بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: ادامه ی سریال دکستر بر سر دو راهی

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    34
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض ادامه ی سریال دکستر بر سر دو راهی

    فصل ششم سریال دكستر، یکشنبه آغاز شد این در حالی بود که که آمار 2.2 میلیون بیننده و افزایش 24 درصدی نسبت به آغاز این سریال ذر سال گذشته را داشت...


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    این آمار بینندگان پریمیر این سریال را تبدیل به پر بیننده ترین پریمیر تاریخ شو تایم حداقل در 14 سال گذشته کرد ...
    این آمار خیره کننده تهیه کنندگان را بر آن داشت که به فکر ادامه این سریال بیوفتند ... از آنجا که قرار داد مایکل سی هال بازیگر نقش دكستر در انتهای این فصل پایان می یابد ، تهیه کنندگان به فکر مذاکره برای قرار داد جدید با این بازیگر برای فصل های جدید افتادند .....
    اما به نظر می رسد طبق مذاکرات روز گذشته با مایکل سی هال به توافق نرسیدند ، و چهار میلیون دلار اختلاف بین مبلغ پیشنهادی تهیه کننده گان و مبلغ درخواستی مایکل سی هال باعث شده است که فعلا این قرار داد بین بازیگر و تهیه کنندگان بسته نشود
    در خبر ها آمده است ، تیم تهیه کننده ، مبلغ 20 میلیون دلار به مایکل سی هال برای بازی در دو فصل دیگر سریال یعنی فصل های 7 و 8 (24 قسمت) پیشنهاد داده اند ، این در حالی است که وی خواستار مبلغ 24 میلیون برای ادامه بازی اش در این سریال شده ، که هرکدام از این دو مبلغ مایکل سی هال را به یکی از گران ترین بازیگران کانال های کابلی تبدیل می کند...منابع خبری می گویند شبکه امید دارد که مبلغ مورد نیاز سی هال را تامین کند

    باید دید آیا شو تایم این کار را انجام می دهد یا طبق گفته گذشته اش این فصل آخر کار این قاتل معروف تلویزیون خواهد بود
    گفتنی است اگر مایکل سی هال یک سال دیگر قرار دادش را تمدید کند ، چون او بلافاصله بعد از پایان پروژه Six feet under درگیر سریال دكستر شد ، بیش از 11 سال پیاپی می شود که هر ساله در تلویزیون کابلی حضور دارد و این یک رکورد محسوب می شود ....
    9 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (10-06-2011), SASAN (10-05-2011), Sgt.Wollek (10-06-2011), The Survivor (10-05-2011), persian boy (10-06-2011), r v d (10-06-2011), © The Phantom Pain (10-06-2011), Ғ Д † Д Ł β (10-05-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    ایول دکستر باید 10 فصله بشه :x

    ممنون سجاد ..

    رکوردشو عشقه . بهترین سریال تاریخ دکستره
    2 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sarkesh (10-05-2011)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    شماره عضویت
    5425
    نوشته ها
    1,335
    تشکر
    4,969
    تشکر شده 2,489 بار در 600 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    253 Thread(s)

    پیش فرض

    البته امیدوارم تمدید نشه دوست ندارم به همچین سریالی آب بنندند که شخصا کفری میشم.تز طرف دیگر هم دوست دارم تمدید شه چون بهترین سریالیه که من دیدم .
    2 کاربر مقابل از Holy Diver عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Sarkesh (10-05-2011), persian boy (10-06-2011)
    امضای ایشان



  4. Top | #4

    کاربر عادی  کاربر عادی کاربرعادی  کاربر عادی   کاربرعادی

    عنوان کاربر
    Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    شماره عضویت
    6254
    سن
    28
    نوشته ها
    98
    تشکر
    159
    تشکر شده 43 بار در 22 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    پیش فرض

    من که دعا میکنم اگه قراره بشه مثل سریال های ایرانی کشش ندن(که نمیدن)
    کاربر مقابل از persian boy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Sarkesh (10-06-2011)
    امضای ایشان
    هرگز اشتباه نکن
    اگر اشتباه کردی
    تکرار نکن

    اگر تکرار کردی
    اعتراف نکن
    اگر اعتراف کردی
    التماس نکن
    اگر التماس کردی
    ديگر زندگي نکن
    «ناپلئون بناپارت»



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-16-2011, 03:00 PM
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 05-14-2011, 09:49 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 11:51 AM
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 08-17-2008, 04:40 PM
  5. حمله به اتوبوس سوپراستارها در انگلستان ( اختصاصی )
    توسط I Am Legend در انجمن اخبار روزانه
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: 04-17-2008, 12:14 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد