IRANWWE :: RAW 25 February ♣ Rating
سلام.
رتينگــ ايـن هفتــه راء اعــلام ميشــه :: 8.9 :23:
30 دقيقـــــه اول :: 9.1
30 دقيقــة دوم :: 8.6
30 دقيقــه سوم :: 8.9
===
30 دقيقــة اول با شــوء سولجـر هــا همــراه B.A توانســت بيشتــرين ببيننـده رو داشتــه باشــه . و البــتــه هنرنمــايي سـ كــ سي ترين ديــ واي منطقــه :24: .
بيشتــرين تشويق هــا ::
1. IWE Hated Soldiers & Goldberg The Man
2. UnserTaker Fan's
3. Shayan_Cena_y2J & The Great One
منفورترين هــا ::
1. B.A Group
2. Eric Bischoff
3. MaJid Lashley
=========
[align=right]
مــيــن اونــت ايـن هفتــــــــه ايـمـپـكــت با مصــدوميــت اميــد نوهــا (( تصــادف هنگــام رانندگــي )) بهــم خورد !
[/align]
RE: IRANWWE :: iMPACT 01 Mar
ســـــــــلام.
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
نـــام شــوء : iWE !MPACT
محــل برگزاري : رشـــت سـيـتــي
شبكـــه : بـاران
آرنــا : عـاشقــان آقـا , خـُـمــام
iMPACT ايـن هفتــــــه رسمـي به روي ايــر ميــره :
ســـــــلام خدمــت شمــــا دوستــــــــان عـزيز . ( عادل فردوسـي پيچ تيـچ :4: ) .
صــداي هــايي از اتــاق جـي ام بيشاف ميــاد از پشـــت تــلفــن , :26: :26: :26: مــن حــالم خـوب نيســت تو امشـــب به جــايه مـن جـي ام هستــي . صــدايي از اتــاق ميـــــاد : گــوش كــن اللــــــــه دنيـــــاي مــن .
آهنگـــــ بيشهــــــاف زده ميشـــــه اما خبــري ازش نيســـــت . به يكبـــاره آتـش بازي در ورزشگـــــــاه راه ميفـــتـه . اهنگـــــ ســه تــا ادمــا زده ميشــه . و آقـــــا همـراه عـلي بـا وانــت B.A به رينگــ ميان :92: .
گــوش كنيــد همــتون امشــب مـن اومدم يك ســري بازي مشخــص كـنم . مــن وقتــتونو نميگــرم . بيشهاف امشــب به فــ ـاك دادم تا بفهمــين كچ واقعــي يعنـي چـه . تمـاشاگرا همين لحظـه ميگن This Is Wrestler .
بــــازي امشـــب توسـط شيكــ اعلـــــام ميشـــــــــه :
Mak vs. P E E P
Inferno match " BiG $3XY vs. Slash
No Disqualification Match " Goldberg The Man vs. ABOLFAZL
Main Event
AnTi WWE Vs. AnTi TNA - B.A. Group ( TeZAR & D-i-R-T-Y ) vs. " The Haji " The Godfather & " The AniMali" PeDi BaTi
آهنگــ آقـا زده ميشــــه همرا عــلي رينگـ رو ترك ميكـنن .
در بكستيج هستيم :
شهـــاب به شيك ميگــه من امشــب صحب هــايي دارم بايد در مورد راء انجــام بدم . آقــــــــا : Next :91:
[align=center][size=medium]In The Ring : The Hitman " Talks About PG RAW[/size][/align]
آهنگـــــ هــالكـ زده ميشــــــه شهاب به رينگ ميــــاد . تمــاشگرا يك صدا همه Hitman hitman هســتن .
