RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور ABOLFAZL)
خوب بزودی مصاحبه qmars انجام میشه ...مصاحبه با تازه واردی که زود چهره شد! گفتم بد نیست واسه تنوع مصاحبه ها بعد از هر چند کاربر قدیمی یک تازه وارد رو کنیم...
راستی در اینده ای نه چندان دور منتظر مصاحبه معین no fear باشید !
هر کی سوال خاصی پیرامون کیومرث داره بپرسه....
RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور qmars)
حاجي از اينكه ما رو واسه مصاجبه قابل دونستي ممنونم.
از دوستان عزيز هم خواهش ميكنم سوالهاي سخت نپرسن و هواي ما رو داشته باشند.
ياعلي...
RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور qmars)
از لا به لای مصاحبه با کیومرث
نقل قول:
[size=medium]بعد از اخراج از انجمن دیگه حس و حال قبلان رو ندارم ! اگه به دیگران هم مثله من گیر میدادن هیچ مشکلی پیش نمیومد!
من اگر انتقادي هم كردم هدفم بهتر شدنه انجمن بوده نه تخريبش !!براي تخريب راه اي ساده تري وجود داره!
هدف اصلي انجمن بايد كابر سالاري باشه نه مدير سالاري!!!!
مرتضی اشتباه کرد ولی نباید اشتباه رو با اشتباه دیگری جواب داد!!!!اگه فحش داده پس ارمان بايد هشتصد بار بلاك ميشد
ناظم قاطعي هست و در كارش موفق ولي اگر كاهي اوقات چاشني احساس رو هم در وجودش بياره خيلي بهتر ميشه!!
از بچگی یه مشکل خصوصی داشتم ...هنوزم درگیرشم!!!
هيچوقت چيزي تو دلم نبود و نيست!! گردنم از مو هم نازك تره
ادم قبل ازدواج خوب نيست به كسي ديگه اي نظر داشته باشه.خودم رو جاي برادار و پدر اون دختر ميذارم !!!
تو شطرنح حریف ندارم !!!
نوشهر.تهران . .وتنکابن شهرهای زندگی من!! [/size]
=================================
مصاحبه با کیومرث انجام شد ...انشالا بزودی کامل چاپ میشه..این صفحه رو به اتمام برسونید...مرسی!
RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور qmars)
کیومرث دل شیر داره ... :4:
و همیشه بهترین است ...
میخوام نفر بعدی مصاحبه بشم اگه میشه ...
RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور qmars)
كماكان منتظر مصاحبه هستيم. از همين العان خسته نباشيد ميگم ! :4:
RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور qmars)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
کیومرث دل شیر داره ... :4:
و همیشه بهترین است ...
میخوام نفر بعدی مصاحبه بشم اگه میشه ...
نفر بعدی مصاحبه وصال خان هستن ! البته اگه باز بد قولی کنه...سریع السیر عوض میشه...برای مصاحبه ها وقت زیادی میخواد که ما نداریمو از قبل چند نفر رزرو کردن...نوبت تو هم میشه ساسانم..
خوب تا ده دقیقه دیگه مصاحبه تو صفحه جدید گذاشته میشه...
RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور qmars)
سلام كيورمثم
سلام داداش
چطوری دادا.ببخش دور اومدم
bache miticomon: خوبم.به لطف شما
abolfazlbatista:نشسته بودیم پایه فیلم سینمایی شبکه 2 به نام هکر پلیسی بود خیلی باحال بود
bache miticomon: اتفقا منم داشتم اخرهاش رو ميديدم
abolfazlbatista: جدان...ایول به خودمو و خودت که.این فیلم رو از دست ندادیم
abolfazlbatista: واقعان نکات اموزنده و شیوه های دزدی خوبی داشت
abolfazlbatista: بیا سایت هامون رو بدیم یارو برامون هک کنه
bache miticomon: حاجي ما رو نبر تو حاشيه
abolfazlbatista: اصلا یاد مصاحبه نبودم الان که اومدم نت یهو یاده صورتت افتادم اتفاقا حاشیه لازمه..حاشیه مثل پستون ساسان میمونه !!
abolfazlbatista: خوب حاضری
bache miticomon: حاضرم
abolfazlbatista: شاید تا 2 الی 3 ساعت طول بکشه ...اگه زود به زود تایپ کنی که زودتر میشه نه مثله عرفان براش سوال مینوشتم فردا جوابمو میداد
سعي ميكنم
=============================================
یه بیوگرافی مختصر !
پويان محرابي.متولد 24/2/1368 در نوشهرفقط تولدم اونجا بوده و اصلا زندگي نكرديم
يك خواهر دارم كه خودم بزرگتره و ازدواج كرده.الان هم تهران هستيم
شغل پدرت
آزادبه معاني واقعي چون هيچوقت تو اين چند سال كار ثابت نداشته
وضعیت مالیتون که بد نیست ! یعنی میرسه
متوسط شايد بيشتر مايل به پايئن باشه تا بالا
خوب چرا تهران ؟ نموندین نوشهر
الان حدود 8 سال ميشه از كه از شمال به تهران مهاجرت كرديم گفتم اون موقع نوشهر نبوديم تنكابن بوديم بخاطر تولد من رفتيم نوشهر كه بيمارستانش بهتر بود
: یعنی در واقع اصیلتی شمالی ..دمتون گرم شمالی ها سایتو قبضه کردن
نه ادر اصل طالقاني هستيم و مادر پدرم شمال زندگي ميكنه
اللان مشغول درسی دیگه
نه ان شالله تا چند ماه ديگه سربازي
یعنی کنکور منکور تعطیل
دقيقا
بعد از سربازی اومدن تو شغل شریف ماها.. ازاد
نه شايد درسم رو ادامه دادم
از بچگی بدون برادر بودی تا حالا کمبودشو حس نکردی؟
اتفاقا چرا ولي بالاخره يه جوري ساختم ولي انصافا خواهر خوبي تو اين سالها داشتم
اوقات فراغتت از بچگی به اینور ؟
بيشتر با خواهرم بودم و كمتر تو كوچه ول بودم
كار خاصي نميكردم همين بازيهاي بچه گونه كه همه ميكردن
شرو شور هم بودی چطور پسری میدیدنت؟
نه اتفاقا خيلي هم مظلوم بودم كار به كار كسي نداشتم به قول بچه ها سرم تو لاك خودم بود دنبال كرم ريختن نبودم
در یه کلام مختصر خصوصیاتت رو بگو
صفت خاصي ندارم چون هميشه سعي كردم به كسي بدي نكنم حرف و حديثي پشت سرم نيست
چطور شد به کشتی کج علاقمند شدی
اون چند بار تو چند تا تاپيك كه براي آشنايي بود و صندلي داغ گفتم ولي بازم ميگم
عيد ماسال رفته بودم شمال خونه عمه ام بنصفه شب با پسر عمه هام بي خوابي زد به سرمون رفتيم سرغ ******* داشتيم كنال ها رو مي گشتيم كه رسيديم به : Nt1داشت كشتي كچ نشون ميداد يادمه دفعه اول كه ديدم خيلي ازش بدم اومد چون فكر ميكردم واقعي هست ولي كم كم كه خودم تو خونه ديدم و به چيزهاي جديدي پي بردم ديدم فقط يك سرگرمي هست و بس
**** استارهای مورد علاقت
: the undertaker
: triple h
john cena
batista
ولي نامبر وان تيكر هست
و منفورهات؟
: vicki guererro
: chavo
: ryder
: hawkins
از اج هم نفرت داشتم ولي الان كمتر شده
یعنی الان به طور کلی 1 ساله دنبال میکنی؟
تقربيا 7 ماه
اطلاعاتت رو بردی بالا در زمینه اش ؟ مثلان زیاد جستجو کرده باشی در موردش
از وقتي تو فروم عضو شدم خيلي اطلاعاتم زياد شده قبلش 80 درصد چيزهايي كه الان ميدونم رو نمي دونستم
اهله خریدش هم هستی یعنی ارشیوای قدیمی
نه ولي اهل دانلود هستم
ای بابا خواستم بزور مشتری امیر ارین بکنمت
ایدسل داری یا دیال اپ
حدود يك ماه هست كه اي دي اس ال گرفتم
بهترین بازی که دیدی تا بحال که تو روحیت تاثیر داشته
wwf vs. wcw & ecw winnder take all - survivor series 2001
البته تو روحيم تاپير نذاشت فقط جذاب بود
یعنی تا بحال تحت تاثیر قرار نگرفتی
چرا يادمه واايل كه فقط از ******* ميديم تو يك از هفتگي ها يه مسابقه قفس بين اج و چند فنفر ديگه با شام ميكلز و ريك فلير بود كه ريك خيلي كلش خوني شده بود و خالم رو بد كرد البته اون موفع در جريان خون مصنوعي و اين حرفا نبودم
تیکر بره تو هم میری ؟
نميدونم
کلان دبلیو ای رو واسه چیش دوست داری استوری لایناش یا خوده بازیهاش
بيشتر استوري لاين هاش رو دوست دارم چون بازيهاش كه همه نمايشي هستو خيلي هم تابلو اجرا ميشه مثلا بازي اج و تيكر تو وان تايت استند اينقدر تابلو برنامه ريزي شده بود كه خيلي تو ذوق ميزد
به نظر تو چرا ما کج دوستا با اینکه همه این چیزها رو میدونیم ولی دنبال میکنیم
مثلان حتی اگه یه نااشنا بهمون بگه واقعیه.ما میگیم اره واقعیه برای اینکه حلو یاروضایع نشیم البته من که اینطورم! تا بقیه نمیدونم
نميدونم شايد بخاطر اينه كه خودومن هم از اخرش خبر نداري م و برامون جذابه كه ببينيم وينس و روساي كمپاني چي طراحي كردن
البته از 2003ص به اینور اینطور شد
مثل يك فيلم ميومونه كه هر فته ميخواي بيني اخرش چي ميشه نه كاملا مخالفم قبلش هم همش برنامه ريزي شده بود
والا اونطور که بازیهای قدیمی رو دنبال میکنم با الان خیلی فرق میکنهتریپل اچ امروز میبرد فردا کمربندو میباخت چون واقعی تر بود
بهرحال چون ما امریکا نیستیم خیلی چیزها رو نمیدونیم
ميدونم ولي مرتضي دي وي دي هوم ويدوي تيكر رو برام اورده بود ميديم بازيهاي قديمي هم كلا برنامه ريزي شده بود و معلوم بود اگه از استوري لاين پيروي ميكنه
.....
چطور شد به انجمن راه پیدا کردی
به شب داشتم برنامه آي من رو ميديدم كه توش چند تا سايت كشتي كچ معرفي كرد
منم اول اومدم عضو شدم ولي نفرته بودم لينك فعال سازي رو فعال كنم
بعد از يه هفته كه داشتم ايميل هام رو چمك ميكردم يهو چشم به لينك فعال سازي افتاد و زفتم تو و از اون موقع تا الان اكثر روز ها در انجمن هستم
و خودت رو از کدوم تالار پیدا کردی ؟ همون تاپیک حدس کلمه؟
b اون تاپيك خيلي مورد انتقاد قرار گرفت نميدونم الان همين مسابقه پيش بيني كه راه انداختيم هم از لحاظ اسپم دست كمي از اون نداره ولي خيلي بهش گير دادن و منم بيخيالش شدم
کیومرث از معدود کاربران جدیدالورود بود که زود اسمش تو انجمن پیچید نظرت چیه؟
نميدونم شايد خيلي زود پسر خاله شدم شايد هم جر و بحث هام در وان اويل با سينا وخودت تو باعث اين قضيه شد
گفتی پسر خاله مگه با کسی رفاقت بستی اوایل
اره تقريبا از همون اويل با ساسان رفيق شدم و هنوزم صميمي ترين رفقيم هست
حتمان منشائش همون حدس کلمه بود درسته.من راسیتش تا حالا اون تاپیک رو اصلا هم نگاش نکردم یه توضیح کوچیک در موردش بده
اي بابا پس چرا ايقدر به پر و پاي ما تو اسرار پيچيدي
هيچي ما يه كلمه ميگفتيم بچ ها بايد حدس ميزدن چيز ساد هاي بود
خوب فکر کنم اولین دعواتت هم با من بود .. تعریف کن
نه اول با سينا تو چت روم از خاجلت هم در اومديم كه سر همين حدس كلهم و قفل كردن تاپيك و اين چيزا بود كه بعدا هم به اين تنيجه سريدم كه حق با سينا بود
ولي بعد اون تاپيك ي زدم و از تو و سينا انتقاد كردم اخرش كشيد به دعوا كه خودت ميدوني چي شد و هر چي بود تموم شد :مهم الان هست كه به اشتباه هم پي بردم
نه عزیزم ...همون موقع هم گفتم تو خصوصیات منو نمیدونستی
درسته بخاطر همين اون اتفاقات افتاد
یعنی گناهی نداشتی. بگذریم...
بعد از اون مسئله حدس کلمه تو انجمن فعالیتت چطور شد ؟
من هيچوقت تو بخش خاصي فعاليت نكردم و هر از چند گاهي يه موزيكي ميزاشتم يا كليپي ميساختم يا بازي آپ ميكردم
ولي بعد از اون جريان كه اخراج شدم ديگه فعاليتم مثل قبل نيست
فکر میکنی اخراجت حق بود یا ناحق.یه توضیح مختصر از اون جریان بگو
اون شب تا صبح پاي آنفورگيون بودم و مسابقات رو دنبال ميكردم خداييش هم كسي از بچه هاي اصلي به غير از من و عرفان آن نبودبعد خوابيدم رو ظهر ديدم حامد تاپيك اخبار آنفورگيون رو زده خوندم و تعجب كردم كه جريان بيگ و تيكر و سيلي ويكي و تف انداختنش رو نگفته تو همون تاپيك ازش پرسدم كه چرا نگفتي.و برگشت كفت من اخبارم كامل و بيخود داري حرف ميزني منم عصباني شدم گفتم اون موقع كه تو خواب ناز بودي من داشتم بازي رو زنده ميديدم كه شروع كرد به توهين و هر خواست بار ما كرد و منم جوابش رو دادم بعد داوود خان مدير وقت اخبار به من تذكر داد و من ه گفتم كه چرا فقط به من ميگي منگه حامد توهين نكرده گفت نه به اون هم گفتم ولي تو داري جو رو بهم ميريزي يكم ديگه هم ادامه بدي بخش اخبار رو روت ميبندم خلاصه گذشت و من توي تاپيك ديگه از داوود انتقاد كردم و گفتم شما كه ميگي كاربر ها نبايد بهم توهين كنند پس چرا حامد به وضوح به من توهين ميكنه كه سينا هر چي خواست تو يك پست بار ما كرد كه برات فرستاده بودم و من رو يك هفته محروم كرد ....
و تو شدی عامل بهم ریختن انجمن از نظر اونا
دقيقا
قبول داری خودت هم دنبال جنجال بودی مثله بالا اوردن اون تاپیک
اگر همون موقع به حامد هم تذكر جدي داده ميشد مگه مريض بودم دنبال جنجال باشم
ولي وقتي ميديم به وضوح داره حقم خورده ميشه كوتاه نمومدم
از نظر مدیریت حامد چون مدیر بود!!! نباید غر بشنوه ولی من هم گفتم با همه یکسان برخورد کنید...
ببين حامد يك سري اخلاق خاص داره ولي نبايد بهش اين اجازه داده بشه كه چون مديره هيچكس حق حرف زندش بهش رو نداشته باشه حامد با همرو سفيد ميبينه يا سياه
...ببین من الان حتی اگه هامون هم یه حرکت بدی کنه رک بش میگم ... یعنی چون ادمینه نباید ...ازش بترسم و اشتباهشو نگم...هر چند نبایدم اونقدر لوس بشه که یه بچه 14 ساله هم بخواد تعیین تکلیف کنه...
درسته
تو اون لحظه فكر ميكرد من دارم بهش تيكه مي اندازم ولي من قصد كامل شدن اخبار بود نه تيكه پروني
بهرحال تو یکی از کسانی هستی که همیشه از انجمن بیشتر انتقاد کردی تا تمجید به قول یکی از بچه ها تو هم مثله مرتضی !!!
تمجيد رو كه غير از من و خودت هم دارن ميكنن پس كه انتقاد هارو بگه.ولي من اگر هم انتقادي كردم هدفم بهتر شدنه انجمن بوده نه تخريبش چون براي تخريب راه اي ساده تري وجود داره : نه اين همه دعوا و كشمكش بي فايده
ولی ضعف ما ایرانی ها اینکه که انتقادمون بهمون میگن بهمون برمیخوره و فکر میکنیم تنش و جنجاله...
دقيقا متاسفانه اگر يك مقدار انتقاد پذيري در نزد بچه ها بيشتر بود من هيچوقت به چهره تخريب كننده و جنجالي تبديل نميشدم
وقتی بلاک شدی چرا اسرار داشتی با یه ای دی دیگه بلیای و دوباره هی ارسال کنی
میدونم میخواستی از حقت دفاع کنی ولی از نظر انها ایبن یعنی جنجال بیشتر
ديدم تو اسرار دارن حرف هايي مزنند كه بايد جواب ميدادم مجبور شدم يه اي دي ديگه بسازم و جواب بدم چون اونجوري هم چيز رو به نفع خودشون تموم ميكردن.. نه جنجال نبود جنجال موقعي هست كه همه كاربرها دگرش بشن ولي اين جريان بين دو سه كاربر بود و به بقيه ارتباطي نداشت
درست میگن تو کینه داری ؟
از كي؟
کلان از سینا و یسری از بروبچ
كينه ندارم ولي ديگه عملا مثل قبل وقتم رو براي فروم نميذارن چون جواب خوبي به خاطر اين همه زحمت نديدم
چرا ؟ چون فکر میکنی ازت بدشون میاد فکر نمیکنی همین مصاحبه شروع یه جنجال دیگه باشه
خب وقتي هامون جواب پ.خ من رو نميده يا علي هانتر تو ياهو دارم باهاش ميجتم وسطش ديس ميشه خي خودت چه فكري ميكني؟
اخه تو باعث مشکلات انجمن به این وسیعی بودی
من يك چيز ميگم و بحث رو تموم نيكنم
يك توصيه به هامون دارم اگر به همين روند ادامه بده مگه تا كي امسال حامد و سينا و ... ميتونن فعاليت كنن و بالاخره اينها هم يه روزي ميرن و انجمنرو بايد افرادي ديگري بچرخونن ولي با اين وضع كه داره همه كاربرها رو فداي چند نفر ميكنه اون موقع كسي براي فعاليت رغبت نشون نميده نمونه اش يه كاربر تو تاپيك آواتار از حامد پرسيده بود اينا رو با چه برنامه اي ميسازي و وقتي جواب نگرفته بود اومد گقت نخواستيم بابا خودم ازي يه جاي ديگه فهميدم و حامد اودم گفت افرين حالا برو 100 بساز بيار تو ناجمن خب كاربر تازه وارد كه اينا رو ببينه چه ميلي به ادامه فعاليت نشون ميده
مگه امثال حماد وسينا هم روزهاي اولي در اين انجمن نداشتن كه با تازه واردها جوري برخورد ميكنند كه ارث پدرشون رو ازشون ميخوان اين رويه به نظم فقط انجمن رو ضعيف تر ميكنه و هدف اصلي انجمن بايد كابر سالاري باشه نه مدير سالاري همين...
در مورد این مبحث حرفها زیاده ولی تا همینجا تمومش میکنیم..قضاوت با کاربران شریف انجمن و مدیران عزیز
یکم در مورد سیستم مدیرها صحبت کنیم از ادمینها شروع میکنیم چطور میبینیشون
هامون رو هم رفته پسر خوبيه و به فكر انجمن هست ولي زيادي هواي مدير هاش رو داره
بله ولی اگه هم مدیرش امروز اومد گفت من رفتم اصراری نداره بگه بمون تروخدا مثل قضیه داوود کلان هامون کار میخواد براش فرق نداره
درسته منم همين عقيده رو دارم و سعي ام تو ادمين بودن همينه كه وضع انجمن خوب باشه
امیر ارین؟
امير ارين هم جديدا سره كيسه رو شل كرده و داره از گنجينه با ارزشش ما رهم بهره مند ميكنه رو هم رفته زياد كاري به كار كاربرا نداره و بيشتر به فكر فروشگاهش هست
خوب چرا اینطور فکر میکنی یعنی گناه کرده فروشگاه داره
نه ولي اينكه فقط بخاطر فروشگاه ادمين شده جالب نيست چون عمالا همه كارهاي انجمن به عهده هامون هست
تو از چم و چوم کارشون خبر نداری خوب منم فروشگاه شیرینی فروشی دارم باید ادمین شم نه امیر خودش انجمن قدیمی داشت که از قدیم بود...که تعطیل شد و تصمیم گرفتن با هامون باشن
نه ولي اينطور كه از شواهد پيداست و همه ميگن اينطوري بايد باشه
خوب این همه کین همه مرتضی ان؟
یکم زیاد تو گوشت خونده شده نه نه اتفاقا اين جريا ن رو بيشتر از داخل شنيدم تا خارج
خوب گفتی که مرتضی رو دیدی درسته/و خیلی هم قبولش داری این همون پسریه که منو و تو امثال مارو خر حساب کرد !! با گذاشتن یه اواتور باحال
بعنوان يك دوست اره قولش دارم بچه تحصيل كره و با ادبي هست ولي خوب از فروم دله خوشي نداره و اين بعد اون جريانات طبيعيه
خوب این همنشینی با یه از چشم افتاده این انجمن باعث میشه همه نظرشون به تو هم برگرده بگن اینم کپ اونه
شايد منم بودم و با اون وضع اخراج ميشدم الان همين حس رو داشتم
تو اصلان از نحوه کار کردن مرتضی تو این فروم خبر داری؟
من از جريانات قبل از اون دعوا خبر ندارم چون اصلا عضو نبودم ولي مرتضي ميگفت يه فل ساخته بوده كه بعدش هم عذرخواهي كرده
اخه گفتی با اون وضع اخراج شدم الان همین حال رو داشتم کدوم وضع؟
ميگفت با هامون از سه سال پيش رفيق بودن و وبلاگ داشتن ولي آخر نگفت چي شد كه مينش با هامون شكر آب شد
مرتضی کدوم یکی از سوالهاش منطقی بود جز اینکه قصد تنش داشته و داره مرتضی رفیق قدیمی خودمه .خارج از این انجمن دوسش دارم.ولی بارها گفتم برخلاف ماهات عمل میکنه
به ره حال من چون دقيق تو جريان نيستم نميتونم نظر بدم ولي بالاخره اون هم تا حدودي اشتباه كرد ولي نبايد هامون اشتباه رو با اشتباه جواب ميداد
اشتباه هامون؟ اشتباهش اخراج مرتضي بود ببین مرتضی که بار اولش نبود تاپبیک راه مینئداخت و حاشیه درست میکرد
ادم هر چقدر هم طرف اتنقاد بكنه حتي غير منطقي بخاطر رفاقتشون حداقل نبايد اخراجش ميكرد
نباید اخراج میکرد یکی به تو فحش ناموس بده ازش ناراحت نمیشی.فحش به انجمن بده
اگر بدونم رو عصبانيت اين كار و كرده و از قصد نبوده نه
بزار از همون روزا بگم من یه بار وارد ای دیم شدم دیدم چند تا از بچه ها STA
کردن انجمن IRANWWE باز شده بعد دیدم یه پی ام هم از مرتضی سند شده واسه همه با این مضمون بابا ولمون کنید از صبح 1000 نفر پی ام دادن باز شد باز شد فلان فلانم تو IRANWWE پس قبول کن بلاک کمترین جرمش بوده حالا هزاران بار هم میگم..مرتضی فقط حساسیت پیدا کرده به اینجا..و دلیل نمیشه خصومت شخصیشو با امیر ارین و هامون و سینا رو ربط بده به انجمن و تنش ایجاد کنه!!
اگه فحاشي بده پس ت ا الان ارمان اف يو بايد هشتصد هزار بار براي هميشه بلاك ميشد
ارمان هم اگه به کل سیستم برگرده فحش بده باید بلاک العمر بشه تو ارمان رو با مرتضی مقایسه نکن ارمان یه پسر زحتمکس واسه انجمن مرتضی تخریبی واسه انجمن
قبل دارم ولي نبايد كاري كنيم اين قضيه ادامه پيدا كنه
کدوم قضیه؟
همين كينه اي كه از انجمن تو دل مرتضي مونده اگر پاك بشه تو طرف رو ه م رو ببوسن همه چير براي هميشه فراموش شه قشنگ ره باز هم ميل دو طرف هست و من فقط پيشنهاد دهنده هستم
نه عزیزم مرتضی هیچ وقت با اینجا جور نمیشه چون خودش نمیخواد!!
اگه بیاد دو روز بعد همون اش و همون کاسه مثل تمسخر کردنهاش ابولی این چه تاپیکیه راه انداختی مسخره کردی میخوای گسترشش بدی برو گسترش بده یا بعد از ارسال ما تو تاپیک انتقادش به ما خصوصی بزنه.تو غلط کردی که اومدی رازهامونو گفتی!!!
