دوستان اینم یه بار دیگه بگم این خبر حرفی هست که فعلاً صحبتش هست و هنوز در حد احتماله یه وقت تریپل اچ رو تو جاجمنت دی ندیدین نیاین فردا یقمونو بگیرین یگین چرا نیومد ....
نمایش نسخه قابل چاپ
دوستان اینم یه بار دیگه بگم این خبر حرفی هست که فعلاً صحبتش هست و هنوز در حد احتماله یه وقت تریپل اچ رو تو جاجمنت دی ندیدین نیاین فردا یقمونو بگیرین یگین چرا نیومد ....
باز طرفداران تریپل اچ و اورتون کل کل رو شروع کردن ! از دوستان باتیستایی میخوام ادامه ندن چون همه چیز کاملآ واضح هست ولی سکوت ما به معنی صحت صحبت بقیه نیست ولی کل کل با این عزیزان هیچ فایده ای نداره ؛ ولی تعصبشون قابل تحسینه که باعث شده واقعیت رو نبینن !
نه کاملا تکذیب میکنم اتفاقا 10 بار صحنه رو اهسته کردم نمیدونم شاید هم خورده باشه اما از زاویه ای که نشون میداد من اینطوری دیدم حالا بر فرض که خورده باشه شدتش اونقدر نبود که تریپل اچ مصدوم بشه و بمدت طولانی از رینگ دور بمونه !!!نقل قول:
نوشته اصلی توسط erfan_mysterio
دوستان سر چه چیز هایی بحث می کنید ، چه خورده باشه چه نخورده باشه اینو بدونید تریپل اچ مصدومیتش فقط حرفه و چون مدت زیادی رو با بازی های سخت پشت سر گذاشته کمپانی داره بهش استراحت میده
خدایی برین اون لگدی رو که رندی تو همون شب برگشت وینس به سرش زد رو ببینین 10 برابر بدتر از لگدی بود که بر سر تریپل اچ زد مکمن هم شبش رفت خونه قهوش رو خورد هیچیشم نشد
دقیقا.نقل قول:
خدایی برین اون لگدی رو که رندی تو همون شب برگشت وینس به سرش زد رو ببینین 10 برابر بدتر از لگدی بود که بر سر تریپل اچ زد مکمن هم شبش رفت خونه قهوش رو خورد هیچیشم نشد
یا اونی که به سینا زد تو بکلش 2008 خیلی ناجور خورد پس سرش که اونم باز هفته ی بعد سالم و سر حال اومد ادامه داد کارشو تو راء
ایشالله تریپل اچ بیاد بزنه بابای بتیستا رو در بیاره!:4:
قبلش باید بابای رندی رو در بیاره !
ببینید طبق استوری لاین های مکمن وداستان نویسان این ضربه باید به سر تریپل اچ می خورد
ولی این تریپل اچ اینقدر ترسید از این ضربه یکی از زیباترین بازی کل کشتی کج را خراب کرد
کشتی کج جای ترس نیست ولی اچ ترسید شما چه توقعی از آدم ترسو دارید
اقای Orton-Legendkiller باید بهتون بگم که کج هیچ ربطی به ترس نداره ... خوبه خودت داری میگی استوری لاین .... با تجربه ترین سوپراستارا هم در رینگ مثلا موقع البو می ترسند و بدنشون را جمع می کنند و پاهاشون را به بالا می گیرن .... شما که خودت میگی استوری لاین باید بدونی نویسنده جریمه تعیین نمی کنه که مثلا هر کی ترسید یا سوتی داد به ازای هر سوتی 10$ باید بده .... با تشکر ازمعین اقا بخاطر اخبار :34:
آره شما راست میگی !نقل قول:
نوشته اصلی توسط Orton-Legendkiller
تریپل اچ ترسو هستش که تا بحال 8 تا هل اینه سل داشته !
تریپل اچ ترسوئه که تو مسابقه سیکس من هل اینه سل شرکت میکنه !
تریپل اچ ترسوئه که قبول میکنه یک ساعت با شان مایکلز هل اینه سل داشته باشه !
تریپل اچ ترسوئه که با شان مایکلز و استون کلد مسابقات سه جانبه میده !
تریپل اچ ترسوئه که درحالی که فقط 5 سال از کریرش میگذره درگیری های خونین با کاکتوس داره !
تریپل اچ ترسوئه که موقع هل اینه سلش با کاکتوس جک ، کاکتوس جک آتش میذاره روی صورتش !
آره تریپل اچ ترسوئه رندی شجاعه !