شهــاب ميگـه راء براي كودكان 13 ســـــــاله اســت . ما در اونجــا چيزي جز بچـه بازي نميبينيـــــم . جـي ام راء يك فرد پول پرســت و كثيــف اســت . كشــتي واقعــي در iMPACT :9: . شهـــاب ميگه راء هــاي كارشــون براي ســـــ اك زدن اســـت . هميــن لحظــةه روموي هفتــه پيـش راء به نمــايش در ميــاد كه نويـد ديــ واي سكــ سي منطـقــه كونــ شو به شهــاب ميمــاله .
:11: :11: 13 ســـــــاله ها با اينك كارهــا لذت ميبرن . مـــــا حــاضريم شـوء رو با راء يكــي كنيــم . :9: . راء هــا همــتون پشــ مين . آهنگـــــــ گروه 7 زده ميشـــــــــه . ابولي و ميــــر علي به سمــت رينگ ميدون . و شهــاب سريع از رينگ خــارج ميشـــه . براي شهــــاب و تـي ان اي ســــــ اك ايــت ميفرســن . ابولي و ميــــر علي در رينگــ هسـتن كه به يك باره ابولي يك كوزلايـن سنگين به مير علــي ميزنه . و ميگــه امشــب ركورد تو ور خواهــم شكــست :33: 4 -1
[align=center][size=medium]Inferno match " BiG $3XY vs. Slash[/size][/align]
آهنگـــــــ كويـن نــش زده ميشـــــــه رســول ميـــاد به رينگــــ و در ادامــه اهنگــــــ كيــن زده ميشــــه همجـــا اتش گرفتـــه . پوريا به رينگـــــ ميـــــاد . در حــاليكـــــه دور رينگــ سوختـــــه بازي اغــاز ميشـــــه . همديگــرو قفــل ميكــنن . تــا جايي كه لــــب تو لــــــب ميرن . رســول با چند تـا مشــت بــازي رو در دســت ميگــره . پوريا رو به گوشــه رينگ هدايـت ميكنــه تــا بندازتـش به بيرون رنيگ و تو اتـش موفق نيســت . پوري از شــدت گــرمــا كمــي لخــت ميشــــــه . رســول در هميــن لحــظه ميخواد به پوري همه كنــه كه پوري بدل ميكنه . و با كــ ون ميره تو صـورت رسول . رسول بوي عجيبــي احســاس ميكنه و بيهــوش ميشـــــــه. پوريا كمـي استراحـت ميكنه و لبــاساشو ميپوشـــــه . رسول داره بلند ميشه كه يك كوزلاين سنگين از طــرف پوري دريافــت ميكنه . پوري ميره بالاي رينگـــ ميپــره رو رســـول , رسول جـاخالي ميده و پوري داغون ميشــــه . رســول پوري رو بلنـــد ميكنــة در جــا يك اُر كـِــ اُ ميزنـــه . پوري نقـش بر زمين شده. رسول پوريا رو ميكشــونو گوشه رينگ با بندازتش بيرون . امــا بازم موفق به اين كــار نميشــة . پوري با چند مشــت به بازي برميگرده . در وسط رينگ هستــن كه پوري سيلــي محكمــي به رسول ميزنه . رسول قاطي كرده ميخواد يك بار ديگه اُر كـِــ اُ بزنــه . كه پوري جــاخـالي ميده. و يكـ پاور بمــب به رسول ميزنه . پوري رسول رو دوباره بلــند ميكنــه و ميخواد يك پاور بمــب ديگه بزنــه . اوه مــاي رسـول ميزنه وســط خــ ابه پوريا لــو بلــو . پوريــا كـپ كرده , رســول جـک نايــف پاور بمــب رو ميزنه . پوريــا رو به گوشه رينگ ميفرسته . اما بازم پوري به بيــرون پرتــاپ نميشـــــــه . در وسط رينگ هر دو استــار خستــه هستنــن, رسول دوباره ميخواد جـك نايف بزنه . كه پوري بدل ميكنه و با چند مشــت سنگين و در رفت و برگشت چـك اسلم ميزنه . پوريا قاطي كرده. دوباره يك چك اسلم ديگه . وباره بازم رسول رو بلند ميكنــه و چكــ اسلــم بعدي . دوباره رسول رو بلند ميكنــه رسو ميخواد در يك قافل گير جكـ نايف بزنه كه پوريــا تابستــون ميزنه . و رسول بيهوش رو زميــن افتــاده . پوريا رسول رو به بيرون رينگــ پرت ميكنه ريسول داره تو اتش ميسوزه . پوريا موفق ميشــه بازي رو ببره . در حــالي كه ماموران امنيتي رسول رو جمع ميكنن به بيــرون ميبرن ......
[align=center][size=medium]Mak vs. P E E P[/size][/align]
اهنگــ پــيـپ زده ميشــه به رينگ مياد . و بعد اون ممد هم به رينگ مياد . بازي در همين ابتدا سرد دنبال ميشه . ممد در شروع كار يك لست رايد ميزنه .كـاور ...1..2...3 و داريوش رو پيـن ميكنه . و ركورد زودريت برد تاريخ IWE رو رقم ميزنه . تنها در 12 ثانيه . ممد ميكروفون رو ورميداره ميگه من بايد اندر تيكر واقعي باشم . و رينگ رو ترك ميكنه ..
مجيد رو ميبينم رو اير مياد ميگه . كيـــ رم تو كــ ون تي كش هـــا . محــمود تو كارتو بكن عزيز ....
در بكستيج awwe رو ميبينم كه به اتـاق مســـتر بايستـــا رفته ميگه من به زودي كمربند اسپمتو ميگيرم. منتظـر باش. مســتـر باتيستـــا ميگــه هوس كردي چـوب تو *** بكنـــم .
اعــلام ميشــه در ايمپكــت هفتــه بعد awwe به مصــاف مستــر باتيستــا ميره بر سر كمربند اسپــم ميرود !
[align=center][size=medium]No Disqualification Match " Goldberg The Man vs. ABOLFAZL[/size][/align]
آهنگـــ گلدبرگ زده ميشــه و با مامورين امنيتي به رينگ ميـــاد . آهنگـــــ تيكـــر زده ميشــــــه ابولي به همــراه معيــن ممدي به رينگ ميـــاد . ميــر علــي درابتــدا به بيرون رينگ ميره يك اسپيــر به معيــن ممد ميزنه . و تيم پزشكي ممدي رو جمع ميكنن به بيرون ميبرن . ابولي هم كم كم ميخواد در بره كه مير علي اون به رينگ برتاپ ميكنه . و ميهر به رينگ . چند تا مشت سنگين و پشت سرش كوزلاين . مير علي دورخيز ميكنه براي اسپير . يره سمت ابولي . ابلوي بدل ميكنه و يك لست رايد ميزه . ميره براي كــاور 1... ناموفق . ابولي مير علي رو بلند ميكنه ميخواد به گوشه رينگ بفرسته كه ناموفق است . مير علي يك پاور بمب به ابولي ميزه . ميهر بيرون رينگ 3 تا صندلي مياره . 2 تا صندلي زير و روي سر ابولي ميزاره . با صندلي ديگر رو صندلي ها ميزنه . از سر ابولي داره خون مياد . مير علي ابلو رو بلند ميكــنه و يك جكــ همر . كــاور ...1..2... ناموفق . مير علي دورخيز ميكنه براي اسپير بعدي . ابولي هنوز بلند نشــده . و صورتش خوني است . ابولي داره بلند ميشه كه اسپير ميخوره . كــاور 1... به يك بار ابولي بلند ميشه. اوه مــاي گردن مير علي رو گرفتــه و يك چك اسلــم سنگين ميزنه به مير علي ميزنه . ميره براي هيلز گيت . مير علي بيهوش شــده و تكون نميخوره .ميــر علي سعـي داره دستشو به طناب برسونه و تــب نده . ابولي فشــار رو بيشتــر كرده. از شــدت فشــار زياد باد شكــم ول ميــده . مير علـي از بوي بد ســريع فاصلــه ميگره و خودشو از ابولي دور ميكونه و دستشو به طنــاب ميرسونه . تمــاشاگرا يك صــدا گلدبرگ گلدبرگ ميگن . هر دو يك طرف رينگ افتادن . در رينگ همديگرو قفــل كردن . مير علي , ابولي رو به تك دست ميچرخونه . ابولي رو رينگ ميزاره . ابولي در حال بندري كويتي است . نميدونه داره چيكار ميكنه كه مير علي يك اسپير وحشتناك ميزنه . ميره براي كــاور 1...2...3... و بلعــه مير علي بازي رو ميبره . و 5 - 0 مير علي :9:
مير علــي ابولي رو بلند ميكنــه و پرتابش ميكنه به بيرون رينگ و ميكروفن رو ميگــره ميگــه ...
The Man Is Here -> 5 - 0 :9:
پــرومويي از پــي پـي وي بعــدي زندان قزار حصــار پخش ميشــه . كــه فردا 2 مــارچ صورت ميگــرد !
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
تبليــغ ميــن اونــت راء 11 مارچ يكــ بازي هــل ايـن سِــل مــچ بيــن ابولفضــل , محمــد حسيــن , كيـومرث . بــرنده اندرتيكــر اصلــي خواهــد شـــد !
[align=center][برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید][/align]
ميـــن اونـــت :97: :
[align=center][size=medium]AnTi WWE Vs. AnTi TNA
B.A. Group "TeZAR & D-i-R-T-Y" vs. "The Haji" The Godfather & "The AniMali" PeDi BaTi[/size][/align]
اهنگــ سـه تا ادمــا زده ميشــه , شــروين همــراه ارمـان به رينگــ ميــان. ( خيلــي عجيــب اســت با وانــت نيومــدن ) شــروين كـُـت سفيــد شلوار سيــــــــاه و كتــاني سفيــد پوشيــده , رو به تمــاشاگرا ميكنــه ميگــه دَســتو بينيــم بــا, چــي داااش چــي :14: ,... آهنگــــ مــن آخــر ســرنفهميــدم خواجــ ه ام يــا نه زده ميشــه حــاج مرتضــي گيرينـُـف همــراه پدرام بــاقالـي به رينگ ميــان . آرمــان و مــرتضي شــروع كــننده بــازي هســتن . مــرتضــي بازي رو با بســم اللــه الرحمـن و الـرحيــم و تــلاوت حــمد و ســوره بــازي رو آغــاز ميكنـــه . كــه در هميـــن لحظــه آرمــان با گفـــتن ســرور همــه مــا آقــاســت . ضـــربه اي وارد زير شكـــم شــايق ميكنـــه . و بـعــد اون هــم پــانــت كيــكـ ميــزنه ميــره بـراي كــاور 1...2... پدارم ميخواد بپره تــا شايق پــين نشــه ارمـان جــاخـالي ميــده و پــدرام بـــا كــ ون ميــره تو شكــم شــآيق . آرمــان بلافاصالــه چنـد ضربه به پدارم ميزنه و اونو بـه بيـرون رينگــ پرتــاب ميكنــه . ميــره براي كــاور 1...2.... شــايق پيــن نداد . آرمــان شــايق رو بلــند ميكنــــه ميخواد آُركــ اُ بزنــه . كــه شايــق بدل ميكنــه و يكـــ راكـــ بــاتــن ميـــزنه . ميــره طــرف شــروني اونو به سمــت بيــرون رينگـــ هــل ميـــده . و بــراي شــروين كـُــري ميخونـــه . برميگــرده به بــازي كـه بلافــاصلـــه آُركــ اُ ميخــوره . كـــاور ...1...2... پدارم نميــزاره . آرمــان چــند مشــت پشــت هم به شــايق ميــزنه . آرمــان شايق رو به گوشــه رينگــ ميبره و بــا شروين تگــ ميــده . شــروين ميــاد رينگــ ميگــه دســـتــو بينيـــم بـــا, چــي داداش, :14: . شــروين بــلافــاصلــــه کيل سوئــيچ ميــزنه . كــــــاور 1...2... ناموفق . شــــروين اعصـــابش خورد شــده . آرمــان ميــره پــدارم رو ميــزنه . و از زير رينگـــ زنجيـــر ميــده به شــروين . داور ميخــواد مــانع بشــه . تــا مرتضــي از زميـــن پابشـــــــه شــروين زنجيــر رو تو كـــ ون مرتضي فــرو ميكنـــــــه .مـــــرتضـي به آخ اوخ افتـــــاده . كــه دارو بــازي رو DQ اعــلام ميكنــه . شـايق و پدارم برنده بـا dq .