به نظرت هدف مرتضي از ملاقات با من منفي كردن ديد من نسبت به فروم بوده؟
باید بدونم کدوم طرف اول پیشنتها داده واسه دیدار بین اونها چی گذشته.البته خدارو شاکرم که مرتضی بعد از این جریانا با تو دیدار کرد وگرنه همه چی رو مینداختن گردن بنده خدا
خب پيشنهاد از مرتضي بود
خوب پس قربون ادم چیز فهم اینهمه کاربر تو انجمن هست بچه تهران و تو این انجمن عضون قدیمی هم زیاد داریم چه دلیلی داره مرتضی بیاد با یه پسر4 ماه عضو شده دیدار کنه داغ دل تازه کنن: این از اون بگه اون از این.. اصلان مگه تو مرتضی رو چند ماهه میشناسی که حالا شدی رفیق دونگش..ولی ما که 2 سال بیشتنر ادعا رفاقتمونه نبینیم همدیگه رو..چون مرتضی از دوستان ما خوشش نمیاد!!تروخشکمون باهم میسوزونه..من کاری به این چیزها ندارم فقط یاداوری کنم مرتضی دست از تخریب این انجمن ور نمیداره و تا موقعی که من و رفقا هستیم این انجمن رو نمیزاریم بخوابه خیلی هم دوست داشتیم مرتضی باشه ولی خودش دوست نداره بگذریم...
قبلش فقط تو ياهو گاهي اوقات ميچتيديم راستش مثل يه بچه طلاق كه نميدونه طرف باباش رو بگيره يا مامانش الان نميدونم چي بگم و از هر طرف دارم يه حرف ميشونم
خودت عاقل و بالقی و البته بچه ها همه بد رو از خوب راحت تشخیص میدنخوب داشتیم در مورد مدیریتها حرف میزدیم برسیم به ناظم سایت چطور میبینیش
والا من از اون جريان ديگه باهاش صحبت نكردم ولي سينا ناظم قاطعي هست و در كارش موفق ولي اگز كاهي اوقات چاشني احساس رو هم در وجودش بياره خيلي بهتر ميشه
از مدیرهای بخشها هم بگو کارشونو چطور میبینی
داوود و عليرضا تا وقتي بودن كارشون عالي بود و الان هم معين و بهنام خو كار ميكنن وو البته پوريا كه يك نايغه در زمينه اخباره و حيف كه كم به فرومم سر ميزن و بازم بهش ميگم اگز چند روز يه بار هم بتونه بياد خوشحال ميشم
ارمان اون اويل كه مدير شده بود مانند اكثر مديرها كه اويل خوب كار ميكنن و بعد از يه مدت افت ميكنن خوب كار ميكرد و ولي الان افت كرده و بيشتر عرفان تو بخشش گالري فعاله كيان هم كه در دانلود نظير نداره وصال هم كه مديريش رو در خطر ميديد دوباره فعال شده و ابوالفضل هم كه لايق ترين مديره كه كارش رو واقعا خوب بلده
خوب روند انجمن رو الان چطور میبینی ؟ و در اینده چطور..
الان نسبت به قبل اخيلي بهتر شده و بيشتر داره در مسير مرود علاقه هامون يهني كشتي كچ حركت ميكنه و كمتر شاهد تاپيك هاي گوناگون هستيم و من هم نسبت به قبل بيشتر احساس رضايت ميكنم و اميدوارم با مدير شذن پوريا در بخش اخبار انجمن روزهاي خوبي رو طي كنه
آينده نميدونم
هامون تا چند سال ميخواد انجمن رو حفظ كنه ولي اميدوارم به اي نزودي ها قصد كناره گيري نداشته باشه
ولی انجمنهای دیگه هم خوب دارن کار میکنن تو انجمنهای دیگه چرا نمیری ؟
راستش به اينجا عادت كردم الان هم دو هفته اي ميشه با ساسان يك فروم كوچيك راه انداختيم ولي تا كارون بگيره خيلي طول ميشكه
فکر میکنی تا کی تو نت فعالیت کنی بعد از سربازبی هم میای
نميدونم شايد تا هميشه چون نت چيزي نيست كه به سادگي بشه ازش دل كند
فعلا سه چهار سالي مزاحمتون هستم
خوب از انجمن بیرون بیایم کمی بریم به زندگی خودت هدف ایندت
راستش در باره زندگي ايم و اتفاقاتي كه تا الان برام افتاده نا گفته زياد دارم كه دوست ندارم بيناشون كنم چون هم از حوصله بحث خارجه و هم خاطر بچه ها ازرده ميشه با اين سر گذشت نميدونم اينده چي بشم
بگو شاید بتونیم کمکت کنیم... زندگی شخصی البته به ماها مربوط نمیشه ولی بازم میتونیم داداشهای خوبی برات باشیم
نه ديگه جرياناتش تموم شده و خدا رو شكر دارم به زندگي برميگردم
کیومرث تا بحال عاشق شده
: نه هرگز
اهله دختر بازی و این حرفها چی
اصلا تا لان با يه دختر حي تلفني هم حرف نزدم(منظرو م غريبه هست)
راستش يه اعتقاداتي واسه خودم دارم كه ادم قبل ازدواج خوب نيست به كسي ديگه اي نظر داشته باشه خودم رو جاي برادار و پدر اون دختر ميذارم كه اگه كسي به خواهرم خودم نظر داشته باشه چه حالي ميشم: پس هيچوقت دنلال اين مسائل نميرم و نخواهم رفت
میونت با خدای خودت چطوره
