بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

موضوع: بوی عید ... ( ویژه شب عید )

  1. Top | #1

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض بوی عید ... ( ویژه شب عید )

    سلام خدمت به همه دوستان :


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    دوباره داره عید میاد ...دیدین چقدر زود گذشت ؟ البته واسه من شاید اینجوری بود یا شاید الان که داریم بهش نزدیک میشیم این طوری به نظر میرسه ! به هر حال یکشنبه هفته بعد ساعت 2 و پنجاه دقیقه نصف شب سال 89 تبدیل میشه به سال 90 ! عید چیز خیلی خوبیه !

    خب طبق هماهنگی که با یه سری از دوستان انجام شده قراره یه برنامه واسه شب عید داشته باشیم . امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاد .


    خلاصه میکنم حرفامو ... با یه سری از دوستان صحبت شده و برنامه ریزی شده که همون شب عید تو همین تاپیک برنامه های جالبی رو شاهد باشیم .

    تمام سعی خودمون رو میکنیم که شب عید با انجمن ایران دبلیو دبلیو ای لحظات خوبی رو داشته باشین و البته سعی میکنیم که پستامون یه وقت مشکل دار نباشه .


    1. دوست داشتم همه در جریان باشن . خب دیگه حرفی باقی نمونده . خواهشا پستی بعد از من ارسال نکنین تا نظم تاپیک بهم نریزه .


    فعلا ..

    ویرایش توسط Sarkesh : 03-16-2011 در ساعت 10:19 PM
    24 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. ARiAN (03-16-2011), Arsalan (03-21-2011), AĦӍẪÐƦÉȤA (03-16-2011), DIONYSUS (03-17-2011), Didoo (03-16-2011), El Niño (03-17-2011), Goldberg The Man (03-20-2011), JMJ (03-16-2011), Keyvan (03-16-2011), MaJiD HetFieLd (03-17-2011), P H E N O M (03-16-2011), SASAN (03-16-2011), TeZAR (03-19-2011), The Survivor (03-16-2011), Xtreme (03-19-2011), amirnba (03-16-2011), hooman racer (03-20-2011), legendarp (03-21-2011), r v d (03-21-2011), Ð-i-R-Ť-Y (03-20-2011), ŠÄÉËĐ (03-16-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-20-2011), MAHDIRKO (03-19-2012)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  2. Top | #2

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    خوب شروع می کنیم این تاپیکو ...

    با سلام خدمت همه کاربران عزیز و عاشقان همیشگی ایران دبلیو دبلیوی ای . بنده مجری این برنامه سجاد معینی هستم و امشب در خدمت شمام . به قول یه جوجه خواننده همه چی آرومه ؟ خب انگاری امروز تولد ساسان هم هستش. از همین جا بهش تبریک هم میگم. .پست های متنوعی داریم امشب و از کاربرای محبوبی دعوت شده تا این جا همه با هم سال رو تحویل کنیم !
    خب فعلا بریم تیتراژ برنامه رو ببینیم .

    بوی عیدی ... بوی توپ ... بوی کاغذ رنگی ... بوی سرخ ماهی دودی ...وسط سفره نو ... بوی یاسه ... جا نمازه ... ترمه مادربزرگ

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] ....

    خب اینم از تیتراژ برنامه ما ... اما فکر میکنین اولین مهمان برنامه ما کیه ؟ بله اولین مهمون ما کسی نیست جز : مجید لشلی ! مجید لشلی با عینک آفتابی خودش وارد شد . سجاد : مجید جان شروع کن .




    13 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsalan (03-20-2011), DIONYSUS (03-20-2011), El Niño (03-21-2011), Goldberg The Man (03-20-2011), MaJiD HetFieLd (03-20-2011), P H E N O M (03-20-2011), The Survivor (03-20-2011), hooman racer (03-20-2011), legendarp (03-21-2011), r v d (03-21-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-20-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  3. Top | #3

     کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره کاربر چهار ستاره  کاربر چهار ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    شماره عضویت
    5044
    سن
    36
    نوشته ها
    3,091
    تشکر
    17,360
    تشکر شده 14,249 بار در 1,757 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1360 Thread(s)

    پیش فرض

    به عنوان آخرین تاپیک امسالم
    با تشکر ویژه از داش سجاد که زحمت این تاپیک رو داره میکشه
    همینجا میخوام یه دل سیر گریه کنم
    یه سال از اومدنم به این انجمن میگزره
    لحظه های تلخ و شیرین زیادی رو تجربه کردم
    با معرفتهای زیادی دوستم شدند که بیشتر از برادر واسم ارزش دارن
    حاج ابوالفضل با پستای mp4 اش
    داش میرعلی با پستای بجاش
    داش عرفان با نصیحتاش و اخلاق توپش
    داش ساسان با جر دادن دهن تاپیک دادن
    داش شروین با طنازی هاش
    داش آرمان با ناظمیتش
    داش حامد با قاطعیتش
    داش هامون با پشتیبانی همیشگیش از انجمن
    و.....

    همه اینا تو یه چشم به هم زدن گذشت و یه سال دیگه شروع شد
    الان اون روزی رو میبینم که 29 اسفند سال دیگست و داریم وارد سال 91 میشیم!!!
    باور کنین به همین سادگی داریم روزامون رو سپری میکنیم!!

    دلم گرفته از اینکه نمیتونم کنار داداشای گلم باشم تو لحظه تحویل....

    ولی به هر چی اعتقاد دارید از همین جا از همتون حتی کاربری که شاید بهش گفتم تو میخوام از ته دل منو. حلال کنن...
    فعلا تا شنبه هفته بعد

    طلب آمرزش از شما و اوستا کریم....
    12 کاربر مقابل از Ғ Д † Д Ł β عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (03-20-2011), Didoo (03-20-2011), El Niño (03-21-2011), MaJiD HetFieLd (03-20-2011), P H E N O M (03-20-2011), Sarkesh (03-20-2011), amirnba (03-20-2011), hooman racer (03-20-2011), legendarp (03-21-2011), r v d (03-21-2011), MAHDIRKO (03-19-2012)
    امضای ایشان
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آذربایجان منیم ائلیم ، آذربایجان مینم دیلیم

    دوغراسالار دیلیم دیلیم

    آنا دیلیم اولن دئیر

    باشقا دیله دونن دئیر



  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض

    با سلام خذمت همه دوستان گل و گلاب انجمن
    خوب سال 89 هم با تموم خوبیها و بدیها،شادیها و غمها،ک...ر خوردنها و ک...ر زدنها داره به کار خودش پایان میده.
    امسال هم همانند سالهای پیش خیلی زود بگـــ ا رفت خدارو شرک سال خوبی بود و امیدوارم واسه شما هم خوب بوده باشه.
    خوب همونطور که سجادی واستون گفته قراره تا آخر شب درخذمتتون باشیم.فقط یهو ن****نمونا
    بنده کارم Interview هستش و با بچه های گوگولی انجمن Interview یا همون مصاحبه میکنم.
    بله آقا.دلم میخواد اینگیلیسی بنویسم که بدونید بلدم..
    نفر اول کسی نیست جز ساسی مانکن یا همون ساسان مدیر بخش عکاسی
    ساسان جون بیا جل میکروفون مجید لشلی کارت دارم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    مجید لشلی:
    سلام ساسی جون خیلی خوشحالم که در خذمتت هستیم.ساسان:مردتیکه مارو از کار و زندگی انداختی خوشحال هم هستی؟
    مجید لشلی : مردتیکه دلت هم بخواد دعوتت کردم.اصلا ک...س و ک....نت رو جمع کن برو.
    ساسان:چقدر بی جنبه ای.منظورم این بود که سلام خدمت همه بچه های گل انجمن.در خذمتم.
    مجید لشلی:دیگه پرو نشو تو باید بگی خدمت من فقط میگم خدمت.خوب ساسان جان یه بیوکـــ یرافی از خودت بگو واس بچه ها.
    ساسان : ساسان هستم 18 سالمه یه کـــ و نــ ده ای که دومی نداره
    و Made In UK Land دیپلم کامپیوتر دارم ولی خداییش هیچی حالیم نمیشه از کامپیوتر و فقط
    واسه دخـــ تـــ ر بازی میرم دانشگاه.
    مجید لشلی پس کی درس میخونی؟ساسان درس کی میخونه آقا؟تقلب واسه همین مواقعه دیگه.
    این هم یه عکس که من آماده شده بودم برم دانشگاه واسه امتحان.
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    مجید لشلی:عجب تــ یکه ای هم هستیخوب از دوران بچگیت برامون بگو.[ساسان:]والا خاطرات بچگی زیاده.من همیشه میریدم توی خودم و همش تو دستشویی
    بودم.البته اینم بگم که از همان دو تولد به خواندن علاقمند بودم.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    در سن 10 سالگی بود که بیماری بسیار شدیدی گرفتم که حسابی کـــ س مغز شدم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    دیگه گوشه نشینی من شروع شد و همش توی پارکها میشستم و با خودم خلوت میکردم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    طی همین روزهایی که توی پارک میشستم با خودم خلوت میکردم یه زن و شوهر اومدن سراغم و
    شروع کردن باهام از در رفاقت وارد شدن و که:جوون چرا تنهایی؟چه مشکلی داری و .... و دوای
    دردت پیش ماست و من هم فرق خوب بد زشت رو نمیدونستم که یک جوان ریقو بودم.
    مجید لشلی :واقعا مردم باید از زندگی تو درس عبرت بگیرن.خوب ادامه بده
    ساسان بله مجید جان کاملا حق با توئه.

    البته من بیشتر گول اهر و زیبایی اون زن و شوهر رو خوردم.خیلی زیبا و شیک پوش بودن اینم عکسشون

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    مجید لشلی:خداییش زنه خیلی تـــ یــ کـ ه هست.شماره ندادی؟
    ساسان:نه اون بمن شماره داد البته باید بقی ماجرا رو گوش کنی تا بفهمی
    خلاصه من گفتم که من مریض شدم و از خانوادم ترد شدم و ... و اونها هم بهم پینهاد کار دادن.
    گفتن هم خونه بهت میدیم و هم وسیله و حقوق بسیار بالا و بدون زحمت.
    خلاصه مطلب یه کار باریک با حقوق کلفتو من بسیار تعجب کردم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    و از صبح علی الطلوع کارم رو شروع کردم و پول بهم دادن و لباس نو خریدم و یه سری لوازم و
    تجهیزات هم بهم دادن با یه بستنی و گفتن برای شروع اینجا کشیک میدی و اگه کسی با ماشین
    اومد از این وسایل استفاده کن.

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    یه چند وقتی من نگهبان بودم و کم کم ارتقاع پیدا کردم و زمینه کاریم گسترش پیدا کرد ولی
    احساس میگردم سهم منو کم میدن واسه همین هم با رییس باند دعوای شدیدی کردم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    و منو انداختن بیرون و من شل و پل راه خودم رو پیش گرفتم و از اونجا اومدم بیرون و راهی سرنوشت شدم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    مجید لشلی:عجب زندگی تلخی داشتی ساسی جون.خوب ادامه بده
    ساسان :از اونجا اومدم بیرون و یه چند وقتی ماشالعیر و دلستر میفروختم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    البته نمیدونم چرا بهم مجوز نمیدادن که مغازه بزنم و من مجبور بودم یواشکی بفروشم
    و زدم تو کار فروش مواد مخدر و شـــ یـــ شـــ ه فروشی رو شروع کردم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]



    ولی خوب کفاف نمیداد و زدیم تو خط خفت کنی هم راحت تر بود هم پولش بهتر بود

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    بعد از چند وقت هم عاشق شدم.ای بسوزه پدر جـــ اک....شت عاشقی که منو بــــ گــ ا دادی
    عاشق یکی از کسانی شدم که اومده بود شیشه و آهن بخره ازم.اول یکم بهش شک کردم و ...
    خلاصهچند وقتی باهم دوست بودیم و از همه کارهام و خرید و فروشها واسش گفتم و یه روز
    بردم سواحل رشت که ازش خاستگارر کینم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    تا روش رو از اینور کرد دیدم با یک مرد طرفم و از اون همه وقت سر کـــ .... ر بودم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    اونجا بود که فهمیدم تمام این حریانات سر کاری بود که منو به دام بندازن.
    مجید لشلی:حالا بین خودمن دوتا بمونه فقط کارش رو گرفتی یا نه؟
    ساسان:نه بابا مرد بود.هیچ وقت نمیذاشت شــ ورتــ ش رو بکنم و هر وقت
    هم که بقل هم میخوابیم از پشت میچسبید بهم.و هی کـــ ... ن منو میمالید.
    خلاصه اومدم مقاومت کنم که دیدم از درو دیوار مامور داره میاد و همه هم تغییر چهره داده بودن وا سه دستگیریم و منو با کل گروه دستگیر کردند

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    ادامه در پست بعد ..