هميــن لحظــه وانــت B.A به رينگــ ميــاد . شيكــ همراه علي كارتــر به رينگــ ميــلن و چــهار نفــري شــروع ميكــنن به زدن پدارم و شــايق . ايمپكــت ايـن هفتــه در حــالي تمــام ميشــــه كــه آقــا دستــاشو به اسمــون گــرفـته ميگـيه " گــوش كـن الله بــه دنيــاي من .......
دوستــــان همــان طور كــه گفتــم مجيــد سـرما خوردگـي براش پيـش اومده و نميتونســت بنويســـه . ( دوستــان وقــت زيادي براي نوشــتن نبود اگــر بعضـي جـاهـا اشتبــاه شد ببخشيـــد ) !
دوستــــــــــان در اخر ذكــركنيــم اسمكــ دَون براي هميشـــه از ايـر پــاك شـــد .
فعـــلا......
[align=center][size=xx-large]
Good Night, Everybody ,From Rasht :61:
[/size][/align]
RE: IRANWWE : iMPACT 01 Mar
ایمپکت جذابی بود از حضور در این هفته بسیار لذت بردم !
همونطور که مشاهده کردید تیم زد تی ان ای رو از بین بردیم ... خونین و مالینشون کردیم .. اونارو کشتیم ... کشونو پاره کردیم ... آقا با ما بود اون لحظه ... از کاری که کردیم بسیار راضی هستیم !!
همینجا هم پیام کپتن تیم اینترنشنال رو به اطلاعتون میرسونم :
گوش کنید دُستای من !
من از بچگی تو آمریکا زندگی کردم !! اونجا مدرسه رفتم !! اونجا بزرگ شدم !!
اما در 11 سپتامبر اونا منو مثل ( چی داداش دستو ... :17: ) اونا فکر کردن من مثل اون بدجنسا هستم !!!
من عرب نیستم توی رگ های من خون ایرانیه !! من عرب نیستم و از عرب ها متنفرم !!!
اونا کاری کردن تا همه فکر کنن من مثل اونا هستم !!
من اومدم ایران تا یه کارایی بکنم ... من اینجا کارهایی دارم که بکنم !! برای هَمَیَ شما سورپرایز های بزرگی دارم !!
من اومدم اینجا تا چند تا آدمارو بکشیم !!
من اومدم اینجا به تمام دُستای من !! اند اومدم به خودم .. داواری ... کپیتن ... تیم اینترنشنال !
ضمن اینکه اسمکدان بطور آزمایشی هفته ی گذشته روی ایر رفت و به مشکل برخورد ... اسمکدان دیگه برگزار نخواهد شد .
[hr]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Brothers of Destruction
خیلی ممنون:34:
آقا واقعا ببخشید . ولی انگار کسانی که در RAW هستن توی TNA و SMACK DOWN هم هستن . به نظر شما بهتر نیست از افراد دیگر هم استفاده کنید تا هم بازی ها جذاب تر شود هم افراد دیگر هم بازی داده شوند؟:21:
نکته :من به هیچ وجه قصد فضولی ندارم و خاک پای همه ی شماها هستم :34:
یه سوال دیگه :
چجوری میشه به RAW درفت(Draft) شد؟
درفتی وجود نداره .. همگی توی هم ایمپکت هم راء هستند .
RE: IRANWWE : iMPACT 01 Mar
واقعا دمن ایت:4: .. هم بیشاف ( من ) سرما خورده بودم و هم جک فعلا تو ماموریت بود رنه رو ازاد کنه نتونست بیاد :4:
بابک جون قول میدم یه دی ویو ر رویایی برای جک بسازم :4:
WE ARE IN CONTROL
:4:
RE: IRANWWE : iMPACT 01 Mar و اعلامیه مهم
[align=center]طبق اعلامیه اریک نیوز اعلام شد :
[size=medium]Shayan ; Bite me [/size]
طبق کودتـــ ـــای داخلی افراد شایان زنبور عسل !! ایونت حساس قزل حصار کنسل شد !
طبق گبته اریک :
" افراد اجنبی ایشون یوزر بنده رو حک کردند .. پوستر رو دستکاری کرده و در پوست من جاسازی کردند .. افراد وفادار و انقلابی بنده متوجه گـــ ه خوری اضافه این اقایون شده و پوستر رو درست کردند ! "
اریک همچنین گفت :
" شایان .. فردا در خونتونم .. یه پی پر ویو کوچولو بین من و تو !! البته میدونم تو خایـــ ــ ه کافی برای مبارزه با من رو نداری .. تو به اندازه کافی مرد نیستی ولی مرد و قولش .. من اونجام ... من اونجام و یادت باشه ناک اوتت میکنم .. "
خبرگزاری اریک نیوز همچنین از قول اریک اعلام کرد :
قزل حصار .. من و تو ... یک مسابقه مزغ در قفس ( هل این ا سل ) ... فک کن ... بهش فک کن .. البته میدونم در اون حد مرد نیستی
اریک همچنین گفت :
" بنده انقدر مرد هستم که وقتی شما از روی گشـــ ـــ ادی راء رو میدی به کس دیگه ای ... نیام لوت بدم .. یادت نره گازم بگیر ( Bite me ) "
[/align]
RE: IRANWWE : iMPACT 01 Mar و اعلامیه مهم
نقل قول:
AnTi WWE Vs. AnTi TNA
B.A. Group "TeZAR & D-i-R-T-Y" vs. "The Haji" The Godfather & "The AniMali" PeDi BaTi
به جان تک فرزندم من نه طرفدار TNA هستم و نه Wwe تازه اخرین مسابقه ای هم که دیدم نیم ساعت اول ایمپکت 4 ژانویه بوده تا جای که خواهر ولوت اسکای صحبت می کنه ان هم با کیفیت HD !
در ضمن لطفا از این به بعد نقش بنده را کمی کثیف تر ( Dirty :70: ) کنید . همانا که دشمن ترین دشمنان خدا غیبت کنندگان هستند !
انشاالله در بازی امروز ! دشمنان حقوق بشر را نابود خواهیم کرد . در ضمن اینقدر به پائین تنه بنده گیر ندید :70:
لــيــســت ديــ واهــاي IRANWWE !
ســـلام.
اول رتينگ ايمپكــت : 7.1 اعلام شــد .
====
دوستــان در راء ســه ساعته اين هفتــه مجيد لشلــي شوء با ديــ واهاي جديد داره . كـــه معــرفي ميشــوند .
[align=center]
iWE : $€XY , Smart And PowerFul
The Great One
THE SUICIDE
RK_Ode
The Rioter
The Shadow
The PhenomeNal
3:16
[/align]
لازم به ذكر اســت ليســت پ*ب و چمپيــن هــا رو محــمود تگــ مجيد انتخــاب ميكنــد !