تو زندگي بعضي وقت ها ازش دلگير شدم كه چرا اين همه بلا بايد سره منه بي گناه بياد
ولي الان كه داره كارم رو كم كم رديف ميكنه داررم بهش مايدوارم ميشم اميدوار
اهله نماز روزه هستی
راستش نه.چون هنوز اونقدر ايمانم قوي نشده
دمت گرم یه ادم راستگو پیدا شد فکر نمیکنی اون بلاها شاید کمی بخاطر این بوده که ایمانت سست بوده چون خودت میگی از خدا شاکی شدی
اون موقع اون قدر بچه بودم كه اين چيزا برام معنا نداشته من قرباني يك سري بي توجهي ها و بي فكر هاي ادم هاي ديگه شدم شايد اگر با عقل الان اون موقع تصميمي ميگرفتم الان وضعم اين نبود
الان یعنی هنوز وضعیتت بده تو که گفتی بهبود پیدا کرده
درسته ولي تازه قرار خوب بشه هنو هم جريان زندگيم تو همون روال هست ولي ان شالله برم سربازي و بعد دانشگاه اميدوارم از اين وضع بيرون بيام
انشالا سرگرمیهات بعد از کشتی کج
تا يك سال پيش تو مسابقات شطرنج شركت ميكردم البته بعد از سه سال فعاليت چيزي تو شطرنج نشدو ولي اينقدر سطح شرنج كوچه و بازار با حرفه اي زياده كه الان با هر كوچه بازاري بازي كنم بردمش
نکنه فامیل پور کاشیانی اتوساهه هست؟
ايول بابا طلاعات شطرنجي حاجي هم كه بالاست
اخه منو و اتوسا یه چند وقت نامزد بودیم
نه فاميل كسي نيستم اگر بودم الان يه چيزي شده بودم
اهله کلکل هستی فکر کنم ؟ اره مخصوصا فوتبال
اهله ترانه و اهنگ هم هستی
خيلي زياد مخصوصا موسقي پاپ
خب تو ايروني ها افشين - منصور - نوي و اميم- مهرشاد كمران و هومن - فرشيد امين
خارجي فقط Modern talking تا زماني كه ميخوندن هنوز هم آهنگ هاي اونا رو گوش ميدم
اهله سینما و نشستن پای فیلم هستی
سینمااگه فيلم خوب باشه از كلاب كرايه ميكنم سينما سالي يه بار
اهله گشتن تو خیابونا
راستش فعلا كه پياده هستيم و گاهي اوقات وانت بابام رو ميگيرم و يه چرخي ميزنم ولي بيشتر در صف گاز به سر ميبرم.بعد از مصاحبه هم بايد يك راست برم صف گاز
با پدر راحتتری یا مادرت
خب مادرم چون بيشتر تو اين سالها باهاش بودم پدرم بيشتر مسافرت و كاره
فکر نمیکنی این اتفاقهایی که از بچگی برات رخ داده تو اخلاقت تاثیر گذاشته یعنی همین اخلاقت که یهو داغ میکنی و ارسال میکنی تو انجمن شايد اهله دعوا و بزن بزن هم هستی
شاید..بدون هيچوقت چيزي تو دلم نبود و نيست نه بابا گردنم از مو هم نازك تره
میدونم هیچ وقت تودلت هیچی نبوده.تو فقط یکم دوست داری تو متن حاشیه هم باشی درسته چون حاشیه داشتی تو زندگیت
نه اتفاقا تا كسي به پر و پام نپيچه كاريش ندارم و خب در مقابل توهين ادم جوش مياره
اره حاشيه بوده ولي ناخواسته
وقتی تو خیابون رد میشی یه گدا میبینی دلت براش میسوزه درسته یاده چیش میوفتی که دوست داری کمکش کنی
نه چون اكثرشون متكدي هستن و گداي واقعي كم پيدا ميشه
پس تو کلان خنثی هستی نه زیاد دلسوزی نه زیاد جوشی
بستگي داره يه موقع كه رو مود باشم حتي كمك هم ميكنم ولي يه وقع كه اعصابم خورد باشه شايد يه فحش هم به يارو بدم
خوب کیومرث یا اقا پویان چطور شده که اسم مستعار گذاشتی واسه خودت البته منم مثل تو یه زمان تو یه سایت ورزشیه.اسم مستعار گذاشته بودم امیر اقایی اسمم بود از بس عاشق اسم امیرم.الان هم همون اسم رو دادم کرایه به یکی از رفقای تهرونیم.که تو همون سایته
ار بچگي به اسم كيومرث علاقه داشتم و موقع عضو شدن اصلا به نامك كاربريم توجه نكردم و كيومرث رو انتخاب كردم
تو اینترنت به جز کشتی در چه چیزهایی جستجو میکنی
زياد تو نخ چيزاي ديگه نيستم بيشتر همون كشتي كچ
در یه کلام
bache miticomon: ايران=وطن
bache miticomon: امريكا=دشمن
bache miticomon: پرسپوليس=سرور
bache miticomon: استقلال=6 تايي
bache miticomon: كشتي كچ=عشق من
bache miticomon: اندرتيكر=سالار
bache miticomon: مك من=رئيس
در كل از قول من بنويس مخلص تمام بچه هاي گل انجمن هستم
کلام اخر
در پناه حق ياعلي
===============
ما نتونستیم تو قسمت ارسال پاسخ...جواب و سوال رو متمایز کنیم..بخاطر اینکه که صفحه اشکال داره..از وقتی قالب عوض شده..سنگین میشه نمیشه رنگ و لعاب داد...تا وقتی هم درست نشه نمیتونم...حالا نمیدونم فقط ماله منه این مشکل یا نه..بچهع ها بگن...
