کاری به جان سینا ندارم ولی یه سوال شما رندی ارتن دلقک میدونی؟
نمایش نسخه قابل چاپ
کاری به جان سینا ندارم ولی یه سوال شما رندی ارتن دلقک میدونی؟
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SHAHIN [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:wassat[1]:دمت گرم با این تیکت حال کردم :ی
اما اورتون الان کجا اورتون 2009 کجا.اون موقع هیل بود الانم مثلا هیله اگه هر استار رو با گذشتش مقایسه کنی خوب خیلی از الانی ها دلقک هم نیستن
رندی باید تو استایل 2005 . 2006 میموند یه هیل ترسو خیلی بیشتر بهش میاد تا یه هیل ترسناک و خطرناک.تازه فعلا استوری های اصلی داره رو اورتون و
سینا و دلریو میچرخه که خسته کننده شده پانک و برایان که ملت باهاشون حال میکردن هم که فرستادنشون دنبال نخود سیاه و استارهای با استعداد هم
که با تایتل تگ تیم سرگرم شدن حالا کاری با امثال اونها نداریم اما اگه یه استوری با حضور استارهای زیاد سر کمربند اصلی باشه بهتر از جنگ سینا و اورتون
میشه مثل اون هل این د سل که استون کلد و راک و ریکیشی و انگل و تیکر اینا بودن الانم باید یه مسابقه غیر عادی و غیر الیمینیشن چمبر که هر سال ملت
میبینن باشه مثل هل این د سل یا یه نو هولدز بار 6نفره بین دلریو و سینا و اورتون و برایان و پانک و رایبک یا مارک هنری.اصلی ترین علت خسته کننده شدن
مسابقات الان عادی بودن همشونه و اگه احیانا یه ها.رد.کور هم باشه صندلی و استیک ها به پای و دست استار ها میخوره و حس هار.د.کور بودن رو انتقال
نمیده.تازه اگه این خاک بر سر مکمن دو تا **** بچپونه تو مسابقات مهم بین استارها یا یکی مثل هیمن رو اختیاراتش رو بیشتر کنه شاید بشه یه کم کار رو
جذاب تر کرد.مدیر قدرتمند هم کنار استارها کمه.واقعا لوریناتس حیف شد امیدوارم مثل سوروایور سریز که چند لحظه تو بکستیج بود دوباره به تی وی برگرده
و قدرت رو به دست بگیره
درود بر شمانقل قول:
نوشته اصلی توسط deadking [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
بله بنده این قضیه رو اطلاع دارم... اما اشتباه شما این است که کشتی حرفه ای را به کشتی کج یکی میدانید ، آنها با هم تفاوت دارند...
حالا گیریم دلقک نباشه ( که اگه دلقک نباشه از دلقک هم بالاتر نیست یعنی با دلقک در سطح مساوی قرار داره )نقل قول:
نوشته اصلی توسط SHAHIN [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به نظر شما رندی ارتن استاری است که لیاقت داره صاحب دو کمربند اصلی بشه؟ تا این حد لیاقت داره واقعا ؟
من میگم رندی و سینا در حدی نیستن Undisputed champ بشن ... کاش حداقل کمپانی صبر میکرد استاری مثل اندرتیکر یا باتیستا بیاد بعد کمربند هارو یکی میکرد
به قول دوستمون رندی ارتن هیلی که الان هست عمرا قابل مقایسه با رندی ارتن 2009 که اونم هیل بود نیست، رندی ارتن دیگه به خوبی قبل نقش هیل رو بازی نمیکنه ....
جدا از بحث های " تخصصی " دوستان :دی ..
شــک نکنید , تیـم کریتــیو این استوریِ یـکـی کردن تایتـل ها رو تا WrestleMania کــِـش میده ..
اره منم شدیدآ با این نظر موافقم چون داره تایتل ها رو یکی میکنه واسه کمپانی خیلی مهمهنقل قول:
نوشته اصلی توسط Scofield [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
احتمالآ برنده رویال رامبل اندر هست وبا چلنج درگیری سه نفره در WrestleMania اندر ، رندی ، سینا خیــــــــلی باحال میشه
ادم باید یه چیزی بگه که عجیب نباشه
تیکر که اصلا سر همین سالی یک مسابقه هم وینس باید کلی.....
