سلـــــام
راستی داداش فکر کنم اون تاپیک سای که گفتی تو برگشت 2 ماهه انجمن به عقب متاسفانه پاک شده شرمنده شدیم به جونه وحید
خواننده مورد علاقه اپدیت شد .خواننده مورد علاقه منو ببین کف کنی! یه چند تا ترنس اضافه کردیم
tnx
اقا یه اهنگ بهت میدم گوش کن ریشه یابی کن ببین جز اون سبک های خطر ناک نیست الان اینی که میدم بهت باز خوبهیه اهنگ دیگه که که از ثانیه 1 گریه میکنه http://www.mediafire.com/download/43yyy49mea26vn3/a.mp3 2005 - Sound Of Pain اهنگش از این البومه خوانندش نمیدونم واقعا این اهنگش گرفت منو نمیدونم چرا !!!! شایدم زیاد ناجور نباشه اما چون تا حالا تو این سبکها گوش ندادم شاید واسه همونه ابول بشنوه نمیدونم چه بر سر البالوهاش بیاد
عکس رو گذاشتم واسه بلقیس کادوش به ممد چی میدی دانلود میکنه ؟
اسیـــرتم تنکس
:|
من که پارسال هم ممتاز شدم
چطوری موجی چروک الان منو تو تنها ممتاز های فروم هستیم
ارسال پیغام از طریق مسنجر برای Moji ...
Senior Member
ریش سفید انجمن
عضو هیأت مدیره
عضو با سابقه