کریس مسترز.اگه میموند واقعا چیز خوبی از آب در میومد
نمایش نسخه قابل چاپ
کریس مسترز.اگه میموند واقعا چیز خوبی از آب در میومد
اخراج وینس مکمهن:4:
اخراج عشق خودم بابی لشلی:5:واقعا ناراحت شدم تا اخراجش کردن و من هم میخواستم از کمپانی برم که دیدم یکی دستش رو زد رو شونم و گفت:مجید ناراحت نباش:24:اگه لشلی نیست من هستم:9:
صورتم رو برگدوندم و دیدم کسی نیست جز THME GAME تریپل اچ:5:
اخراج براک لزنر و گلدبرگ هم بدون هماهنگی من بود ک جزو اخراجهای بیخودی بود:17::4:
2) محمد حسن : شاید خیلی ها با نظر من مخالف باشن [یا اصلا بهم بخندن] ، اما محمد حسن استعداد خودش رو تو همون چند ماه حضورش نشون داد . خیلی زود تبدیل به یه طرف مین ایونت ها شد . با اینکه Heel بود اما دیدیم که حتی در برابر اسطوره ای همچون آندرتیکر هم پلاکارد هایی - که متعلق به طرفداران محمد حسن بود - در ورزشگاه دیده میشد . آمادگی بدنی بالا ، اندام و چهره ای مناسب و تنها مشکلی که داشت این بود که عرب بود . کمپانی هم چندان علاقه ای به چمپ کردن او نشون نمیداد ، اما خیلی خوب میدونست که حسن در حد قهرمانی جهان هست . محمد حسن هم که این وضع رو دید ، قرار دادش رو تمدید نکرد [حق داشت] . الان میبینیم که WWE داره برای پیدا کردن یک عرب/ایرانی مثل اون سگ دو میزنه . حیف شد ! حداقل یجوری راضیش میکردن بمونه ، هر کمربندی که شد میتونستن بهش بدن تا راضی بشه [مثلا اینترکانتیننتال ، یونایتد استیتس یا ...] .
برت هارت.خیلی خیلی اشتباه بود.مگه نه؟
عرض شود که دلیلش این بود که **** استار موفق WWE بود 5 بار قهرمان شده بود و بسیار زود خودشو نشون داد اگه میموند میشد استاری مانند تیکر و حتی بزرگتر.
دوست عزیز ، بنده گفتم دلیل انتخابتون رو هم بگید .نقل قول:
نوشته اصلی توسط aslan finger
نه فقط شما ، یه سری دیگه از دوستان هم فقط اسم اون استار مورد نظرشون رو نوشتن .
نمیدونم شما فقط عنوان تاپیک رو میخونید ؟
این همه براتون ابتدای تاپیک نوشتم که کار به اینجاها نکشه .
دقت کنید خواهشا .
مسلما از دست دادن گلدبرگ،براك لزنر،كرت انگل و بابي لشلي.
گلدبرگ كه خوب تو WCW يه اسطوره بود و همونچور كه تو مصاحبه هاش گفته نماينده كشتي كچ اصيل و چشم نواز اون دوران بود . براي اين به WWE اومد چون سطح كلاس استارهاي كمپاني اون موقع واقعا بالا بود و اكثر استار هاي قدرتمند WCW به كمپاني پيوسته بودن و استارهاي قدر و تاپ و با كلاسي مثل لزنر هم به كمپاني اضافه شده بودن كه همه اين شرايط كمپاني رو به اوج خودش رسونده بود.گلدبرگ در واقع فوق ستاره نسلي بود كه ورزش جذاب كشتي كچ رو در قالب استوري لاين به نمايش ميذاشتن و استوري لاين تنها ابزاري بود براي هدفدار و حالبتر كردن مسابقات اما موقعي كه گلدبرگ و لزنر كمپاني رو ترك كردن زماني بود كه ديگه مسابقات فقط براي سرگرمي محض طراحي ميشد و تمام تاكيد كمپاني رفت روي استوري لاين نه روي كلاس و قدرت استارها و امروز كار به جايي رسيده كه به عنوان مثال غولي مثل گريت كالي از سينا و حتي فينلي ميبازه.گلدبرگ و لزنر به اين دليل كمپاني رو ترك كردن كه وينس ازشون خواسته بود حركات و قدرتشونو توي رينگ تعديل كنن و از سطح بقيه استارها بالاتر نرن و كاراكتري آرومتر داشته باشن،كه اين صحبتها باعث متنفر شدن كسي مثل گلدبرگ-كه دوران طلاييشو تو كشتي كچ اصيل گذرنده بود-از وينس مكمن شد،طوري كه الان وقتي باهاش صحبت ميشه ميگه من اگه با اين وضعي كه WWE داره به اونجا بيام به كشتي واقعي و دوستام در دوران WCW خيانت كردم.و اين حرفا دقيقا مشابه همون حرفايي كه استار فوق تكنيكي و قدري مثل كرت انگل و حتي بوكرتي موقع ترك كمپاني زدند.
شما الان ببينين اگه كسي مثل لزنر كه مياد و اسطوره UFC يعني رندي كوچر رو شكست ميده تو WWE بود چي ميشد،اگه غول شكست ناپذيري مثل گلدبرگ بود چي ميشد،اگه استار خوش استيل و تكنيكي و سرعتي مثل كرت انگل بود چي ميشد و اگه استار قدرتمند و سرعتي مثل لشلي ميموند چي ميشد.اگه اينا بودن وينس مجبور نميشد مين ايونت رسلمنياي 25 كه قراره باشكوه ترين رسلمنيا باشه رو به يه بازي تكراري بين رندي و تريپل اختصاص بده و مجبور بشه براي جذابتر شدنش،استوري لايني سر قضيه هاي ناموسي براش ترتيب بده و دختر خودش رو وادار به كتك خوردن از بقيه بكنه،يا مجبور نميشد براي كمربند سنگين وزن-كه روزگاري دست اسطوره ها بود-اج و سينا رو كه بارها با هم مسابقه دادن،با بيگشو-يه استار خوب ولي كند و بي تحرك-به جون هم بندازه و .......بگذريم.شرمنده سرتونو درد آوردم.