RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dave Batista
اگر منظورتون منم, در خفی نگفتم که پ.خ می خوای بزنی بهش بگی...
یه بار تو مصاحبه ام گفتم و یه بار هم تو تالار مدیران.
اولی رو ندید, ولی دومی رو بعد از چند ماه دید و جواب داد و تمام شد.
جفتش هم زمانی نوشتم که ایشون به خاطر مشکلاتی که بعدا ما در جریان گرفتیم, خیـــــــــلی کم به سایت سر می زدند و نه الان که هر روز در سایت تشریف دارند...
ممنون.
موفق باشین.
والا آخر نفهميدم بايد به كدوم سازتون برقصم!
اگر علني اسم شخص رو ميگفتم ... ميگفتنين باز داره جنجال سازي ميكنه و عامل تخريبي . از اين حرفا.
تو پ. خ بگيم ميگين مگه تو خفا گفتيم و علني بگو از اين حرفا...
حالا چه تو خفا چه علني!
شخصي ازم سوال كرده كه اين حرفت رو از كجا ميزني كه من هم گفتم از كسي شنيدم!
كه واقعا هم شنيدم ولي حالا كه ميگين اون اشخاص با هم قضيه رو حل كردن خب به من چه!
مگه من تو جريانات تالار مديران هستم كه بدونم كي با كي قهر كرده كي با كي آشتي كه من رو ماخذه مي كنيد؟!
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
مصاحبه خوبی بود دسته هر دو نفر درد نکنه.
فقط نظرتو در مورد بعضی افراد خیلی خیلی تند گفتی.
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dave Batista
الگو بگیر بلکه رستگار شوی:4:
حالا که سپم می دیم این هم ذکر کنیم:
اقا شرمنده دیروز پ.خ ت رو دیر دیدم, نریسیدم تشریف م رو اهدا کنم... به بزرگی خودت حلالمون کن!
ممنون.
موفق باشین.
شما سالاری ما کی باشیم
--------------------------
اشکال نداره اینم روی اون یکی پیچوندن هات ولی نامرد من یکی روتو خیلی پیچوندی حالا که اینجوریه من می دونم هلند خیلی قشنگه و جاهای زیبایی داره فردا میری توی پارک یه عکس از خودت می ندازی بعدش هم شماره تلفن اون خونتون رو با کد اون کشورتون می دی که می خوام صدات رو بشنوم وگرنه شیرم رو حلالت نمی کنم .
نه ولی خداییش مدیون هستی اگر این کار رو نکنی چون خیلی دوست دارم هم ببینمت هم صدات رو بشنوم ، یکی می گفت صداش از خواننده ها هم قشنگ تره . حالا که دیگه اسه ما رفتی مارلون براندو هم شدی و تائاتر بازی می کنی دیگه باید به اون فرمایش ما عمل کنی .
-------------------------
هر کی با من موافقه یه تنکس اون زیر بده تا اسپم زیاد نشه سینا یالا مدیونت کردمها هواست باشه من 2 یا 3 روز بهت وقت میدم نهایت 1 هفته تو رو خدا ما رو چشم انتظار نذار .
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
یک بار هم سینا این رو بهم گفت و جوابشو شنید
به شما هم نصیحت می کنم هرچی رو شنیدی به زبون نیار اگه اون چیزی که شنیدی و درست بوده برای خودت بد میشه
به عواقب همه چی فکر کن و بد اظهار نظر کن
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
مصاحبه کیومرث مصاحبه به قول فربد جنجالی بود ..ولی از نظر من یه مصاحبه جدا از مصاحبه های دیگه بود!!
من تو این مصاحبه متوجه شدم که کیومرث تو انجمن اگه کاری بکنه ناخواسته و بدون غرضه ولی یجورایی بعد از مشکلاتی که بین اون و چند تا از بچه ها پیش اومد یه جورایی همه بهش حساس شدن!! این حساس شدن اونطوره که مثلان اگه کسی ببینه ابوالفضل دیگه ارسال طنز نمیکنه میگه چرا ارسال نمیکنه..کیومرث هم همه دنباله اینن که سری یه چیزی ببینن و بهش بتوپن..همه هم یاد گرفتن.. !
