RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
من و ارش با هم هیچ کدورتی نداریم هیچ,با هم رفیق هم هستیم(اما نه صمیمی)حالا نظرات من در موردش تند و تلخ بود,دلیل بر اختلاف من با ارش نیست!من فقط حق خودم رو بیشتر از این می دونستم و می دونم و خواهم دونست!
----------------
راستی انتظار داشتم اون جا هایی که من دیر تایپ می کردم رو خودت منظم کنی,همین جوری بی نظم هستن که!:4:
ممنون.
موفق باشین.
:7:
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
ما آمدیم برای دفاع:d
ولی خارج از شوخی سیناجان من خودم از کسانی که در بین حرفهاشون یه اوکی میگن که بگن انگلیسی بلد هستند بیزارم اما جان خودم من به این دلیل اون دو خط رو انگلیسی مینویسم چون نمیخوام بدلیل فارسی بودن با متن اخبارم تداخل داشته باشه وگرنه دلیل دیگه ای نداره..بازم من از جانب خودم عذر میخوام...از ابوالفضل و سینای عزیزم هم کمال تشکر رو بابت مصاحبه جالبشون دارم
موفق باشید
یا علی
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
ممنون ابولفظل جان مصاحبه ی خیلی خوبی بود
البته من تا حد زیادی با خصوصیات سینا جان آشنا بودم و واقعا خیلی بچه ی دوست داشتنی هستش من که شخصه خیلی باهاش حال میکنم و یک نکته ی جالب در این چند وقته این بوده است که سینا واقعا با رک بودن میاد میگه من باید ناظم بشه و واقعا هم حقش است و حقش را به زور هم شده میگیره و خیلی اخلاق خوبی است
یک نکته ی دیگه هم این است که به خیلی ها ظلم شده کسایی بودن که 2 سال برای انجمن زحمت کشیدن ولی خوب اصلا به فراموشی سپرده شده اند متاسفانه مشکل انجمن ما اینه که وقتی یک نفر میاد و چند تا دانلودی میزاره اون میاد تو راس کار و قدیمی ها به فراموشی سپرده میشوند خود من شخصا چند بار به خاطر همین بچه های جدید انجمن ضایع شده ام ولی خوب چون اون فرد داره فعالیت میکنه به دلیل اینکه میخواد اون فرد رو تو انجمن حفظ کنه ما به خاطر رفیقمون مجبوریم که دهنمون رو ببندیم و فوش بشنویم
والا من از اون اول سینا را نمیشناختم ولی خوب قشنگ یادمه تو قسمت عکسها عالی کار میکرد و هر کسی نظری داشت در سریع ترین زمان ممکن براش فراهم میساخت حداقلش اینه که این موضوع برای من ثابت شده است
کاربرهای خیلی خوبی داشتیم ولی این کاربر ها رو به یک مشت کاربر جدید فروختیم و مدتی بعد همین کاربرهای جدید تو روی آدمین های انجمن هم وایسادند و نشون دادند که قصدشون چی بوده قصد ندارم با کسی دشمنی کنم یا از کسی دفاع کنم ولی بهتره که آقا هامون بیشتر کاربرها رو بشناسه
( شاید اینی که الان میخوام بگم ربطی به نقد سینا جان نداشته باشه ولی خوب دیگه خواستم حرف دلم رو بزنم ) جدیدا دوستان میگن که چرا کم میایی انجمن خوب راست هم میگن وقتی میبینم که اصلا کار من به چشم نمیاد برای چی بیام رحمت بکشم البته الان من دارم وظیفه ی خودم رو انجام میدم یعنی ساختن بنر و امضا برای بچه ها ولی خوب دوستان شاهد هستن که تو یک دوره زمانی من در غیاب داوود جان نذاشتم بخش اخبار بخوابه ولی خوب یک عده از دوستان وفتی میخوان برای کاربر برتر ماه رای بدن به صرف اینکه از ما خوششون نمیاد میان یک کاربری که همش پست ممنون میده رو نفر اول رای خودش قرار میده
والا من به این نتیجه رسیدم که زحمات من به چشم نمیاد و یک عده چشم ندارن مارو ببین و اینو میتونید از نگاه کردن به قسمت اعتبار من ببیند
بازم معذرت میخوام که بحث را منحرف کردم
از صمیم قلب برای سینا جان آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم هرجا که باشه در سلامتی کامل باشه
از نظر من تو آینده داری چون تو ایران خراب شده نیستی
در کنار درس هم سعی کن اونور آب از همه چی استفاده کنی [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
با آروزی همه ی خوبی ها برای سینا جان
بای
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
خدمت هر دو دوست عزيز خسته نباشيد عرض مي كنم! مصاحبه بسيار خوبي بود ! من به سينا جان پيشنهاد مي كنم ارتباطشون رو با بچه ها بيشتر كنه :4:
چون بالاخره تو هلند دوست وطني كم پيدا نميشه
آقا سينا از بچه هاي پخته و باتجربه انجمن هست (از پست هاش ميشه فهميد ) و ميتونه به درجه هاي بالاتري برسه!
در مورد آرش هم بگم كه بايد بيشتر با هم ارتباط داشته باشي تا با هم همانگ بشيد چون هر دو ناظم يه انجمن هستيد و با هم مهربون باشيد :4: !
من هر وقت ممنون موفق باشين و اون گل رو ميبينم ياد سينا جان ميافتم !
مرسي !
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
سینا خیلی رک بودی!خوشحال شدم به خاطر بعضی حرفهات که انصافا حق بود اینم از بیوگرافیت که قولشو داده بودی ولی هنوز عکست مونده یادت باشه!