    ویرایش توسط MaJiD HetFieLd : 03-20-2011 در ساعت 10:07 PM
    16 کاربر مقابل از MaJiD HetFieLd عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. BiTW PuNk (03-20-2011), DIONYSUS (03-20-2011), Didoo (03-20-2011), El Niño (03-21-2011), P H E N O M (03-20-2011), Sarkesh (07-17-2011), The Last Outlaw (03-20-2011), amin_ (03-20-2011), amirnba (03-20-2011), hooman racer (03-20-2011), legendarp (03-21-2011), r v d (03-21-2011), Ð-i-R-Ť-Y (03-20-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-26-2011)
    امضای ایشان


    ELENA I Know You Love Stefan But I Love You
    You Should Know




  5. Top | #5

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jul 2007
    شماره عضویت
    744
    سن
    39
    نوشته ها
    1,389
    تشکر
    516
    تشکر شده 1,278 بار در 212 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    125 Thread(s)

    پیش فرض

    توی زندان هم واسه خودمون کسی شده بودیم و همه ازم حساب میبردن
    البته این اواخر زندان خلوت شده بود و من تنها بودم و کسی محل بهم نمیذاره

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    و بالآخره بعد از 5 سال حبس ابد با وثیقه 5 هزار تومانی که از جشن نیکوکاری جمع شد از زندان آزاد شدم


    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    مجید لشلی:یعنی واقعا کسی رو نداشتی که واست 5 هزار تومن وثیقه بذاره؟
    ساسان:نه بابا نداشتم خوب.
    مجید لشلی:بعد از زندان چی شد؟بازم رفتی سراغ شیشه بری و شیشه فروشی؟
    ]ساسان:نه دیگه توبه کردم.رفتم مسجد محل و با روحانی محل حجت الاسلام پشم بلندشتر پور

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    و ایشون بنده رو یک شب تا صبح در آغوش اسلام نگه داشت و بعد بنده رو غسل میت داد و پاک پاک شدم
    و الآن هم عضو بسیج هستم و اگه بخواد از سربازان گمنام امام زمان(عج) هستم

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    مجید لشلی : ممنون ساسان جان که وقت تـــ خـــ مــ یت رو به ما دادی و مردم رو از
    سرنوشت و عاقبت مواد آگاه کردی.
    ساسان : ممنون مجید جان.مصاحبه بسیار تـــ خـــ مـــ ی بود و خوشحالم که کمکی کردم.


    خوب دوستان همچنان با ما باشید که Interview های بیشتری در راهه.نفر بعدی کسی نیست جزÐ-i-R-Ť-Y
    با ما باشید
    To Be Connect.....


    ویرایش توسط MaJiD HetFieLd : 03-20-2011 در ساعت 10:08 PM
    14 کاربر مقابل از MaJiD HetFieLd عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. BiTW PuNk (03-20-2011), DIONYSUS (03-20-2011), Didoo (03-20-2011), El Niño (03-21-2011), P H E N O M (03-20-2011), Sarkesh (07-17-2011), The Last Outlaw (03-20-2011), amirnba (03-20-2011), legendarp (03-21-2011), r v d (03-21-2011), Ð-i-R-Ť-Y (03-20-2011), ŠÄÉËĐ (03-21-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-26-2011)
    امضای ایشان


    ELENA I Know You Love Stefan But I Love You
    You Should Know




  6. Top | #6

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    خب اینم از صحبتای مجید جون واقعا لذت بردیم . فقط یه خورده موارد اخلاقی داشت که ... در همین لحظه چراغ ها خاموش شد !
    و پس از چند ثانیه روشن شد . مجید اصلا نبود و گم و گور شد یهویی . بعد دوباره برقا خاموش شد . و باز روشن شد . سجاد هم گم و گور شد .
    و بعد زیرنویس نوشته شد که :

    به دلیل ترافیک بودن خیابونا و دیر رسیدن مهمان های برنامه و این که بچه های فیلمبردار و اینا میخوان برن شما بخورن .برنامه تا نیم ساعت دیگه کارش رو از نو شروع میکنه !
    ویرایش توسط Sarkesh : 03-20-2011 در ساعت 10:03 PM
    6 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (03-21-2011), Didoo (03-20-2011), El Niño (03-21-2011), P H E N O M (03-20-2011), amirnba (03-20-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  7. Top | #7

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    خب برنامه رو دوباره شروع میکنیم عزیزان . مهمان بعدی ما کسی نیست جز قیصر !یعنی همون حسین المپیک . حسین المپیک در حالی که کفشای نوک تیز پا کرده بود و چاقو به دست وارد شد . سلام حسین جون ! شروع کن داداش
    5 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (03-21-2011), El Niño (03-21-2011), P H E N O M (03-20-2011), amirnba (03-20-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

  8. Top | #8

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    She Calls Me SUPERMAN
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    شماره عضویت
    5148
    سن
    32
    نوشته ها
    2,853
    تشکر
    2,078
    تشکر شده 6,999 بار در 811 ارسال
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    949 Thread(s)

    پیش فرض

    خب چی بگم داداش ؟ از کجا بگم داداش ؟ من حسین صفری ملقب به :: حسین مورینیو ( رفیقای ورزشی بهم میگن ) حسین تختی ( بچه های باشگاه ) حسین قیصر ( بچه های فیلم باز ) حسین تیزی ( بچه های خطر ) حسین مکانیک ( بچه های کارگاه ) و .... هستم .

    تو این مدت خیلی به شما دروغ گفتم . اما الان دیگه میخوام راست بگم . این شما و این حقایق اصلی زندگی من ::

    1 - من آدم کشتم . 1 بار تو زندگیم . رفیقم منو فروخت 2 سال حبس بودم . اومدم بیرون فهمیدم با پول من به همه جا رسیده . رفتم سراغش . اون اونور من اینور . بهش گفتم چطوری نامرد ؟ گفت حسین تو ؟؟؟ تو آزاد شدی ؟ گفتم آره مگس . مشکلی داری ؟ گفت غلط کردم . گفتم واس چی ؟ گفت غلط کردم ... امونش ندادم ... ضامن دار رو تا ته کردم تو قلبش . هیچوقت چشماشو هنگامی که داشت جون میداد یادم نمیره ::



    2 - 2 سال پیش هالیوود بودم . جاتون خالی رفتم پیش پیتر جکسون . یه ویسکی باز کرد من نخوردم . گفتم جمش کم من اهل این قرتی بازی ها نیستم !!! ریـــ.ــد به خودش . گفت حسین برات نقش دارم . گفتم چی ؟ گفت اول باید بری روی صحنه تست بدی . همونجا بهش گفتم هی یارو .. من تو فیلم های صحنه دار بازی نمیکنم . گفت اوکی تست نده . خلاصه تو فیلمش بازی کردیم . فیلمش رو دست آواتار بلند شد اما دست های پشت پرده جایی اعلام نکردن . اینم پوسترش ::



    3 - بعد از بازی تو این فیلم بود که محبوب شد م .خیلی . برای جنس مخالف بیشتر . موندم چیکا کنم . زدم تو خط مدلینگ عکس . ترکوندم . یادمه یه بار رفتم توی خیابون با یه همچین صحنه ای روبه رو شدم ::

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    خدایی حال میکنید

    بعدش یه مجله اومد سراغم اسمش رو یادم نی . گلامور همچین چیزی بود . منو کرد تیتر اولش . جاتون خالی باهام یه مصاحبه کرد عکسم هم برد روی جلد . این عکس بانوی سوم آمریکا است با مجله ای که من توش سر جلد شدم ::



    رفتم نیویورک ... جاتون خالی تا من رو دیدن خر کیف شدن . تو کـــ.ــونشون عروسی شد . سریع 3 تا عکس ازم گرفتن زدن روی در و دیوار . نمیدونید اون شب کل شهر جمع شده بودن تا عکس من رو توی خیابون ببینند ::



    گیر رفیق ناباب افتادم . گفت حسین بیا شرکت آب جو بزن . گفتم نه .مخم رو زد منم اوکی دادم . اولش ناراحت بودم اما رفیقم گفت حسین کارت گرفت . اولش باور نکردم تا رفیقم این عکس رو بهم نشون داد ::

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    بعد از این یه نفر بهم زنگ زد . خانوم بود . گفت حســــــــیـــــــن جـــــــــــــــــون !!! گفتم شما . گفت منم دیگه مادونا !!! گفت بیا اسپانسر من شو . منم اولش ناز کردم اما اخرش اوکی کردم دادم و رفتم روی پیراهنش ::

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]

    آخرش برام حرف دراووردن . تو روزنامه برام تیتر زدن حسین در فساد اخلاقی با مادونا . منم سریع یه مصاحبه کردم و گفتم :: سیــــ.ــــکتـــ.ــیر !!! من کجا اون جنــــ.ـــــده کجا ؟ من برم اونو بکــــ.ـــنم ؟ عمرا . همه سریع خــــ.ــــایه کردن ::



