RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
[size=small]درباره آقا میلاد هم بگم واقعا همه پستاشون خیلی آموزنده هستش.
میدونم توی ایران با معلومات ایشون خیلی کمه.
اونجا هم در حقش کمی بی انصافی شد.
اون هم تاپیکای گذشتشونه وگرنه به تاپیک گذشته باشه شما و خیلی از مدیرای فعلی از ایشون بدتر بودید.
ولی خوب با گذشت زمان همه بهتر شدید و تبدیل به یک فرد نمونه شدید.
ایشون هم همینطور.از زمان بازگشتشون من به جز پست مفید چیزی از ایشون ندیدم.
من کار شما رو خیلی قبول دارم اصلا هم ایراد نگرفتم.
پیشرفت شماها کی رو ناراحت میکنه.من خومم توی مجموعه هستم و از پیشرفت شما هم بسیار خوشحالم.
من میگم الگوی غلطی که کاربرا از همچین گروه هایی میگیرن به ضرر انجمنه.
لحن صبحتتون هم خوب بود و من راضی هستم.
سوال دیگه ای هم باشه در خدمتم.[/size]
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
[align=center]سلام
دوستان میدونم واسه مصاحبه بعدی حرف زدن خیلی زود هست ولی علی اقا (گلدبرگ)نتش درست شده و به میمنت و مبارکی ای دی اس ال وصل کردن نوبتی هم باشه نوبت ایشون هست.
من که به شخصه خیلی دوست دارم مصاحبه ایشون رو بخونم.
چی میشد اگه ابولی مصاحبه رو میکرد:4:.
[/align]
فعلا....
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
مصاحبه خوبی بود! از معین و ارمین 13 تشکر میکنیم...
ارمین پسر با منطقیه! محرم پارسال سر مذهب یه کشیده زدم تو گوشش!!! از رو راستی و با منطق حرف زدنش خوشم میاد! یعنی رو هوا حرف نمیزنه..تحقیقاتش کامله!
باید این استعدادش رو تو زندگیش و درسش بیشتر خرج کنه! راستی نمیدونستم کم سن سال باشه! یعنی بالای 22 سال تصورش میکردم اخه همونطور که گفتم بزرگ حرف میزنه! راست میگه پشمش سیاهه!!!
در مورد این بحث تاپیک چاووشی که شد فقط یه توضیح بدم!
ببین ارمین جان همه میدونیم اون زمان تو جامعه و مخصوصان نت چه حساسیتی وجود داشت! حتی سایتهای موزیک که بروز بودن تا 15 روز بجز یکی دوتاشون البوم رو نذاشتن..تو هم کاره خوبی نمیکردی البوم رو بزاری چون داشتی به ضرر خواننده کار میکردی...
2تا ادم فرصت طلب رفتن اپلودش کردن تو نت واسه سایتاشون نباید تو هم به راه اونا میرفتی و به ضرر اون شخص کار کنی...فرق نمیکرد چه چاووشی چه هر کی...زحمت یه خواننده ..خوشت میاد این همه خبر بنویسی من برم روزنامه کشتی کج بزنم حرفاتو بدون رضایتت چاپ کنم!!!؟
بعدشم اصلان خاصیت اون تاپیک که دانلود و ضرر بود خیلی فرق میکرد با تاپیکی که من زدم که یه امار از فروش البومش بود و همینطور چند تا مصاحبه بلند بالا از چاووشی ...که همش کپی پیست بود ...میدونستم محسن طرفدار زیاد داره خواستم حرفاشو همه بخونن...
اصلان درست نیست اینطور قضاوت کنی که حامد بخاطر تبعیض اونو بست اینو نبست چون اصل تاپیکها فرق میکرد!! اگه اینطوره پس باید الان همین تاپیک محسن یگانه که چند روز پیش زدن رو قفل کنن!!! یه کاربر جدید زده...
متاسفانه شما بچه ها یکم حساسیت به هم پیدا میکنید و ناخواسته فکره بد در مورد دوستانتون میکنین! نکنید!
بگذریم...
در مورد اطلاعاتی که در مورد کج و خواننده ها داری هم استفاده کردیم...یه 4 تا چیز از تو یاد میگیریم 4 تا چیز از بهمن از هادی ووو....انشالا تو زندگیت موفق باشی عزیزم!
معین جان دست تو هم درد نکنه تی بلا می سر!!
بیصبرانه منتظر مصاحبه علی گلدبرگیان هستیم!
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
شرمنده نظری نیست بگم هرچی بود بقیه گفتن !
از هر دو دوست عزیز بابت وقتی که برای این مصاحبه گذاشتن تشکر میکنم .
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
سلام
با تشكر از دو دست گرام و مودب و با هوش و زحمت كش كه انصافا كارشون حرف نداره.
مصاحبه داغي بود.انصافا معين هم مثل فردوسي پور مصاحبه ميكنه و سوال ميكنه.ميزنه وسط خال تا اخر هم فشار ميده
يكي از بچه ها بعد اين كه من مدتي در انجمن فعال بودم و بعد قطع كردم پرسيد چرا اين كار رو كردي؟گفتم هنره پوريا و ارمين چيزه ديگري بود!بعد گفت اونها بهت گفتند پست ندي؟گفتم خير !اونها منو تازه راهنمايي ميكردند!مدتي بود انجمن برادرم و دوستاش خراب شده بود و خوب نت در اختيار من قرار گرفت خواستم كمكي كرده باشم
بدون شك بهترين مديران اخباري الان در انجمن حاضرن!از من بپرسيد چون همه جا حاضرم
_________-
اما برسيم به يگانه!من هنوز ارمين جان سره حرفم هستم و ميگم يگانه از نظره صدايي تو ايرانه تكه!حتي چاووشي هم ميدونستي زماني اهنگهاي همين يگانه رو ميخونده!
___________
اندر تيكر! 1 چيزي بگم:اگه تمامه استاران كمپاني رو يك كفه ترازو و تيكر رو كفه ديگر بزارين كفه تيكر سنگين تره !شك نكنيد!تو نو وي اوت اين تريپل اچ بود كه با تمامه محبوبيتش مقابل تيكر بو شد!و هر مشت تيكر هيجان و هر مشت او بو رو به همراه داشت!و البته تريپل اچ در اون بازي ياري به اسم مكمن داشت!!حتم داشته باشيد در بازي تك به تك تيكر از تريپل سرتره!!
___________
يك موضوع ديگه هم بگم كه امسال نه ليورپول قهرمان ميشه و نه چلسي و نه منچستر !ان شالله ارسنال با كمترين بضاعت قهرمان ميشود.
در تمامي مراحل زندگي برت ارزوي موقيت داريم ارمين عزيز
دوست دارت علي.
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
مصاحبه خیلی افتضاحی بود:17:معین اصلا مال مصاحبه کردن نیست:17:
پاچه خوارهای انجمن هم هی نیان بگن مصاحبه خوبی بود...
شوخی بودا:4:
مصاحبه بد نبود...نمیگن خوب بود و نمیگم بد بود...چون بعضی جاهاش حوصله آدم رو سر میبرد و
میرفت تو دعوا و ... ولی زیباییهاش به مسائل شخصیه و سوالات در مورد زندگی شخصی...
معین جون سعی کن تو مصاحبه بعدی از زندگی طرف بیظتر سوال کنی و خیلی تو کج نباش و
زیاد انجمنی نباشه سوالاتت:4:
ولی در کل مصاحبه زیبایی بود مخصوصا اونجا که آرمین گهفته بود اگه ابوالفضل میگه من ریش سفیدم پشمهای منم سفیده:12:
آرمین این چه حرفی بود خداییش زدی؟با چه ادله و استنادی این حرف رو زدی؟:4:
یا اونجا که معین بهت گفت تو کلا دیوونه ای من هی میگم سوپراستارهای حالا تو هی میری تو دهه 90:12:
معین جون دستت درد نکنه:7:
ولی مصاحبه رو جوری بکن که طنز باشه و خنده دار:4:بیا با من مصاحبه کن تا بفهمی مصاحبه چیه؟:4:
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
واقعا مصاحبه خوبی بود...
من امروز تونستم مصاحبه رو بخونم!
نظر خاصی نیست فقط برای آرمین جان آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی می کنم.
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
فکر میکنم باید نفر بعدی رو مشخص کنی دیگه معین.
فعلا....
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
گفته بود دیگه کار مصاحبه رو ادامه نمیده ! ...
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور Cereberal Assassin )
چقدر عجله داری عرفان ...
نفر بعدی رو اگه علی مشکلی نداشته باشه باهاش مصاحبه می کنم ، الان هم انجام نمیدم 2 هفته دیگه انجام میدم چون در حق کسی که الان باهاش مصاحبه شده خیلی بی انصافیه که بعد از 7 - 8 روز یه مصاحبه دیگه بکنم
هر مصاحبه ای هم که میشه سه هفته بعدش بعدی رو انجام میدم ؛ دیگه هم این تاپیک رو بالا نیارین مگه اینکه بخواین درباره خود مصاحبه نظر بدین