عکسی که میخوای بذاری رو بــده
نمیــدونم .
سلام دوست عزیز اگه میشه تو تاپیک مسابقات کشتی کج قدیمی پست نده متاسفانه کیفیت ویدئو هایی که میذارید به شدت پـاینه مهرزاد عزیز قراره فعالیتشون رو تو این تاپیک شروع کنند و با کیفیت خوب هم این کار رو میکنند . هـر وقت کیفیت پست ها و ویدئو هـاتون رو بردید بالا بعد شروع کنید . . .
آوتار بــندازی رو خــودت مگــه میشـه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظورت رو نمیفهمم
چی میشد جان هم تو خونه ما میومد
.
جــان سیــنــا از ایـن شخصیـت جـذاب تـر سـراغ نـداشـتی بگـی آوتـار و امضــاء بــذارم ؟!
بـاشـه سعـی میکنم عـوض کــنم بگـو از کـی بـذارم ؟!
عزیز میمونه واسه دور بعدی
سلام.شرمنده داداش...من کلا تو کار کج نیستم.
Senior Member
عضو اخراجی
Member