اولن به اونا گفته كه فقط با روسري بايد باشه و اونها هم قبول كردن و براي خودش و مملكتش هم خيلي خوب چون براش يك تجربه اي ميشه دي كاپريو هم بازيگر كمي نيست من هم براش ارزوي موفقيت دارم
نمایش نسخه قابل چاپ
اولن به اونا گفته كه فقط با روسري بايد باشه و اونها هم قبول كردن و براي خودش و مملكتش هم خيلي خوب چون براش يك تجربه اي ميشه دي كاپريو هم بازيگر كمي نيست من هم براش ارزوي موفقيت دارم
بهترین کار رو هم کرد رفت حالا هرچی روزنامه اا می خوان خرابش کنن به جهنم اصلا مهم نیست