یک سوالی هم اینجا پیش اومد. :4:
جان سینا کی پیر پتال شد ؟ سنش خیلی زیاده حتما :11:
بای.
نمایش نسخه قابل چاپ
یک سوالی هم اینجا پیش اومد. :4:
جان سینا کی پیر پتال شد ؟ سنش خیلی زیاده حتما :11:
بای.
1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ آندرتيكر
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ تريپل اچ
3) ای سی دابلیو ؟(اين تايتل مسخره رو بر ميداشتم)
4) یونایتد استیتس ؟ام وي پي
5) اینترکانتیننتال ؟كريس جريكو
و ...
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟سينا
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟(-)
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟سينا
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟ كوفي
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟سينا
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟(-)
:11:
1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟
ترپل اچ
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟
رندی ارتن
3) ای سی دابلیو ؟
مارک هنری
4) یونایتد استیتس ؟
کین
5) اینترکانتیننتال ؟
شان مايكل
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟
جان سینا - کین - آندرتیکر
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟
مارک هنری - شان مایکل-
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟
جان سینا- سی ام پانک - اج - فینلی
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟
کین - رندی اورتون - مارک هنری -
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟
ام وی پی -
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟
استینگ
12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟
در گیری کین و آندرتیکر - مارک هنری و گرت کالی
13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی
استون اسکولد - استیفانی - اریک
1) قهرمان سنگین وزن جهان کی بود ؟ تریپل اچ
2) قهرمان دابلیو دابلیو ای ؟ رندی
3) ای سی دابلیو ؟کین
4) یونایتد استیتس ؟ شان مایکلز
5) اینترکانتیننتال ؟ ری
6) به کدوم استار ها نقش هیل میدادی ؟ ادج - جریکو - مت
7) کدوم استار ها رو فیس میکردی ؟ تریپل اچ - باتیستا - شان.
8) کدوم استار ها رو کوچیک میکردی ؟ مارک هنری- فینلی - کارلیتو - پریمو - جان موریسون - میز
9) کدوم استار ها رو بزرگ میکردی ؟رندی - کوفی گینگستون
10) کدوم استار ها رو اخراج میکردی ؟ اوماگا - ویکی -
11) کدوم استار ها رو (از کمپانی های دیگه) جذب میکردی ؟ راب ون دم - گلدبرگ
12) چه استوری لاین هایی بوجود میاوردی ؟ نمی دونم
13) چه کسی رو جنرال منجر راء ، اسمکدان و ای سی دابلیو میکردی ؟
راو : استون کلد
اسمک دان: پال هیمن
ای سی دبلیو: استفانی
بالاخره چی کار میکنی ؟ بنده خدا سینا رو اخراج میکنی ، کوچیکش میکنی ، هیلش میکنی ؟ :4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط The Lord Of Darkness
ولش کن اینو ساسان جون؛این حالش خوب نیست؛یا بلده به سوپراستارا بی احترامی کنه یا دری وری بگه.نقل قول:
نوشته اصلی توسط SASAN
1) آندرتیکر
2)تریپل اچ
3)کریتشن
4)کوفی کینگستون
5)ری میستریو
6) سینا
7)کن کندی
8)جی بی ال
9)کارلیتو
10)اوماگا
11) کوین نش سوساید ای جی استایلز ساموا جو
قهرمان سنگین وزن جهان : جف
قهرمان دبلیو دبلیو ای: تریپل اچ
قهرمان ای سی دبلیو: کریستنین
قهرمان اینترکانتیننتال: ری
قهرمان آمریکا: MVP
هیل: سی ام پانک ، جریکو
فیکس: شان مایکل ، ری
کوچیک: رندی ، سینا
بزرگ: کین ، جف ، آندرتیکر ، باتیستا ، ری
اخراج: ادج
جذب: اوماگا ، کینگ بوکر ، نش ، گلدبرگ
راء: فلیر
اسمک دان: هیمن
ای سی دبلیو: ویکی
استوری لاین: باتیستا جف ، آندرتیکر شان
دیگه یادم نمیاد
1-اندرتیکر
2-باتیستا
3-تامی دریمر
4-پانک
5-مورسان
6-سینا
7-رندی-ادج-ماریس
8-رندی
9-باتیستا
10-رندی
11-لشلی استینر
12-استوری لاین هایی که باتیستا مصدوم نشه اما به طور طبیعی اشکالی نداره!
13-خودم
13-
من اگه وینس بودم نسل گروه اولوشن رو از کشتی کج میکندم !!! اخراج تریپل و باتیستا و اورتون !!! مردم یه نفس تازه میکشیدن و میگفتن مستر سکرت آی لاو یو !!! :11::11: آرمان و ابوالفضل رو میاوردم راو !!! :23: امیر ولورین و عارف و خودم هم میرفتیم اسمک دون !!! پروین احمدی نژاد و فائزه هاشمی رو هم میبردم تا ج**ه های راو بشن !!! :11::11::11: زنه علی دایی و یکی از شاخترین دافای دانشگامون که اسمش شیدا هستش و رفیقشم دست کمی از خودش نداره ( لیلا ) !!! :11::11::11: این 3 تا رو هم میبردم اسمکدون . :11: به دیواهای ای.سی.دبلیو هم میگفتم تروخدا برید فیلم س*ک*س*ی بازی کنید ولی آبروی کشتی کج رو نبرید با این مبارزات مسخرتون !! :11: شما به درد فیلم س*ک*س*ی میخورید تا کشتی کج !!! :11:
دیگه تغییره دیگه ای انجام نمیدادم توو کمپانی !!! تماشا گرا شاخ میشدن !!! :11::11::11::11::11: