بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: * * * ( جايزه مرلين در دستان شعبده باز ايراني ) * * *

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض * * * ( جايزه مرلين در دستان شعبده باز ايراني ) * * *

    .


    با سلام







    فك كنم همتون با عارف غفوري آشنايي داريد

    پسر 23 ساله اروميه اي مقيم كشور تركيه

    كسي كه با اجراهاي جنجالي خودش تو برنامه استعدادهاي تركيه خودش رو مشهور كرد

    بنده قبلا اين ويدئو ها رو تو انجمن قرار دادم

    اما چيزي كه باعث به زبون افتادن دوباره نام عارف شده به دست آوردن جايزه مرلين هستش





    عارف با بدست آوردن اين جايزه دوباره ثابت كرد كه رقيب سرسختي براي امثال كريس انجل و كاپرفيلد هستش

    بد نيست بدونيد كه اين جايزه در حد جايزه اسكار براي فيلماي هاليوودي است

    عارف اما در مساحبه اي با چند تا از خبر گزاري هاي ايراني خبر از بازگشتش به ايران و انجام برنامه هاش در ايران خبر داده

    اما شايد مهمترين افتخاري كه عارف در حال بدست آوردنش هست رفتن اسمش داخل كتاب ركوردهاي گينس به عنوان

    " جوانترين برنده جايزه مرلين "

    هستش

    عارف قراره دو سه تا نمايش رو رو سن ببره كه ميشه از اون جمله به :

    پريدن از ساختمون 5 طبقه بدون وسيله ، موندن 72 ساعته در قالب يخ ، اويزون موندن از طناب در حاب آتش بر فراز ماهي هاي پيرانها و ...

    اشاره كرد










    به زودي سعي ميكنم ويدئوي جايزه بردن عارف رو كه متاسفانه در كشور تركيه و نه در كشور خودمون بهش تقديم ميشه رو واستون بزارم





    تا بعد



    يا علي ...
    ویرایش توسط Ғ Д † Д Ł β : 02-24-2012 در ساعت 04:52 PM
    18 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (02-25-2012), Arsal4n (05-21-2012), DEAD MAN (02-24-2012), El Niño (02-24-2012), Erfan_Cena (02-25-2012), Goldberg The Man (02-24-2012), Holy Diver (02-24-2012), MAMAD (02-24-2012), The Great One (02-24-2012), The Phenom (02-24-2012), The Shadow (02-24-2012), amingorgan (02-24-2012), amirnba (02-25-2012), bomb5 (02-25-2012), farzam_12 (02-24-2012), r v d (02-24-2012), © The Phantom Pain (02-24-2012), Ð-i-R-Ť-Y (02-25-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  2. Top | #2

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    The Big Boss
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6200
    سن
    30
    نوشته ها
    1,647
    تشکر
    12,666
    تشکر شده 12,897 بار در 1,426 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1452 Thread(s)

    پیش فرض

    واقعا متاسفم برای خودمون که همه ی استعدادهامون باید توی خارج از کشور رشد و پیشرفت کنند و برنامه ها و جایزه هاشون هم به نام اون کشورها ثبت بشه .

    ولی فکر کنم اگه بخواد بیاد ایران به ریش هاش و موهاش گیر بدن . . . .




    ممنون از بابک عزیز
    7 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AREF TAKER (02-25-2012), Ariyan (02-24-2012), El Niño (02-25-2012), Erfan_Cena (02-25-2012), amirnba (02-25-2012), farzam_12 (02-24-2012), Ғ Д † Д Ł β (02-24-2012)
    امضای ایشان



    . . . I don't have any more tears to shed


  3. Top | #3

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30200
    سن
    27
    نوشته ها
    248
    تشکر
    185
    تشکر شده 728 بار در 216 ارسال
    حالت من
    Nafaskesh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    389 Thread(s)

    پیش فرض

    می شه بازم ویدئو رو بزارید یاآدرس لینک اون ویدئورو بزارید؟

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2007
    شماره عضویت
    1295
    سن
    37
    نوشته ها
    1,658
    تشکر
    11,446
    تشکر شده 4,910 بار در 900 ارسال
    حالت من
    Shad
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1685 Thread(s)

    پیش فرض

    بابی جون دوباره خجالتم دادی داداشی

    چاکر همگی هستیم.
    کاربر مقابل از AREF TAKER عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است: Ð-i-R-Ť-Y (02-25-2012)
    امضای ایشان

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-29-2010, 10:39 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-26-2010, 03:16 PM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 11-12-2010, 12:35 PM
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-26-2010, 10:59 AM
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 10-15-2010, 02:28 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد