[align=center]حرف*های تکان دهنده کمک داور جنجالی شهرآورد/به خاطر فوتبال همسرم را از دست دادم![/align]
چند روز پس از دربی برای رفتن به باشگاه هما با مشکلاتی روبرو شدم؛نگهبان باشگاه مرا به خاطر آن پرچم زدن در شهرآورد راهم نداد و به من گفت تو تصمیم غلطی گرفتی و به همین خاطر تو را به باشگاه راه نمی دهم. “
به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی کریمی کمک داور شهرآورد شماره 69 شب گذشته در حاشیه همایش فوتبال و رسانه درد دل کرد و حرف های قابل توجهی را به زبان آورد.
وی پیرامون اتفاقات پس از شهرآورد گفت: من قصد اعلام آفساید را نداشتم، ولی در یک صدم ثانیه متوجه شدم که بازیکن تیم پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار دارد. من در آن صحنه آفساید را تشخیص دادم ولی خدا شاهد است که غرضی نداشتم. اگر دچار اشتباه شدم و کارشناسان می گویند تصمیم من غلط بوده، از تمام پرسپولیسی ها عذرخواهی می کنم.
کریمی در حالی که بغض کرده بود و دل پردردی از اتفاقات پس از شهرآورد داشت گفت: به خاطر فوتبال همسرم را از دست دادم. همسرم آذربایجانی بود و به خاطر داوری مجبور شد از من جدا شود. اگر کمک داور نبودم شاید امروز با همسرم زندگی می کردم. من کارمند بنیاد بودم ولی به خاطر فوتبال از این ارگان خارج شدم. واقعا به خاطر داوری لطمه خوردم.
وی در ادامه به شرایط کنونی زندگی خود اشاره کرد و گفت: از مال دنیا فقط یک موتور سیکلت دارم که این هم کلیدش است. واقعا طی سالها داوری هیچ چیزی ارزشمند به لحاظ مالی ندارم.
کریمی افزود: وقتی شهرآورد پایتخت به پایان رسید جایی نداشتم که بروم و شب را در آنجا سپری کنم. از همین رو به منزل سعید مظفری زاده رفتم و در خانه همکارم خوابیدم. ضمن آنکه چند روز پس از دربی برای رفتن به باشگاه هما با مشکلاتی روبرو شدم؛نگهبان باشگاه مرا به خاطر آن پرچم زدن در شهرآورد راهم نداد و به من گفت تو تصمیم غلطی گرفتی و به همین خاطر تو را به باشگاه راه نمی دهم.
وی در پایان و در حالی که حاضرین در همایش را به شدت متأثر کرده بود، گفت: 21 سال است داوری می کنم ولی تا امروز هر چه دارم از نان بازویم است ؛ حقیقتا به عنوان یک داور هیچ چیز ندارم.







پاسخ با نقل قول


علاقه مندی ها (Bookmarks)