نيگا كن تا ميگن معين مثل جن ظاهر ميشه ! حالا ببينم تا اون موقع ميتونم تا 2 شب بيدار بمون يا نه !
نمایش نسخه قابل چاپ
نيگا كن تا ميگن معين مثل جن ظاهر ميشه ! حالا ببينم تا اون موقع ميتونم تا 2 شب بيدار بمون يا نه !
از لا به لای مصاحبه با پوریا حسنی مدیر بخش اخبار
- اگه کین از کشتی کچ بره منم میرم و دیگه اخبار از wwe نمیذارم
- بهترین نام کاربری فروم رو حامد داره
- من انجمن رو قسمتي جدا نشدني از زندگيم ميدونم
- عرفان تو امتحان کلاس زبان ترم آخر که با هم بودیم از 100 نمره شد 30 :4:
- عرفان مثه گاد فادر كشتي كج من ميمونه ولی خیلی یزیده !!
- دوست دارم یه روز بشینم با سینا از فلسفه و منطق حرف بزنم !
- آرمین تو اخبار با اينكه سابقه كمي داره اما اخباري ميزاره كه خيلي از اون با سابقه ها نميتونن جمع و جور كنن
دوستان مصاحبه کامل انشالله فردا شب قرار میگیره
معین بزار دیگه :17: :4:
معين جان تو داري مصاحبه ميكني يا مصاحبه . . .:17::4:
بابا بذار ديگه
مصاحبه با پوریا حسنی - مدیر بخش اخبار
R . I . P: خب پوریا فنتتو فارسی Arial - 10 کن شروع کنیم
Man On Fire: اوکی بریم ؟
R . I. P: بریم
----------------------------
یه بیوگرافی از خودت بگو ، چند تا فرزندین ... سال چندمی و ...
پوريا حسني هستم متولد مرداد ماه 1370 تو كرج زندگي ميكنم و دو تا فرزند تو خانواده هستيم سال سوم دبيرستان هستم ( البته يه سري داستانها تو مهد كودك كه بودم پيش اومده كه الان سوم ام و الا بايد پيش باشم ) رشته ام علوم انسانيه و دوست دارم كه يا فقه اسلامي يا حقوق يا باستان شناسي بخونم ، از بچگي علاقه شديدي به اين رشته ها داشتم پدرم هم كار آزاد ميكنه و مادرم هم خانه داره
چند وقته تو نت هستی ؟ قبل از اینکه بیای انجمن تو نت چیکارا می کردی ؟
من حدود 5 سال شايد بيشتر تو نت هستم ، اولش تو كار اديت بازي ها بودم . تا به يه نون و نوايي رسيديم انجمنش هك شد . خلاصه ما هم يه مدت ول ميچرخيديم تا اينكه عرفان رو ديديم و اومديم بهترين انجمن كشتي كج ايران ، البته قبل اينكه عرفانو ببينم فكر نميكردم كه اين ورزش تو ايران انجمن داشته باشه فقط سايت دبليو دبليو اي رو ميديدم ......
به غير از انجمن تفريحات ديگت توي نت چيه ؟
هيچي ، بعضي وقتها موزيكهاي متال و ... دانلود ميكنم و تو اديت بازي ها ميرم وگرنه تفريح خاصي ندارم تو نت
پس کلاً بيشتر وقت نتي که مياي رو به انجمن و بازي ميپردازي ؟
آره ، بيشتر انجمن خودمون رو دوست دارم البته تو فوروم هاي خارجي هم عضوم ولي فقط هفته اي چندتا تاپيك ميزنم ، انجمن خودمون رو از همه بيشتر دوست دارم
اهل بيرون رفتن هم هستي ؟ باشگاه رو از عرفان شنيدم سرتم بره ولي ميري
نه ، من زياد بيرون نميرم . بيشتر با عرفانم . اگه بيرون هم برم بعد باشگاه با عرفان يا ميريم فلافل ميخوريم يا ميريم **** علي آقا ( بقال محلمون ) سانديس ميخوريم . بعدش هم ميريم خونه و مثل بچه آدم درس ميخونيم ! در مورد باشگاه هم بايد بگم دوساله مدام ورزش ميكنم ، بچه هايي كه ادامه ميدن ميفهمن چي ميگم ، آدم به نوعي معتاد ورزش ميشه ، اگه يه روز نرم عذاب وجدان ميگيرم
که اين طور ... خب عرفان و آرمين پ.خ دادن تا ازت سوألاتي رو بپرسم ، عرفان واسه اولین سوأل گفته :
- نظرت راجع به علي آقا چيه؟
تو جوابش فقط بگو : بـَه ، بـَه ! علي آقا هر كي رو ..... ما رو .... !
