RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط ĐΛЯ¥ΘŨŞҢ
کمربند سنگین وزن به چند نفر میاد. که یکیشون الان این کمربند رو شونشه، دی آندرتیکر. :34:
یکی که هنوز موفق نشده این کمربند رو بگیره، ایشالله که میگیره :4: یعنی کپتن کریزمای خودمون؛ کریسچن (جون شما راست میگم، بهش میاد :4:) .
یکی دیگه هم که اصلا هیچ ربطی به این کمربند نداره. یعنی هر کاریشم که کنی کمربند بهش نمیرسه. اونم ای جی استایلزِ :4:. اینم خیلی بهش میاد.
به کین هم میاد البته...! :24:
گلدبرگ هم که دیگه بچه ها گفتن...
داریوش خان به نکته خوبی اشاره کرد این اشتباه تایپی اتفاقا کمربند وورد خیلی به اِی جِی می یاد کلا کمربند فقط به اِی جِی می یاد اصلا کمربند ها رو واسه اِی جِی ساختن :4: حالا اجازه می ده دست بقیه باشه دیگه از بزرگی و رحمت اِی جِی :34: :34:
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
خب معلومه که به آندرتیکر میاد.یک سوالهایی میپرسید که جوابش از قبل معلومه.
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
به نظر من به هرنسواگل خیلی میاد.....:11:
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
در مورد این نظر سنجی بنده هم با رضا (شهاب) عزیز موافقم و نظرم هم اینه : اول گلدبرگ و بعد تریپل اچ :34:
البته طبق این لیست 5 نفره به نظر من بیشتر از همه به آندرتیکر میاد
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
فقط به جف هاردی میاد.جون شما
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
اول گيم بعد جف بعد اج بعد رندي
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
در حال حاضر تو اسمکدان اول به باتیستا میاد
بعدش هم به تیکر
تمام.
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
از ليست بالا فقط و فقط تيكر بعد باتيستا.
اما كلي همونجور كه بيشتر بچه ها گفتن فقط و فقط گلدبرگ.اصلا اين كمربند به خاطر گلدبرگ معروف شد و تو WCW نماد اين كمربند،گلدبرگ بود و بس.
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
[quote=Goldberg The Man]
از ليست بالا فقط و فقط تيكر بعد باتيستا.
اما كلي همونجور كه بيشتر بچه ها گفتن فقط و فقط گلدبرگ.اصلا اين كمربند به خاطر گلدبرگ معروف شد و تو WCW نماد اين كمربند،گلدبرگ بود و بس.
دقيقا با حرفات موافقم اگه گلدبرگ نبود whc هم نبود.[hr]
راستي يادمون نره رندي تو اين كمربند ركوردي زد جاودانه كه حتي بيل يا آندر يا بقيه نتونستن بزنن.:24:
RE: کمربند World Heavyweight از همه بیشتر به کی میاد؟؟؟؟؟
من طرفداری الکی نمیکنم ولی به نظر من به اج عجیب قشنگ میاد
http://media.insidepulse.com/zones/wrestling/uploads/2009/06/wwe-night-of-champions-2009-poster.jpg
http://niwi.ni.ohost.de/images/edge2.jpg
ولی در کل توی لیست اول تیکر بعد اج(به نظر من کمربند WWE خیلی بیشتر به باتیستا میاد تا ورلد....نمیدونم....ولی یکجوریه)