اگه میشه بگید نفر بعدی کی میشینه رو صندلی ... :4:
نمایش نسخه قابل چاپ
اگه میشه بگید نفر بعدی کی میشینه رو صندلی ... :4:
دوستان ابولفضل از قبل نفرات بعدی رو مشخص کرده ...
هامون ، معین نو فیر ، بهنام (:26:)(:4:)
من منتظر معین R.i.P هستم . :4:
دوستان فردا شب ابولفضل با هامون مصاحبشو انجام میــده و تا یکی دو روز دیگه می ذاره تو سایت
گفتم بگم تا از خماری در بیاین
هامون گزینه جالبی است.
اما ما همه منتظرم معین R.I.P بودیم :4:
:4:
حالا چرا شما اعلام می کنید؟ صاحاب تایپیک کجاست؟
ممنون.
موفق باشین.
عجب غلطی کردیما :4:
ابولفضل بهم اس ام اس داده بود که به هامون بگم که واسه فردا شب آماده بشه منم گفتم بیام اینجا بگم که شماها هر چی سوال دارید بپرسید ، نه ابولفضل تو بگو کاره بدی کردم ؟ این سینا داره منو اینجا بازجویی میکنه [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[align=center]ابولفضل جان این سوال رو هم بپرس:
1-چی شد که به فکر انجمن زدن شدی؟
2-تا کی ادامه میدی؟
3-تو انجمن جمال تو بخش بیوگرافی خیلی فعالیت میکرد ولی یدفعه چی شد که دیگه کم کار شد!؟
همین .[/align]
اقایون من بعد سخنگوی من در هر زمینه و هر تاپیکی فقط معین رایپره ! و ما با توجه به استعداد شکفته ای که در معین میبینیم ازش تو بخش سخت افزاری انجمن استفاده میکنیم...پس یادتون نره بلبل حاج ابوالفضل کربلایی معین رایپره !!
فردا شب یا پس فردا شب هم مصاحبه انجام میشه اگه مشکلی پیش نیاد ...
از همکاریتون ممنون!
من جوابش رو بهت می گم تو خونش هست دست خودش نیست اگر دست خودش بود هیچ وقت فروشگاه رو جمع نمی کرد آخه می دونی چرا ؟نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
همه عقلشون به تنشون فرمان می ده این کار رو بکن و اون کار رو بکن ولی هامون نه