RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.DMN
ممنون ابوالفضل گل و ممنون محمد عزیز
عرفان کلا پسر خوبیه و شخصا دوستش دارم و اگر نقد میکنم چون دوستش دارم
اما
عرفان جان درسته روراست اومدی جلو اما ای کاش به پاس رفاقت 5 سالت با وصال یکسری حرفها رو نمیزدی(چون گفتی رفاقت برات بالاتر از همه چیزه) ضمن اینکه میونه چندنفر بهم میخوره و همچنین وجهه یه نفر ممکنه خراب بشه شاید منظور وصال این نبوده یا نخواسته اصلا این بحث رو عمومی کنه اما بگذریم
ولی درکل عرفان تو مصاحبه هم زود از راه اصلی خارج شد و مثل انجمن که گاهی تعصبی مسیرش عوض میشه مسیرش عوض شد هرچیزی خوبه اما به انداز
ممنون
موفق باشید
نقل قول:
نوشته اصلی توسط HHH
خدایا درست میبینم داوود منو لایق دونسته!!!!
داوود جون تو رفاقت واسم روراستی و یه رنگی مهمه نه چیزایه دیگه.
من با وصال 5 ساله رفیقم باهم کلی بودیم باهم کلی بیرون رفتیم.خونه همدیگه رفتیم.نونو نمک هم دیگرو خوردیم با هم مسافرت رفتیم و .....
اگر واسه وصال رفاقت اهمیت داشت منو به قوله خودش به یه دنیای مجازی نمیفروخت.
زیر اب زدن:1:اگه مسئله ای بود راحت به من میگفت منم اگه منطقی بود قبول میکردم .مدیر شدن:11:اصلا هر کی میخواد مدیر شه مگه پول میدن!!!!فقط میایم اینجا که اخبار کشتی کچ رو بخونیم و تا جایکه ازمون بر میاد باعث پیشرفت انجمن شیم چون خودمون اینجا رو انتخاب کردیم. من با اینکه ارمان رو ندیدم کارش رو قبول دارم .تا جایی که بتونم تو گذاشتن عکس ها بهش کمک میکنم.
تو گذاشتن عکس های نو وی اوت 2008 اولین باری بود که منو ارمان با هم عکس ها رو گذاشتیم واز اون به بد شروع شد.
من مخلص داوود هم هستم اگه ناراحت شدی معذرت میخوام ولی نمیشد نگفت.
اول سلام به داداش عرفان دوم هم باید بگم که ما کی باشیم ؟؟ ما هم یکی مثل بقیه قابل و غیرقابل چیه از این حرفها نزن که ناراحت میشم
ضمنه اینکه من از حرفات تو مصاحبه ناراحت نشدم اما میگم شما که تو مصاحبت گفتی رفاقت از هرچیزی برات مهمتره پس به این حرفت باید در مورد تمام رفقات عمل کنی نه اینکه سلیقه ای باشه
ضمنه اینکه هرکسی یه انگیزه ای برای فعالیت داره یکی دوست داره مدیر شه به قول خودت مثل وصال یکی هم هدفی نداره از فعالیتهاش داشتن هدف همچین بدم نیست این رو هم به یاد داشته باش خیل عظیمی از انسانها جاه طلب هستند
ممنون
موفق باشی
یا علی
RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
اقا پورياي گل ازت ميخوام وقتي چيزيو نميدوني بيخود دهن باز نكني :32:
ادم سنجيده حرف ميزنه نه اين كه دهنشو باز كنه بدونه اين كه چيزي بدونه از رفيق بيخاصيتش دفاع كنه
من مشكلي با هيچ كدومتون ندارم مشكل من با عرفان اونم به مرور زمان درست ميشه :17:
بازم ميگم خواهشا بيخود دفاع نكنيد حتي اگه خودش شاختون كرده :3:
ممنون
RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
اولا غزل جان درست حرف بزن اونا 8 ساله دوستن هر چی به عرفان بگی یعنی به پوریا گفتی حرفش خیلی منطقی بیخود لوندی نکن مشکل تو اینه که خیلی لوثی همین اشتباه داریم تا اشتباه دیگه بخشیده نمیشی !!!
RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
[b]وصال اول بگم افرین به تو که اینقدر شهامت داری که اعتراف میکنی و میگی که اشتباهاتی داشتی ..اما نگران این نباش که دوستانت تورو از یاد ببرن...مطمئنن با توجه به اخلاقی که من از ارمان و عرفان دارم اونها خیلی رحیم تر و بخشنده تر از این حرفان که بخوان بخاطر یسری حساسیتها و سو تفاهمتات تو رو از خودشون دور کنن....
من به عرفان و ارمان هم گفتم ..سینا شاید یکم گرفتاری و مشکل روحی داشته وگرنه هیچ انسانی رو زمین فرشته افریده نشده!! اگه قرار باشه ما گناه نکنیم که میشیم پیغمبر!!ولی اینو بگم همه شماها پاک افریده شدین...دم داوود هم گرم که همیشه صحبتاش منو یاده بابابزرگ خدابیامورزم میندازه البته به دور از جون داوود
ما همه اومدیم اینجا و اصولا چنین جاهایی فقط واسه رفاقتهاست...اندرتیکر و باتیستا و سینا و رندی هم خارج از میدون رینگ با هم رفیقن ..حالا ما که اومدیم به عنوان طرفداری از اینها تو این انجمن و اتفاقا رفبقهای زیادی پیدا کردیم چرا از هم کدورت بگیریم...
خیلی زود زود یعنی همین امشب حداقل اگه اومدم انشالا کدورتاتون رو کنار گذاشته باشین...
به عنوان ریش سفید سایت هر کی من بعد بزنه تو خاکی با چکش عدالت میام سراغش!!!
============================================
فقط امیدوارم زودتر گیس کشی این دو خواهر کماندویه محترممون هم زودتر به اتمام برسه!!
درضمن کیان جنوبی صندلی داغ خونه بغلیه!! اشتباه اومدی خواهر!!!
خوب حالا هر کی موافقه حرفهای ماست شصتشو کلیک کنه رو تشکر
انجمن حمایت از بیماریهای ویروسی !!!!
RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
خیلی جای خوشحالی داره که وصال اومده مثه مرد حرفشو زده و ابراز بشیمانی کرده ! .... ۱۰۰٪ ارمان و عرفان هم این کینه های رو به دل نمیگیرن .....
این وسط هم تازه بحث دراماتیک شده خواهران انجمن دنبال النگوشون نگردن !:4: ( شو خی ! )
RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
ما گیسکشی نمیکردیم من غزلو مثل خواهرم دوست دارم یه مشکلی داشت راهنماییش کردم :5: خیلی هم با هم مهربونیم من چند دقیقه که فکر کردم فهمیدم حرفایه اون کاملا درسته و قضاوت من غلط !!!!!
RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
واقعا دم وصال گرم که اینقدر با شهامت اومد و حرف دلشو گفت
ماشالله داره :24:
RE: مصاحبه با اعضای سایت (با حضور H H H )
میشه لطف کنید این بحث مسخرتون رو ببرید بیرون از این تاپیک؟!!! این موضوعات ربطی به موضوع این تاپیک نداره..یعنی چی تمام زحمات 2 روزه ما و پرنسل این تاپیک رو با بحثای یه قرون 2 هزارتون به مسخره کشوندین.. ...
محترمان دیگه ارسال نکنید وگرنه ارسالتونو گزارش میدم...