فقط من امیدوارم رندی حالا حالا ها کمربمندو از دست نده
نمایش نسخه قابل چاپ
فقط من امیدوارم رندی حالا حالا ها کمربمندو از دست نده
ببینید قبول کنید تریپل اچ کم کاری می کنه ودیگه زحمت نمی کشه وبرای اینکه رکورد ریکک رو بشکونه کم کاری می کنه تا چندساله دیگه بمونه
یعنی چی کم کاری ؟!
الان اچ اچ اچ از سامراسلم 2007 تا بکلش 2009 تو همه پی پی وی ها حضور داشته بیشترش رو هم تو مین ایونت بوده اونوقت میگین کم کاری ؟!
دوستان لطفا این کل کل های بی مورد روتموم کنید وادامه ندید
واقعا ایرانی جنبه ندارند
همین الان از فردی که من برای ایشان احترام خاصی قایل بودم پیام خصوصی حامل فحش مادر بود به من رسید من واقعا برایش متاسفم که برای این تایپک به من فحش داد
آرمان واقعاً از تو که مدیر هستی انتظار نداشتم اینکارا رو بکنی ، گفتن کل کل نه بیای اون عکس رو بذاری که متقابلاً باید منتظر واکنش طرفدار های تریپل اچ هم باشیم که در آخر این واکنش چیزی نیست جز فحش به همدیگه که نمونش رو در پست بالای من دیده میشه
تمامی پست های کل کل و بی مورد پاک شد ، کاربر Orton-Legendkiller شما فقط به بنده اطلاع بده کی بهت فحش داده تا درجا طرف مربوطه اخراج بشه ، من با هیچ کس تو این موارد شوخی ندارم دیگه هم تذکر نمیدم ببینم کسی این بحث های بی مورد رو ادامه داد 50% اخطار در صورت ادامه دادن اخراج میشه
دوست من می خواهم نام کاربری اینجا بگم
اجازه هست یا نه؟
ببخشید من قصد کلکل ندارم ولی آقا مرتضی همچین چیزی رو پیش بینی کرده بودند . :34:
دیگه از بس ترپل رو با کمربند دیدم خسته شدیم ایشاالله که نیادو باتی قهرمان بشه تاروی همتون کم شه
حداقل اون پستی که من دادم ادامه ندید رو پاک نمی کردید تا به عنوان چهره مثبت سال انتخاب بشم :4:
ولی بی شوخی چقدر گفتم که کلکل نکنید چون میدونستم که آخرش هم پاک میشه
خدا رو شکر تمامی پست ها پاک شد تا دگه کسی هیچ جا کلکل نکنه
نه این که تا من حرفی زدم بگید که ادم مگه میتونه کلکل نکنه و.....
با عرض معذرت یه نکته پرانتزی بگم.نقل قول:
اصلا معلوم بود مصدومیت تریپل اچ واقعی نیست اصلا پای رندی به سر تریپل اچ نخورد !
جدی جدی هم نخورد به سر تریپل اچ اصلا
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
قبل از اینکه بخوره هانتر چرخید و به مو هاش خورد.
فقط لطفا دوستان من این عکسو همینجوری گزاشتم که ببینید ابن مصدومیت ها الکی هست فقط بحث قبل دوباره شروع نشه.
ممنون.