هیچکس رو با جان سینا مقایسه نکنید
جان بیشتر از بقیه لیاقت داره اونم نه بخاطر مسابقاتش به خاطر کارهای بیرون از رینگ
نمایش نسخه قابل چاپ
هیچکس رو با جان سینا مقایسه نکنید
جان بیشتر از بقیه لیاقت داره اونم نه بخاطر مسابقاتش به خاطر کارهای بیرون از رینگ
Chris Jericho
نقل قول:
نوشته اصلی توسط worldblue [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
:o::o:
من موندم شما بر چه اساسی میگید کریس جریکو؟؟؟
جریکو یکی از بهترین رسلر های تاریخ در کار با میکروفن و ارتباط با تماشاگران هستش و همیشه هم دیدیم که در دو نقش هیل و فیس بهترین عملکرد رو داشته و اسوری های زیبایی به وجود اورده.از نظر کشتی گرفتن هم مسابقات جریکو هم از هر نظر جذاب و پرهیجان هست و هرساله جزو بهترین مسابقات سال میشه.نمونه اش همین بازی جریکو و پانک در پی بک امسال.
خب حالا به نظر خودم بهتره ری میستریو حذف بشه.چون ری فقط در مدت دو ساعت چمپ بود و کسی که فقط دو ساعت چمپ بوده و قهرمانی اون فقط برای شروع یک استوری باشه قطعا نمیتونه قهرمان بهتری نسبت به کسی باشه که مین اونتر رسلمنیا بود و چند ماه کمربند را داشت.
در ضمن یه نکته دیگه: دیدم بعضی از دوستان دارن میگن که ری میستریو مسابقات جذابی رو ارائه داده و اصلا با میز قابل مقایسه نیست و این حرفا.میخواستم اینو بگم که اقای اسکوفیلد گفتن بهترین wwechamp تاریخ نگفتن که بهترین رسلر تاریخ.اگر بحث سر بهترین رسلر تاریخ بود شاید حق با شما بود و ری خیلی بهتر از میز باشه ولی در بحث بهترین چمپ این قضیه کاملا فرق میکنه.شما مثلا میتونید بگید ری در مدت زمان دو ساعت wwechamp بودن خودش چکار کرد و چه عملکردی از خودش نشون داد که بهتر از میزی که چند ماه کمربند رو داشت بوده باشه؟؟؟
ببین داداش تو بر اساس چه چیزی میگی که مستریو باید حذف بشهنقل قول:
نوشته اصلی توسط alvan [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
ببین ری شاید وزنش کم باشه یا خیلی خوب فعال نباشه ولی بهرتین مسابقات را رقم میزنه ببین خواهشا همش ری گیر ندین حالا شما فکر میکنین ری در این یا سه سال خوب بوده ولی داستان مستریو به زمان خیلی دور میره که حتی من به دنیا نیومده بودم
زمانی که ماسک نداشت با گاگنس مسابقه های زیابیی داده و در رسلمینا 25
ببین دنیا یک جوری شده همه دارن به آخر کار نگاه میکنن ولی ری حتی تیکرم شکست داده کایی مثل رندی اورتون ، ترپیل اچ ، مارک هنری ، کین ، گاگنس ، جان سینا ، جی بی ال ، کندی ، تست ، سین کارا که یکی از بهترین تکنیکی ها است
داداش لطفا اون بند اخر رو که اضافه کردم بخون میفهمی من چرا میگم میستریو باید حذف بشهنقل قول:
نوشته اصلی توسط amir-357 [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
من هم دقیقاً همینُ میگم !
شاید ری میستریو بعنوان یک رسلر خوب بوده باشه که قطعاً هم همینطور هست اما بعنوان Wwe Champion اصلاً خوب عمل نکرده و
سزاوار موندن در این لیست نیست !
در مورد جریکو هم بگم ; حالا حالا ها زودِ در مورد حذف جریکو حرف بزنیم چون واقعاً جریکو Champion بدی نبوده و شاید هم یکی از برترین
Wwe Champion ها بوده , من نمیدونم اون دوستمون چجوری به جریکو رای دادن ! به هر حال رای شخصی ــشون هست !
خُب شمارش آرا انجام شد ...
ری میستریو - 6 رای
دِ میز - 7 رای
کسی که در این دور حذف میشه کسی نیست جز
دِ مـیــز
دوستان لطفاً بین افراد باقی مانده فردی رو که به نظرتون Wwe Champion خوبی نبوده رو حذف کنید !
فرصت دور سوم از الان تا 2 روز دیگه ...
با تشکر
Alberto Del Rio
Rey Mysterio
دلایل هم قبلآ گفتم
انتخاب من براي دورجديد ياكوزانا هستش