RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
اي دل غافل چند روزي نت نبودم نتونستم سوالاتو بفرستم حيف شد !
اين معينو من از دوران نوزادي ميشناسم پسر خوبيه و سرش به كار خودشه كه با مشكلاتش بازم تو انجمن فعاليت ميكنه ولي يه سري خصوصيات شيطاني داره كه بين خودمون هست !
تا حالا چند كار باهاش كردم كه نزديك بود بميره :4: (از جمله همين آواتارش :4: )
در مورد عكس هم بگم خودت شاهد بودي ياهوو خراب بود! :4:
در آخر هم از امير آقايي(ابوالفضل سابق) عزيز هم بابت مصاحبه قدر داني ميكنم:24:
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
خب خب خب .... یه 5 روزی نبودم ... آخرین دفعه فقط تونستم تا نظر هامون رو بخونم و بعد دیگه ای دی اس ال ما ترکید تا امروز
اول از همه از ابولفضل بابت گذاشتن وقتش برای مصاحبه من تشکر میکنم ، با تمامی خستگی که از سر کار داشت اومد تا 2 شب با من مصاحبه کرد و منم به پاس زحماتش گفتم خودم مصاحبه رو ویرایش میکنم و تا صبح بیدار بودم و وقتی مصاحبه تموم شد رفتم بهش متن رو پ.خ کنم که نتم قطع شد و گرنه همون فرداش مصاحبه تو سایت قرار می گرفت ؛ بگذریم ...
از تمامی دوستان از صمیم قلبم تشکر میکنم واقعاً با نظراتتون منو شرمنده کردین (به خصوص بهنام که برای اولین بار مثه آدم حرف زد :4:)
ابول بابا این چه نقدی بود من آب شدم ... :4:
یه گله هم از ابول کنم ، من تو مصاحبه کلی شکلک گذاشته بودم که ابول موقع قرار دادن تنبلی کرد شکلک ها رو نذاشت :16: حالا اگه یه ذره مصاحبه خشک بود بازم شرمنده
امیدوارم تو مصاحبه از همه صحبت کرده باشم اگه هم کسی از قلم افتاد عذر خواهی میکنم و در جواب همه دوستان این رو بهتون قول میدم که دیگه هیچوقت تا وقتی که من در انجمن حضور داشته باشم نمی ذارم بخش اخبار بخوابه و امیدوارم بهترین خدمت رو به این انجمن برای پیشرفتش بکنم
معین جهانیان
7 دی ماه 1387
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
جهـــانیان دوست داریم , معین دوست داریم , جاکش عاشقتیم :49::39::4:
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
بسم الله رحمن و رحیم . با سلام و عرض احترام خدمت مقام معظم رهبری آیت االه ***** ای و رئیس جمهور محترم و خانواده جانبازان و ایثار گران و شهرداری محترم تهران ، اداره آب و فاضلاب ، برق تهران مخصوصا برق رودکی ، شهرداری منطقه های 2 و 3 و 17 و 18 و با سپاس از ماموران زحمت کش شهرداری و با تبریک گفتم تمامی عیدهای قبل از امروز و سال جدید قمری و تسلیت گفتن به مناسبت فرا رسیدن محرم و سالگرد بازگشت کریم پوست کلفت از امریکا و گذشتن گوریل انگوری از آبشار آمازون و همچنین عرض خسته نباشید خدمت شما اوسگلی که این متن رو تا انتها می خونی
هادی مروت هستم
منم از معین بخاطر مصاحبه اش تشکر می کنم .
-----------------------------------------
بعضیا بدونن با اونا هیچ کاری نداریم چیز لقشون
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط legendarp
بسم الله رحمن و رحیم . با سلام و عرض احترام خدمت مقام معظم رهبری آیت االه ***** ای و رئیس جمهور محترم و خانواده جانبازان و ایثار گران و شهرداری محترم تهران ، اداره آب و فاضلاب ، برق تهران مخصوصا برق رودکی ، شهرداری منطقه های 2 و 3 و 17 و 18 و با سپاس از ماموران زحمت کش شهرداری و با تبریک گفتم تمامی عیدهای قبل از امروز و سال جدید قمری و تسلیت گفتن به مناسبت فرا رسیدن محرم و سالگرد بازگشت کریم پوست کلفت از امریکا و گذشتن گوریل انگوری از آبشار آمازون و همچنین عرض خسته نباشید خدمت شما اوسگلی که این متن رو تا انتها می خونی
هادی مروت هستم
منم از معین بخاطر مصاحبه اش تشکر می کنم .
-----------------------------------------
بعضیا بدونن با اونا هیچ کاری نداریم چیز لقشون
نداشته باش به درك منم الان ميرم تر ميزنم تو انجمنت ببينم مي خواي چي كار كني ؟
التماسم كن شايد يه درصدي بهت تعلق گرفت
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
به زودی زود داش هادی :4:
Comming Soon !
RE: مصاحبه با اعضای سایت( با حضور R . I . P)
آقا من گفته باشم تا 12 بهمن بیشتر وقت ندارید با من مصاحبه کنید بعدش دیگه در گیر مسائل سیاسی و بحث های سیاسی هی را به را می خوان از تلویزیون زنگ بزنن تازه باید برم شاه رو هم بیرون کنم یه انقلاب هم راه بندازم
او موقع نیاین التماس کنین ها من وقت ندارم
RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضورD.I.R.T.I)
بزودی مصاحبه ای با ارمان انجام میشه...
دوستان اگه سوالی دارن پ خ کنن....
داش هادی والا جلوت زیاد تو صف هست ...ولی ما پارتی بازی میکنیم چون تو عذر شرعی داری زودتر بهت نوبت میدیم!! اوکی ...
RE: مصاحبه با اعضای سایت( بزودی با حضورD.I.R.T.Y)
از لا به لای مصاحبه با ارمان
سقف ارزوهام تو انجمن تا همینجاهاست!! چون بیش از این نمیتونم بالاتر برم!!!
بعضی وقتا حس میکنم سینا من رو خام و نپخته میبینه!! خیلی بیش از حد بهم حساسه!!
دوست داشتم من مدیرفنی انجمن باشم!!!
انتخابات برترین کاربران سال ارزش واقعی نداشت!!! اصلا خوشم نیومد ....
به فلانی میگم عکسای هفتگی رو خودم میزارم فردا میام میبنم عکسارو گزاشته ..
بهم کمک بکنن ولی تو کار من دخالت نکنن و حرفی رو که بهشون میزنم به پشمشون نگیرن و گوش کنن!
اعتبار که از سایت برداشته شد خیلی برام مهم بودش!!!
جدیدی ها فکر میکنن من فقط با اسپم بزرگ شدم تو انجمن ...
یه زمانی بود که تو افراد آنلاین فقط من و سینا آنلاین بودیم !!!
به تنکس اصلا اهمیت نمیدم ولی خودمم به هر کسی تشکر نمیدم !!
سر یه دختر بلاک شدم..خیلی ناراحت شدم!!