نمونه بارزش مثل همین چند ارسال بعد مصاحبه...که اصلا دعوا بین یکی دیگه بوده ولی سریع یه وکیل وسیع پیدا شد !!! و ایشون رو بازخواست کرد و هر چی دلش خواست نثار رفیق کیومرث کرد! عینه این میمونه همون رفیق کیومرث بیاد از بهنام بد بگه خوب مطمئنن من خیلی ناراحت میشم! ...جریان مرتضی ..ایشون زیاد باهاش برخورد نداشته و نتونسته بفهمه چی به چیه...و حق رو به اون طرف داده!!
البته البته ...من تو مصاحبه هم گفتم بهش رک صحبت کردن خوبه ولی باید سعی کنه بعضی وقتا سنجیده تر حرف بزنه و یکم فکر کنه بعد به زبون بیاره..مثل همین جریان امیر ارین ...کیومرث خیلی چیزها رو نمیدونه و بر زبون میاره یه حرفهایی که تازه خودش هم نمیزنه به قول خودش از زبان دیگران شنیده.....اینطور حرف اوردن و بردن فقط خودشو در نظر خراب میکنه...
امیر ارین همینطور که خیلی محبوبه و همه میدونین وقتی محبوب باشی به همون اندازه دشمن هم داری که امیرمن کم دشمن نداره !!!ولی شاهرگ دشمنو میزنم!!! امیر با اینکه دشمناش رو خوب میشناسه ولی یکبار هم نشده تو انجمن اسمشونو بیاره...ولی همین دوستانمون مدام اسم ازش میبرن!!
کیومرث پسر صاف دلیه..این صاف دلیشو میتونید برید تو همین تاپیک تبریک به معاون ببینید تا بفهمید چی میگم...منتهاش یکم دوستانمون زیادی بهش حساس شدن!!!! و منتظرن ایشون یه چیز بگه تا تسویه کنن!!!
تا اینجا هر طور بوده باید سعی کنید از این به بعد باهاش مثل گذشتش رفتار نکنید ...اونهم باید یکم اصلاحات رو در خودش بوجود بیاره...زیاد تو انجمن دنبال حاشیه نباشه..چون از حاشیه خودش ضربه میخوره...
در اخر از دوستان تشکر میکنیم....
بزودی مصاحبه ای از وصال میگیریم...مصاحبه های جذابی تو راه داریم.هامون.معین نو فیر.بهنام .
یا علی ....
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور qmars)
وصال دیگه...چه قدر سپم می دی...
ممنون.
موفق باشین.
RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضور cena)
از لابه لای مصاحبه با CENA
نقل قول:
[size=medium]وقتی تنها 14 سال داشتم پدرم رو از دست دادم! با این مسئله دردناک کنار اومدم!
بعضی ها با 4 تا ارسال در کمتر از 6 ماه مدیر میشن !!! ولی تیم مدیریتی خیلی خوبی داریم!
اهله دوستی با دخترهام ولی هیچ وقت از اون فکرا در موردشون نمیکنم! ولی حشر من بالاست!!!
2 سال کیوکوشین کار کردم ! استعدادشو دارم ...دروازبان فوتبالم !
تیپ جان سینا جوون پسنده ! عرفان منو به این راه اورد!
اون کارهایی رو که اقای ایکس کرده اگه هر کی دیگه بود بلاک العمر میشد.. ولی امان از رفاقت با ادمین !!
امیر ارین پشتیبان مالی انجمن .این اسم خیلی بیشتر بهش میاد تا ادمین !
رپ حرفه دل ادم رو میگه!! رپ روی هر کاری جواب میده...فحشهای رپ رو گوش نکن!
بعد از فوت پدرم ..ارتباطم با خدا بیشتر شد و نماز میخوندم ..ولی الان ترک کردم!!!
RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضور cena)
اون کارهایی رو که اقای ایکس کرده اگه هر کی دیگه بود بلاک العمر میشد.. ولی امان از رفاقت با ادمین !!
-----------------------------------------------
در این مورد حتما شفاف سازی بشه و اسم فرد مورد نظر گفته بشه
RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضور cena)
ایکس رو به دست اورید اگر cos(x + p - 2p) = x + sin(2p - x) . p ¹/½p
ممنون.
موفق باشین.