بزرگترین انجمن کشتی کج ایران   ایران یو افــ سی
محل تبلیغات شما wwepars

User Tag List

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا از نحوه برگزاری پی پی وی Demons Fight 2012 راضی بودید ؟

رأی دهندگان
26. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • 1. بلـــه

    22 84.62%
  • 2. خیــر

    4 15.38%
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

موضوع: IRANWWE ' PPV :: Demons Fight 2012 » L!VE

  1. Top | #1

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض IRANWWE ' PPV :: Demons Fight 2012 » L!VE



    Demons Fight 2012 LiVE iRANWWE

    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]




    خوب سوار ماشین هستیم
    راننده اهنگ رشتی تـی مـارو من فلان رو گزاشته
    کم کم داریم به زندان لاکان نزدیک میشیم ...
    و همین لحظه کاغذ بازی در ارنا زندان راه میفته و پی پی وی اغاز میشه
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید] در ارنا نواخته شده و هوادارا دارن فریاد مینزن و پلاکاردها رو گرفتن
    اعلام میشه 73 هزار نفر در ورزشگاه هستن ..

    در شروع کار جاستین بیبر مهمان ویژه شوء به رنیگ میاد ..
    و میگه من امشب اومدم تا میزان ببینده رو بیشتر کنم
    و اهنگ مجید لشلی زده میشه .
    و به سرعت وارد رینگ میشه
    و میگه اخ جون تویی جاستین ..
    میگه منم اومدم تا میلیاردی بکنم الان ببینده هارو )
    و مجید شلوار جاستین رو پایین میکشه و ادامه ماجرا

    صداهای عجیبی از جاستین بیرون میاد ...
    و ورزشگاه ها همه دارن میگن
    مجید تند تند ترش کن ،
    در نمای دور شعارهایی علیه انزلی چیا میشنویم ...
    انزلی مــار .......... :
    همین لحظه مجید آبـ..ش میاد ..
    و رینگ رو ترک میکنه ...
    و جاستین هم میره بقل گزارشگر ها
    جواد : به به خوبی عمو ، بعد از بازی کارت دارم
    عادل : بشین کنار بابا ، جاستین میبرم خونه خودم

    پرومویی از بازی کمربند سنگین وزن میبینیم که اشاره میکند
    به فردی که امشب بازمیگردد ... او کیست ..
    و حالا اهنگ ابولا زده میشه ...





    Next PPV For World Heavyweight Championship
    ABOLFAZL vs. J B L vs. Arsalan


    ابولا به رنیگ میاد ... امیر هم در رینگ حضور پیدا میکنه
    و ارسلان خیلی اروم و نمناک به رینگ میاد .
    سه نفر در اطراف رینگ هستن ....
    و بازی شروع میشه .

    ابولفضل و امیر همدیگرو قفل کردن و ارسلان داره به این دو میخنده
    یکدفعه ای امیر و ابولا به ارسی حمله ور میشن
    که ارسی با یک دبل کوزلاین دو نفر رو نقش بر زمین میکنه
    و حالا به ابولفضل یک دی دی تی میزنه .
    امیر در یک غافلگیری یک کوزلاین فرام هل به ارسی میزنه
    اوه ... و حالا کاور ......1..........2..........
    نه ارسلان تسلیم نمیشه .


    و حالا امیر میره سراغ ابولفضل که همین لحظه
    ابولا یک لوبلو بهش میزنه .!!!!
    و همین لحظه یک چک اسلم از ابولا به امیر ..
    ومیره سراغ ارسلان ... که یک الد اسکول به ارسلان میزنه
    و حالا اماده است برای زندن تامبستون به امیر
    امیر بلد میکنه و حالا بنزای دراپ رو میزنه
    اوه مای گاد ....
    و میره برای کاور ....1...........2..........
    نه ... اوه ارمین از زیر رینگ میاد و امیر رو میکشه کنار ...!

    و در برگشت یک اسپیر وحشتناک به امیر میزنه ...
    و رینگ رو ترک میکنه .
    بلافاصله ارسلان میفته رو امیر و کاور .....1......2.........3...........
    و بله ارسلان بازی رو میبره و مجوز بازی برای کمربند سنگین وزن رو کسب میکنه ..
    امیر در حالی که داره ورودی ارنا رو میبینه ... ارمین براش نیشخندی میزنه ...!




    در بک استیج :
    صحبت هایی میشونیم ...!
    او کیســـت ...
    دستی به نشـاه فــ..اک فرستاده میشه ..
    و اروم میگه تو آسـ..ت شایان !!!
    ....!



    --------------



    Tag Team Tables Match , End Game
    SASAN & The Shadow vs. Babi & Ariyan


    هر چهار نفر در رینگ حضور دارن .
    ساسان به بابک حمله ور میشه و بابک با یک جاخالی ساسان رو به بیرون رینگ پرت میکنه .
    پژمان داره ارین رو میزنه و با صندلی بجانش افتاده .
    در بیرو نرنیگ بابک ساسان رو به پله های کناره رینگ میکبونه .
    و پژمان همین لحظه یک چک اسلم به ارین میزنه .
    اوه ... !
    بابک میره پتک در میاره از کنار رینگ ...

    و حالا به سایان حمله میکنه و ساسان یک جاخالی میده
    باباک با پتک زمین میخوره و پتک به سرش میخوره
    و حون از سر صورتش میباره !
    همین لحظه ارین میخواد پژمان رو روی میز بشکونه ولی موفق نیست
    و پژمان به ارین رو به بیرون رینگ حل میده .
    ساسان همین لحظه پتک رو به صورت ارین میکبونه و ارین خونین شده .

    پزمان و ساسان و صندلی روی رینگ میزارن .
    و حالا نفری یک سوپلکس به ارین و بابک میزنن . و انارو روی صندلی میزارن .
    و حالا بالای رینگ میرن و میپرن روی بابک و ارین .!!
    و بله بابک و ارین روی میز خرد میشن ... اوه خدای من ...
    و بازی رو پژمان و ساسان میبرن .
    و دارو دستشونو بالا گرفته .

    ساسان با فریادی بلند میگه در خانه خودم بابک رو نابود کردم
    همین لحظه پژمان تف میندازه روی بابک و رینگ رو ترک میکنن ....!



    بکاستیج :
    بیرون ارنا رو میبینیم ، یکی داره واکس میزنه
    برای تماشاگرا ...!
    عادل : این همون علی نوهر من خودمون نیست .
    جواد : خودشه




    --------------



    Good vs. Devil Match For No DQ Match
    The Last Outlaw vs. Goldberg The Man


    میرعلی گلدبرگ در رینگ است ...
    و با صندلی وارد رینگ شده .!
    کیو اهنگش زده میشه و با فریادی بلند میگه امشب میرعلی
    بگــ.ا میدم . و اولین شکستشو در یک بازی 1-1 رقم میزنم .
    و به سرعت وارد رینگ میشه .


    بازی شروع نشده میرعلی با صندلی محکم به طرف کیو میره و محکم به سر کیو میکبونه
    و بله کیو رو زمین میترکه ...
    میرعلی منتظر میمونه تا کیو پابشه در حالی کیو صورتش خونین است
    بلند میشه و اوه مای گاد یک اسپیر وحشتناک از میر علی ...!
    و حالا بلافاصله چک همر رو میزنه
    و کــاور ............1...............2...........3......... ..
    و بله میرعلی موفق میشه به راحتی بازی رو ببره .

    میرعلی بک فــ...اک برای کیو میفرسته و رینگ رو ترک میکنه
    و حال ابا فریادی بلند ورزشگاه رو منفجر میکنه ...


    " 15 مین اجرای زنده خواننده محبوبمون
    MOR1 رو داریم ...
    و بعد از اون بازی ها دنبال میشه "


    .
    :: ادامه پی پی وی پست بعدی ::
    .


    ویرایش توسط SASAN : 04-27-2012 در ساعت 06:36 PM
    26 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Ariyan (04-27-2012), Arsal4n (04-27-2012), Arsalan (04-27-2012), Blood Raven (04-27-2012), Django (04-27-2012), EmInEm (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Goldberg The Man (04-27-2012), MAMAD (04-27-2012), Naser (12-29-2013), SHAHIN (04-27-2012), Scofield (04-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), The Phenom (04-27-2012), The Shadow (04-27-2012), The Survivor (04-27-2012), Warrior (12-30-2013), amingorgan (04-27-2012), amir-aghaei (04-27-2012), amirnba (04-27-2012), farzam_12 (04-27-2012), r v d (04-29-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان



  2. Top | #2

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض


    Ambulance Match For iWE Championship
    Mr.Carter © vs. The Phenom


    بله دور بر زندان رو میبینم که طناب های دار هست ...!
    و امبولانس و ماشین هایی اونجا پارک شده .
    و حالا اهنگ قهرمان کمربند iwe زده میشه و علی کارتر به رینگ میاد ...!
    و حالا اهنگ بهمن زده میشه و ارنا منفجر میشه ... واو .. بهمن در زادگاهش مورد تشویق قرار میگیره ..!

    و حالا بازی اغاز میشه ...

    علی کارتر در همین ابتدا بهمن رو میزنه به یک ژیان دهه 50
    و بهمن بلافاصله علی رو میکبونه زمین.
    یک موتور همون وراست و اونو پرتاب میکنه رو علی ...!
    اوه خدای من ...
    بهمن فریادی بلند میزنه .
    و در امبولانس رو باز میکنه
    و میخواد علی رو وارد امبولانس کنه ...!

    اما نه موفق نیست .
    و علی در یک غافلگیری یک سوئیچ چین موزیک بهمن میزنه
    و هر دو روی زمین ولو شدن .
    بهمن سعی میکنه از روی زمین بلند بشه .
    علی هم سعیشو کرده و بلند میشه .
    و حالا همدیگرو میزنن .

    علی میخواد سوئیچ چین موزیک بعدی رو بزنه .
    اما نه بهمن دفع میکنه و علی رو بلند میکنه
    و میخواد پاور بمب قدرتی بزنه و علی رو پرت میکنه تو امبولانس
    یک در امبولانس میشکنه و علی میره ت وامبولانس ..
    و زنگ بازی زده میشه و بهمن برنده بازی میشه ...!

    اوه مای گاد ... اهنگ بهمن زده میشه ورزشگاه منفجر میشه با کاغذ بازی
    و بهمن به سرعت به طرف ارنا میاد و وارد رینگ میشه و داره خوشحالی میکنه
    بهمن در زادگاهش داره جشن پیروزی میگیره
    و همه خوشحالن ...


    بک استیج ، او کیست ؟



    ---



    The Banned Match , No DQ Match And Special Guest Referee MAMAD
    amirnba vs. Abdi


    خوب مسابقه اخراج از خانه فرا میرسید .
    اول اهنگ ممد زده میشه و داور مسابقات در زادگاه خودش در زندان کاکان به رینگ میاد
    همه دارن ممد رو تشویق میکنن !
    ممد که دختری رو بین هوادارن میبیند به گویش رشتی میگوید : خانم جان تی کمر بیجر و قربان جانی بمیرم
    و اون کسی نیست جز جاستین
    و حالا اهنگ عبدی قهرمان کمربند iCTW زده میشه و به رینگ میاد
    و بعد از اون امیر با ابهت تمام وارد رینگ میشه .

    بازی اغاز میشه ...
    امیر بازی رو با یک درکونی به عبدی اغاز میکنه ..
    ممد ، امیر رو عقب میزنه . میگه درکونی جز قوانین این بازی نیست
    بن میشیا
    امیر بالفاصله یک کوزلاین میخواد به عبدی بزنه
    که عبدی جاخالی میده و یک سوپلکس به امیر میزنه
    حالا ممد میره بیرون رینگ داره پایین رنیگ با مهمان ویژه کمپانی جاستین لـ..اس میزنه
    ممد داره با کــ...ون جاستین ور میره
    میبینه که امیر منتظر است عبدی رو پین بکنه
    به سرعت به رینگ
    برمیگردد .....1............

    نه عبدی پین نشد ...!
    جاستین داره گریه میکنه و میگه ممد بیا ...
    ممد مونده بازی رو داوری کنه یا جاستین رو بکنه .
    ممد جاستین رو به میاره تو رینگ و بگــا مگایی تو رینگ راه انداختن
    همین لحظه عبدی ار ک او میزنه ...!
    و کـــاور ..........1........2..........
    نه امیر پین نمیشه .!
    حالا دیگه ممد که بالاترین لذت رسیده با صندلی میکبونه ت وسر جاستین
    جاستین خونین بیرون رینگ میفته و با دوچرخه میان جمعش میکنن میبرن .

    همین لحظه امیر یک افـ یو میزنه و کاور .............1..............2..................... .
    ممد دستش درد میگیره و 3 رو نمیزنه . امیر عصبی شده
    و به ممد حمله میکنه و یک چک به ممد میزنه
    و ممد همین لحظه یک باتیستا بمب به امیر میزنه
    و حالا عبدی امیر رو بلند میکنه و بله یک ار ک او میزنه
    و کاور ..........1..........2..........3..............
    و اوه مای گاد و بله عبدی بازی رو میبره و امیر از فروم بن میشه !
    اوه ............!

    ممد دست عبدی رو بالا گرفته و با درکونی امیر رو پرت میکنه به بیرون رینگ ...
    و دارن خوشحالی میکنن .

    عکسهایی از این بازی که انجام شد ، امیر ( سینا ) ، عبدی ( رندی ) که به قرعه بهشون رسید
    و رندی بازی رو برد و به همین دلیل امیر باخت و 4 روز بن میشود . نکته جالب این بود که اورال
    سینا ببشتر از رندی بود ، و کلا مستر بن انجمن به این بازی هم نه نگفت
    این بازی توسط محمد ارخام صورت گرفت .
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]
    [برای مشاهده لینک ها شما باید عضو سایت باشید برای عضویت در سایت بر روی اینجا کلیک بکنید]


    بک استیج :
    صدای پا می اید ...
    عادل : فکر میکنم همون طرفدار شان مایکل باشه
    جواد : نه بابا TNA فن بود ...
    عادل : حالا یک پخی است دیگه



    -------------



    Extreme Rules Match For World Heavyweight Championship
    I Am Legend © Vs. The Banned Man


    اهنگ قهرمان سنگین وزن کمپانی IWE زده میشه و حامد عبیری به رینگ میاد .
    حالا پرومویی پخش میشه !
    درگیری مستر بن با استاران کمپانی ...
    و 10 9 8 7 ..... 3 ... 2 ....1 ....
    و اوه مای گاد ... مجید مین اونت بازگشت ...!

    The Main Event " Majid " iS Back

    و اتش بازی راه می افته و به اول وردی میاد ... اوه مجید است
    بعد از دو سال ...! و حالا به سرعت وارد رینگ میشه .
    و با حامد فیس تو فیس شدن دارو شروع بازی رو اعلام میکنه
    و به هم مشت هایی وارد میکنن . حامد بوو میشه .!
    و حالا یک فیس باستر از مجید .
    و میره برای کوزلاین سریع و انجام میده .


    و حالا کاور ..... 1.......2........
    نه حامد پین نمیشه .
    حالا مجید حامد رو قفل کرده ..
    حامد مجید رو هل میده و در برگشت یک فیس باستر زیبا از حامد
    و حالا بازم کاور ...........1...
    نه ...!

    حامد اماده زدن پانت کیک میشه
    و اجرا میکنه .
    اوه خدای من ... و کاور .........1..........2..........
    نه حامد موفق نیست .

    حامد ژست گرفتن آر کـ او رو گرفته
    و حالا ...
    اوه مای گاد ، اوه مـــــــــــــای گــــــاد
    مجید سوئیچ چین موزیک میزنه و هر دو نفر روی زمین ولو شدن .
    و مجید خودشو به روی حامد میرسونه و کاور .......1........2.........
    نه حامد برمیگرده به مسابقه .
    و حالا همدیگرو گفتن و میخوان بلند بشن .
    و حالا یک دبل کوزلاین به هم میزنن و بازم روی رینگ ولو شدن .

    اهنگ سعید شرلوک زده میشه . اوه مای ... برنده مانی د بانک کیفشو میخواد کش کنه ...!
    سعید کیفشو در دست داره . و میگه منم به بازی اضافه میشم .. و حالا بازی سه نفره میشه .
    حامد بلند میشه و برمیگرده ...
    سعید محکم کیفو به صورت حامد میکبونه .
    حامد پرت میشه بیرون رینگ ...!
    و بلافاصله به مجید میزنه کیفو و در برگشت حالا یک افـ یو ...
    و کاور ............1.........2............3...........
    و بله سعید قهرمان جدید کمربند سنگین وزن میشه .

    اوه مای گاد ... سعید بازی رو میبره ...
    حامد و مجید روی رینگ و بیرون رینگ ولو هستن و سعید داره خوشحالی میکنه .
    داور کمربند رو میده سعید و بالای سر میبره و اتش بازی در ارنا به راه افتاده .
    مجید در بهت همگان داره به خوشحالی سعی نگاه میکنه ...
    سعید به اول ارنا میره و پشت به رینگ کمربندشو بالا میگیره و بلند میگه :
    The Champ Is Back ...

    و پی پی وی همین جا تمام میشه .!






    .
    پــــــــــایــــــــــــ ان شــــــــــــوء
    .


    ویرایش توسط SASAN : 04-27-2012 در ساعت 07:23 PM
    30 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-27-2012), Blood Raven (04-27-2012), Django (04-27-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Goldberg The Man (04-27-2012), Holy Diver (04-27-2012), J B L (04-27-2012), Keyvan (04-28-2012), MAMAD (04-27-2012), MαмαđRezα (02-08-2015), Naser (12-29-2013), Olympic Hero (04-27-2012), SHAHIN (04-27-2012), Scofield (04-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), TeZAR (04-27-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), The Phenom (04-28-2012), The Shadow (04-27-2012), The Survivor (04-27-2012), [Omid G & S] (04-28-2012), amingorgan (04-27-2012), amir-aghaei (04-27-2012), amirnba (04-27-2012), amirtashdid99 (04-28-2012), farzam_12 (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ħ д † ε Р(04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان



  3. Top | #3

     کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستارهکاربر شش ستاره کاربر شش ستاره  کاربر شش ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    شماره عضویت
    1503
    سن
    34
    نوشته ها
    9,285
    تشکر
    5,007
    تشکر شده 30,843 بار در 4,656 ارسال
    حالت من
    Khonsard
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    723 Thread(s)

    پیش فرض

    سلام .

    پی پی وی جذاب و تماشایی به پایان رسید ...

    بعضیا مثل عبدی و سعید شرلوک خوشحال شدند و بعضیا مثل امیر ناراحت ...

    به مجید عزیز هم خوش امد میگیم بازگشتشو به فروم !
    این سرامد یک طرح است برای بازگشت بعضی بن شده ها ، که استارتشو کمپانی زد


    دوستان میتونن کل کل کنند ...

    فعلا ...
    17 کاربر مقابل از SASAN عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-27-2012), Blood Raven (04-27-2012), Goldberg The Man (04-27-2012), Holy Diver (04-27-2012), J B L (04-27-2012), Naser (12-29-2013), Olympic Hero (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), The Shadow (04-27-2012), amir-aghaei (04-27-2012), amirnba (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ħ д † ε Р(04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان



  4. Top | #4

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    True Blue
    تاریخ عضویت
    May 2009
    شماره عضویت
    4687
    سن
    29
    نوشته ها
    1,858
    تشکر
    7,212
    تشکر شده 7,944 بار در 1,105 ارسال
    حالت من
    Sepasgozar
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    665 Thread(s)

    پیش فرض

    آقا من یک چیزی بگم ؟ ، به خدا ، به ولله قسم من گفته بودم مجید بر می گرده ولی پستم پاک شد ، قربون خودم برم من که چقدر باهوشم ، هم مسابقه عبدی و امیر و هم بازگشت مجید رو پیش بینی کرده بودم

    ساسان ، واقعا ممنون بابت پـی پر ویو زیبا و طرح خوبی که برای بازگشت بن شده هاست .
    ویرایش توسط Blood Raven : 04-27-2012 در ساعت 07:28 PM
    11 کاربر مقابل از Blood Raven عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Naser (12-29-2013), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Scofield (04-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), amirnba (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان


    Welcome to the Stamford Bridge


  5. Top | #5

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    شماره عضویت
    6627
    سن
    36
    نوشته ها
    484
    تشکر
    14,196
    تشکر شده 2,163 بار در 399 ارسال
    حالت من
    Mehrabon
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    356 Thread(s)

    پیش فرض

    هـــی ، تف تو روح داور که شماره سه رو نزد یادم باشه برگشتم بزنم تو ک.ونش ، خداییش حیف شدم آهـــا از اون کسانی که پیش بینی کردن من بن نمیشم صمیمانه تشکر میکنم و قول میدم جبران کنم از دوستان تقاضا دارم تو چت باکس گــُل بزارن برای یاد بود من از علی که کارشو (واکس زدن) رهــا کرد و برای تشویق من به آرنا اومد (البته خودم پول بلیطشو دادم) تشکر میکنم ، شما هنوز داغ هستین نمیفهمین چه کسی رو از دست دادین ، فردا که چت باکس خوابید میفهمین ، دستان پشت پرده باعث باخت من شدن ، باور نمیکنید یه نگاهی به صحبت های آرمین (رفیق فابریک ساسان) بندازید ، اون موقع میفهمین چی میگم ، این 4 روز هم تو فروم حسن و ساسان هستم هرکس خواست بیاد ملاقات ما در خدمتیم فقط دست پر باشین


    Brothers of Mouth

    جا داره که یادی هم بکنیم از مرحومه هیرو

    اصلا انتظار ندارم کسی تنکس بده ولی اگه دادین مرسی

    ما دیگه رفع زحمت کنیم ، خداحافظ


    21 کاربر مقابل از amirnba عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-28-2012), Arsalan (04-27-2012), Blood Raven (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Goldberg The Man (04-27-2012), Holy Diver (04-27-2012), MAMAD (04-27-2012), Naser (12-29-2013), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Scofield (04-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), The Phenom (04-27-2012), The Survivor (04-27-2012), [Omid G & S] (04-28-2012), amirtashdid99 (04-28-2012), farzam_12 (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان




  6. Top | #6

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    ژیان دهه 50 که خوندم ترکیدم از خنده

    الان من قهرمان IWE هستم؟

    همین جا قهرمانی خودمو تقدیم می کنم به آقا و از همین جا اعلام میکنم که ادامه دهنده ارمان های امام راحل هستم

    Who's Next?l
    11 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-28-2012), Blood Raven (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Goldberg The Man (04-27-2012), Naser (12-29-2013), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), amirnba (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  7. Top | #7

     کاربر سه ستاره  کاربر سه ستاره  کاربر سه ستارهکاربر سه ستاره کاربر سه ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Apr 2008
    شماره عضویت
    2084
    سن
    41
    نوشته ها
    2,822
    تشکر
    5,152
    تشکر شده 6,623 بار در 1,293 ارسال
    حالت من
    Mariz
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    48 Thread(s)

    پیش فرض

    ببخشین یادم رفت بازگشت مجید مین ایونت رو هم بهش تبریک می گم
    6 کاربر مقابل از The Phenom عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-28-2012), Blood Raven (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), The Main Event (04-27-2012)
    امضای ایشان





    اون روزا ما دلی داشتیم
    واسه بردن جونی داشتیم
    واسه مردن کسی بودیم
    کاری داشتیم
    پاییز و بهاری داشتیم
    تو سرا ما سری داشتیم
    عشقی و دلبری داشتیم






  8. Top | #8

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    عضو با سابقه
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    شماره عضویت
    29332
    سن
    36
    نوشته ها
    1,813
    تشکر
    8,563
    تشکر شده 9,543 بار در 1,570 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    1241 Thread(s)

    پیش فرض

    به عنوان داور مسابقه بازی رو خوب ارزیابی میکنم و مسابقه پا به پایی بود و شماره 3 رو زدم اما این اقا نتونست طاقت بیار ه دردش گرفت عبدی رو ول کرد اومد
    واسه من دست کجی میکنه مظمدن باشید باتیستا بمب من نفس این یارو امیر رو گرفت وگرنه الان برده بود مخ ما رو هم خورده بود
    5 کاربر مقابل از MAMAD عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Naser (12-29-2013), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012)
    امضای ایشان
    خیلیــ خســـته ولی باید رفتــــ
    [/CENTER]

  9. Top | #9

     کاربردو ستاره کاربردو ستارهکاربردو ستاره کاربردو ستاره کاربردو ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    شماره عضویت
    4035
    سن
    32
    نوشته ها
    1,427
    تشکر
    3
    تشکر شده 88 بار در 24 ارسال
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    23 Thread(s)

    پیش فرض

    Guess What , i'm BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK !!!




    اوه و یه چیزی ،
    شایان جان




    Easy Brotha for the Win , BIT*HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
    19 کاربر مقابل از The Main Event عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-28-2012), Arsalan (04-27-2012), Django (04-28-2012), Goldberg The Man (04-27-2012), Holy Diver (04-27-2012), Olympic Hero (04-27-2012), SASAN (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), TORNADO (04-27-2012), TeZAR (04-27-2012), The Last Outlaw (04-27-2012), The Phenom (04-27-2012), The Shadow (04-27-2012), [Omid G & S] (04-28-2012), amirnba (04-27-2012), farzam_12 (04-28-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012), Ғ Д † Д Ł β (04-27-2012)

  10. Top | #10

    کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره کاربر تک ستاره  کاربر تک ستاره   کاربر تک ستاره

    عنوان کاربر
    Senior Member
    تاریخ عضویت
    Feb 2012
    شماره عضویت
    30286
    نوشته ها
    446
    تشکر
    7,647
    تشکر شده 1,798 بار در 377 ارسال
    حالت من
    Badhal
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    395 Thread(s)

    پیش فرض

    خدا حافظ قهرمان

    بسمه تعالی

    امیر ان بی ای عزیز بازی را دیدم ، تو فوق العاده بودی دوست من حرکات زشت و مشمئز کننده ممد و دوست پسرش جاستین باعث باخت قهرمانانه تو شد.

    چگونه میشود ضربات کوبنده و مشت های پولادین تو را فراموش کرد ، چگونه میتوان فریاد های عبدی را در گوشه رینگ برای کمک فراموش کرد ، چگونه میتوان غرش تو را که آرنا رو به لرزه در آورد فراموش کرد ، چگونه میتوان نگاه پر از کینه ات را فراموش کرد ، چگونه میتوان قامت رشیدت ، رفتار خوسردانه ات ، دستانی به بزرگی یک دنیا را فراموش کرد

    اما چه باید کرد آن هنگام که دست سرنوشت و تقدیر بی رحمانه ی طبیعت قهرمانان را به بازی می گیرد و تو را ... و تو را ای امیر ، به مبارزه ای بس ناجوانمردانه می طلبد . مبارزه ای که جای قهرمانان و اسطوره هایی چون توست .

    ما به یاد تو این 4 روز را که گویی 4 هزار سال است میگذارنیم و منتظر روزی میمانیم که باز هم دنیا را به وجد بیاوری

    از طرف یاوه گوی فروم . امید
    7 کاربر مقابل از TORNADO عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند. Arsal4n (04-28-2012), Erfan_Cena (08-09-2012), Holy Diver (04-27-2012), SHAHIN (07-27-2012), Sgt.Wollek (04-27-2012), amirnba (04-27-2012), © The Phantom Pain (04-27-2012)
    امضای ایشان


صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. × عکس کاربران انجمن iRanWwe ×
    توسط The Shadow در انجمن گفتگو گوناگون
    پاسخ ها: 415
    آخرين نوشته: 05-30-2019, 08:32 PM
  2. |فیـــلم| دانلود فیلم IP.Man.The.Final.Fight.(2013).BluRay.720p.700MB با لینک مستقیم
    توسط Mr. Movie در انجمن فیلم سینمایی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 08-02-2013, 02:00 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق برای ایران دبلیو دبلیو ای محفوظ بوده و هرگونه کپی برداري از محتوای انجمن پيگرد قانونی دارد