شروین جان نوشتن راک رو با کمک وینس برد:4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط TeZAR [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نمایش نسخه قابل چاپ
شروین جان نوشتن راک رو با کمک وینس برد:4:نقل قول:
نوشته اصلی توسط TeZAR [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ممنون برادر ارسلان .. دیگه پیر شدیم نمیبینیم !
با حرف شروین و ساسان موافقم . بعضیا دیدی هر پی پی وی می بینن بهشون میگی چطور بود ؟ میگن خیلی تخـ.می بود . میگی چرا ؟ میگن پی پی وی که توش تیکر ، شاون ، گلدبرگ یا استون کلد نباشه پی پی وی نیست ، دیدن نداره . بابا بعضی از این استارا دیگه فسیل شدن مکمنم بخواد خودشون نمیتونن کشتی بگیرن ، مثل الان میک فولی رویال رامبل اومد تو رینگ بلد نبود دو تا پانچ بزنه . مگه قراره همیشه امثال گلدبرگ و آندرتیکر تو مسابقات باشن که شوء رو ببینیم ؟ اگه همین سرمایه گذاری wwe اوایل سال 2000 نبود الان امثال رندی اورتن ، جان سینا ، دیو باتیستا ، براک لزنر و ... نبودن . همه این استارا با هم شروع کردن و اون موقع بهشون بها دادن که الان یه سوپـر استار شدن . عادت بد ما ایرانیا اینه دیر خودمونو با شرایط جدید وفق میدیم . الان فروم های خارجی پرو رسلینگ طیف طرفدارانشون انقدر زیاده وقتی موضوعی مطرح میشه واقعا بحث خوبی میشه نه مثل ما که هنوز تو باد قدیمی ها خوابیدیم . مطمئن باشید از دل همین امثال کودی رودز ، دالف زیگلر ، دنیل برایان ، وید برت ، شیمس ، آلبرتو دل ریو وووو ... بعدها رندی اورتن ها ، سیناها و .... در میاد .
فعلا ...... .
taslimim.baba akhe zigler o cody & del rio bayad yechize khareghol adei dashte bashan ta ma omidvar shim.
keyboardam farsi nadare.surry