[align=center]دیواس چمپین هم مخصوص زنها و زن صفت ها ساختن . . . :55: :11:[/align]
نمایش نسخه قابل چاپ
[align=center]دیواس چمپین هم مخصوص زنها و زن صفت ها ساختن . . . :55: :11:[/align]
خواهشا تایپیکو از بحث خارج نکنید:30:
:34:
آقایون خواهشا بس کنید وفقط در نظر سنجی شرکت کنید.
اگر هم نمیخواین لطفا پیغام بیخود ندید.ما برا کل کل نیومدیم.
در جواب دوستمون هم میگم من گفتم فقط کچ کارهایی که در اسمک دان حاضر هستن.
فکر کنم باید جریکو رو هم میاوردو.ولی کین نه چون تا به حال با کمربند دیده نشده.
در حال حاضر که از گلدبرگ و این حرفا خبری نیست فقط اندرتیکر
WHC تو اسمکدان اول به تیکر میاد بعد باتیستا
کمر بند سنگین وزن را چرا بهش می گن سنگین وزن ؟؟! می شه بگید؟
برا این که این کمربند مخصوص افراد سنگین وزنه.
من به قوانین احترام میذارم و همونطور که دوستمون گفتند از استارهای ایشون انتخاب می کنم .
به نظر من از استاران در لیست اول آندرتیکر بعد هم باتیستا.
ولی اگر کلی بخواهیم بگیم به هیچ کس به اندازه گلدبرگ بد از اون هم ترپل ایچ نمیاد.
این بحث تنکس را ول کنید به نظر من فقط بچه ها و شاید تازه واردا به تنکس فکر می کنند.( به کسی بر نخوره )
بحث تنکس را من با مرتضی موافقم نمی گم همه ولی 95 درصد به این حالت تنکس میدند.
1.گلدبرگ
2.آندر تیکر
3.باتیستا
برای اطلاعات کین یک بار تونسته این کمربند WWF Champion با کمک آندر در یک بازی فِرس بلاد مچ به دست . اون بازی هم به خاطر روش برد کین معروف خدایی در حق آستین تو اون بازی نامردی شد.نقل قول:
نوشته اصلی توسط MMS
کمربند سنگین وزن به چند نفر میاد. که یکیشون الان این کمربند رو شونشه، دی آندرتیکر. :34:
یکی که هنوز موفق نشده این کمربند رو بگیره، ایشالله که میگیره :4: یعنی کپتن کریزمای خودمون؛ کریسچن (جون شما راست میگم، بهش میاد :4:) .
یکی دیگه هم که اصلا هیچ ربطی به این کمربند نداره. یعنی هر کاریشم که کنی کمربند بهش نمیرسه. اونم ای جی استایلزِ :4:. اینم خیلی بهش میاد.
به کین هم میاد البته...! :24:
گلدبرگ هم که دیگه بچه ها گفتن...
همه كمربندا جز سبك وزن به ري مياد[hr]
قيافه آندر تيكر به اين مياد:26: