بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

موضوع: منچستريونايتد پرافتخارترين تيم تاريخ انگلستان شد "منچستر 2-1 چلسي"

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض منچستريونايتد پرافتخارترين تيم تاريخ انگلستان شد "منچستر 2-1 چلسي"

    ســــــــــلام .




    امشب در يك بازي حساس از هفته هاي پاياني ليگ برتر انگلستان

    به عنوان فينال ليگ برتر انگليس

    تيم فوتبال منچستر در يك بازي زيبا توانست با نتيجه 2 بر 1 چلسي را شكست دهد

    و عملا به 19 همين قهرماني ليگ برتر دست بيابد !

    اين پيروزي شيرين و قهرماني بزرگ تاريخي رو به تمام هواداران يونايتد تبريك ميگم !


    " به زودي با عكس و ويديو بازي در خدمتتون هستيم "




    فعلا ....!
    ویرایش توسط SASAN : 05-08-2011 در ساعت 09:20 PM
    26 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (05-09-2011), ARiAN (05-08-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (05-08-2011), Blood Raven (05-09-2011), DIONYSUS (05-09-2011), Didoo (05-08-2011), Goldberg The Man (05-08-2011), HaMo0n (05-08-2011), JMJ (05-09-2011), Mr. Movie (05-09-2011), OmidHBK (05-08-2011), Sarkesh (05-08-2011), Sgt.Wollek (05-09-2011), Shayan Y2J (05-08-2011), The Last Outlaw (05-10-2011), The Phenom (05-10-2011), The Shadow (05-09-2011), The Survivor (05-08-2011), amirnba (05-08-2011), javad yar (05-08-2011), jmh23 (05-08-2011), s@ra (05-10-2011), sajad (05-09-2011), ŠÄÉËĐ (05-08-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-09-2011)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    فقط اینجا باید به جواد خیابانی فحش داد .واس گفتن این جمله که نکونام با پارک جی سونگ برابر است . پارک خدایی بهترین بازیکن تیم منچستر بود ( تو نیمه اول بیشتر ) مطمئمن هستم اگه با همین نوع بازی مقابل بارسا وایسه ژاوی و اینیستا 50 درصد تواناییشون رو از دست میدن .

    در مورد والنسیا و هرناندز هم هیچی نمیگم . 2 بازیکنی که کلا روی هم اندازه نصف پولی که چلسی به تورس دادند نمیشه . اونوقت والنسیا کجا تورس کجا . ال نینو =)) بهترین مهاجم دنیا =))

    ون در سار هم که دیگه نگو . همینجا به احسان میگم که احسان کاسیاس بود عمرا نمیتونست اون ضربه سر رو از نیم متری بگیره . برای اینکه حرفم ثابت شه برو همون گل مسی به رئال تو بازی رفت لیگ قهرمانان رو ببین .

    دیگه چیزی نمیگم .. تبریک به همه ی شیاطین ....
    15 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (05-08-2011), Blood Raven (05-09-2011), DIONYSUS (05-09-2011), Didoo (05-08-2011), Mr. Movie (05-09-2011), MrSAMET (05-09-2011), OmidHBK (05-08-2011), SASAN (05-08-2011), Sarkesh (05-08-2011), Shayan Y2J (05-08-2011), The Survivor (05-08-2011), amirnba (05-08-2011), javad yar (05-08-2011), s@ra (05-10-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-09-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    چقدر صبح با دوستان سر اين بازي كل كرديم . حالا از دقيقه 1 بازي به بعد گوشيم رو خاموش كردم .

    قهرماني منچستر رو به همه طرفداراش تبريك ميگم . منچستر تو كل فصل عالي ظاهر شد و حقش قهرماني بود . امشب هم خيلي خوب بازي كردن . البته دفاع چلسي (لوييز ) تو نيمه اول پر از اشتباه بود . اشلي كول هم كه نميدونم چش شده بود . والنسيا هم تا تونست استفاده برد . روني كه خيلي حو.سي شده بود گل بزنه و پارك جي سونگ هم چون يه خورده چشماش تنگه خيلي جنگنده بود .
    اسين و ميكل هم كه به نظر من نبايد هر جفتشون تو بازي باشن چون هر دو قدرتي هستن و يه جورايي هافبك دفاعي از سرعت حمله چلسي كم كردن .
    خلاصه چلسي ميتونست مساوي هم بكنه بازي رو كه نشد و باخت .

    اميدوارم كه منچستر بتونه بارسلونا رو تو ليگ قهرمانان ببره . يه بار ديگه تبريك ميگم به منچستري ها ....

    فعلا ...
    11 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (05-08-2011), Blood Raven (05-09-2011), DIONYSUS (05-09-2011), SASAN (05-08-2011), Shayan Y2J (05-08-2011), The Survivor (05-08-2011), amirnba (05-08-2011), javad yar (05-08-2011), s@ra (05-10-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-09-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  4. Top | #4

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    عكس هاي اين بازي جذاب ::

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] // [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-09-2011), DIONYSUS (05-09-2011), Sarkesh (05-08-2011), amirnba (05-08-2011), s@ra (05-10-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-09-2011)
    امضای ایشان



  5. Top | #5

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    پشتیبان فنی سایت
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    شماره عضویت
    2
    سن
    35
    نوشته ها
    2,142
    تشکر
    161
    تشکر شده 1,261 بار در 162 ارسال
    حالت من
    Azkhodrazi
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    274 Thread(s)

    پیش فرض

    قهرمانی خیلی شیرینه وقتی با برد چلسی همراه بشه شیرین تر میشه
    تبریک می گم به همه طرفداران منچستر از جمله ساسان که از اون منچستریای تیرررره:agha:
    9 کاربر مقابل از HaMo0n عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (05-09-2011), DIONYSUS (05-09-2011), MrSAMET (05-09-2011), SASAN (05-08-2011), Sarkesh (05-08-2011), amirnba (05-08-2011), s@ra (05-10-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-09-2011)
    امضای ایشان

    همیشه سعی کن مثل NotePad بی ادعا باشی.ساده, بی ادعا ولی پرطرفدار
    وب سایت شخصی من
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #6

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    ويديوهاي اين بازي جذاب ::

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] // [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    7 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (05-09-2011), DIONYSUS (05-09-2011), Sarkesh (05-08-2011), amirnba (05-09-2011), s@ra (05-10-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-09-2011)
    امضای ایشان



  7. Top | #7

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    ما هم به نوبه خودمون این قهرمانی رو تبریک میگیم

    ولی هیچکدومتون فک نکنم به اندازه من کیف کرده باشین

    دیروز با چند تا آرسنالی و 3 تا چلسی فن شدید تو مغازه یکی از بچه ها داشتیم بازی رو میدیدم

    دو تا شام توپ هم تو شرط بندی بردیم

    البته شرط بندی حرومه
    6 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (05-09-2011), SASAN (05-09-2011), Sarkesh (05-09-2011), amirnba (05-09-2011), s@ra (05-10-2011)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    شماره عضویت
    19988
    سن
    28
    نوشته ها
    1,036
    تشکر
    4,205
    تشکر شده 2,420 بار در 508 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    248 Thread(s)

    پیش فرض

    بازی خیلی قشنگی بود ! من موقع بازی توی کلاس انگلیسی بودم ولی با گوشیم از لاو اسکور نتایجش رو میگرفتم ! و بعد هایلات هاشو دیدم واقعا خیلی قشنگ بود ! به ساسان گل هم بابت قهرمانی شیاطین سرخ تبریگ میگم.
    4 کاربر مقابل از JMJ عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SASAN (05-09-2011), Sarkesh (05-09-2011), s@ra (05-10-2011)
    امضای ایشان


  9. Top | #9

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    هواداران يونايتد كبير ميتونين اين امضا و آواتار رو براي 19همين قهرماني براي خودشون بزارن !



    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    -


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    5 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (05-09-2011), Didoo (05-10-2011), amirnba (05-09-2011), s@ra (05-10-2011), Ғ Д † Д Ł β (05-10-2011)
    امضای ایشان



  10. Top | #10

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض

    اول بايد قهرماني تيم منچستر را به تمام هوادارنش تبريک بگم .

    با وجودي که خودم طرفدار چلسي هستم ، بدون هيچ تعصبي بايد بگم که منچستر حقش بود که امسال قهرمان بشه .

    واقعا بازي دل نشيني بود ، مخصوصا زماني که چيچاريتو ثانيه 37 ( اگه اشتباه نکنم ) گل زد .

    به ساسان هم تبريک مي گم که بالاخره به آرزوش رسيد و منچستر توانست رکورد ليورپول را بشکند .
    3 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. SASAN (05-09-2011), Sarkesh (05-09-2011), s@ra (05-10-2011)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 05-08-2011, 02:37 PM
  2. دانلود تكـ گل بازي "منچستر سيتي 1-0 منچستر يونايتد" (جام حذفي)
    توسط SASAN در انجمن دانلود ویدئوی ورزش ها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 04-17-2011, 10:00 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2011, 09:19 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-16-2011, 08:04 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 01-01-2011, 06:57 PM

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد