نمیتونی بن کنی چونیه پارتی کلفت به اسم ابولی اونور دارم این عشق علاقه ما به فروم هست که حتی در سفر هم دست از فعالیت نمیکشیم
دستت درد نکنه قصد دارم یکم پست کجی اونور ارسال کنم
ممتاز جان ادرس فرومتون میدی این ادرس که تو بنر فروم ما هست چیلتر میباشد
اون فیلمو حتمان دان کن
http://www.iranwwe.in/showthread.php?t=39085&page=2&p=259640#post259640
عجیبه نمیدونم داداش فایل پیوست گذاشته بودی؟ یا از لینک استفاده کردی؟ لینک بزاری بهتره...چون بعضی وقتا فایل پیوستا بالا نمیاد .ولی من دیروز عکساشونو دیدم الان نیستن . چون بچه های دیگه هم دست نزدن... فایلهاشو اپلود کن تو اپلودسنتر جایزگزین کن...
سلام یه جـا تو انجمنتون بـود , مستقـیم کننده لینکـ ها یادته ؟ میشه آدرس , یـوزر و پسشو بفرستی ؟! راستی حالت خوبه ؟!
دور اسم خودتو خط کشیدی وای خدا مُردم از خنده خدا نجار نیست اما در و تخته رو خوب باهم جور کرد با ابول هرکی بگرد وضعیتش میشه همین
میـریم , میـایـم , درخـدمتـیـم نـوکـرتــم
ارسال پیغام از طریق مسنجر برای Moji ...
Senior Member
ریش سفید انجمن
عضو هیأت مدیره
عضو با سابقه