باتیستا هم فقط زمانی میاد یکم مسابقات خشن باشه نه الان و مطمئنن حتی اگه وینس هم بیاد بهش بگه دوتا تایتل بهت میدیم بر گرد بر نمیگرده
راک هم اگه قهرمان شه فقط ماید تو پی پر ویو ها مسابقه میده که چیز جالبی نیست
ولی من فکر میکنم اگه کسی قرار باشه چنین افتخاری بعد مدت ها داشته باشن 4 نفر در حال حاضر هستن:
براک لسنر , کریس جریکو , راب ون دام و ارتن
شما دارید به ارتنی میگید در سطح دلقک هست که مسابقات خونی و خشنی با افرادی مثل تیکر میک فولی و اگه اشتباه نکنم ریک فلیر داشته
و خیلی های دیگه
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SHAHIN [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
مسابقه تگ تیم بین Rated RKO و DX رو تو سال 2007 یادم نمیره (البته نمیدونم کدوم شو بود و چه تاریخی)
مسابقه ای بدون قانون که هر چهار نفر داخل رینگ (ادج، اورتن، تریپل اچ، شان مایکلز) از سر تا پا خونی شدن و فجیع ترینش مال رندی اورتن بود که هیچ جای بدنش به خاطر خون های روی بدنش معلوم نبود
هر چند اونا هم نمایشی بود ولی به هر حال خونین بود !!
ببخشید خونی که از بدن میاد چجوری نمایشی میشه اگه خون خودش نباشه ی حرفی ولی اگه یک سی سی خون از بدن بره خیلی برای بدن ضرر دارهنقل قول:
نوشته اصلی توسط MrHOF [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط KINGRED [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
دوست عزیز توی اون سالها خیلی کم از کسی خون واقعی ریخته میشد !
اکثر مواقع داور یا عوامل پشت دوربین کیسه خونی چیزی به کشتی گیر به صورت مخفیانه میرسوندن یا اینکه یه تیغ میدادن دست کشتی گیرا !!!
عکس هاش هم هست :3:
100%نقل قول:
نوشته اصلی توسط Scofield [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به نظر من به شخصه اندرتیکر هنوز اونقدر بدبخت نشده که بیاد با جان سینا در رسلمنیا مسابقه بده ....نقل قول:
نوشته اصلی توسط KINGRED [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
خب من حرفم این است که رندی ارتن در گذشته یک استار هیل عالی بود ولی الان دیگه مثل سابق نیستنقل قول:
نوشته اصلی توسط SHAHIN [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
شما ببین رندی ارتن حال حاظر آیا با رندی ارتن 2009 قابل مقایسه است ؟؟؟
خون که مال خودشون بود، اما خودشون با تیغ پیشانی خودشون رو خونی میکردننقل قول:
نوشته اصلی توسط KINGRED [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به نظرم لیاقت راب ون دم برای صاحب هردو کمربند شدن خیلی بیشتره !!!
اینم تصاویری از بازی که علی جان گفتند
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم تصویر ارتن تو بازی استیل کیج مچش با ریک فلیر
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
درضمن اگه طرفدارا بعد مدت ها خون دیدن تو کشتی کن تو سال 211 یا 2012 به خاطر همین رندی بود
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اگه قانون pg بره عزیز شک نکن همین رندی ارتن خونی ترین مسبقات به نمایش میذاره
مثل این که سنت کمه زود احساساتی میشی با همه کل میندازینقل قول:
نوشته اصلی توسط deadking [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من میگم حق اندر تیکر اهست که هر دو تایتل رو ببره وبرای کسب این عنوان باید با بهترین ها مبارزه کرد
بعدم یادت باشه رندی جوان ترین قهرمانه اونوقت اندر با این که بهترین هست ولی فقط در رسلمنیا و نوع مبارزه قهرمانی و... افتخار کسب کرده
راب ون دم لیاقت هر دو تایتل رو نداره انترکانتنتال خوبه براش
نقل قول:
نوشته اصلی توسط KINGRED [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
1- من 3-2 هفته دیگه 20 سالم میشه فکر کنم شما سن ات پایین باشه که از جان سینا طرفداری میکنی
2- کل کل نمیکنیم داریم بحث منطقی میکنیم
من هم میگم اگه اندرتیکر میخواد Undisputed Champion باشه بهتره از یک نفر دیگه هردو کمربند را بگیره نه از کسی مثل جان سینا
چون اگه اندرتیکر با جان سینا در رسلمنیا مسابقه بده ابرو ریزی است
در ضمن اندرتیکر وقتی 19 سالش بوده صاحب کمربند سنگین وزن یک کمپانی دیگه بوده ... پس اندرتیکر حتی از رندی ارتن هم جوان تر بوده وقتی قهرمان شده
کلاء از هر لحاظ حساب کنیم رندی ارتن در حد و اندازه ی اندرتیکر نیست
اون راب ون دم که شما میگی خوب نیست هم 2 سال در ECW قهرمان یک کمربند ( فکر کنم سنگین وزن ) بوده، اگه استار خوبی نبود 2 سال قهرمان باقی نمیماند و تایتل راین 2 ساله نداشت
به نظرم بهتره راب ون دم یا کین Undisputed بشن نه جان سینا
اصلا بحث سر خون نیست :ی
بحث سر لیاقته که اورتون به نظرم لیاقتش بیشتره تازه با این شدت مراقبتی که تو بازی ها میشه فرقی بین سانتینو مارلا و اورتون نیست
رندی استار خیلی خوبیه ولی قانون پی جی کمی دستش رو بسته. بازی تیم رندی و اج با باتیستا و آندر بدون شک یکی از بهترین بازی های تگ تیم تاریخه. میشه گفت تو نقش هیل توی سالهای اخیر بی نظیر بوده... :4:
خون در کشتی کج هم بیشتر کیسه هایی بود که توش چیزی شبیه خون بود. البته در قدیم از تیغ هم استفاده میشد ولی در سالهای اخیر (قبل از پی جی) بیشتر از کیسه ها استفاده میشد.
داداش بحث سر خون نیست بحث سر اینکه دارم میگم این عزیز به چ کشتی گیری میگه هم سطح دلقک
درضمن خوبه وقتی ارتن جون بوده با تیکر تو رسلمنیا بازی کرده ولی الان که پخته تر بهتر شده در سطح تیکر نیست !!!
من بهت بگم که زمانی که دیدن ویدئو جرم بود من از شبکه های که از انتن عادی میگرفت WWF و قبل تر رو نگاه میکردمنقل قول:
نوشته اصلی توسط deadking [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من از تمام کسانی که فیس هستند بدم میاد
ولی گفتی :heart_mini: کین :heart_mini: واقعآ بخاطر این که کمتر فیس بوده یا اصلآ نبوده طرفدارش هستم
من کلآ میگم کسی باید 2تایتل رو بگیره که لیاقتشو داشته باشه نه جان که به قول خودت زیر 18 طرفدارش هستند
شک نکنید , اورتن خیلـی لایق تر از سینا برای داشت Undisputed Title هســت ..
دوستانی که مــُـنکر توانایی بالای رندی اورتن میشن ، قطـعاً یه مسابقه " خوب " از اورتن ندیدند و یا نمی دونند مفهوم " مسابقه خوب " چیه !!
رندی اورتن کسیِ که در موقعی که Wwe نسبتاً دوران خوبی داشت و راستر سـطــح بالایی داشت ، بین اون همه استار خوب خودشُ
بعنوان یه جوون مطرح کرد و نشون داد کــه لیاقتِ بهترین هــا را داره ,,
نقل قول:
نوشته اصلی توسط MrHOF [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
هرکدام از دوستان لینک این مسابقه رو دارن لطف کنند و قرار دهند تا دان کنیم..
مرسی
کمپانی خاک برسر واس همچین برنامه تپلی یعنی یکی کردن تایتل ها پانک رو از دست داد
اینو چون طرفدار پانک هستم نمیگم اما ای کاش پانک هم تو این مسابقه بود حالا قهرمان هم
نمیشد نمیشد اما مسابقه رو جذاب تر میکرد.مثل 2011 که دو تا تایتل دبلیو دبلیو ای بود کل
استوری رو پانک چرخید نه سینا.لپ کلام اینکه کمپانی با بها دادن بیش از حد به این دو تا
داره بقیه رو از بین میبره
مشکل کمپانی اینه که در tna فقط یک استوری دارند ولی در wwe چند استوری مثلآ در تی ان ای برای ایسزن ایت و مین اونت مافیا برنامه میریزند
ولی wwe دنیل با فامیلی---سی ام پانک با دشیلد---اورتون با سینا----بیگ ای با سندو ---اندر و دراک رو هوا هستند --راب ، شیمس و ... مصدوم
الان حساب کنید در کمپانیwwe چنتا تیم 3 نفره یا 2 نفره هست اخه چرا تگ تیم های مسخره رو اوردن نکسس رو منحل کردند
نکسس بهترین تگ تیم های چند نفره بود
باید ادم های بدردنخور رو بریزن دور
و استعداد های مثل اینها رو بیارند
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
چون برای بیزینس خوبه :158:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط KINGRED [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
تی ان ای یه استوری؟؟؟؟؟فقط ایسز اند ایت؟؟؟؟؟
پس تگ تیم برومن و اون یارو گانر و کابوی نمیدونم چی چی چی میشن؟
جف هاردی و ساموا و استین اریس و بقیه که سر تایتل دوم مسابقه میدن چی؟؟؟
راجع به تگ تیم هم خوب تنها تیمی ه همیشه در اوج بود و موند غیر از یه دوره همون دی ایکس بود و تموم
امثال نکسوس و غیره هم تموم شدنی بودن.شیلد و امثال اون هم تموم میشن.
مشکل دبلیو دبلیو ای فقط اینه که مین اونتر به درد بخور کم داره و استار درجه دو زیاد داره
تریپل اچ دکتر باید قدیمی ها رو که اینور اونور خوب کار میکنن برگردونه مثل باتیستا یا ام وی پی و امثال اونها
دیدید که آر وی دی تو یه دوره کوتاه چقدر به ملت حال داد اونوقت وقتی راجع به برگشت کسایی مثل مت مورگان
حرف به میون میاد تریپل اچ میگه ما به پرفورمنس سنتر بها میدیم.گل بگیرن در اون پرفورمنس سنتر رو که یه
آدم درست حسابی از توش در نمیاد
به نظر من با توجه به اوپربازی هایی که الان در کمپانی هست ادغام کردن دو کمربند با همدیگه چندان خوشایند نخواهد بود! :1:
شاید مسابقه بر سر اون کمربند بیشتر بشه یا تعداد کسانی که براش مبارزه میکنند بیشتر بشه، ولی مسلما کمپانی سیاست خودشو پیش میگیره! و روند کنونی شو ادامه میده و بیشتر از قبل درجا میزنه و نمیشه انتظار چیز جدیدی ازش داشت!!! :31:
..... بگذریم :63342_(3):
هر چند که بازی سر دو تا کمربند شاید به معنی یکی کردن اونا نباشه. که البته منم فکر میکنم همینطور باشه! :3:
:3546550496766320463
يکي به من بگه که اين قانون pg چي چيه و از چه سالي و به چه دليلي اومده ؟
بهت پیشنهاد میکنم نخونی چون قانون فوق العاده مضخرفی هستنقل قول:
نوشته اصلی توسط mahdi cr7 [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اینم ادرسش :[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
میخواستم اینو بذارم کافی شاپ دیدم به اینجا و بحثمون میخوره
علت اینکه مکمن به سینا بها میده :ی
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
راستی یه سوال
کمربند جدید طراحی نشده یا قرار نیست طراحی شه؟
والا شایعاتی از درست شدن کمربند یونایتد استیس شده میگن بعد از اینکه قهرمان فعلی عوض شد ، معرفی میشه ، از کار این بیزنس و خانواده مکمن چیزی سر در آوردن نمیشهنقل قول:
نوشته اصلی توسط Dash.Ali [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به نظرم رندی میبره.اونوقت یک ریمچ به سینا تو رامبل میدن که جان اونوهم میبازه و رندی شروع میکنه به قلدر بازی و تو چمبر همه تاپ استارها(رندی-سینا-دنیل-پانک-شیمس-بیگ شو-)باهم رقابت میکنن و بالأخره یک نفر(غیر از سینا)کمربندو میگیره و با برنده رامبل(براک لزنر-جریکو-میستریو)تو رسل مسابقه بده.بقیه استار ها هم میرن سر زندگیشون و (همونطور که هزار بار گفتم)سینا وارد استوری با تیکر میشه.اگه همرو درست نگفته باشم 90درصدشو درست گفتم.میگی نه؟؟؟نگاه کن.
درباره برنده رويال رامبل احتمالا ويد برت خواهد بود؛ ولى با اينکه کمربند به سينا نميرسه کاملا موافقم، ولى درباره تيکر نظرى ندارم فلن !نقل قول:
نوشته اصلی توسط john30na [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من هزار دفعه گفتم رندی استار بدی نیست ولی عمرا به خوبی سابق نیستنقل قول:
نوشته اصلی توسط Scofield [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این که اره ... بخاطر سینا و رندی و برایان استارهای دیگه دارن قربانی میشننقل قول:
نوشته اصلی توسط Dash.Ali [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
به نظرم اگه عرضه دارن همون کورت انگل، بابی رود و جیمز استورم رو بیارن از همه ی این ها بهترننقل قول:
نوشته اصلی توسط KINGRED [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
این wwe هم با این استارهای دلقک که میاره ما رو دیوونه کرده ( همون پرفورمنس سنتر )نقل قول:
نوشته اصلی توسط dash.ali [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
همش استارهای سبک وزن مثل فانداگو بیارن ... به عقلشون نمیرسه که اتفاقا استارهای قوی هیکل خیلی پرطرفدار تر و باحالتر هستن ... مثل همون کریسمون
من حاظر بودم همه ی استارهای سبک وزن wwe حتی ری میستریو را اخراج کنم بجاشون کریسمون رو بیارم
درود دوستان
لینک باکیفیت مسابقات قدیمی رو دارین؟ مسابقات قدیمی خونین منظورمه مثل مسابقه قدیمی شان و هانتر و بیگ شو و آندرتیکر و...
این عکس یادم رفت بذارم در مورد بحث مسابقات رندی :4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
اگه همین قانون پی جی بره ارتن یکی از خونین ترین مسابقات به نمایش میذاره
ولی خب کاریش نمیشه کرد دیگه
پوستر احتمالی رویال رامبل 2014
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط SHAHIN [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
رسلینگ تو خون این آدمه
تو سن 22.23 سالگی با آخرین نسل غولهای کمپانی جوری مسابقه میداد که شد لجندکیلر کمپانی
امثال بنوا و میک فولی رو به بدترین شکل ممکن خفت کرد اون وقت پی جی و استوری های مسخره
کاری کردن که ذهن طرفداران رسلینگ تصور یه دلقک از این آدم داشته باشه
شک نداشتم که رندی ارتن برنده میشه
میخواهید بدونید چرا ؟؟؟
چونکه رندی قهرمان wwe ( اصلی ترین کمربند کمپانی ) بود
اما جان سینا قهرمان سنگین وزن ( کمربند wcw ) بود
کمپانی هرگز استاری که صاحب کمربند wwe است را در برابر استاری که صاحب کمربند whc است بازنده نمیکنه ....
نقل قول:
نوشته اصلی توسط deadking [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
البته تاریخ نشون داده کمپانی عشقی عمل میکنه و کاری رو حساب و کتاب انجام نمیده.:4:
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
[برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]