اگه این نوشته رو میبینی بهم بگو تو غربت راحت تری یا تو ایران؟؟؟ فکر میکنی تو اونجا پیشرفت راحتره یا اینجا؟درکل امیدوارم تو هلند بهت خوش بگذره اگه شد واسه منم دعوتنامه بفرس اگه تونستم خدمتت شرفیاب میشم!!
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط john bradshaw layfield
بگو تو غربت راحت تری یا تو ایران؟؟؟ فکر میکنی تو اونجا پیشرفت راحتره یا اینجا؟
بستگی به طرز فکرت داره,راستش رو بخوای تو ایران اصلا راحت نبودم,تو ایران احساس می کردم تو غربتی هستم که مردمش هم زبونم هستند!ولی این جا احساس می کنم که خونه ام رو پیدا کردم!
در مورد پیشرفت,خوبیه این جا اینه که اگر مغز داشته باشی می تونی پیشرفت کنی,ولی تو ایران اگر پول نداشته باشی,هشتت گرو نهته!
نقل قول:
نوشته اصلی توسط john bradshaw layfield
درکل امیدوارم تو هلند بهت خوش بگذره اگه شد واسه منم دعوتنامه بفرس اگه تونستم خدمتت شرفیاب میشم!!
ایشالله زمانی که به مرحله درامد سازی رسیدم و امکان فرستادن دعوت نامه رو داشتم,چشم!
از تمام دوستان بابت نظرات ارزشمند شون کمال سپاس و تشکر رو دارم!
ممنون.
موفق باشین.
:7:
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
اولاً لازمه هم از سینای عزیز هم از ابوالفضل گل:7: تشکر کنم بابت این مصاحبهء قشنگشون.
سینا جان پس با هم همشهری هستیما:4: آقا سینا اخلاقش منو یاد آندرتیکر می اندازه مثل اون خشک و جدیه.با این جور اخلاقا به قول معروف حال می کنم:4:
خداییش هم ناظمه خوبیه واقعاً نظم دادنش به تایپیک ها و کلاً انجمن عالیه.همین جا ازش تشکر می کنم. خیلی هم رکه و همین باعث شد که مصاحبه اش جذاب و دلنشین باشه. به نظر من هم هامون عزیز یکم باید تو رای و نظرش تجدید نظر کنه.به نظر من سینا ارزشش خیلی بالاتره. من چون آقا آرش را نمی شناسم نمی تونم نظری درباره اش بدم اما سینا خان را چون می شناسم تا حدی یک نظر کوچک می تونم بدم. در ضمن در مورد تایپیک پیش بینی آمریکن بش تذکرش باعث شد تا تایپیک شکل بهتر و پر بیننده تری به خودش بگیره که از این بابت ازش ممنونم:7:
در آخر برای سینای عزیز آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم و امیدوارم هر جا که هست شاد و پیروز باشه و تایید خداوند همیشه همراهش باشه و سایه پدر و مادر عزیزش همیشه بالای سرش باشه و تو کاراش هر روز سربلندتر از دیروز.
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
من نمیدو.نم یه سوال دارم سینا انقدر داف هلندیمیگن باحاله باحاله یا نه؟
البته شاعر میگه زن ایرونی تک
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
[size=large]سینا چه انتظاراتی داری از منات!!!فعالیتش همیشه در نواسانه!!من مخمم تو نوسانه [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] .
----------------------
تو این چن وقتی که من تو انجمن هستم و با بکس هستم خدا وکیلی هیچ حرف ناشایست اخلاق مزخرف هیچی از سینا ندیدم . هر کاربر تازه ایی که میاد راهنماییش میکنه تشویق به فعالیتش زیاد و.......
تو بخش بیو خیلی واسه انجمن زحمت کشیده اون اولا من یه دوتا بیو از جایه دیگه کپی زدم گذاشتم تو انجمن دیدم بعد از چند دقیقه پستم رفت سطل اشغال(عکس از **** نبودا)بعد سینا پیغام خصوصی بهم کرد گفت اگه میخوایی کپی کنی از جایی کپی کن که ضایع نباشه نه از این انجمن بغلی خودمون کپی کنی [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ولی اگه کپی نکنی خیلی بهتره .
الانم که ناظم شده خیلی باحاله هر وقت نام کاربریشو میبینم یاده ناظم مدرسه میوفتم اسمن ناظمه ولی با بکس انجمن زیاد کار نداره.ارش هم همینطوره فقط عکسی از **** میبینه خون جلو چشماشو میگیره.(4کره ناظم های انجمن هم هستیما)
-------------------------------------
این سر گل رو من تو امضا و اواتار های سینا نفهمیدم چیه !!!از هرکی عکس یا امضا میزاره این گله هم کنارشه!!!!!!
-------------------------------------
در کل خیلی پسر خوبیه رفیق و ناظم باحالیه [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] امیدوارم هر جا که هست زیر سایه پدر و مادرش خوش و سلامت زندگی کنه.
-------------------------------------
از ابولفضل گل هم به خاطر این مصاحبه های جنجالی [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] تشکر میکنم دستت درد نکنه.اجرت با اقا [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [/size]
RE: مصاحبه با اعضای سایت ( با حضور dave batista )
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Dave Batista
Qmars:ای گیر داده به حدس کلمه,نام کاربریش رو می بینم,یاد حدس کلمه می افتم,از من هم اینقدر بدش می یاد که خودش فقط می دونه!امیدوارم نظرش نسبت به ما عوض شه!
سينا جان ما كه مشكلي با هم نداريم چرا فكر ميكني من ازت بدم مياد؟
خدا شاهده از وقتي اون بحث بيخود رو راه انداختم از خودم بدم اومده ولي اگر از من دلگيري من بازهم ازت معذرت ميخوام...