- بنفشه
:8: فقط همین رو بنویس !!
من در جريان هيچي نيستما سوأل اون بود:4:
- فال فروشي که ميخواست خفتمون کنه
يارو بدبخت خودشو خيس كرد ! فكر كرد ميخوام خفتش كنم ! در رفتن ....
- آخرين باري که منو پوريا تو يه کلاس بوديم
علناً مادر كلاس رو .... ! اون موقع با هم ميرفتيم كلاس زبان ... بدبخت معلمه از دست ما كفري شد از بس سر كلاس شلوغ ميكرديم ، يه بار با هم سر كلاس نشستيم ! معلمه با من آشنا در اومد منو ننداخت ، عرفان رو تو امتحان آخر با نمره 30 از 100 به سمت پايين پرتاب كرد:4:
خب سوأل های عرفان تموم شد ؛ بریم سراغ سوأل های آرمین ، آرمين گفت نظرت رو درباره اين تاپيک بپرسم که انقدر غوقا به پا کردين تو و ميلاد : http://iranwwe.net/showthread.php?tid=10500
اون موقع من و ميلاد با هم تگ تيم داشتيم ! كسي جرأت نميكرد به كين چپ نگاه كنه ، البته الان هم كسي نميتونه ! اما اون موقع اون كاربر بدبخت قرباني ما شد و شمارشو به قول بچه ها پخش كرديم و بهش زنگ زديم و ... چه دوراني بود هم من خيلي زود عصبي ميشدم هم ميلاد ولی الان جفتمون آروم شديم
خب بالاخره الان دیگه مدیر اخبار شدی باید هم آروم و خونسرد باشی ...
آرمين پرسيد اون يه مدت يکي دو ماه که انجمن نميمدي چي کار مي کردي ؟
خوب اون موقع همونجوري كه خودت تو جريان هستي يه سري فعل و انفعالات صورت گرفت كه من داشتم از اين همه زير آب زني و ... انجمن عصبي ميشدم و در واقع از انجمن زده شدم ، اون موقع فكر ميكردم كه تو بهم نميگي كه اخباراتو درست بذار و تذكراتت در مورد اخبار كوتاه به من نمي رسيد ، از همين رو تو هم در باره من عنوان كردي كه هنوز تجربه لازم رو نداره . من ناراحت شدم اول ولي وقتي عرفان جريان پيغام خصوصي ها رو گفت گفتم خاك تو سرم كه راجع به معين اينجوري فكر كردم البته ناگفته نمونه كه يه سري افراد قبل از اون زير آب بنده رو زدند ول الان ميسوزند كه خودشون تو گلن
خدا رو شکر الان که دیگه با کسی مشکلی نداریم و تیم خبری این انجمن تو ایران تکه چه از نظر کیفیت اخبار چه از نظر بروز رسانی ... خب سوأل های بچه ها تموم شد بریم ادامه مصاحبه ، چطوري به کشتي کچ علاقه مند شدي ؟
من قبل از اينكه با عرفان آشنا بشم كشتي نيگاه ميكردم ، اولين تيكه اي كه ديديم بكستيج مربوط به كين و ايكس پاك بود . از اون موقع خيلي علاقه مند شدم تا اينكه چند وقت بعدش هم رفتم و از كلوپ يه سي دي خريدم كه در اون سي دي بازي هايي از تايسن تامكو و نوينسكي و بيلي گان بود . فكر كردم اينا زير گروهن ! . البته بعدش هميشه سي دي ميخريدم تا اينكه جريانات رو از ايتاليا وان دنبال ميكردم و تا اينكه عرفان دوستي كه چندين سال بود باهاش دوست بودم رو دوباره ديدم
سوپراستار هاي مورد علاقت کيان ؟
دو جهت داره يكي از راه جيميك و يكي از راه بهتر كار كردن . در مورد جيميك من عاشق كين و بوگي من و اسنيتسكي ام اما در مورد بهتر كار كردن از كين و منكايند و لكس لوگر خوشم مياد ..... البته راينو و جف جرت رو هم قبول دارم
پس يعني از هر جهت کين رو قبول داري ؟
آره چون كين خودش دوتا جهت داره يكي جيميك و يكي پاور . از لحاظ جيميك كه در هر 4 يا 5 شخصيتش فوق العاده بوده اما در مورد پاور من كين با ماسك رو ميپسندم البته اگه به كين الان هم بها بدن خيلي قدرتمنده فقط اشكالي كه هست استوري لاينها و داستانها است كه اكثرا مخالف كين هستند
خب اگه الان کين کمپاني رو ترک کنه نو هم از کچ زده ميشي ؟
نه ، اصلا ولي ديگه نه خبر از دبليو دبليو اي ميزارم نه اسمشو ميبرم کلاً ولش میکنم ...
