بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: * * * ( بوی عید ... { ویژه شب عید } ) * * *

  1. Top | #1

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض * * * ( بوی عید ... { ویژه شب عید } ) * * *

    با سلام




    خوب پارسال همین موقع ها داش سجاد یه تاپیک خوب زد

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    گفتیم امسال هم این تناپیک رو بزنیم تا کسایی که تو ایام نوروز با انجمن هستن درد و دلای بهاریشون رو همینجا بگن

    البته به سبک تاپیک بالایی ادامه نمیدید و یه جورایی بحث آزاده


    یه جورایی میخوایم کسایی که خجالت میکشن تا تو اسرار پست بدن اینجا راحت درد و دلاشون رو مطرح کنن

    البته نه هر درد و دلی ها


    نوروزی باشه !


    بسم ا...


    شروع کنین تا ملت هم بریزن
    16 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-19-2012), El Niño (03-19-2012), EmInEm (03-19-2012), Goldberg The Man (03-19-2012), J B L (03-20-2012), MAMAD (03-19-2012), N!(0T!NE (03-19-2012), SASAN (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), Scofield (03-19-2012), TORNADO (03-19-2012), amir-aghaei (03-19-2012), amirnba (03-19-2012), r v d (03-19-2012), © The Phantom Pain (03-19-2012), MAHDIRKO (03-19-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام .

    امشب یک تایپیک ویژه تبریک عید داریم ، + یکسری جزئیات فروم در این ایام میکنه ( شاید عملی بشه شاید نشه به ما چه )

    فردا دم ظهر هم یک سوپرایز داریم شاید یک گروه کاربری دو نفره شده .


    فعلا ...
    14 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-19-2012), Django (03-19-2012), El Niño (03-19-2012), EmInEm (03-19-2012), Goldberg The Man (03-19-2012), MAMAD (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), Scofield (03-19-2012), amir-aghaei (03-19-2012), amirnba (03-19-2012), r v d (03-19-2012), © The Phantom Pain (03-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-19-2012), MAHDIRKO (03-19-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی

    بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو

    بوی یاس جانمازترمه ی مادربزرگ

    با اینا زمستونو سر می کنم

    با اینا خستگی مو درمی کنم

    شادی شکستن قلک پول

    وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد

    بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب

    بااینا زمستونو سر می کنم

    بااینا خستگی مو درمی کنم

    فکرقاشق زدن يه دختر چادرسیاه

    شوق یک خیز بلند از روی بته های نور

    برق کفش جفت شده تو گنجه ها

    بااینا زمستونو سر می کنم

    بااینا خستگی مو درمی کنم

    عشق یک ستاره ساختن با دولک

    ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه

    بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

    بااینا زمستونو سر می کنم

    بااینا خستگی مو درمی کنم

    بوی باغچه بوی حوض عطرخوب نذری

    شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن

    توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی

    بااینا زمستونو سر می کنم

    بااینا خستگی مو درمی کنم


    موسیقی: اسفندیار منفردزاده



    شعر: شهیار قنبری
    خواننده: فرهاد




    ویرایش توسط Ғ Д † Д Ł β : 03-19-2012 در ساعت 02:29 PM
    10 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-19-2012), El Niño (03-19-2012), EmInEm (03-19-2012), N!(0T!NE (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), TORNADO (03-19-2012), amirnba (03-19-2012), r v d (03-19-2012), © The Phantom Pain (03-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-19-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض

    یه g.f هم نداریم تا موقع سال تحویل دست رو دست هم دیگه بذاریم
    6 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), Scofield (03-19-2012), amirnba (03-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-19-2012), MAHDIRKO (03-19-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  5. Top | #5

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    مدیربخش کشتی کچ
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    شماره عضویت
    30499
    نوشته ها
    3,564
    تشکر
    16,580
    تشکر شده 30,902 بار در 3,361 ارسال
    نوشته های وبلاگ
    13
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1399 Thread(s)

    پیش فرض

    سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت

    بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام

    سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،

    اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

    ******** سال نو مبارک ********
    ویرایش توسط Scofield : 03-19-2012 در ساعت 02:42 PM
    5 کاربر مقابل از Scofield عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Blood Raven (03-19-2012), El Niño (03-19-2012), EmInEm (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), amirnba (03-19-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

  6. Top | #6

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    The Big Boss
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    شماره عضویت
    6200
    سن
    30
    نوشته ها
    1,647
    تشکر
    12,666
    تشکر شده 12,897 بار در 1,426 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1452 Thread(s)

    پیش فرض



    إنا لله وإنا إليه راجعون

    با عرض نهایت تاسف و تاثر ، درگذشت غمبار و اندوهناک

    ماهی قرمز عیدمان

    را به اطلاع کلیه دوستان و آشنایان میرسانیم

    خواهشمند است به خاطر این مصیبت بزرگ

    عید خود را خراب نکنید . . .

    7 کاربر مقابل از © The Phantom Pain عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-19-2012), EmInEm (03-19-2012), MAMAD (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), TORNADO (03-19-2012), amirnba (03-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-19-2012)
    امضای ایشان



    . . . I don't have any more tears to shed


  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض



    ضمن دروود و سپاس از محمد عزیز...
    خدمتت دوست و برادر عزیزم محمد سلام و تسلیت عرض می نمایم
    با شنیدن این خبر اندوه بار خاطرم از این مصیبت گرانی که به محمد عزیز و خانواده محترمشان ، وارد شده ، بسیار متاثر شد.
    از ایزد یکتا آمرزش روح ماهی قرمزه شب عیدتان را و شکیبایتان را خواستارم
    محمد جان ما را هم شریک غم خود بدان


    .
    .
    .
    .محمد جان ساعتی پیش با خبر شدم ماهی قرمزه تنگ ما هم به دیار باقی شتافت
    ان شا الله با ماهی شب عید شما محشور شود

    و من الله توفیق.........

    6 کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-19-2012), EmInEm (03-19-2012), MAMAD (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), © The Phantom Pain (03-19-2012), Ғ Д † Д Ł β (03-19-2012)
    امضای ایشان


  8. Top | #8

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    اقا تو رو خدا اينقد از مرگ ماهيا نگيد

    4 تا ماهي صبح خريدم

    الان اومدم ميبينم هر 4 تاشون اومدن رو آب

    البته از صبح ديدم رفتن تو نخ همديگه ها

    گويا مسئله جن.سي پيش اومده و اين وسط چنتا گا ماييده شده بود



    علي اي حال پريديم 4 تا ماهي به قيمت 2000 تومن خريديم

    خريديم كه نه قالب كردن تا ته بهمون

    اون چهارتاي اولي رو 1000 تومن خريده بوديم

    ايندفعه چشم بهشونه يه موقعي دست از پا خطا نكنن

    آينه گزاشتم وسطشون
    5 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. El Niño (03-19-2012), EmInEm (03-19-2012), SHAHIN (07-27-2012), TORNADO (03-22-2012), © The Phantom Pain (03-20-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بوی عید ... ( ویژه شب عید )
    توسط Sarkesh در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: 03-21-2011, 02:36 AM
  2. ^^ برنامه های ویژه بخش سینما در تعطیلات عید برای کاربران IWe ^^
    توسط Olympic Hero در انجمن گفتگو آزاد در مورد فیلم و سریال
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-08-2011, 05:41 PM
  3. اعلام برنده ی مسابقات کاغذ دیواری ویژه ی عید
    توسط Sr - Q1 در انجمن مسابقه كاغذ ديواری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 05-10-2008, 07:38 PM
  4. مسابقه بزرگ ساخت کاغذ دیواری(ویژه عید)
    توسط HaMo0n در انجمن مسابقه كاغذ ديواری
    پاسخ ها: 97
    آخرين نوشته: 05-10-2008, 12:01 PM
  5. ×××در مهمانی آدم باشید!(ویژه ی دید و بازدید عید)×××
    توسط The Dark Knight در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 03-16-2008, 01:00 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد