RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
آندرتیکر
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
رندی ارتن
3) ای سی دابلیو ؟
جان موریسن
4) یونایتد استیتس ؟
R-Truth
5) اینترکانتیننتال ؟
Rey Mysterio
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
EDGE , Jeff Hardy , Randy Orton , Kane , Triple H , John Cena
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
Taker , Jericho , Matt Hardy , Rey Mysterio
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
Jack Swager
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
Evan Borune , Matt Hardy , Chrisitian , Kane
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
Bobby Lashley
12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ - - -
13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
Raw : Eric Bishcof
Smack Down : Paul Heyman
ECW : Thedore Long
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ آندرتیکر
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ کین
3) ای سی دابلیو ؟ کریسچن
4) یونایتد استیتس ؟ گریت کالی
5) اینترکانتیننتال ؟ همون ری
و ...
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ جان سینا - تریپل اچ - جف هاردی - سی ام پانک و...
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ آندر تیکر - کین - اج - مت هاردی - مارک هنری - باتیستا و...
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ سی ام پانک - مارک هنری - کوزلوف
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ آندرتیکر بزرگ هست ولی بزرگ تر از این
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ برای مدتی دروغی و استوری لاین جان سینا
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ کرت انگل - ساموا جو - استینگ
...
12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ جان سینا رو اخراج میکردم و پس از ماه ها در یک بازی در اسمکدان میاد و همه خوشحال میشن که یکدفعه میره یک بیبی فیس مثل باتیستا رو میزنه و لت و پارش میکنه که یکدفعه چراغها خاموش میشه.آندر میاد حال سینا رو میگیره .چند پی پی وی بازی میکنند تا رسلمنیا که آندر میبره به اتمتم میرسه.
13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟ به ترتیب :
تدی لانگ
استیفانی مکمن
ویکی گررو
...
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ آندرتيكر
قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ رندي اورتن يا باتيستا
ی سی دابلیو ؟ جك سواگر خوبه
یونایتد استیتس ؟ كين
اینترکانتیننتال ؟ شايد شان مايكل
به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ تريپل اچ ،اج، كريس جريكو ، جان سينا
کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ آندرتيكر، رندي اورتن (مثلا يه شخصيتي كه از هيل بودن در اومده و ديگران بخاطر گذشته دوستش ندارن و الان تنهاست ولي مبارزه ميكنه) ، باتيستا ، شان مايكل ، جك سئواگر
کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ موريسن ،فينلي ،
کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ آندر تيكر ، كين ، باتيستا ، رندي اورتن، بيگ شو(به هر حال با اين هيكل ضعيف بشه ضايعست ، گريت كالي هم مثل بيگ شو
کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ فعلا هيچ كس
کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ براك لسنر ، اسكات استينر
چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ آندرتيكر vs تريپل اچ ، جان سينا vs باتيستا ، رندي اورتن vsبيگ شو
چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟ راو : استون كلد ، اسمكدان: استفاني ، اي سي دبليو: ريك فلر
كمربند زنان راوء؟ كنديس ميشل
كمربند زنان اسمكدان؟ ماريس
تگ تيم راوء؟ اج و كريستين
تگ تيم اسمكدان؟ جف و مت هاردي
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ تریپل اچ
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ ادج
3) ای سی دابلیو ؟کبن
4) یونایتد استیتس ؟ ماریسون
5) اینترکانتیننتال ؟ ری
و ...
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ ادج - رندی - جریکو - شان مایکل - کین
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ تریپل اچ - باتیستا - جف و....
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ مارک هنری - میز
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ماریسون - کریستین
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ - یوماگا
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ کرت آنگل
...
12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟تشکیل مجدد اوولوشن - درگیری سینا و تیکر - شکسته شدن رکورد تیکر
13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
...راو: استفانی
اسمک دان: شین
ای سی دبلیو: اریک
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Mr.WrestleMania
19) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ یک کمربند تگ تیم جدید می آوردم و دی اکس و برادرز آف دیستراکش و بیگ شو , گریت خالی و اوولوشن را برای اولین قهرمان به جون هم میندازم .
شما اونوقت ججوري دي اكس و اوولوشن رو به جون هم ميندازي ؟
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Orton-Legendkiller
5) قهرمان اینترکانتیننتال : ریگال
8) کوچک کردن استار : سینا وتریپل اچ و آندر تیکر و سی ام پانک و619...