پس يعني کشتي کچ رو ول نميکني اما مثه يک بيننده بي تفاوت دنبالش مي کني فقط واسه سرگرمي ؟ دقيقاً منم همين حس رو براي آندرتيکر دارم
بله ، اگه كين با كشتي كج خداحافظي بكنه من هم همين كار رو ميكنم ... اما اگه كمپاني رو ترك كنه ديگه از دبليو دبليو اي خبر نميزارم و زياد دنبالش نميكنم
بهترين بازي اي که از کين ديدي چي بوده ؟
خوب كين بازي هاي خيلي خوبي كرده ، مثلا وقتي با شخصيت يانكم بود من از بازيش با برت هارت خيلي خوشم اومد البته درسته كه باخت ، زماني كه با داك نايت بود هم در يه چيمبر با شاون بود كه عالي بود زماني هم كه ماسك داشت در جاجمنت دي 2001 بود فكر كنم كه در چين مچ تريپل اچ رو شكست داد و زماني هم كه ماسكشو برداشت بازي اينفرنوش رو با ام . وي . پي فراموش نميكنم . البته اينها كه گفتم گوشه كوچكي از بهترين بازي هاي كين بود
اما فکر کنم Chain Match کين رو از همه بيشتر قبول داشته باشي آره ؟
آره به خودت هم گفتم حتما بازي رو ببين خيلي جذابه .... اما بعد از اون بازيش با ايكس پك تو هل اين سل ( نميدونم چه سالي بود ) رو خيلي قبول دارم اون هم فوق العاده بود . فكر كنم سال 99 بود
خب بريم سراغ انجمن ، چي شد که دقيقاً با انجمن آشنا شدي ؟ اون اوايل چه هدف هايي داشتي ؟قصد داشتي فعال باشي ؟
تو كلاس زبان بوديم و مشغول صحبت با عرفان در مورد كج . فكر كردم اطلاعاتش از من كمتره ولي ديدم تو يه جايي داره فعاليت ميكنه كه خيليا از من اطلاعات بيشتري دارن . خلاصه آدرس رو گرفتم و رفتم ثبت نام كردم . اون موقع فقط و فقط پست هارو ميخوندم تا اينكه به فكرم رسيد كه فعال باشم حدود چند ماه بود كه نيومده بودم و پسم رو فراموش كرده بودم . رفتم يه يوزر ديگه ساختم به نام اي . سي .دبليو البته نميدونستم كه اين مخالف قوانين هست . و بعد با اون يوزر كه يوزر الانمه شروع كردم به پست دادن . اول فكر ميكردم من در تاريخچه موفق ميشم اما بعد ديدم آره ديگه كامل رفتم تو بخش اخبار اون موقعي بود كه بهنام مشكل كنكور داشت و كم ميومد نت و داود هم نت ميومد و فقط تو تو بخش اخبار بودی ولي خوب اونا فعاليتشون كم شده بود . عليرضا هانتر هم كه هفته اي چند تا خبر ميداد . وقتي اون موقع اومدم روزي 7 يا 8 تا خبر ميزدم اما اشكال كارم اين بود كه به پست ها سركشي نميكردم ....
