل بازگشت من به انجمن آرمان بود