دوستان باربد نیست ولی اگه میتونید این تاپیک رو با مصاحبه با یه سری از افرادی که نسبتا قدیمی هستن ادامه بدید.
نمایش نسخه قابل چاپ
دوستان باربد نیست ولی اگه میتونید این تاپیک رو با مصاحبه با یه سری از افرادی که نسبتا قدیمی هستن ادامه بدید.
بله باربد فعلاً نیستش همون شب مصاحبه یه سری مشکلاتی برای من پیش اومد بعدشم خودش مثل اینکه برای امتحانات نهاییش باید ایران میومد خلاصه دیگه نشد
بعد از باربد هم میخواستم با آرمین ( مدیر اخبار ) مصاحبه کنم که اونم متأسفانه نیست
مصاحبه رو با یکی از بچه های قدیمی و بسیار گل انجمن یعنی Goldberg The Man ادامه میدم ، تا چند روز آینده انشالله مصاحبه در تاپیک قرار می گیره
ایول ایول ..خیلی خوشحالم شدم دیدم زده مصاحبه با میر علی...
داش معین خدا عجرت بده ..ما خیلی دوست دارم وارد زندگی علی بشیم:4:علی یجورایی تو انجمن واسه من که مرجعه تقلیده همه هستم مرجع تقلیده منه:4: معین محور سوالاتت رو ببر به درس و مشق و دانشگاش ..میگن علی از سر دسته های حکومته و در لباس گرگین سبز اومده تا مزه دهنه مارو بچشه..
بیشتر از انجمن باهاش از زندگی صحبت کن...جالب در میاد..علی خیلی کارش درسته...من شخصان از الان لحظه میشمارم واسه مصاحبه علی...
خیلی خیلی خوشحالم من خودم نمیدونم...
ابولفضل اصلا به رو نیار که مصاحبه با توئه ها.نقل قول:
نوشته اصلی توسط ABOLFAZL
مشتاقانه منتظر مصاحبه با علی جان هستیم...:4:
[align=center]ین مصاحبه کی برگزار میشه ؟ :|[/align]
100 سال بعد ....
آقا تيكه نندازين من تازه شنبه امتحانام تموم شد با معين قرار گذاشتيم برا سه شنبه بعد جومونگ...مي دونم خيلي مشتاقين و دل تو دلتون نيست كه مصاحبه فرد محبوبتون كه ما باشيم رو بخونين:4:
عالیه ، منم خیلی دوست دارم مصاحبه ی علی جون رو بخونم ... بی صبرانه منتظریم
به مولا دفعه بعدی پام رو بزارم تو این تاپیک نبینم مصاحبه گزاشته شده , آدرس خونتون رو میگرم معین !