آره اما الان يک مدير ايده عال هستي و بخش اخبار هيچ کم و کثري اي نداره ، از نظر من ايران دبليو دبليو اي هيچ وقت مثل اين ماه ها بخش اخبارش به روز نبود مثلاً همين امروز ، من از صبح تا الان 5 تا تاپيک خبر زدم ، تو 4 تا زدي آرمین هم اومد 4 تا زد این یعنی اوج به روز بودن اخبار ما ، یکی از خارج فارسی بلد باشه خودش میتونه بیاد اخبار های ما رو بذاره فرومشون اسم در کنن :4:
البته اين رو بگم كه من نميتونم در مورد فعاليت و اخلاق خودم نظر بدم ، اميدوارم كاربرا از دستم راضي باشن در ضمن بخش اخبار عالي پيش ميره و من و آرمين فكر كنم 4 يا 5 تا تاپيك داشتيم كه هر روز آپ ميكرديم ولي اينقدر استقبال كمه كه من تصميم گرفتم تاپيك هارو قفل كنم تا تابستون
آره متأسفانه اين يک مورد رو باهات موافقم نميدونم چرا استقبال اون اوايل خوبه ولي بعدش کاربران ول ميکنن مثه خودت که برگه تاريخ کمپاني تاپيک زده بودي يا آرمين که اتفاقات روز و تاريخ رو ميذاشت يا خودم که تاپيک مخصوص محصولات دبليو دبليو اي زدم يه دفعه اصلاً بازديد کم ميشه ...
آره ، اصل منظورم هم همين تاپيك ها بود . خيلي بده آدم كلي فعاليت ميكنه تنكس كه به جهنم اما بازديد تاپيك خيلي كم ميشه . دوست دارم هميشه براي زحمتي كه من يا هر كس ديگه اي ميكشه ارزش قائل باشين اين تنها گله من از كاربران هست
ساسان با توئه !! ميگه بازديد کن از تاپيک ها چرا بازديد نمي کني ؟ هان ؟ فقط بلدي بري فن سايت کلي کلي عکس دانلود کني ؟!!
من كار ساسان رو قبول دارم خيلي زحمت ميكشه يعني من برا دانلود عكس و ديدن عكس به سايت رسمي كمپاني نميرم و فقط تو بخش گالري سرچ ميزنم و شاهكارهاي ساسان و آرمان رو دانلود ميكنم و تنكس ميدم . اينقدر كارم زياد هست كه به بخش اخبار خيلي به زور رسيدگي ميكنم و دوست دارم خيلي خوب جمع و جور باشه و تاپيك هاي روز گالري رو طبيعتا كم تر ميرم البته از ساسان و آرمان جون عذر ميخوام سعي ميكنم اين نقصم رو برطرف كنم
خب اين طبيعيه منم کمتر وقت ميکنم به گالري سر بزنم اما وقتي از يه تاپيک ديدن کنم حتماً بهشون تنکس میدم ؛ خب ... بهترين دوستانت در داخل و بيرون انجمن کيان ؟
بهترين دوستام تو انجمن رو خيلي سخت ميشه گفت من دوستان زيادي دارم مثل عرفان ، آرمين ، تو ، يا آرمان و ساسان و البته ابوالفظل و امير آرين و هامون و آقاي علي گلدبرگ و مستر آي . دبليو اي اس ( حميد ) خيلي پسر هايه گلي هستن البته اگه اسم كسي رو جا انداختم شرمنده .. اوه اوه ! حامد رو يادم رفت بگم ! خيلي دوسش دارم در ضمن بهترين نام كاربري انجمن رو هم حامد داره
ابوالفضل خيلي به اون "ظ" حساسه که تو اسمش اشتباه نوشتی !!!
ببخشيد .. :4:
بريم سراغ نقد و بررسيت از تيم انجمن ، به ترتيب خودت از ادمين و من و حامد و سينا و مديران شروع کن
اول تيم ادمين سايت هامون و امير آرين : خوب من هامون رو فقط تو ياهوو باهاش صحبت كردم و هنوز باهاش صميمي نشدم زياد ولي دوسش دارم چون خيلي صميمي هست و يوزرش رو كه عوض كرده ديگه خيلي خوب شده انصافا ادمين خيلي خوبيه . در مورد امير آرين بگم كه اولين كسي بود كه بهم اس ام اس داد و گفت ميخواستم حالت رو بپرسم ! خيلي حال كردم باحاش بعدش بهش زنگ زدم خيلي دوسش دارم فقط حيف كه كم نت مياد
در مورد حامد بايد بگم قبل نميشناختمش زياد و خيلي برخورد سنگيني داشتيم تا اينكه مدير شدم و تو ياهوو باهاش صحبت كردم و خيلي با هم صميمي شديم و خيلي خوشحال شدم كه باهاش چت كردم چون زير نام كاربريش شخصيتي هست كه براي من ناشناخته بود اما الان خيلي دوسش دارم . در ضمن حامد براي تمام تاپيك ها ارزش قائله و بازديد ميكنه و زحمت زيادي ميكشه
در مورد سينا بايد بگم كه سينا رو هنوز كه هنوزه خوب نميشناسم ولي به نظرم بچه منطقيي مياد من چند بار باهاش درگير شده بودم قديما اما فهميدم كه اشتباه خودمه و عذر خواهي كردم الان چون زياد ياهوو نمياد نميشناسمش اما تو تاپيك ها نظرات جالبي ميده كه من رو ياد فلسفه و منطق شيرين ميندازه . دوست دارم يه روز بشينم باهاش از فلسفه حرف بزنم
در مورد تو بايد بگم خيلي دوست دارم هميشه مونده بودم چرا ميگن معين جاک* اما فهميدم چقدر بهت مياد ! شوخي كردم !! دوست داشتني ترين كاربر فورم هستي از نظر من اخلاق خوبي هم داري فقط تو رو خدا يكم بيشتر سر بزن ...
