سلام داداش اگه عجله داری که هیچی اگه نه دو سه روز صبر کن برات پیدا کنم.
سلام دوست عزیز . متاسفانه من تو این زمینه فعالیتی نــــــدارم بـه کـاربـر شاهین در خواست بـدین . بـا تشکـــر . . .
دوست عزیز تیشرت های اصل wwe رو انجمن ما نمیتونه تهیه کنه . اگر خودتون هم بخواید سفارش بدید ، باید علاوه بر پولی که برای خود تیشرت میپردازید هزینه ی زیادی رو هم صرف وارد کردن تیشرت ( با قیمتی که الان دلار داره ) کنید که در اون صورت اصلا " قیمت مناسبی " نخواهد داشت ! لطفا در زدن تاپیک ها بیشتر دقت کنید .
Senior Member
عضو اخراجی
Member