10) اخراج کردن استار : جان سینا و ترپل اچ وتیکر این پیر وپاتال
ببخشید جناب عقل کل اگه به قول خودت این پیر و پاتولها رو اخراج کنی میخوای با کی شو اجرا کنی؟
نکنه با محبوبترین فرد کمپانی رندی جونت؟:12:خوب طوری نیست آرزو واسه جوونها عیب نیست:13:
ایشاالله یه روز مکمن میگه حاجی تو بیا جای من همه کاره شو:11:
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ شان مایکل
قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ تریپل اچ
ای سی دابلیو ؟ کین
یونایتد استیتس ؟ جف هاردی
اینترکانتیننتال ؟ مارک هنری
کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ جان سینا
کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ مارک هنری
کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ ادج
کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ باراک لسنر - بابی لشلی
چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ دی اکس با برادران ویرانگر - جان سینا با باتیستا - گریت خالی با مارک هنری
جنرال منجر راء : استیو آستین
جنرال منجر اسمکدان : استفانی
جنرال منیجر ای سی دبلیو : ویکی
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
Shawn Michaels
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
The UnderTaker
3) ای سی دابلیو ؟
Tommey Dreamer
4) یونایتد استیتس ؟
Batista
5) اینترکانتیننتال ؟
Randy Orton
و ...
هاردی بوز رو تگ تیم اسمک داون می کردم , کیریستین کیج و اج رو هم تگ تیم راو ( قهرمان براوند ها منظورم بود )
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
کسی که استعدادش رو داشته باشه , مثلا رندی ارتن رو همیشه منفور نگه می داشتم , برای مثال به ری میستریو نقش منفی میدادم و اچ رو منفی نگه میداشتم و مانند مدت طولانی جف و مت رو منفی می کردم , و غیره .... .
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
کمتر استاری رو مثبت می کردم , این استار های جدید باید منفی باشند تا بیشتر بتوانند نظر مردم رو جلب کنند ,
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
استاری که لایق کمپانیم نباشه رو کوچیک میکردم , برای مثال جان سینا . خیلی الکی گندش کردن .
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
خوب سعی می کردم , استاران جدید و با استعداد بهشون بهای بیشتری بدم , براشون استوری لاین هایی همجون استوری لاین های بزرگی که ام وی پی با کین و تیکر داشت اغاز کنم , یعنی اغازی طوفانی در نظر میگرفتم .
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
بدون شک جان سینا , و **** ها + فستس .
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
کسانی که قبلا توی WCW بودند رو برای هال اف فیم دعوت می کردم تا جزوه انها باشند , هرگز نمی ذاشتم استار خوبی از کمپانیم بره .
...
12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
استوری لاین هایی مه غوفا کنند , برای مثال .
شاون مایکل مقابل سی ام پانک .
یا
جف هاردی در مقابل باتیستا .
یا
سینا در مقابل ری میستریو
استوری لاین های خوبی در نظر داشتم ...
13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
J.B.L برای راو .
Stephany برای اسمک داون
تدی هم برای ای سی دبلیو
...
سعی می کردم با مبلغی سنگین تر The Rock رو به دنیای کشتی برگردونم .
براک لسنر و گلدبرگ + چند استار جدید از تی ان ای رو جلب می کردم .
تمام **** هارو اخراج می کردم .
جان سینا رو از کمپانیم اخراج می کردم ,
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط rawmosy
جان سینا رو از کمپانیم اخراج می کردم ,
بابا گفت خودتو جاش بزار نگفت کمپانیشو بنام خودت بزنی
RE: اگه وینس مک من بودید ... (همه بیاین تو)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MAJID LaShLeY
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Orton-Legendkiller
5) قهرمان اینترکانتیننتال : ریگال
8) کوچک کردن استار : سینا وتریپل اچ و آندر تیکر و سی ام پانک و619...
10) اخراج کردن استار : جان سینا و ترپل اچ وتیکر این پیر وپاتال
ببخشید جناب عقل کل اگه به قول خودت این پیر و پاتولها رو اخراج کنی میخوای با کی شو اجرا کنی؟
نکنه با محبوبترین فرد کمپانی رندی جونت؟:12:خوب طوری نیست آرزو واسه جوونها عیب نیست:13:
ایشاالله یه روز مکمن میگه حاجی تو بیا جای من همه کاره شو:11:
آره ، واقعا !
میگه پیر و پاتال ها رو میندازم بیرون . بعدش میگه گلدبرگ رو جذب میکنم :4: خوب اونم پیر و پاتاله دیگه .