بابا من تو عید اصلاً کامپیوتر نداشتم واسه همین اصلاً نمیتونستم نت بیام ولی الان که مثل ثابق فعالم و 24 ساعته آنلاینم !
در مورد بخش گالري بايد بگم فعاليت عجيبي دارن اين دو نفر مخصوصا روزهايي ميشه كه اخبار تاپيك ميده بعدش گالري و هي كل كل ميشه ! اما از نوع دوستانه چون من خيلي ساسان و آرمان رو قبول دارم و بدون شك ميگم هر كسي نميتونه تو گالري انجمن ما فعاليت كنه . كارشون فوق العادس من با آرمان تلفوني حرف ميزنم خيلي بچه باحاليه ! شده 2 ساعات با هم حرف زديم . من كه خسته نشدم آرمان رو نميدونم .! در كل خيلي مدير هاي عالي اي داره بخش گالري
در مورد دانلود بگم كيان كارش با سرعت كم اينجا فوق العاده سخته و زحمتي كه براي ما ميكشه باور نكردنيه . يه بار از پشت تلفن كيان رو اذيت كردم كه فكر كنم ناراحت شد ! اما هر وقت به يه مشكلي ميخورم و بهش پ . خ ميدم خيلي خوب و دوستانه جواب ميده من كه خيلي دوسش دارم چون فكر كنم با هم صميمي هستيم ! باربد هم كه خيلي بد شد رفت نميدونم من چي تو اين بشر ديده بودم كه دلم الان براش تنگ شده هرجا هست موفق باشه اون تاپيك موزيكش يادم نميره ! آلبوم جديد كمپاني ( موزيك ولوم جديد
عرفان هم كه نيازي به تعريف نداره . جدا از رفاقت كه با هم داريم خيلي دوسش دارم اما خيلي يزيده امروز از دسش ناراحت شدم ميخواستم من باشگامو عوض كنم گفتم روز آخري با هم بريم كه گفت من رفتم . فكر كنم ديگه نتونيم تو يه باشگاه تمرين كنيم . به هر حال در مورد كار انجمنش اين رو بگم كه اگه عرفان نبود الان من هم نبودم . عرفان به عنوان گاد فاتر كشتي كج من ميمونه و از همينجا ازش به خاطر معرفي من به انجمن تشكر ميكنم . عرفان خيلي زحمت ميكشه و تمام آهنگ هارو با اون ترافيك كمي كه داره و مشكلات و ... براي من و شما و كاربران دانلود و آپلود مي کنه
خب چي شده مگه ؟ چرا باشگاه رو ميخواين عوض کنين ؟ شرت همديگه رو کش ميرين مگه تو رختکن ؟!
نه بابا :4: من يه باشگاه پيدا كردم كه با تمام تجهيزات و ... عرفان ميگه بايد ببينم پدر مادرم چي ميگن كه اونها هم به حضورش در اون باشگاه راضي نيستن . من هم به خاطر اينكه درسها و كارها سنگين شده ميخوام ديگه شبها با پدرم برم باشگاه فكر نكنم ديگه اون خاطرات خوبمون با عرفان تكرار بشه
ايشالله که درست ميشه با هم ميرين دوباره يه روزي :27:
اما نظرم در مورد بخش اخبار ، آرمين پسر خيلي گليه از همون اول كه اومد و فعاليتش رو شروع كرد و من مدير شدم پيشنهاد تگ رو بهش دادم و اونم قبول كرد . بدون شك ميگم تو اخبار با اينكه سابقه كمي داره اما اخباري ميزاره كه خيلي از اون با سابقه ها نميتونن جمع و جور كنن ، مثالش در همين چند وقت پيش روي داده . آرمين داره فوق العده جلو ميره خيلي در كل دوسش دارم هم با اخلاق و هم كاري . واقعا هيچي كم نداره . در مورد خودم نميتونم نظر بدم دوست دارم كاربرا نظرشون رو در موردم اعلام كنن چون اونها بهتر ميبينند من رو .... تو هم كه كارت از ما جداست و رفتي اون بالا بالا ها ... !
ابوالفضل هم خيلي قبولش دارم دوست داشتم مدير نشه چون بخش گفت گو گوناگون رو تركوند ! پست هاي ما هي ميرفت زير . البته شوخي ميكنم به نظرم خيلي گل هست يه بار تلفنوي حرف زدم باهاش دوست دارم هميشه انجمن ما بمونه و خداحافظی نكنه . خيلي با اخلاق و با تجربه هست و درس هاي زيادي به من داده
ابول ديگه با اون حماسه اي که براش به پا کردم جرأت نداره انجمن رو ترک کنه ، هادي هم تهديد کردش تو آفتابه دستشوييشون اسيد سولفوريک بريزه اگه بخواد انجمن رو ترک کنه !!!
به به بيچاره رو مگه آورديد زندان كچويي ؟! :4:
هميني که هست بايد اينجا تا زماني که نوه هاشم به دنيا اومدن باشه !
حتما ميخواد انجمن لگسي بشه . حتما پسر من ميشه مدير آينده اخبار ... پسر عرفانم ( اگه پسر باشه ) ميره برا موزيك تو هم که بحثت جداس
منم نوه ام ميشه مدير سطل آشغال :27:
اوکی بریم ادامه ، يه خاطره شيرين از انجمن تعريف کن
زماني بود كه عرفان مدير شد . من تو انجمن بودم ديدم عرفان چرا كبود شده !!!! ديدم اي جوون عرفان مدير موزيك شده . اون موقعي كه مدير شدم بهم اينقدر حال نداد كه عرفان مدير شد چون واقعا بعد چند سال حقش بود . بعد زنگ زدم خونه شون و گفتم ديدي كبود شدي ؟ گفت آره بابا من ديشب مدير شدم ! اون لحظه بود كه من قهوه اي رنگ شدم
البته نشستن من رو صندلي داغ هم خيلي خاطره خوبي بود . مصادف بود با تولدم ولي حيف كه به اون شكل بد تموم شد البته همچين بد هم نبود
سر به نيست کردن اون دختر ها پس بهت حال داد ؟!
خيلي ! دومين حالي كه داد هم كشتن اون گربه بود چون سنگ به صورت عمودي رو كله اش اومد و تركيد . در مورد دختر هم بگم كه زياد در موردش حرف نزن چون از اين موجود نفرت دارم . هرجا باشم در تلاشم تا اينكه قهوه اي بكنمشون
ميخواي تا کي انجمن باشي ؟ خانوادت به نت اومدنت يا مسائل حاشيه اي گير نميدن ؟
چرا گير ميدن ، خيلي هم زياد مخصوصاً اون موقع كه پول تلفن بالاي 40 تومن ميومد . ولي وقتي كين بازنشسته شد من هم از كارم كناره گيري ميكنم
الان که اي دي اس ال داري راحتي نه ؟
آره ديگه شكر خدا راحتم . از راحت هم اونور تر ! ....
آدم اولين روزي که اي دي اس الش وصل ميشه انگار دوباره متولد شده نه ؟ من پارسال عيد بود که اي دي اس ال گرفتم خيلي حس خوبي داشت ، هی انجمن رو رفرش میدادم ببینم با چه سرعتی باز میشه :4:
خب از بحث انجمن فکر می کنی چیزی مونده ؟ میخوام بیام بیرون انجمن
چند مورد هست ،
1 . داشتم چند وقت پيش با آرمين 16 : 3 چت ميكردم به تو سلام رسوند ! بچه خيلي خوبيه و خيلي دوسش دارم
2 . دوست دارم كه هامون و امير آرين دوباره تو انجمن فعاليتشون زياد شه !
3 . دوست دارم كاربرها عوض ديدن تالار اخبار از قسمت ارسالهاي امروز استفاده كنند . همين
آرمين 3:16 که واقعاً گله خيلي دلم براش تنگ شده بد مصب هر وقت هم که من میام یاهو آن نيست ، بله کاربران عزيز بايد به جاي اينکه دنبال آخرين موضوعات باشن که تو کادر مخصوص بالاي انجمنه ارسال هاي امروز رو نگاه کنن
خب بریم سراغ آخرین سوأل ها ، اهل دختري بازي هستي ؟
يه زماني بودم اما الان از دختر ها نفرت دارم
خدا رو شکر که به اين نتيجه رسيدي ، اما نفرت داشتن خوب نيست دل بستن به يه دختر بيچارت ميکنه به خصوص اگه رابطه خراب بشه
سرگرمي هات به غير از نت چيه ؟
بدنسازي . فقط همين ....
خب تو که روزي ميگي دو ساعت ميري باشگاه بعد که مياي خونه چيکار ميکني ؟ تمام مدت که نت نيستي ... اهل بازي نيستي ؟
كم بازي ميكنم شايد كمي با پي اس پي . البته درسم خيلي سنگينه و دارم برا كنكور ميخونم البته آزاد . و برا همين اينقدر كه به كارام ميرسم و به انجمن ميرسم خيلي خوبه ...
متوجه نمي شم ، یعنی سه ماه ديگه ميخوا کنکور بدي ؟
آره ، به صورت آزمايشي . اگه بشه و قبول شم جام رو ميخرم تا سال ديگه پيش رو پاس كنم و مستقيم بدون كنكور برم دانشگاه
اوه اوه پس وضعيتت خيلي سنگينه که ... دلشوره نداری ؟
چرا ولي خوب من انجمن رو قسمتي از زندگيم و قسمتي جدا نشدني ميدونم
آهنگ چي گوش ميدي ؟
بلك متال . مرلي منسوي . از بهمن هم به خاطر فعاليتش تشكر ميكنم و هميشه به درخواستهام جواب داده . قديما حدود 4 يا 5 سال پيش رپ گوش ميكردم كه خز شد و الان فقط بلك متال . البته آهنگ هاي كليسايي هم جذابه ... ولي تنها سبكي كه خيلي دوست دارم و ميدونم هم سن هام خوششون نمياد
خب ... نظرت رو درباره لیست پایین بگو
مادر : زندگي
پدر : هميشه عصباني اما دوست داشتني
ايران : داره به لجن كشيده ميشه
وطن : ايران / لرستان
شمال : دفعه آخر با عرفان رفتيم
جنوب : آبادان
آمريکا : تعظيم
Dead Space - هامون : غمگين ( به علت رفتن جي بي ال )
Ð-i-R-Ť-Y - آرمان : شاخ انجمن
R . I . P - معين : به قول بهنام " جاكش "
Arian Punk - امير : فراري
The Dark Knight - سينا : بت من
I Am Legend - حامد : لجند انجمن
New World Order - بهنام : شوهر عرفان
Milad - Wwe - ميلاد : بيا با ما باش
SASAN - ساسان : ايتاليا
ABOLFAZL - ابوالفضل : ريش سيفيد
Extreme - باربد : تحت تعقيب
H H H - عرفان : اِي . اِس . آر
Goldberg The Man - علي : اُبُهَت
AMIRWWE619 - امير : آواتار ساز معين هايپ
undertaker - فربد : تابوت
The Phenom - بهمن : متاليكا
Demon Of Destruction - پويان : پسر خوبیه
legendarp - هادي : كپي برابر اصل ابوالفضل
Shayan_R... - شايان : رفيق فاب ابوالفضل
MAJID LashLy - مجيد : استاد و متخصص بالا آوردن تاپيك هاي قديمي !
به عنوان کلام آخر هم فقط دوست دارم كه كاربرهاي قديمي و با سابقه دوباره به انجمن برگردن البته برگشتن بعضي ها که به انجمن اومدن اصلاً لزومي نداره ولي اميدوارم كه كاربر هايي كه سابقه خوبي دارن و همه دوسشون دارن مثل : آرمين 16 : 3 و حسين دبليو دبليو اي و ... به انجمن برگردن و انجمن تلفيقي از كاربرهاي جديد و قديمي بشه
در آخر هم واسه همه آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم
اوکی ، مصاحبت تموم شد پوریا ... شرمنده که تا این وقت شب بیدار موندی ... بای
نوكرتم , بای
پوریا از دوستای بسیار خوب من هست و خیلی بچه گل و خاکی هستش.
کسایی که باهاش صحبت کردن خوب میدونن چی میگم.
این رو باید طلا بگیرن.
. دوست دارم كاربرها عوض ديدن تالار اخبار از قسمت ارسالهاي امروز استفاده كنند . همين
واقعا بازدید نکردن از تاپیکها خیلی زور داره و زحمت هست که هدر میره.
امیدوارم که کاربرا این موارد رو رعایت کنن.
اون مسئله حضور نیافتن دو ماهت هم اصلا بازش نکردی.توی همین تاپیک میای جواب میدی.
این عرفان هم با اون سوالاش.
این علی آقا احتمالا گی تشریف داشته مگه نه؟:4:
فال فروش بدبخت هم این رحم نمیکنه.
ولی این که آدم یه رفیق صمیمیش توی انجمن باشه هم خوبه هم بد.
وای اگه رفیقای فاب من تو انجمن بود دیگه هیچی:4:
در کل پوریا از بهترین های انجمنه و اون دو مصاحبش با کج کاران بی سابقه بود.
امیدوارم ادامه بده و دیگران توی کارش دخالت زیادی نکنن که تمرکزش رو بهم میرزه.
احتیاج به باز شدن نداره آرمین , حالا واسه کاربر ها توضیح میدم
اون موقع ( آذر ماه ) که من مدیر اخبار بودم و پوریا هم تو اخبار فعالیت داشت من و سینا یه سری تذکراتی رو بصورت پ.خ برای موفقیت بیشتر تو بخش اخبار بهش میدادیم از جمله اینکه مثلاً تاپیک میزنی انقدر همه رو پشت سر هم نزن (حدود 10 تا پشت سر هم میزد ) و بعد هم بدون این که دوباره به تاپیکش سر بزنه و نظرات ما رو بخونه شب بعدش به همین روال دوباره تاپیک میزد
پوریا اون موقع مدیر آزمایشی بخش اخبار شده بود و دسترسیش به بخش مدیران باز شده بود ، اومد نظرات و انتقادات من , سینا , حامد و بقیه رو درباره خودش خوند و فکر کرد که همگی ما از دستش ناراضی هستیم و از کارکردش راضی نیستیم برای همین هم از انجمن زده میشه و حدود دو ماه از انجمن میره
حالا قضیه چی بود ، این عرفان گور به گور شده با یوزر پوریا بعضی اوقات آن میشد ، پ.خ های پوریا رو میخونه و بهشم گویا نمیگه که قضیه این طور بوده ، البته این چیزی بود که خود عرفان واسه من تعریف کرد ... بعد هم که دوباره خود عرفان میره و پوریا رو برمیگردونه و قضایا روشن میشه و تمامی کدورت ها رفع میشه و تا الان که پوریا در کنار ما هست ... همین
اینو که خودت یه بار بهم گفته بودی.
عجب هنگی هستم من:4:
ولی خوب خود کاربرا هم فهمیدن.
ممنون مصاحبه ی خوبی بود .
پوریا یکی از با ارزش ترین کاربر های فروم هست که اعتبارش به همه ثابت شده ! , فعالیتش هم واقعا عالیه , ولی چقدر پوریا و آرمین پدر من و ساسان رو در آوردن :4: یادمه یه روز , کل کل بدجوری گرفته بود بین iWE Soldier's و A&P :4: ما هی تاپیک میزدیم , اینا هی تاپیک میزدن تاپیک های هم میرفتن پایین ... ( البته کل کل دوستانه بود و برای انجمن مفید بود :4: )
خلاصه واقعا پسر گلی هستش ...
امیدوارم همینطوری پیش بره و پرچم خودش و سایت رو بالاتر ببره ... !
این هم یه جمله که ساسان خیلی باهاش حال میکنه :4: :
[align=center]
[size=x-large]iWE Soldier's + A & P = iRanWWE Best Teams
[/size]
[/align]
قربون همه
خداحافظ
[size=x-small][align=center]
بچه ها لطف دارند . اما اون دوران گذشته و ديگه به گذشته فكر نميكنم و مهم آينده است ! عرفان هم خودش عذر خواهي كرد !
از آرمان جان هم تشكر ميكنم و يه جمله براي برو بچه هاي iWE Soldier's دارم : ( از طرف من و آرمين )
[/size][size=large]
iWE Soldier's + A & P Can Set Up The Persian Wrestling
[/size][/align]