نقدم رو متعاقبن میزارم...
RE: مصاحبه با اعضای سایت(بزودی با حضور qmars)
تنکس فراوان از جناب ابوالمعالی
در خصوص قضیه انفورگیون من اون موقع تو انجمن نبودم نمیدونم قضیه چیه.ولی کیومرث گفت : قصد من كامل شدن اخبار بود نه تيكه پروني
در جواب باید بگم که اگه قصد شما تیکه پرونی نبوده نباید این مسئله رو تو تاپیک عنوان میکردین.پ خ رو خلق کردن برای چنین لحظاتی.یا اگه سختتونه که پ خ بزنید یاهو هم هست.کسی که میاد تو تاپیک این مسئله رو عنوان میکنه به نظره من قصد تیکه پرونی داره!
در مورد ملاقات با مرتضی هم فقط میتونم بگم که چقدر ساده ای که حرف های یه همچین ادمی رو باور کردی.اینکه مرتضی یه انگل اینترنتی هست رو همه دیگه متوجه شدن حتی رفیقاش حالا من نمیدونم شما چطور باهاش به تفاهم رسیدی؟؟؟؟
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
امیر ارین؟
امير ارين هم جديدا سره كيسه رو شل كرده و داره از گنجينه با ارزشش ما رهم بهره مند ميكنه رو هم رفته زياد كاري به كار كاربرا نداره و بيشتر به فكر فروشگاهش هست
خوب چرا اینطور فکر میکنی یعنی گناه کرده فروشگاه داره
نه ولي اينكه فقط بخاطر فروشگاه ادمين شده جالب نيست چون عمالا همه كارهاي انجمن به عهده هامون هست
تو از چم و چوم کارشون خبر نداری خوب منم فروشگاه شیرینی فروشی دارم باید ادمین شم نه امیر خودش انجمن قدیمی داشت که از قدیم بود...که تعطیل شد و تصمیم گرفتن با هامون باشن
نه ولي اينطور كه از شواهد پيداست و همه ميگن اينطوري بايد باشه
اگه حرفی بزنم میگم ادمینی غرور داری
اگه حرف نزنم کونم میسوزه اگه بگم میگن می خوای شر بپا کنی چی بگم من ؟
آخه یکی بگه اگه تو 7 ماه اومدی تو نت من 3 سال پیش تا الان شاپ و وبلاگ داشتم اون زمانی که کلا 10 تا وبلاگ کشتی کج بود من روزی هزار تا بازدید داشتم
اینارو نمی گم که بگم من کیم اینارو می گم که بدونی قسمت آپدیدت روزانه ی آندرتیکر و حجم بالا من چند مگ دانلودی میزارم براتون بازی از 20 مگ گرفته تا 300 مگ بعد میگی برای شاپ من آدمین شدم
بابا راست میگن که اگه 5 انگشتتو عسل **** بازم گاز میگیرن حقه ؟
تو از کجا می دونی فقط هامون پول های انجمن رو میده ؟ من دست تو جیبمه به هامون میگم خرج کن ؟
توی این چند روزه واقعا هرکی هرچی خواسته بهم گفته اگه به این روند هم ادامه داده شه خداحافط Iranwwe خداحافظ Net
حرف آخر موفق باشید
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
شما که برادر نداری پس [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] کیه؟
(24خط ارسالم رو بعد از تایپ, حذف کردم, فقط به این علت که درست ندیدم اسم ملت رو کنار یه سری مثال بد بیارم...)
تو کف موندم چه جوری مرتضی از نظر شما ادم با ادبی هست... نمی دونم این قدر بی ادبی که مرتضی واست با ادب هست, و یا این که این هم از این اشتباهاتت هست که قراره در چند ماه اینده بهش پی ببری؟
گفتی اگر یکی بهت فحش خار و مار (خواهر و مادر) هم بده, اگر بدونی از رو عصبانیت زده, ازش ناراحت نمی شی... حالا ما که یه حرفی تو یه پست بهت زدیم که بعد از یک ساعت پاکش کردیم و به جز 3-4 نفر ندیدنش رو رفتی عکس گرفتی و گذاشتی واسه ملت و تا حالا هم یادته...
در مورد اخلاقت یه نصیحتی بهت کردم تو اسرار... سعی کن عملیش کنی!
راستی چند بار به گذشته ی خفن شما اشاره شد, ولی چیزی ندیدم... اگر دوست داشتی و برات راز نیست, خوشحال می شیم تعریف کنی!
ممنون.
موفق باشین.