    یادش به خیر .... با یه خانواده رفیق شدم به اسم بکهام . یه زن و شوهر بودن ساده ساده . بهشون لطف کردم و مشهورشون کردم اونا هم به من لطف کردند و این کار رو برای من کردند ::





    آخرش هم برای یادبود یه سکه از رو عکس من زدند ::






    این بود حسین واقعی .. حالا برید واس بچه محا هاتون تعریف کنید

    ××××××××

    از سجاد هم تشکر میکنم . سال نو هم مبارک همه باشه ....
    15 کاربر مقابل از Olympic Hero عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (03-20-2011), DIONYSUS (03-21-2011), Didoo (03-20-2011), El Niño (03-21-2011), Goldberg The Man (03-20-2011), Sarkesh (03-20-2011), THE DARKEST SIDE (03-21-2011), The Survivor (03-20-2011), Xtreme (03-21-2011), amirnba (03-20-2011), legendarp (03-21-2011), r v d (03-21-2011), ŠÄÉËĐ (03-20-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-26-2011)
    امضای ایشان

    We Are Going To Explore Into Your Mind To Find Out Why You're so
    FU**ING JEALOUS


    بیـا یـاد بـدم بـهـت قـِـلـِــقُ Bay Bay ,,,



  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    شماره عضویت
    7130
    سن
    35
    نوشته ها
    1,343
    تشکر
    2,883
    تشکر شده 3,622 بار در 635 ارسال
    حالت من
    Ashegh
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    410 Thread(s)

    پیش فرض



    دهنت سرویس حسین..

    خیلی جالب بود...

    به مناسبت اخرین جملم توی سال 89 میخوام بگم که این اولین عیدی هست در کنار شما دوستای خوب هستم و امیدوارم
    همتون سلامت باشین..

    و در اخر اینکه...


    عید امده دوباره شادی و خنده.....لفطا نشه فراموش عیدی بنده...
    8 کاربر مقابل از Ariyan عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. AĦӍẪÐƦÉȤA (03-20-2011), DIONYSUS (03-21-2011), El Niño (03-21-2011), P H E N O M (03-20-2011), Sarkesh (03-20-2011), r v d (03-21-2011), Ғ Д † Д Ł β (03-26-2011)
    امضای ایشان



    این اسکناس به پول الان میشه ۳۸٫۵۷۰٫۰۰۰ ریال....!!!!

    .... Oh my god...

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    شماره عضویت
    3675
    سن
    33
    نوشته ها
    723
    تشکر
    9,036
    تشکر شده 3,862 بار در 537 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    804 Thread(s)

    پیش فرض

    ممنون از حسین جان به خاطر این پست بسیار زیباش ! خوب دیگه نوبتی هم باشه نوبت یکی از دوستان صمیمی گلدبرگ یعنی میرعلی جان هستش ! میرعلی با اهنگ ورودی گلدبرگ وارد میشه . میرعلی جان شروع کن
    6 کاربر مقابل از Sarkesh عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. DIONYSUS (03-21-2011), El Niño (03-21-2011), Goldberg The Man (03-20-2011), P H E N O M (03-20-2011), amirnba (03-21-2011)
    امضای ایشان




    به یاد تموم کله کردنا ...
    به یاد تموم پشت دری آ ...
    به یاد تموم تو شیکم رفتنا ...
    به یاد شات گان ...

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ^^ برنامه های ویژه بخش سینما در تعطیلات عید برای کاربران IWe ^^
    توسط Olympic Hero در انجمن گفتگو آزاد در مورد فیلم و سریال
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-08-2011, 05:41 PM
  2. اعلام برنده ی مسابقات کاغذ دیواری ویژه ی عید
    توسط Sr - Q1 در انجمن مسابقه كاغذ ديواری
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: 05-10-2008, 07:38 PM
  3. مسابقه بزرگ ساخت کاغذ دیواری(ویژه عید)
    توسط HaMo0n در انجمن مسابقه كاغذ ديواری
    پاسخ ها: 97
    آخرين نوشته: 05-10-2008, 12:01 PM
  4. ×××در مهمانی آدم باشید!(ویژه ی دید و بازدید عید)×××
    توسط The Dark Knight در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 03-16-2008, 01:00 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد