به Sheamus رای میدم خیلی خسته کننده شده دلیل هامو دفه قبلی گفتم!!!!
نمایش نسخه قابل چاپ
به Sheamus رای میدم خیلی خسته کننده شده دلیل هامو دفه قبلی گفتم!!!!
من به John Cina رای میدم
من به جان سینا رای میدم
منم به جان سینا رای میدم
به عمه سینا رای می دم تا حذف شه.
جان سینا چون هر وقت کمربند رو میگیره wwe به گند کشیده میشه!
جان سینا
خُـــب از قراره معلوم فردی که حذف میشه معلوم ــه :D
John " The Superman " Cena !!
به جای اینکه مسابقه تا پس فردا طول بکشه , فردا این دوره تمام میشه !
چون دیگه کاملاً مشخصِ ...
بیگ شو
مسابقات نا برابر و الکی
جان سینا
شوتش کنید بیرون بابا